.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
gallery ‹› k pop ‹› fotki ‹› final ‹› sakura i akatsuki ‹› czy mnie kochasz ‹› hidan i ‹› o marzeniach ‹› pamietnik ‹› odchudzanie ‹› huj ‹› zajebisty ‹› jego dziewczyna ‹› wiara ‹› g- dragon ‹› szablon ‹› siostry ‹› krzysiek ‹› http ‹› zaj ‹› Tom Kaulitz ‹› michael ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dla przyjaci ‹› opowiadanie o ‹› tom ‹› na dzien dobry ‹› dr house ‹› Sylwia ‹› kakashi i gai ‹› jane ‹› dziewczyny ‹› naruto 39 ‹› Temari ‹› skate ‹› Shikamaru temari ‹› kocham ‹› dzie ‹› rok ‹› dla dziewczyny ‹› pytania ‹› sama pisa ‹› to tylko seks ‹› ramki ‹› gry ‹› wilki ‹› najlepsza przyjacika ‹› akatsuki ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› kisame x ‹› Panfu ‹› zielone oczy ‹› tokio hotel ‹› Dobranoc ‹› urodziny ‹› demon ‹› cisza g ‹› wiersze o mnie ‹› ZDJECIA ‹› wycieczka ‹› przyja ‹› marcin ‹› kumpela ‹› nazwy ‹› klaudia ‹› mama ‹› w akatsuki ‹› Adam ‹› hania ‹› dla kolegi ‹› Journey ‹› lolo ‹› itachi i ‹› kocham cie ‹› grupy ‹› harry ‹› rok po ‹› ciekawe ‹› hej ‹› harry potter ‹› ściąganie ‹› gwiazdy ‹› madzia ‹› wiersz o mi ‹› najlepsze ‹› obrazy na nk ‹› zdrowia ‹› USA ‹› blog ‹› Ashley ‹› wszystkiego ‹› sami ‹› cicho ‹› avki na gg ‹› kamil ‹› sprawdzian ‹› pisz ‹› strasznie ‹› co słychać ‹› slash ‹› cisza ‹› find ‹› avatar ‹› myli ‹› klasa 4 ‹› test kl 6 ‹› luke ‹› big ‹› stroj ‹› cytaty ‹› kocham cie bo ‹› sport ‹› wiersze na nk mnie ‹› wampir ‹› pomoc ‹› pati ‹› mj chopak ‹› ubezpieczenia ‹› forever ‹› oczy ‹› moda ‹› trzy ‹› dla przyjaci ‹› gify ‹› super ‹› britney ‹› filmy erotyczne ‹› Polska ‹› Song ‹› zdj ‹› avatary ‹› image ‹› girl ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› sex pl ‹› szkoa ‹› dziewczyna ‹› istnieje ‹› nasza klasa ‹› romantyczne ‹› joe ‹› lato ‹› trampki ‹› zimno ‹› naruto sk ‹› 3 klasa ‹› wiersze z ‹› OBRAZKI w-F ‹› ron ‹› amanda bynes ‹› filmy ‹› klaudia p ‹› emo ‹› harry potter ‹› wstA ‹› ino ‹› Data ‹› zimno mi ‹› black ‹› historie na nk ‹› host ‹› obrazy ‹› 2 Min ‹› rihanna ‹› sobota ‹› rozdzia ‹› kotki s ‹› Tokio hotel op ‹› monika o mnie ‹› anty ‹› fajny ‹› przepraszam ‹› 4 klasa ‹› kochaj mnie ‹› mieszne ‹› milosc ‹› taemin ‹› Shikamaru ‹› joanna ‹› kamil ss ‹› opisy na ‹› th yaoi ‹› miley av SS ‹› kochaj ‹› tapety ‹› misie ‹› Sasuke ‹› wiersz ‹› ren ‹› Hejcia ‹› ola ‹› mamo ‹› dzwonki ‹› nowa ‹› lee ‹› register ‹› love ‹› magda ‹› dziewczyn

Wyszukaj na blogach

witam!!!!! cześć!!!nazywam sie bloom i pochodzę z domino!!! zaczełam prowadzić właśnie tego bloga i mam zamiar dodawać tu wiele moich zdięć i zdięć moich pięciu przyjaciółek!!!ale nie będe prowadziła tego bloga sama lecz z moją wierną fanką Laurą...

hej mam prozbe jeśli ktoś lubi siedziec na moim blogu to prosze o wysyłanie swoich zdięć albo innych z pozdrowieniami a napewno je umieszcze ponieważ niemam żadnych fajnych zdięć a chce jakieś umieścić wieć prosze

P. od Matematki w innej...pozie Dzień jak codzień. Zwykle lekcje maty, z zadaniami z procentów. Pod koniec lekcji, kiedy już mieliśmy skonczyć głupie zadanie, p. od mamtematyki dostała SMS-a. Kiedy go czytała na jej policzkach pojawiły się rumieńce. Wtedy dałam znac mojej...

Kto lubi Diddla:??: Ja tam lubie Diddla jest fajny dla mnie ale nie wiem czy wy go lubicie dlatego dam wam pare zdięć Diddla jak lubicie Diddla to komentujcie i mówcie czy lubicie czy nie.Dobra dam wam pare zdięć Diddla. Mam jeszcze dużo zdięć Diddla ale by się...

Bohaterowie serialu!! Dzisiaj przedstawie wam bahaterów serialu Hannah Montana!!! Oto Hannah Montana (Miley Cyrus) bohaterka serialu !!! A oto pare zdięć Miley Cytus :   I pare zdięć Hanny Montany :         Oto Miley z...

LIP GLOSS & BŁYSZCZYK Hej. Tak jak obiecałam mam dla was recenzję moich dwóch kosmetyków, oczywiście sama wszystko pisałam :). Na początek przedstawię wam Lip Gloss, no cóż, ze zwykłego sklepu. Nazwa: Jego pełna nazwa to: "TUTTI FRUTTI", pod czym pisze: "Lip...

Druga nocia:P Siemkanko! Jak widać to ja cały cazs zmieniam szablony;Ash wreshcie znalazłam ten którego zawsze szukałam;D Bo ten szablonik miała kiedyś koleżanka mojej siorki i mi sie spodobał. Ale ja wtedy nie iteresowałam się blogami na mylogu! Nawet nie...

Opisy na gg... 1.bez wyobraźni wymyślił sobie ją niepowtarzającą,niezwykłą,tajemniczą... 2.w tych snach,twoja śmierć.mój strach... 3.mór bez bram,ja tu ty tam,gdzieś po drugiej stronie nieba... 4.pięć twych zdięć i list w nim wiersz... 5.niezawsze...

Coma mojego serca:( Ehhhhhhhhhhh kolejny dzień noszenia tych pierdolonych masek........... Czasem mam tego tak mocno dość, że mam ochotę krzyczeć i nie przestać nigdy :( "napewno czułeś kiedyś wielki strach, że oto mija twój najlepszy czas. Bezradność zniosła...

Kłamca :( Ehhhhh, jestem kłamcą..... Najgorsze jest to, że jestem kłamcą w najważniejszej sprawie.... Kłamałem nie o tym , co czuje, ale o tyk jak czuje. Głoś w moim sercu krzyczał "powiedz!!!!!!!!!!!!" nie posłuchałem go i jak zwykle zapłace za to.... To...

siemka siemka co tam u was przeprasz że nie ma zdięć toli i ali. Niedługo bendą. Tym razem na pewno.

Serce...................... :):) Czy są jeszcze ludzie, którzy patrzą na świat poprzez swoje serca????........... Jeszcze niedawno nie wierzyełem w to jednak teraz , wiem już, że są.............. Znam pewną piękną dziewczynę, która patrzy sercem, żyje w zgodzie ze sobą, jej...

Odcinek 5 proszę o komentarze (inaczej blog zostanie zawieszony) -Czego ode mnie chcesz??? -Pytam czy dasz mi spisać matmę?- powiedział po czym uśmiechnął się do niej. Anka cuła że po brzuchu latają jej motylki -Dlaczego wszyscy jesteście tacy sami? -Jacy?-zapytał zdziwiony -Ciągle tylko słyszę: umiesz na...

...wyjazd... Wczoraj byłam na imieninach u Błeno i było świetnie :obżarłam się do granic możliwości , bębenki w moich dawno popękały ale nic nie szkodzi , stłukłam przez przypadek jeden kieliszek na szcęście bez zawartości Jutro o 6 rano mam samolot wiec...

...Co robiłam w........ Hej!! Niewiem co napisać więć napisze co robiłam w nidziele więc tak około godz 12:20 pojechałam z Szóstką i Natalią na DZIWOKLICZ było super chodz że nie powinnam sie jeszcze kompać w jezierach ponieważ w piątek miałam zdiąć opatrunek a ja...

Zdięcia Avril Dziś mam dla was kilka zdięć Avril i... -nieukryta radość :D - nie przeszkadzać! śpiewa :P - a teraz po występie krótki sen :0 -mini portrecik... Ateraz pokażę wam to ,,i....'' -mój avek

konkurs suhajcie kto przysle mi durzo zdięć z dodą ten będzie umieszczony na blogu

Hej Jeżeli chcecie to piszcie listy po Niemiecku, do Tokio Hotel ;) oto adres e-mail karten@jbk.de a teraz trochę zdięć

oceny trzech blogów Na razie nie mam nowości z tokio hotel ale poklikajcie po moim blogu a zobaczycie nawet całkiem ładne szablony oczywiście nie wszystkie zapraszam do komętowania ;) ****************** Właśnie przyszłam ze szkoły a więc zabieram się do oceniania...

strony:1 2 3 4

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów