.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
moje fotki ‹› doda ‹› witch czarodziejki ‹› karen ‹› cytaty ‹› tapety ‹› przepisy ‹› camp ‹› opowiadania ‹› wierszyki na nk ‹› super ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Song ‹› filmy ‹› skin ‹› pozdrowienia ‹› lato ‹› nastolatki ‹› chelsea staub ‹› tokio hotel ‹› oczy ‹› wakacje ‹› image ‹› fashion ‹› Justyna ‹› Green ‹› link ‹› tomek romek ‹› buziak ‹› rozdzia ‹› ciuchy ‹› warning ‹› aston ‹› hejka ‹› obrazki z napisami ‹› hentai bleach ‹› przyjaźń ‹› wiktor ‹› dziewczyn ‹› pokemon ‹› wiersze na nk mnie ‹› zuza ‹› hello kitty ‹› wierszyki walentynkowe ‹› muzyka ‹› fineasz i ferb ‹› avki ‹› dlaczego kocham cie ‹› zwykły pamiętnik ‹› kocham ‹› masta ‹› moje wiersze ‹› black ‹› malfoy granger ‹› tajemnice ‹› WIERSZE MILOSNE ‹› pami ‹› robert lewandowski ‹› harry ‹› yuri ‹› konferencje ‹› test kl 6 ‹› dzien dobry na nk ‹› moje cycki ‹› trzy ‹› cureczka ‹› jaka jestem ‹› dylan ‹› historyjki na nk ‹› Temari Shikamaru ‹› sasunaru ‹› paramore ‹› wiosna ‹› nevada tan ‹› smutne ‹› zyczenia ‹› oliver ‹› sex pl ‹› historie na nk ‹› olka ‹› dla dzieci ‹› hermiona ‹› Tokio hotel op ‹› Sakura ‹› akatsuki ‹› po pierwsze ‹› ola 14 ‹› anty ‹› obrazki z ‹› zwyk ‹› o milosci ‹› obrazki na NK ‹› pozycjonowanie ‹› Jaja ‹› sex z siostr ‹› ginevra molly weasley ‹› cipka ‹› Hejcia ‹› horacy ‹› tsubasa chronicle ‹› mama ‹› jaka ‹› wiersze z ‹› site ‹› temashika ‹› Taylor ‹› key ‹› w-f wierszyk ‹› wiersz o mioci ‹› koreanczyk ‹› ATB ‹› http ‹› Biel ‹› mamo ‹› przepraszam ‹› Żegnam was ‹› star ‹› magia ‹› katy perry ‹› myli ‹› Sasuke and Sakura ‹› wilki ‹› Od czterech lat mieszka i studiuje w Poznaniu ‹› flowers ‹› dr house ‹› WITAM ‹› mp3 ‹› dzie ‹› gut ‹› nasza klasa pl ‹› pytania ‹› opowiadania o naruto ‹› my chemical romance ‹› rtt ‹› bo kocham ‹› torres ‹› cicho ‹› ciekawe ‹› love ‹› teen ‹› przeprowadzki ‹› hinata ‹› najlepsza ‹› kocham ci ‹› gay ‹› bill ‹› jessica ‹› moda ‹› kot ‹› fajny blog ‹› dziewczyny ‹› nasza klasa ‹› humor ‹› przyrody ‹› blog ‹› len ‹› zimno mi ‹› pieski ‹› zaj ‹› Nick Jonas ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› historie na nk z hp ‹› rysunki ‹› kotki są piękne ‹› o Hinata ‹› Gaara i ja ‹› ubrania ‹› kocham cie ‹› 27 urodziny ‹› nauczycielka ‹› fotki ‹› obrazy ‹› gry ‹› nauka ‹› tom ‹› shinee ‹› ola ‹› poduszki ‹› siostry ‹› test ‹› naruto 39 ‹› hotel 54 ‹› Pozna ‹› tapety- ‹› sex ‹› kocham cie bo ‹› ania ‹› justin ‹› kasia ‹› naruto ‹› cisza g ‹› skup aut ‹› madzia ‹› avatar ‹› penis ‹› vanessa ‹› marta ‹› Dobranoc ‹› edward ‹› wiki

Wyszukaj na blogach

wyznanie Moje wyznanie po raz drugi, tym razem bardziej osobiste, bo w samym sercu i tylko o uczuciach.( tylko o miłości) Tego co czuję nie potrafię wytłumaczyć, tylko Ty, tyle dla mnie znaczysz. Tylko dla Ciebie dziś piszę te słowa. Tego co mam w...

Tekst piosenki "Wyznanie (Twych oczu blask)" To była dziwna noc, nie zapomnę tego nie, w tłumie ludzi ja odnalazłem Cię, i poczułam w sobie taki dziwny strach, to przez Ciebie zawalił się mój świat. Już wiedziałem że to właśnie Ty, moje serce to podpowiadało mi, tylko na Ciebie...

wyznanie ;) Wyznanie. Spoglądam w twe oczy, widzę w nich cały mój świat. Bo całym moim światem jesteś Ty.... chłopcze... O brązowych oczach i wielkim sercu. Oddaje Ci me serce bez wahania, zakochuje sie w Tobie na zabój. Choć pewności nie mam...

STOK- Wyznanie... Zajebista piosenka... : "Moje wyznanie po raz drugi, tym razem bardziej osobiste, bo w samym sercu i tylko o uczuciach.( tylko o miłości) Tego co czuję nie potrafię wytłumaczyć, tylko Ty, tyle dla mnie znaczysz. Tylko dla Ciebie dziś...

12. Kaulitz, dlaczego ty zawsze wszystko pieprzysz ? Viv uchyliła jedną powiekę. Spojrzała na zegarek wiszący na ścianie. Godzina dziesiąta. Westchnęła cicho, spoglądając na leżącego obok Toma. Gdy spał, wyglądał tak niewinnie, tak uroczo, niemalże dziecinnie. Delikatne rysy twarzy doskonale...

Wyznanie miłości < 3 Czy to jeszcze przyjaźń, czy to już kochanie ? PRZEMYŚL: Mówiąc " kocham cię " idziesz na całość. Musisz liczyć się z odtrąceniem, a nawet wyśmianiem - jeżeli facen jest " taktowny inaczej ". Albo z brakiem wzajemności. Jeśli więc...

rozdział 8 wyznanie Rozdział 8 Wyznanie!!! &nbsp; - Nikola, choć na obiad!!- Krzyknęła mama zapewne z kuchni. - Już idę!- Odkrzyknęłam jej i zeszłam na dół. - Spakowana?- Spytała mama nakładają ma na talerz kurczaka. - Tak, tylko...

rozdział 12 wyznanie patti Rozdział 12 Wyznanie Patti&nbsp;- Nareszcie się obudziłaś!- Krzyknęłam, gdy tylko Rikki otworzyła oczy.- Gdzie ja jestem?- Spytała prawie, że nieprzytomna.- Na pogotowiu...Zemdlałaś, pamiętasz coś?- Spytał Chris.- Pamiętam, że było mi strasznie...

..... W głębi moich oczu Między rozgoryczeniem a morzem Znajduje się nasze wspólne serce Im bardziej odchodzę w zapomnienie Im bardziej zachwycają mnie nasze wspomnienia Im bardziej się oddalam od Twojego ciała Im bardziej powracam do...

36. Wiosenne porządki w mózgu. Dawno nie sprzątałam. Za moim biurkiem kwitną naukowe eksperymenty. Dotarła do mnie interesująca prawda: wcale nie chcę mieć faceta. Nie, nie i nie, mimo że wszyscy doskonale wiedzą, jak bardzo go potrzebuję. Brzmi masochistycznie, więc może...

9. Truth To mój taki przed świąteczny prezent dla was :) Mam tylko nadzieję, że ze świątecznym się wyrobię, stąd nie życzę wam jeszcze wesołych jajek i tej całej wielkanocnej reszty :) Niech brak tych życzeń będzie moja motywacją do napisania kolejnej i...

Tomik I Oktawia Jak drzew listki oczka Usta jak rózy kwiat Jak sierść małego kotka Dłonie delikatne ma Twarz jej jak z obrazka Usmiech jak z pięknego snu Śliczna jak z nieba Gwiazdka Na jej urode zabraknie słów Delikatna i czuła Jak mrzawa...

wyznania ktoś jak ma jakieś wyznanie do drugiej osoby może zkomentować i napisać wyznanie na moim blogu!zapraszam goronco!

Bóg a sekty Zapewne każdy z nas potwierdzi to, że ówczesny świat zdominowany został przez sekty. Można powiedzieć, że dzisiaj jest moda na religię. Im bardziej ona jest tajemnicza, niezrozumiała tym bardziej pociąga tych, którzy pragną oderwać się od...

Tylko listy nam zostały Monika ciągle nie odbierała telefonów mimo iż minął już tydzień od jego wyłączenia. Teraz już wszystko rozumiem gdyż dostałem od niej list i tylko w taki sposób będziemy mogli się kontaktować. Jej telefon jest nie do naprawy więc musi poczekać do...

op 9 Impreza-Poprostu z nią pogadaj! Hej długo nie pisałam ale nie miałam czasu totalnie wszystko w szkole mi sie pochszaniło i musiałam to odkręcić ale OK przejdźmy do opowiadania: Powoli powieki dziewczyny podniosły się, zielone niczym trawa oczy przejachały po białym jak...

Love love love... Gdzie nie popatrzysz to miłość. Na naszej-klasie: pinezki, słodkie komentarze, zdjęcia, opisy... Na GG: opisy typu "Kocham!

bez tytułu Znalazłam trochę czasu więc ukaże się znowu notka.;ddd i to dosyć długa.;* miłego czytania.;pp &nbsp; &nbsp;On oparł się o ścianę, wlepiając swój ponury wzrok w podłogę, a ona stała nieruchomo zaciskając powieki na zielonych oczach. Usta jej...

"Und dann hat er sie geküsst... Wo das Meer zu Ende ist..."... ..."Ihre Lippen schwach und bla&szlig;... Und seine Augen werden na&szlig;..." Znowu mam zaległość z notką od co najmniej tygodnia. Ale zgodnie z postanowieniem, zresztą aktualnym cały czas i ciężko, żeby się to zmieniło, poczyniam na wstępie...

285. Teoria Katastrof albo Życie to Film III Bujam się na krześle w rytm Najpiękniejszej Żużlowej Piosenki, patrzę w dal i myślę sobie, że to nie tak miało być. Zupełnie, zupełnie nie tak. Że coś tu zawiniło, może Wszechświat, a może przekonanie, że jeśli coś milknie, to milknie na...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów