.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
nazwy na nk ‹› przytul ‹› samotnosc ‹› wiersze ‹› wiersze na nk mnie ‹› tapety ‹› sobota ‹› wrzuta ‹› peni ‹› tajemnice ‹› nowa ‹› love ‹› cichutko ‹› zielone ‹› dzie ‹› OBRAZKI w-F ‹› religia ‹› tesknie ‹› moja muzyka ‹› monia ‹› sport ‹› stopy ‹› chlopak ‹› zycie ‹› prace ‹› rok po ‹› dzie dobry na nk ‹› strasznie ‹› 3 klasa ‹› obrazy ‹› mp3 ‹› pomoc ‹› gallery ‹› ash ‹› po rozwodzie ‹› WITAM ‹› blog ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze z ‹› pawe ‹› gry ‹› chuj ‹› zima ‹› sami ‹› pick ‹› prosiaczek ‹› zwyk ‹› avatar ‹› kolorowanki ‹› image ‹› to tylko seks ‹› zdj ‹› kocham cie bo ‹› odpoczynek ‹› fashion ‹› anime ‹› kocham cie ‹› tokio hotel ‹› rozdzia ‹› dlaczego kocham cie ‹› trzy ‹› site ‹› dr house ‹› 27 urodziny ‹› obrazki z ‹› doda ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dla kolegi ‹› grupy ‹› 2 Min ‹› kinga ‹› ksi ‹› miley ‹› opowiadania ‹› okulary ‹› Sasuke ‹› mokra ‹› miley av SS ‹› WEEKEND ‹› ubrania ‹› OBRAZKI w-F ‹› tom ‹› nauka ‹› jaka jestem ‹› piersi ‹› girl ‹› uroda ‹› temari ‹› hentai ‹› wierszyki ‹› key ‹› OBRAZKI wF ‹› pracuje ‹› moda ‹› http ‹› harry ‹› smierci ‹› register ‹› mma ‹› misie ‹› Panfu ‹› duchy ‹› opowiadanie ‹› wycieczka ‹› cicho ‹› joanna ka ‹› dziewczyna ‹› marcin ‹› monika ‹› granit ‹› martyna ‹› pozdrowienia ‹› serduszka ‹› kochaj ‹› pisz ‹› kobieta ‹› pain i ‹› lee ‹› wiersze na nk o sobie ‹› pein ‹› po pierwsze ‹› siostry ‹› wiki ‹› big ‹› Tokio hotel op ‹› ciesz ‹› Ed x Roy ‹› zaj ‹› la fee ‹› avatary ‹› wakacje ‹› hejka ‹› emo ‹› obrazki ‹› sukces ‹› sex ‹› cisza g ‹› przyjaciele ‹› beast ‹› maluje ‹› opisy na nk ‹› gwiazdy ‹› sama pisa ‹› wiersz o mi ‹› 4 klasa ‹› opowiadania o Th ‹› Suka ‹› find ‹› Prezerwatywy ‹› Polska ‹› chad ‹› wiersz ‹› sue ‹› rachel ‹› itachi i ‹› hotel ‹› tymczasowy ‹› ramki ‹› g dragon ‹› amanda ‹› FT Island ‹› Ewa ‹› szablon ‹› sklep ‹› o Hinata ‹› justin ‹› Nick ‹› agnieszka ‹› znaki ‹› wiersze o mnie ‹› czerwony ‹› przepisy ‹› hannah ‹› naruto sk ‹› ginny ‹› sakura ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kocham ‹› harry ‹› britney ‹› muzyka ‹› MIOCI ‹› moje fotki ‹› kamil ‹› istnieje ‹› sweet ‹› filmy ‹› cisza ‹› w-f wierszyk ‹› dodatki ‹› camp ‹› mieszne ‹› lily ‹› link ‹› hej ‹› baga ‹› czy mnie kochasz ‹› cisza jest moja ‹› humor ‹› milosc

Wyszukaj na blogach

Zimno, zimno i jeszcze raz zimno...!! Od jakiegos czasu jest cholernie zimno na tym swiecie xD a nie ma sniegu:(:(:( Buuu :(:(:( Ja chce snieg xD Ja chce lepic balwana (chociaz juz nie lepie), ja chce robic aniolka an sniegu, chce nacierac i sama byc naciera xD Po prostu chce...

"W szaleństwo z miłości" W szaleństwo z miłości Dzień przed wigilią zapowiadał się cudownie; śniegowa kołderka z wolna okrywała wiejski krajobraz, słoneczko raz po raz wychylało się zza zasłony sinych chmur, lekki wietrzyk rumienił dziewczęce...

.... Kolejny raz czuję potrzebe zmiany. Kolejny raz mam postanowienia których chce się trzymać. Wszyscy jednak wiemy,ze nie mam silnej woli. Wiemy,że nie potrafie wytrwać w tym co zdecyduje. Jak będzie tym razem? Mam nadzieje,że się...

Rozdział I - Chcę go...! A oto pierwszy rozdział nowego opowiadania. Mam nadzieję, że się spodoba. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. *** Wysoki mężczyzna odziany w czarny garnitur szedł ulicą. Patrzył z pogardą na srebrne i złote klatki, w których...

Wolf's Rain - Ślepcy No to hop-siup! Jestem! Przed przeczytanie radzę zajrzeć tu: klik! A w trakcie czytania radzę słuchać tego: kilk! i to najlepiej w kółko, aż nie skończy się tekst. Dziękuję, a teraz zapraszam. ~~ Hige ~~ Znowu ich obserwowałem....

Idealnie prosta linia To jest coś innego, bowiem, jak wiecie, na tym blogu są opowiadania jednorozdziałowe i wielo. To jest jedno. Zamieszczam tu, ponieważ nie umiem się posługiwać podstroną. Enjoy. Idealnie prosta linia. Głęboki, niezwykły kolor, niczym żywa...

Handsomemen –i uwielbiają kawę na zimno Taka kawa dodaje energii w letni poranek a nawet orzeźwia popołudnie. Kawa na zimno doskonale poprawia samopoczucie w upalny dzień. Podają ją z ulubionym ciastkiem lub jako samodzielny deser. Handsomemen – i w swoich opiniach na temat...

26.,,Rozładować energię" Bóg jest wspaniały ,że dał jeszcze niedzielę!:D Nie trzeba iść do sql i wogóle jest git! Nie ebzm miała coś do szkoły ,bo to zwykły budynek ,ale do nauczycieli mam dużo!Na polku było dość mroźno ,a że była już 12:00 godzina to trzeba było...

tak tego chce.... chce zapomniec i nic wiecej... chce odejsc.... Nieważne - nie mów proszę więcej nic To stało się - nie patrz na moje łzy To boli i nie mogę zrobić nic Żaden mój gest już nie zatrzyma Cię Refren: I płaczę co noc A łzy myje mi deszcz I kocham ten ból Zbyt mocno...

TO STAŁO SIĘ SPADŁO I ZBIŁO SIĘ JAK SZKLANKA... . ROZDZIAŁ 27 " ...i PŁACZĘ CO NOC A ŁZY MYJE MI DESZCZ...I KOCHAĆ CIĘ CHCE ZBYTNO MOCNO...CZUJĘ ŻE..." Urszula "Ja płaczę" Nieważne - nie mów proszę więcej nic To stało się - nie patrz na moje łzy To boli i nie mogę...

125. Odruchowo złapałam w dłonie moje krótkie, bo teraz do łopatek włosy. Musiałam je ściąć. Było Mi okropnie niewygodnie na dłuższych misjach, po za tym strasznie trudno było je układać. Wiedziałam, że będę tego żałowała, ale trudno... Wyjęłam z...

zimno ! tak wiem , zaniedbalam bloga strasznie ale nawet nie mam oochoty pisac nie mowiac o tym ze nie mam czasu.Ostatnio to nawet w niedziele pracowalam 5 h ! ale jak trzeba to trzeba :-)u mnie wporzadku , czekam niecierpliwie do swiat :-) a poza tym...

Zimno, ciepło, zimno.. Ach z tą pogodą. W moim mieście jest tak: najpierw jest zimno, a później ciepło i znowu zimno... Ja mieszkam w Warszawie, więc nie wiem jak jest w innych miastach.  Chciałabym, żeby było ciepło.

zimno ! tak wiem , zaniedbalam bloga strasznie ale nawet nie mam oochoty pisac nie mowiac o tym ze nie mam czasu.Ostatnio to nawet w niedziele pracowalam 5 h ! ale jak trzeba to trzeba :-)u mnie wporzadku , czekam niecierpliwie do swiat :-) a poza tym...

152#     16/04 dred ;Dnie chce mi sie nic dalej. <3Możesz zobaczyć to, czego inni nie widzą, wystarczy, że uniesiesz wzrok ponad horyzont. 18/04 DŻEMowelovena dobrywieczór :3Niech każdy dzień był Naszym dniem,niech każdy sen...

Zimno mi Hmm...Listopad-pora roku?Jesień oczywiście...Niestety na dworze śnieg O 11 byłam na meczu... Było zimno i normalnie bym nie poszła,no ale obiecałam mojemu mężczyźnie Wszystko byłoby spoko,gdyby nie było aż tak zimno...Wróciłam do domku...

Część 18 i 19 hej! Powracam.. po waszych prośbach! a oto 18 i 19 czesc. 18 -Ekhm....Nie przeszkadzam –spytał Bill stojąc w drzwiach hotelu. Tom nie przerywając pocałunku machnął tylko ręką do Billa. Chwilę później skończyliśmy (nieee!!!) aby zrobić...

ZiMnO.. CzEŚc WaM.PrAwDoPoDoBnIe JeStEm chOrA:(.NoTkA BĘdZiE KrÓtKa Bo JeSt Mi BaRdZo ZiMnO PoNiEaŻ włAŚnie WrÓcIłam Ze SzKoŁy,GdzIe ZaWsZE SĄ NuDy :).Ale FaJniE JuTrO MamY W SzKoLe ChOiNkę:),a pÓźnIeJ OcZyWiŚcIe DySke :).A I PoWiEm waM DlAcZeGo JesT Mi...

Zimno,zimno zimno. Mam ochotę na położenie się w wannie ciepłej wody i tak leżeć i leżeć.Tak w ogóle to nie wiem co mi jest.Mam chyba syndrom dnia następnego,ale nie taki jak go wszyscy pojmują.Miałam takie momenty,nawet jeden wykorzystałam,że mogłabym usiąść i...

Zimno zimowo. Znów nie wiecie. Ach, nieważne. To wasze błądzenie, to wasze upodabnianie się do dzieci we mgle zaczyna mnie śmieszyć. To wszystko jest takie beznadziejne, ze mną na czele. Z tobą też. To wszystko jest zbyt trudne. Jestem auf kurs, wiesz? Ale...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..193 194

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów