.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
smutne ‹› hannah montana 4 ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› BARCELONA ‹› przepraszam ‹› xhtml ‹› sloneczko ‹› britney ‹› nowa ‹› shaman ‹› jego dziewczyna ‹› po pierwsze ‹› dup ‹› ciastek ‹› registration ‹› test z przyrody dział 4 ‹› britney ‹› seriale ‹› wierszyki ‹› Neji i ja ‹› celtic ‹› urodziny ‹› Uchiha ‹› moje wiersze ‹› oj działo sie działo ‹› link ‹› amanda ‹› kreatywno ‹› predator ‹› minkey ‹› przedszkole nr 22 ‹› hermiona ‹› przedszkole ‹› kiba ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› Shikamaru ‹› wiersze na nk o sobie ‹› winx ‹› sobota ‹› na dobranoc ‹› Sai ‹› wstA ‹› raven ‹› justin timberlake ‹› historyjki ‹› nevada ‹› ichigo ‹› romantyczne ‹› erotyczne ‹› lol ‹› kamil bednarek ‹› final ‹› Jego jaja ‹› hentai ‹› puchatek ‹› doda ‹› jessica alba ‹› opisy gg ‹› demi lovato ‹› gitara ‹› tom ‹› phoebe ‹› cloud ‹› gothic ‹› chlopaki ‹› gut ‹› miley ‹› Sasuke sakura ‹› misie ‹› spank ‹› sakura i itachi ‹› baga ‹› Data ‹› buziaki ‹› pisz ‹› teamin ‹› strasznie ‹› taka ja niepewna ‹› obrazki z ‹› blogasek ‹› hentai pl ‹› ciekawe ‹› manga ‹› miley ‹› super junior ‹› sama pisa ‹› gry erotyczne ‹› riddle ‹› kredyty ‹› skup aut ‹› macheda ‹› kubu ‹› bieber ‹› key ‹› rihanna ‹› pomoc ‹› Ewa ‹› aya uchiha ‹› test ‹› wiersz o mi ‹› orlando bloom ‹› find ‹› ciekawe blogi ‹› rysunki ‹› http ‹› zajebisty ‹› gwiazdy ‹› wampiry ‹› przyja ‹› przepisy ‹› najlepsze ‹› kocham cie bo ‹› jaka jestem ‹› Dobranoc ‹› tajemnice przyrody ‹› roy x ed ‹› roy ed ‹› naruto i ino ‹› przyroda klasa 4 ‹› pein i ‹› opel ‹› odkrywamy ‹› najlepsza przyjacika ‹› my ps vita ‹› kasia wilk ‹› hermiona i draco ‹› zimno ‹› harry i ginny ‹› granit ‹› dora ‹› czterdziestki ‹› jaka ‹› bukmacherskie ‹› rok po ‹› Sperma ‹› JR REN ‹› Hermiona i Ron ‹› naruto ‹› szablon ‹› host ‹› STRASZNE ‹› aktywne ‹› blog ‹› 27 urodziny ‹› smok ‹› wiersze na nk o mnie ‹› WEEKEND ‹› harry ‹› sukces ‹› justin bieber pl ‹› Ja i sylwia ‹› dodatki ‹› przedszkole ‹› jessica ‹› gerard way ‹› r16 ‹› opowiadanie o ‹› wrzuta ‹› teen ‹› dr house ‹› tapety ‹› tokio ‹› nauka ‹› siostry ‹› sex ‹› pro ‹› dlaczego kocham cie ‹› 2 Min ‹› cisza g ‹› rukia ‹› opowiadania ‹› kupa ‹› wiersze z ‹› no perfect ‹› fotki ‹› wycieczka ‹› linki ‹› black ‹› kocham ‹› Miley Cyrus ‹› zaj ‹› STANA ‹› Polska ‹› opowiadania o Th ‹› anime ‹› us5 ‹› muzyka ‹› tokio hotel ‹› najlepsza ‹› odchudzanie ‹› love ‹› skin ‹› oczy ‹› ciuchy ‹› obrazki ‹› stroj na wf ‹› tki ‹› lili ‹› lee ‹› Manchester

Wyszukaj na blogach

Mój blog nie jest zajebisty, bo ty mi tak mówisz. On jest zajebisty, bo ja to wiem (a tak poza tym to jest mój i to świadczy o jego zajebistości.) Wracają stare dobre czasy. Stare może, ale nie wiem czy dobre. Zostawiłam bloga na ledwo kilka dni, żeby uprzątnąć syf w realnym świecie, wracam i zastają syf tutaj. Nie dość, że 'użytkownik usunięty' sześć razy dobijał się do drzwi prywatnymi...

BAL BYŁ ZAJEBISTY!!!!!!!! BAK BYŁ: zajebisty, morowy, odjechany, szałowy, cool, cacy, bomba!!! Bawiłyśmy się zajebiście jak nigdy!! wszystcy tańczyli!! Chłopcy się najebali że szok ale przynajmniej nie byli tacy drentwi zrobiłyśmy parę zdjęć kasia je wkleji. wszystcy...

Zajebisty dzień Dziś musze powiedzieć że dzień był zajebisty. Wstałem o 9, a o 11.10 przed blokiem i mieliśmy iść pod pogotowie. Spokojnie jeszcze nie idę leczyć się na głowe . Poszliśmy tam i zaczeliśmy trening. Był zajebisty... Najpierw Park...

zajebisty humorek Dzis pisze juz druga note nie no co sie dziej hmm chyba to przez to ze mam zajebisty humorek oks ale nie o tym chcialam pisac wiec bylam z olka i asia na spacerku odwiedzilysmy lidla a pozniej poszlysmy na marysienke tam byly jaja szukalysmy...

Nota 40/ Zajebisty weekend mialam xD Ten tez sie zapowiada niezle;)/Dzisiaj baal ;D O ranys xD Nawet nie wiecie jaki zajebisty mialam weekend ;D;D;D To jest po prostu nie do opisania! W piatek Sara miala wystep w szkole z okazji DNIA DZIECKA, spiewala "Bring me to live" Evanescence. Poszlo jej zajebiscie;* W ogole to ja mialam...

bill-uś jest zajebisty :) Jestem szalona. Lubię rock,punk,emo i metal. Kocham Billusia z Tokio Hotel. Moje ulubione kolory to: czarny,czerwony i biały. Kocham grać na mojej zajebistej gitarze elektrycznej. Lubię chodzić w glanach,adidasach i trampkach.Lubię imprezować....

Koncert... Zajebisty Koncert W sumie co tu pisać Zajebisty koncert WOCC i tyle :D nie ma co tu pisać. TeTris pokazał klase. Nie będe marnował czasu na pisanie o Pe bo... bo poprostu się ośmieszył i tyle no :D a WieszOCoChodzi zajebiste:D pomijając może dziwne akcje Poga, to...

Błyszczyymy;**           Cześć  Napalone 13-nastki          A wszystko zaczeło sie od. Sksów<zajęc sportowych>          Była to 6 kl. ale oni...

ello ziomale Siemka ziomale co u was ?? dajcie komenty błagam was kurde mój dzien był dzisiaj zajebisty od 8 rano do 16 w budzie ale było wypas pierwszą lekcje przespałem na religi nieewiedziałem co sie dzieje ale to szczegół na wychowawczej dostałem...

Masa solna :D Akcja "pocieszanie Nadine" -Siostra, słuchaj, te moja koleżanki są zajebiste! Wiesz, poznałam takiego kolesia w Twoim wieku. Ma na imię Philippe, jest blondynem, mówię Ci zajebisty- zaczęła Nadine od samego rana przy śniadaniu. -Philippe?- dopytywałam się- czy on nie...

MoniX pisze Dziś był zajebisty dzień choć zaczynało sie głupio zaczeło sie na muzyce wszyscy falowali jak spiewaliśmy .. Rzeka marzeń Maja ninka i Golonka mozę będą tą pioseneczke spiewać na koniec roku fajnie ale mniejsza o to największe brechty były na...

z wczoraj.. na Banotówce wyłączyli prąd, tak więc i ja nie mam internetu. za oknem pieprzony upał ciągnący się nieprzerwanie od końcówki czerwca, toteż siedzę w domu. nie mam najmniejszego zamiaru wychodzić w taki skwar gdziekolwiek. masochistką nie...

motocykl i muzyka wino i poezja+streeptiz ha! jak miło! mam kumpla-mojego byłego, juz kilka lat nie jestesmy ze sobą tak prawie 5 lat nie ejsteśmy. wczesniej chodziliśmy ze sobą dwókrotnie-łacznie pewnie niecały rok :D to zajebisty człowiek-młody -bo nie ma po trzydziestce-motocyklista...

taaak :D jak juz pisalam w tamtej notce.. raz humor jest ...raz nie ma.. tak na zmiane. o i prosze.. zajebisty humor oto mam ;D no wybacz... (wybacz prosze.. ze jestem taki. ze czasem nei pozwole ci... zyc tu tak.. jak chciala bys.... :P) jak przyjda ci...

Prawdziwe oblicze Wojska Polskiego. Blog istnieje już kilka dni, a nadal brak notek. Pora więc coś napisać. Nieprzypadkowo wybrałem ten dzień - Święto Żołnierza - na napisanie pierwszej notki, a zaraz się dowiecie dlaczego. Nie chciałbym tu pisać o dzisiejszych wpadkach...

27 październik Robię przerwy w pisaniu. Dlaczego? Nie wiem. Przecież mam o czym pisać. Więc piszę teraz. W piątek po pogrzebie pod Kościołem chciałam zarzucić sobie szalik na szyję. I się tak zamachnęłam i ciągnę a tu jakiś opór. Odwracam się, a mój szaliczek...

20.02.08 - to byl dzien Najwspanialszy dzien w moim zyciu! :D Spedzilem go z ludzmi za ktorych nic w zyciu bym nie oddal!!! :D Ten dzien byltak zajebisty i tyle sie zdarzyło ze nawet nie chce mi sie pisac o tym bo tego wszystkiego tyle bylo :D Dzieki takim chwilom......

... Krople łez po ziemi płyną dając szmer,drzewa i kwiaty w rytmie wiatru kołyszą się ... Kurcze jeszcze tylko 3 godziny i się zacznie.:DOczywiście,że się boję z leksza,jestem poddenerwowana.Ale co ma być to będzie i już.;) Co do wczoraj to...ogólnie nic się nie zmieniło.Też myślałam,że będzie to inaczej wyglądać no ale cóż.I...

dis? (dokad i skad?) tak na dobra sprawe to powinienem to pierdolic ale kurwa nie moge, wolalbym ci kurwo w czyms przeszkodzic na zlosc zrobic, pograzyc ale tak na dobra sprawe to jaka bede mial z tego korzysc? pomysl, to najpierw, po drugie zwolnij wyhamuj...

Chcę....czego naprawdę chcę? Nienawidze TYCH dni.Mam wtedy wahania nastrojów i ogólnie jestem nie do zniesienia.A najbardziej dla siebie.Mogłabym się kurwa na ten czas zakopać pod zniemią i nie żyć dla wszystkich.Miałam ochotę wejśc do tej wody,zrobić to,ale.Zawsze jest...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..36 37

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów