.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
witaj w domu ‹› fotki ‹› ksi ‹› zielone ‹› kocham cie bo ‹› celtic ‹› image ‹› zdj ‹› ronaldo ‹› sweet ‹› one piece ‹› http ‹› winx ‹› amanda bynes ‹› Baka ‹› zdrowia ‹› kometarze na nk ‹› kocham ‹› sama pisa ‹› hermiona i draco ‹› jaka jestem ‹› sakura hentai ‹› ino ‹› historie ‹› przytul ‹› tokio hotel ‹› mj chopak ‹› sakura i sasuke ‹› tapety- ‹› hotel ‹› key ‹› site ‹› skin ‹› biedronka ‹› kocham ci ‹› granit ‹› roy x ed ‹› rysunki ‹› gry ‹› find ‹› poca ‹› Kimi ‹› naruto and sakura ‹› hobby ‹› wolny ‹› to tylko seks ‹› bo kocham ‹› wodzie ‹› WITAM ‹› hotel 54 ‹› moje filozofie ‹› test ‹› rok ‹› fashion ‹› czterdziestolatki ‹› OBRAZKI wF ‹› SEKSI ‹› oliver wood ‹› kotki sa piekne ‹› harry i jego rodzice ‹› big ‹› ciamajda ‹› hongki ‹› OBRAZKI w-F ‹› zycie i smierc ‹› g dragon ‹› ostry ‹› dlaczego kocham cie ‹› my ps vita ‹› dla dziewczyny ‹› oczy ‹› wycieczka ‹› bolisie ‹› pies ‹› doda ‹› ciesz ‹› trzy ‹› dupa ‹› kamil ss ‹› grupy ‹› dzien ‹› avatary ‹› sex ‹› gify ‹› gay ‹› sami ‹› usta ‹› luke ‹› zajebisty ‹› dziewczyny ‹› zimno mi ‹› sex nastolatki ‹› sebastian ‹› wiktoria ‹› wszystkiego ‹› dzie ‹› kot ‹› 2 Min ‹› sasunaru ‹› cloud ‹› slash ‹› sukces ‹› blog ‹› nasza klasa ‹› Data ‹› obrazki z ‹› love ‹› wiersz ‹› k pop ‹› sprawdzian ‹› wampir ‹› Biel ‹› test kl 6 ‹› praktyki ‹› roman ‹› wilki ‹› wychowanie ‹› Hermi ‹› girl ‹› komiksy ‹› angel ‹› buziak ‹› robert ‹› lublin ‹› moje fotki ‹› smutna ‹› komiks SF ‹› myli ‹› kocham cie ‹› jean michel jarre ‹› pro ‹› rukia i ichigo ‹› peni ‹› MIOCI ‹› Pozna ‹› Jego jaja ‹› książki ‹› nienawi ‹› nastolatka ‹› Miley Cyrus ‹› 27 urodziny ‹› Neji ‹› skup aut ‹› Polska ‹› mp3 ‹› monika o mnie ‹› Sakura ‹› Tokio hotel op ‹› kochaj ‹› przytul mnie ‹› po pierwsze ‹› moje życie ‹› ginny ‹› tom ‹› naruto ‹› wiersze na nk o sobie ‹› na dobranoc ‹› dziewczyna ‹› obrazki ‹› megaman ‹› humor ‹› ZABA ‹› malowanie ‹› Majeczka ‹› wrzuta ‹› harry potter ‹› Adam ‹› pytania ‹› szablon ‹› po rozwodzie z ‹› rok po ‹› johnny depp ‹› gwiazdy ‹› avatar ‹› zaj ‹› signup ‹› stojak ‹› hejka ‹› Holiday 1 ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› wiadomo ‹› tekst o asi na nk ‹› jaka ‹› sakura i kakashi ‹› hidan i ‹› buziaki na NK ‹› mydiary ‹› Lady ‹› odchudzanie ‹› przyjazn ‹› tokio ‹› no perfect ‹› pain ‹› naruto i tsunade ‹› zmierzch ‹› porno ‹› nowa ‹› szablony ‹› zycie ‹› Dobranoc

Wyszukaj na blogach

:-) Życie człowieka jest jedną wielką niewiadomą... ogromnym iksem w równaniu... Jedno z przysłów polskich, z reszta bardzo słuszne mówi „nigdy nie mów nigdy”, wszystko dookoła się zmienia – zacząwszy od pogody, przez ludzi,...

utwor 25. Gdzie bladzisz czlowieku marny Czy widzisz gowno a w nim zaklad karny? Czy aby na pewno jestes gotowy Zeby ze sraki uzyskac efekt odlotowy Czy w istocie jestes magicznym bytem co przy stresie trzesie odbytem a moze jestes jedynie zwyklym...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów