.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
kotki są piękne ‹› rtt ‹› istnieje ‹› Akatsuki ‹› Hilton ‹› rihanna ‹› ania z ‹› ron ‹› wakacje ‹› hej ‹› star ‹› http ‹› opowie ‹› sklep ‹› praktyki ‹› STRASZNE ‹› demi ‹› grupy ‹› Sakura ‹› 4 klasa ‹› tomasz ‹› psy ‹› hannah montana ‹› sami ‹› buziaki ‹› WEEKEND ‹› kinia ‹› cichutko ‹› justin ‹› wodzie ‹› obrazy na nk ‹› wiersze na nk o mnie ‹› wierszyki mi ‹› zakopane ‹› dla kolezanek ‹› na dzien dobry ‹› edward ‹› obrazki ‹› Shikamaru temari ‹› muzyka ‹› kakashi i gai ‹› snape ‹› love ‹› ramki ‹› super rodzinka ‹› pomoc ‹› 2 Min ‹› hidan i ‹› mj chopak ‹› okulary ‹› dupa ‹› Karola ‹› sakura i akatsuki ‹› szablon ‹› shinee ‹› jessica ‹› gay ‹› opisy na nk ‹› klasa ‹› dziewczyna ‹› Pozna ‹› jaka jestem ‹› lily ‹› joe ‹› Fvdi ‹› ola i kuba ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› krzysiek ‹› Neji ‹› pozycjonowanie ‹› przepraszam ‹› zdi ‹› lato ‹› huj ‹› agnieszka ‹› czytanie ‹› kocham ‹› nasza klasa 6b ‹› Tom Kaulitz ‹› emo ‹› wiersze na nk mnie ‹› madzia ‹› dzie dobry na nk ‹› mokra ‹› ściąganie ‹› Temari ‹› wiersze o mnie ‹› dla przyjaci ‹› pamietnik ‹› wyznanie ‹› Holiday 1 ‹› wiersze na nk mnie ‹› obrazeczki ‹› kocham cie ‹› kobieta ‹› vanessa ‹› onew ‹› przyja ‹› Chase ‹› stefano ‹› wstA ‹› Alexa ‹› wiki ‹› photo ‹› peni ‹› sex ‹› opisy na ‹› Deidara ‹› Sylwia ‹› religia ‹› cicho ‹› rok ‹› moja muzyka ‹› konie ‹› dlaczego kocham cie ‹› fotki ‹› OBRAZKI w-F ‹› myli ‹› pick ‹› ciekawe ‹› marta ‹› urodziny ‹› jestem emo ‹› dla dziewczyny ‹› jego dziewczyna ‹› to tylko seks ‹› darmowe ‹› blog ‹› soki ‹› blogasek ‹› porzegnanie ‹› nazwy na nk ‹› harry ‹› ksi ‹› Ashley ‹› klaudia ‹› pistolet ‹› mama ‹› sprawdzian ‹› katy ‹› wrzuta ‹› suk ‹› Tsunade ‹› pisz ‹› teen ‹› ruda ‹› WITAM ‹› biuro detektywistyczne ‹› avki na gg ‹› test ‹› przedmiescia ‹› o jesieni ‹› wiersz o mi ‹› opowiadanie ‹› przyjaciele ‹› ZDJECIA ‹› hotel ‹› jojo ‹› angel ‹› len ‹› marcina ‹› FT Island ‹› najlepsze ‹› oczy ‹› avatary ‹› opowiadania o Th ‹› fashion ‹› Bokserki ‹› miley ‹› klaudia p ‹› moda ‹› pieski ‹› mp3 ‹› sunrise ‹› site ‹› kot ‹› dzien ‹› sport ‹› na dobranoc ‹› animacje ‹› usta ‹› nagie ‹› Cukrzyca ‹› rozdzia ‹› ginny ‹› ola ‹› doda ‹› tokyo ‹› naruto ‹› paramore ‹› parasol ‹› pepsi ‹› Holiday ‹› wampir ‹› chlopak ‹› Dobranoc ‹› porno ‹› ania ‹› moje cycki ‹› skin

Wyszukaj na blogach

Zimno, ciepło, zimno.. Ach z tą pogodą. W moim mieście jest tak: najpierw jest zimno, a później ciepło i znowu zimno... Ja mieszkam w Warszawie, więc nie wiem jak jest w innych miastach.  Chciałabym, żeby było ciepło.

Handsomemen –i uwielbiają kawę na zimno Taka kawa dodaje energii w letni poranek a nawet orzeźwia popołudnie. Kawa na zimno doskonale poprawia samopoczucie w upalny dzień. Podają ją z ulubionym ciastkiem lub jako samodzielny deser. Handsomemen – i w swoich opiniach na temat...

Zimno, zimno i jeszcze raz zimno...!! Od jakiegos czasu jest cholernie zimno na tym swiecie xD a nie ma sniegu:(:(:( Buuu :(:(:( Ja chce snieg xD Ja chce lepic balwana (chociaz juz nie lepie), ja chce robic aniolka an sniegu, chce nacierac i sama byc naciera xD Po prostu chce...

Niedzila..dzień stracony na nic... Teraz to już sama nie wiem co pisać na tym blogu, ponieważ wiem ,że niektóre notki są płytkie i bez sensu,ale niestety takie jest moje życie...eh... Jutro znowu ten...poniedziałek, znowu lekcje, znowu męczarnie, znowu ocenianie mnie przez innych...

Wierszyki Zimno mi w łapki, zimno mi w nosek, zimno mi w plecki i nóżki bose. Myślę więc sobie, gdy zimno na dworze, że tylko Ty rozgrzać mnie możesz.

Długi urlop -- Smutku i dużej MIŁOŚCI! Zimno mi w łapki,Zimno mi w nosek, Zimno mi w plecki I stopki bose, I tak sobie myśle Gdy zimno na dworze Że tylko Ty ogrzac mnie mozesz Brzoskwineczko słodziutka!!!! KOCHAM CIE...

zimno ! tak wiem , zaniedbalam bloga strasznie ale nawet nie mam oochoty pisac nie mowiac o tym ze nie mam czasu.Ostatnio to nawet w niedziele pracowalam 5 h ! ale jak trzeba to trzeba :-)u mnie wporzadku , czekam niecierpliwie do swiat :-) a poza tym...

zimno ! tak wiem , zaniedbalam bloga strasznie ale nawet nie mam oochoty pisac nie mowiac o tym ze nie mam czasu.Ostatnio to nawet w niedziele pracowalam 5 h ! ale jak trzeba to trzeba :-)u mnie wporzadku , czekam niecierpliwie do swiat :-) a poza tym...

*** ZIMNO MI W ŁAPKI ZIMNO MI W NOSEK ZIMNO MI W PLECKI I NÓŻKI BOSE MYŚLĘ WIĘC SOBIE GDY PADA NA DWORZE ŻE TYLKO TY ROZGRZAĆ MNIE MOŻESZ!

Take a Look in the Mirror Jest mi zimno.. jest mi strasznie zimno... otwieram oczy, jest juz rano... Stawiam swoje cieple stopy na podlodze, odrzucam koldre, przezywam szok... Adrenalina mnie natychmiastowo pobudza i juz jestem trzezwy, obudzony. Ubieram sie szybko, przy...

Zimno mi Hmm...Listopad-pora roku?Jesień oczywiście...Niestety na dworze śnieg O 11 byłam na meczu... Było zimno i normalnie bym nie poszła,no ale obiecałam mojemu mężczyźnie Wszystko byłoby spoko,gdyby nie było aż tak zimno...Wróciłam do domku...

ZiMnO.. CzEŚc WaM.PrAwDoPoDoBnIe JeStEm chOrA:(.NoTkA BĘdZiE KrÓtKa Bo JeSt Mi BaRdZo ZiMnO PoNiEaŻ włAŚnie WrÓcIłam Ze SzKoŁy,GdzIe ZaWsZE SĄ NuDy :).Ale FaJniE JuTrO MamY W SzKoLe ChOiNkę:),a pÓźnIeJ OcZyWiŚcIe DySke :).A I PoWiEm waM DlAcZeGo JesT Mi...

Nowa sesja zdjęciowa London Hotel, West Hollywood CA , na której Tom ma opaskę z kolorami polskiej flagi !!! // Mnóstwo tłumaczeń // Ogólnie długa notka :O Posted by lukith // 21.12.08 //12:44 // Any question? // English // Stronka // Mery Christmas , czyli nowy wygląd THstars ... Mery Christmas , czyli nowy wygląd THstars. Jak już widzicie , tak wygląda nowy szablon THstars. jest...

Zimno zimowo. Znów nie wiecie. Ach, nieważne. To wasze błądzenie, to wasze upodabnianie się do dzieci we mgle zaczyna mnie śmieszyć. To wszystko jest takie beznadziejne, ze mną na czele. Z tobą też. To wszystko jest zbyt trudne. Jestem auf kurs, wiesz? Ale...

wierszyki    @@ WIERSZYKI @@ Chcę o tobie zapomnieć lecz jakoś nie mogę wciąż uśmiechasz się do mnie ciągle wchodzisz mi w drogę choć nie myślę, nie płaczę widzę ciągle twe oczy chcę o tobie zapomnieć jednak coś nas...

o47. Sialalala. Zimno! Kolejne dzieło Oceanne w GIMPie ^^Heja, heja. Kolejna notka. Czemu nie pisałam? Bo nikt nie przeczytał tamtej notki, ale teraz zobaczyłam, że Kwiatek wreszcie przeczytała i tak oto tworzę to coś. Byłam dzisiaj z moją naj, na pizzo-kebabie (xD)....

.. moja kostnica... Zimno mi...Jest mi zimno.Nawet bardzo...Jest mi tak zimno,że wszystkie moje łzyzaczęły zamarzać na moich policzkach...Czuję w sercu bólPustkaNieładCoś tak boliJakby serce przestało istnieć Jakby nagle miłość istnieć przestała A przecież......

... moja kostnica... Zimno mi...Jest mi zimno.Nawet bardzo...Jest mi tak zimno,że wszystkie moje łzyzaczęły zamarzać na moich policzkach...Czuję w sercu bólPustkaNieładCoś tak boliJakby serce przestało istnieć Jakby nagle miłość istnieć przestałaA przecież......

Lubisz to. Cały mój weekend poświęciłam na rozpływaniu się nad wspaniałością Lindy oraz Pazury. Przerobiłam Kilerów, Psów, Tatów, Sarów, Nic Śmiesznegów... Jeszcze po drodze znów doceniłam Shturów i Gajosów... Jebać Brada Pitta. Jebać Dżonego... Mamy w...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 10.10.11 } Znowu zawiodłeś.Ile może być 'ostatnich razów'?Blade wspomnieniepierwszej miłości.someone said: ' If you make a wish that can't be true, the sky will cry' . Then one night I wished for the one I love to be mine. I smiled and feel asleep . And I...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..193 194

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów