.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
cisza g ‹› dzie ‹› http ‹› miley cyrus ‹› jaka jestem ‹› prof ‹› Shunsui ‹› przepraszam ‹› gry ‹› kocham ci ‹› pracuje ‹› Adam ‹› Lady ‹› rok ‹› Sasuke i sakura ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› love ‹› klasa 4 ‹› Jebał mnie ‹› dzie dobry na nk ‹› ola ‹› final ‹› kocham cie ‹› dziewczyna ‹› kocham cie bo ‹› opisy ‹› black ‹› dlaczego kocham cie ‹› dla dzieci ‹› sama pisa ‹› oczy ‹› Tokio hotel op ‹› ania z ‹› joe ‹› trzy ‹› strasznie ‹› zimno mi ‹› sex pl ‹› bo kocham ‹› Green ‹› skin ‹› doda ‹› hej ‹› arbiter ‹› wampir ‹› kreatywno ‹› Ashley ‹› wiersze ‹› pain i ‹› ciekawe ‹› warning ‹› konan ‹› dodatki ‹› mama ‹› wiersze na nk o sobie ‹› mamo ‹› najlepsza przyjacika ‹› o Hinata ‹› opisy gg ‹› czytanie ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› wiersz ‹› humor ‹› pick ‹› jaka jestem ‹› mieszne ‹› jaka ‹› michael ‹› zwyk ‹› OBRAZKI wF ‹› hotel 54 ‹› pies ‹› dragon ball ‹› sweet ‹› ania ‹› wiersze na nk ‹› myli ‹› noclegi ‹› blog ‹› Data ‹› scrubs ‹› Sylwia ‹› Tsunade ‹› pytania ‹› test kl 6 ‹› opowiadanie ‹› Nick traina ‹› TOLa ‹› ciesz ‹› justin ‹› zimno ‹› miłosc ‹› opisy na gg ‹› cinema ‹› lili ‹› nasza klasa 6b ‹› przeprowadzki ‹› przytul ‹› kocham ‹› test ‹› photo ‹› Polska ‹› pain ‹› avki na gg ‹› dowcipy ‹› sport ‹› łona ‹› opisy na ‹› mj chopak ‹› g dragon ‹› krzysiek ‹› pisz ‹› amelia ‹› wiersze o mnie ‹› ksiazki ‹› Holiday ‹› istnieje ‹› big ‹› moda ‹› 3 klasa ‹› obrazy ‹› naruto ‹› bleach ‹› naruto ‹› dziewczyny ‹› nowa ‹› riddle ‹› usta ‹› zaj ‹› to tylko seks ‹› link ‹› zima ‹› image ‹› wiadomo ‹› us5 ‹› o kumpeli ‹› historie na nk z hp ‹› super ‹› la fee ‹› komiks SF ‹› ubrania ‹› gut ‹› sue ‹› fotki ‹› dla przyjaci ‹› no perfect ‹› USA ‹› teen ‹› opowie ‹› gwiazdy ‹› STRASZNE ‹› wiersze na nk o mnie ‹› skup ‹› rower ‹› cycki ‹› dr house ‹› lol ‹› edward ‹› opowiadania ‹› sex ‹› wakacje ‹› szkoa ‹› sex ‹› magia ‹› cisza jest moja ‹› star ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› aneta ‹› dziewczyn ‹› find ‹› okulary ‹› szablon ‹› Bokserki ‹› britney ‹› OBRAZKI w-F ‹› avatar ‹› kamil ss ‹› Miley Cyrus ‹› smutna ‹› porno ‹› po pierwsze ‹› klacz ‹› przedszkole nr 22 ‹› Erotyka ‹› nasza klasa ‹› pro ‹› anime ‹› Taylor ‹› Hilton ‹› aktywne ‹› kalendarz ‹› romantyczne ‹› girl ‹› sakura i jej po ‹› dla przyjaci ‹› prace ‹› site ‹› hannah montana 4 ‹› papużki ‹› muzyka

Wyszukaj na blogach

SZCZĘŚLIWA:)))))) Jesteś jestm wykończona bo byłam na choince:) DZISIAJ...:) Było zajbiście:] Puszczali DOTE mmm... kocham tą piosenke:) :*:*:* Było supcio a szczegolnie pod koniec:) Bo wiecie chłopcy sie rozkrciły... Pod koniec została tylko 5 klasa:)...

2 notka Dzięki za tyle komentarzy..:] xxxxxxx Smutek słońca gasnącego o zachodzie. Lekkim wiatrem trawy dotyka. Gładkością tafli na jeziora wodzie. Czasem co między palcami jak piasek przemyka. Niech życie przeminie, niech już nas nie...

88 Dzień dobry w czym mogę pomóc ? Proszę numer do pana XXXXXXX w miejscowości XXXXXXX. Aby uzyskać numer osoby prywatnej proszę wybrać 118913 dzwoniąc z telefonu stacjonarnego.... Ale ja tam dzwoniłem i nic. Dzwonił pan i co ? Konsultant nie...

Pierwszy konkurs! Kto to jest??     I miejsce - 20 komentarzy   II miejsce - 15 komentarzy   III miejsce - 10 komentarzy           POZOSTALI 5 komentarzy!!!       Odpowiedzi piszcie w...

Avatary do ściągnięcia ;) ;) Hej dam pare Avatarów ale przypominam wszystkie mają rozmiar 50x50PaPa

Dla pana xxxxxxxxxx No wiec pan xxxxxxx chcial abym napisala ja bylo na wycieczce w Warszawie. No wiec bylo bardzo fajnie. Jechalismy 4 godz. Pierwsze 2 godz byly okropne bo Paulina zle sie czula i bylo bardzo nudno. Gdy dojechalismy pojechlismy od razu do sejmu. W...

I znowu.. ..dzien jak codzien spalem u szmela obudzilem sie u szmela wstalismy okolo 9:00 mielismy zamiar wstac na 2:50 zeby obejrzec mecz siatkowki ustwailismy 3 budziki ja mialem jeden z tego powodu ze mnie latwo obudzic ale szmel i jego kuzyn mieli 2 na...

Podręcznik ACCIO- zaklęcie przywołujące wybraną rzecz (przybycie), z łaciny accio oznacza "przywołać". ALOHOMORA - zaklęcie otwierające zamki drzwi, okien, kufrów, itp. (ALOHOMORA znaczy otwarcie). APARECJUM - zaklęcie, ktore powoduje, że widzialnym...

7 Dzień dobry w czym mogę pomóc ? Dzień dobry, miejscowość to będzie XXXXXXX i nazwisko Śniadecka albo Śnidecka może być też, bo to jest moja żona ale nie wiem jak to sie pisze..

10 Dzień dobry w czym mogę pomóc ? Proszę mi sprawdzić Przemyśl, nazwisko XXXXXXX. Przykro mi ale w całej miejscowości nie ma abonenta o takim nazwisku. Ojej..... Ale niech Pani nie będzie przykro, naprawde nic się nie stało, proszę się nie...

zaczynamy opowiadanie...;p uwaga odrazu mowie ze jest masa błędów...których niekontroluje przy pisaniu... wienc sie nieczepiac...a tam gdzie pisze "gloria" ma byc "glopia" oki jedziemy..!!!!Ada i Ola stojom 3 godz przed koncertem Tokio hotel w pierwszym zendzie ochrona...

34 Dzień dobry w czym mogę pomóc ? Dzień dobry, ja bym chciał taką miejscowość Słaborowice. Tylko ja wiem że to jest gdzieś na trasie między Poznaniem a Wrocławiem, a jednocześnie koło Warszawy. Proszę Pana, w całej Polsce jest tylko jedna...

54 Dzień dobry w czym mogę pomóc ? To będzie miejscowość XXXXXXX. Przepraszam, jaka miejscowość... ? XXXXXX. Może Pan przeliterować tą nazwe ? Tak. Ziet jak Ziebra... Ale proszę pana co to jest ziebra, to ma być Z jak zebra ? No przecież...

xxxxxxx wkurzający jest fak iż w każdej notce wymagany jest tytuł. przecież nie zawsze umiem okreslic temat notki. :* uwielbiam Twoje podejscie do świata i do ludzi.

216 Dzień dobry w czym mogę pomóc? Proszę mi podać jak jutro jedzie pociąg z XXXXXX do XXXXXXX. Jakie godziny odjazdu Panią interesują? Tak po śniadaniu. Hm...... przepraszam, a o której ma Pani śniadanie? A bo ja wiem, to zależy o której...

xxxxxxx No uderz mnie To nie boli zycie kopie mocniej! Mozesz obrabiac mi dupe mnie to i tak nie boli Kocham patrzec jak to robisz Kocham patrzec jak nazywasz mnie suka Wtedy widze twoja slabosc

Życie potrafi... ...być piękne. Wiemy o tym my. Ja i Ty. Tak! Już zawsze ja i Ty. My. Będę po raz pierwszy w życiu mysleć za nas oboje, o nas, dla nas. Niepozorny dzień. Wstaje rano, tanecznym krokiem oddaje się poranym rytuałom. Dzwonie, czesze włosy, nadaje...

Wstęp bloga. Witajcie! Na początek chciałabym zaznaczyć, że ten blog to pamiętnik trzynastolatki. Ogólnie jej życia. Kłopoty, radości...to co przeżywa każdy z nas. Jeśli masz obecnie więcej lat, niż 13, to przeczytaj i przypomnij sobie, co wyprawiałeś lub...

MAŁY APEL - ZAMIAST PODSUMOWANIA PIERWSZEJ CZĘŚCI SEZONU! Dwa miesiące gry za nami pora na pierwsze podsumowanie. Właściwie chciałem napisać, że po pierwszych porażkach nauczyliśmy się grać w I lidze na Siernieczku wygrywając trzy mecze z rzędu. Chciałem też napisać, że wyraźnie nie potrafimy grać na...

*¨¨*.¤*¨¨*ℓσνєஜℓσνє*¨¨*¤.*¨¨*¤. hej :) - takie tam,....   ______ ___@@@@_________@@@@@@@@________@@@@@@@______@@@@@@@@@@_____@@@@@@@@@@___@@@@@@@ @@@ @@___@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@ @@__@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@ @@_@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@...

strony:1 2

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów