.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
megi ‹› test przyroda ‹› tapety ‹› jarek ‹› my chemical romance ‹› pick ‹› pro ‹› kocham ‹› lol ‹› muzyka ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› gry ‹› g - dragon ‹› Jego jaja ‹› star ‹› OBRAZKI w-F ‹› no perfect ‹› Opowiadania erotyczne ‹› cinema ‹› Holiday 1 ‹› shinee ‹› myli ‹› blog ‹› przyja ‹› dzie ‹› pomoc ‹› dietA ‹› http ‹› klaudia ‹› czcionki ‹› dupa ‹› moje fotki ‹› WITAM ‹› wyznanie ‹› 3 klasa ‹› dodatki ‹› KINO ‹› policja ‹› pytania ‹› ble ‹› Pozna ‹› wilkołak ‹› dlaczego kocham cie ‹› zdrowie ‹› doda ‹› super ‹› Se7en ‹› Sterling ‹› naomi ‹› joanna ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› wrzuta ‹› chlopak ‹› ruda ‹› nowa ‹› pozycjonowanie ‹› sexy ‹› kochaj mnie ‹› anna ‹› sami ‹› magda ‹› zaj ‹› w akatsuki ‹› test kl 6 ‹› nicol ‹› znaki ‹› czerwony ‹› wiersze na nk ‹› image ‹› mamo ‹› pansy ‹› dziewczyna ‹› register ‹› witch ‹› gallery ‹› moda ‹› cipki ‹› bolisie ‹› palikot ‹› nasza klasa ‹› kredyty ‹› ginny ‹› mama ‹› britney ‹› obrazeczki ‹› love ‹› wakacje ‹› katsuki ‹› christoph ‹› o marzeniach ‹› riddle ‹› key ‹› g-dragon ‹› jestem emo ‹› flowers ‹› avatar ‹› animacje ‹› site ‹› Karola ‹› zycie ‹› cicho ‹› FT Island ‹› gwiazdy ‹› lubuskie ‹› opowiadanie o ‹› oczy ‹› Neji ‹› jaka jestem ‹› Data ‹› klaudia p ‹› przepraszam ‹› sklep ‹› Hilton ‹› dla dziewczyny ‹› hej ‹› dup ‹› seks ‹› erotyczne ‹› zdrowia ‹› ewelina ‹› wiersze na nk o sobie ‹› gitara ‹› ZDJECIA ‹› darmowe ‹› zmierzch ‹› hejka ‹› konie ‹› koty ‹› usta ‹› poduszki ‹› 4 klasa ‹› ania ‹› grupy ‹› Hinata ‹› kisame ‹› martyna ‹› milosc ‹› hermiona i harry ‹› emo ‹› najlepsza ‹› Sakura ‹› czytanie ‹› WEEKEND ‹› chuj ‹› celtic ‹› po pierwsze ‹› rock ‹› hannah montanna ‹› Jaja ‹› skorpion ‹› wiersze ‹› historie ‹› hotel ‹› dla przyjaci ‹› wiersze na nk o sobie ‹› po rozwodzie z ‹› brązowe oczy ‹› kot ‹› wstA ‹› basia ‹› hotel 54 ‹› reggae ‹› korea ‹› o Hinata ‹› szablony ‹› kofam ‹› ball ‹› wierszyk o w-f ie ‹› sasuino ‹› urodziny ‹› Deidara ‹› tokio hotel ‹› dziewczyny ‹› link ‹› johnnydepp ‹› bieber ‹› supernatural ‹› dusia ‹› 2 Min ‹› host club ‹› ork ‹› sama pisa ‹› szablon ‹› Gothic lolita ‹› beast ‹› Chase ‹› mp3 ‹› opisygg ‹› USA ‹› misie ‹› hello kitty ‹› psy ‹› istnieje ‹› Shizuo x Izaya ‹› biuro ‹› paulina ‹› nieznajoma ‹› damon salvatore ‹› jego dziewczyna ‹› hentai

Wyszukaj na blogach

Wulkan Jestem niczym wulkan, nieprzewidywalny, demoniczny, niebezpieczny, z ogromnym bagażem lawy, przepełnionej rozgrzanym morzem uczuć, Jestem niczym wulkan, jak największy z nich – Wezuwiusz, ogromny i uśpiony, pogrążony, w ciągłej...

Część 1 Z pozoru spokojna, niewinna, ubrana w kolorowe wdzianko dziewczynka pokazuje swoją prawdziwą twarz. Brzmi groźnie? Może troszeczkę. Nie o to chodzi. Świat, w którym dotąd żyła był smutny i ponury. Zamknęła się w sobie, ukrywając swoje prawdziwe...

Instrukcja: Jak zrobić wulkan w The Sims 2? Instrukcja: Jak zrobić wulkan w The Sims 2? Zaloguj sięE-mailOnetHasło Niepoprawne dane Objaśnienia Loguj się bezpiecznie  Zapomniałem hasłaAnulujW tej noci instrukcja jak zrobić wulkan w The Sims 2. Ale mam smutną wiadomość dla...

a tu "kilk" mieszanek :D Mieszaniny dymotwórcze - pył cynkowy - tlenek cynku II (biel cynkowa) - tlenek magnezu (magnezja) - czterochlorek węgla (tetra) SKŁAD PODSTAWOWY Suche składniki mieszamy razem, dodajemy czterochlorek węgla i całość ubijamy w małej,...

ZAGADKA WULKANU POPOCATEPETL Zagadka wulkanu Popocatepetl jest jedną z największych tajemnic jakimi zajmuje się współczesna ufologia. Laik zapyta: "Ale co tajemniczego może być w wulkanie i co do tego mają ufolodzy?" Niezorientowanym wyjaśniam: Wulkan Popocatepetl...

Egzamin do Akademii Ten dzień wywarł szczególne emocje na wielu uczniach. O godzinie 8:00 większość uczniów klas drugich oraz trzecich spotkało się w wielkiej sali. Tam pani dyrektor wygłaszała przemówienia. Wszyscy byli podekscytowani. Na sali słychać było szepty....

. Rozdział 5 Do urodzin pozostały dwa dni. Rodzice pozwolili jej już chodzić do szkoły, ale mówiła, ze woli się wyleczyć. Powiedzmy… nie chciało jej się chodzić do budy, i tyle.! Chłopacy przychodzili do niej codziennie i opowiadali co się...

GAZETKA INTERNETOWA NR. 1 Ten numer gazetki przeznaczymy na 1 temat"solidarność" Źródło wikipedia: Stocznia Szczecińska Nowa - stocznia produkcyjna w Szczecinie w stanie likwidacji. Powstała w roku 2002 na bazie upadłej spółki Stocznia Szczecińska Porta Holding...

wywiady:))!! W dziesięć miesięcy na szczycie!Lipiec 2005nagrywanie płyty ,styl,wygląd-kariera dla Tokio Hotel była miesiącami przyotowań.Od 10 do 15 lipca przedstawiali się w 5 miastach,gazetach na żywo.Wszyscy ą zadowoleni Tokio Hotel jest kapelą...

Caly Billus A to druga nocia A to moj cały świat-Billus. Acha jak cos to jest moj nr gadu-3674304 Prosze o wiecej komentarzy!!! Jego sposób wypowiedzi: „Jestem egoistą” i „Jestem naprawdę bardzo dobrym kłamcą, naprawdę potrafię...

o nowej zelandii Nowa zelandia:Nowa Zelandia (ang. New Zealand, język maoryski Aotearoa – Kraj Długiej Białej Chmury) – państwo wyspiarskie, położone na południowym Pacyfiku, na wschód od Australii, zamieszkane przez nieco ponad 4 miliony osób, z...

Magiczny diament 1.idziemy do pirata. 2.idziemy do ukrytego lasu na wulkanie. 3.zabieramy pióro z wstążką. 4.idziemy do pirata. 5.idziemy do miasta po łom (w sklepie z pamiątkami). 6.idziemy do piwnicy. 7.rozmawiamy z mumią. 8.idziemy na basen do kiosku i...

Mój syn jest piratem 1. Otwórz mapę Panfu i klinij w osmiornicę 2. Porozmawiaj z osmiornicą: , aaa! kim jesteś? Małą Pandą? No tak... Ale nie tą, której szukam! Chcę odnaleźć swój skarb! Natychmiast!" ,, Całe Panfu zostanie zalane czarnym atramentem, jeśli...

... Wydawalo sie ze dzisiaj bedzie ciezki dzien bo byly dwie majzy , biola,fizyka ale nie bylo tak zle.Jutro zaczyna sie weekend.Musze isc sprzatac do babci a poza tym to pozdro dla wszystkich a w szczególnosci dupogrzanny i sysuni(wulkan hehehe)...

Smutek.... Ból.... Cierpienie.... kroplą spływa me cierpienie, a wulkan emocji rwie me serce... zbyt mało mam sił aby zrozumieć, aby osiągnąć spełnienie... gdyż kroplą spływa mój ból! kartki mego istnienia płoną, gdyż paraliż mych zmysłów, mych neuronów przekroczył...

SmS Zamarzam..umieram powoli gdy milczysz.Odszedles depczac marzenia,kradnac nasze sny..Wróc zjaw sie niczym anioł i kaz mi znów zyc.. I co ja mam myslec,pogubilem sie w tym wszystkim.Bo jesli ona tak myśli,ja mysle podobnie czemu nam nie...

Przemijamy Znów na przystanku zaczynasz swój dzień pod powiekami jeszcze plącze się sen jesteś jak dziecko rozgrzanego słońca nikt cię nie kuma tak naprawdę do końca w głowie masz czad, a sercu masz wulkan we włosach wiatr i kieszenie na burtach...

ciekawostka o billu :zkwiatkiem: Tak kocha Bill. Ciemne oczy, tajemnicze spojrzenie, – co ukrywa się pod mistycznym wyglądem Billa? O czym myśli, co czuje, i jaki jest w miłości? Patrzymy w głąb fasady Billa…. >Jego budowa ciała W psychologii po analizach...

Bill Kaulitz Bill Kaulitz to wokalista zespołu Tokio Hotel.Wszystkie teksty pisze sam( najlepiej mu to wychodzi, gdy jest w hotelach). Urodził się pierwszwgo września. Pochodzi z Magdeburga,jednak mieszka w Liepzgu(Lipsku) wraz z bratem bliźniakiem- Tomem, od...

O tym jak strata boli... Błądzę dłonią po nagości tego świata Muskając dłonią całą jego powierzchnię Zanurzając palce w morzach i oceanach Osuszając je na jakiej bezludnej pustyni Szukam w śród drzew przyjaznej mi duszy W puszczach zaś samotnego...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów