.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kochaj mnie ‹› wierszyk o w-f ie ‹› moja muzyka ‹› teen ‹› WITAM ‹› miska ‹› klaudia p ‹› k pop ‹› kocham cie ‹› anna ‹› Naruto x Ino ‹› znaki ‹› poduszki ‹› pozycjonowanie ‹› Alexa ‹› Okumu ‹› milosc sasusaku ‹› pick ‹› tomasz ‹› obrazy ‹› michael ‹› będziesz miała ‹› blogi ‹› dlaczego kocham cie ‹› dzien dobry ‹› dr house ‹› Polska ‹› moje fotki ‹› http ‹› rok ‹› jezus ‹› junhyung ‹› zielona góra ‹› jaka jestem ‹› czerwony ‹› przyja ‹› grupy ‹› Gaara i ja ‹› emo ‹› romantyczne ‹› bill ‹› dla dziewczyny ‹› jaka jestem ‹› Sakura ‹› wiersze na nk ‹› xxxxxxx ‹› OBRAZKI w-F ‹› Ewa ‹› pansy ‹› teamin ‹› zmierzchu ‹› black ‹› image ‹› register ‹› chlopak ‹› biuro ‹› koty ‹› 2 Min ‹› gallery ‹› pracuje ‹› to tylko seks ‹› cipki ‹› imiona ‹› moda ‹› zycie ‹› zdrowie ‹› sama pisa ‹› deidara sakura ‹› demon ‹› kocham ci ‹› nicol ‹› nasza klasa ‹› smutna ‹› wiersze na nk ‹› Neji ‹› love ‹› sakura haruno ‹› szablon ‹› o marzeniach ‹› hinata ‹› tymczasowy ‹› kiba x ‹› ewa farna ‹› key ‹› formuła ‹› ryby ‹› piersi ‹› saori ‹› pawe ‹› cicho ‹› my chemical romance ‹› Dobranoc ‹› peni ‹› dzie ‹› Jaja ‹› rok po ‹› oczy ‹› wiara ‹› wiersze ‹› jonghyun ‹› Data ‹› rock ‹› komplementy ‹› Hilton ‹› kamil ss ‹› masta ‹› opowiadanie o ‹› mp3 ‹› ATB ‹› pistolet ‹› mj chopak ‹› jug ‹› hej ‹› Dawn ‹› ewelina ‹› optymistyczne ‹› STRASZNE ‹› wiersze na nk o sobie ‹› tesknie ‹› ZDJECIA ‹› Hinata ‹› dzie dobry na nk ‹› cinema ‹› zmierzch ‹› witaj w domu ‹› siostry ‹› g dragon ‹› darmowe ‹› 4 klasa ‹› lubuskie ‹› kalendarz ‹› akatsuki ‹› kisame ‹› ania ‹› hejka ‹› milosc ‹› avatary ‹› final ‹› najlepsza ‹› czytanie ‹› mama ‹› WEEKEND ‹› chuj ‹› nowa ‹› star ‹› kalendarze ‹› filmy ‹› opowiadanie ‹› celtic ‹› szkoa ‹› Green day ‹› ksi ‹› legendy ‹› link ‹› władysławowo ‹› maleńka ‹› doda ‹› historie ‹› wiersze na nk o sobie ‹› opisy gg ‹› ruchome ‹› po rozwodzie z ‹› wstA ‹› Jego jaja ‹› Manchester ‹› kochaj ‹› lol ‹› miley ‹› reggae ‹› zdrowia ‹› Madonna ‹› zaj ‹› korea ‹› Sexy video ‹› z pytaniami ‹› ciamka ‹› hotel 54 ‹› brutalny seks ‹› mma ‹› cody ‹› signup ‹› szablony ‹› amanda ‹› final fantasy ‹› Miley Cyrus ‹› dupa ‹› cristiano ronaldo ‹› gry ‹› przepraszam ‹› w-f wierszyk ‹› Deidara ‹› czternastolatki ‹› urodziny ‹› blog ‹› fajny ‹› Nick Jonas ‹› dziewczyny ‹› sami osala ‹› wierszyki o ‹› stardoll

Wyszukaj na blogach

ββWiktor Rozwiązanie sondy ββWiktor to (dnia 22.12.07 r.): * Wiktor Buca * 1 głos (10 %) * Wiktor Łukasik * 1 głos (10 %) * Wiktor Lemański * 0 głosów (0 %) * Wiktor Dzidowski * 0...

Wiktor Szałkiewicz Wiktor Szałkiewicz (ur. 9 lutego 1959 w Porozowie) – aktor, showman, poeta i bard związany z Grodzieńszczyzną, przedstawiciel pogranicza kultur polskiej i białoruskiej.Życiorys Wiktor SzałkiewiczUkończył Białoruski Instytut...

Wiktor Wiktor jest moim drugim kolegą bardzo go lubię ale i tak wolę macika

Niepewność Wiktor cisnął łopatę w kąt stajni i otarł czoło. Praca była nie tyle męcząca, ile zwyczajnie monotonna i niewypowiedzianie nużąca. Gdzieś słyszał, że człowiek był zmuszony wynaleźć pracę, aby uciec od nieznośnej konieczności myślenia. Kiedy...

O poezji Wiktor, z dwojga złego, wolał już pracę w stajni niż wysłuchiwanie jęków Pikacjusza. Dlatego też odłączył się od pochodu niosącego poszkodowanego w ramiona stęsknionej matki i zabrał się za rozsiodłanie koni. Polowanie okazało się jedną, wielką...

V rozdział Piękną altankę oplecioną dziką różą, nigdy wcześniej jej tu nie było, ale była bardzo efektowna. Patrzyłam na nią jak zahipnotyzowana. Nagle chłopak, którego tozsamości odgadnąć nie mogłam stanął przede mną, był to Wiktor, wyglądał słodko,...

Wilczyca (film) Wilczyca – polski film fabularny (dramat psychologiczny z elementami horroru) z 1982 roku w reżyserii Marka Piestraka, z Krzysztofem Jasińskim i Iwoną Bielską w rolach głównych. Adaptacja noweli Jerzego Gierałtowskiego pt. Wadera (1977)....

INDYWIDUALNE STATYSTYKI POMORZAN ZA SEZON 2012 plus KRÓTKIE OPINIE O POSTAWIE ZAWWODNIKÓW W POŻEGNALNYM SEZONIE  STATYSTYKI INDYWIDUALNE ZAWODNIKÓW POMORZAN/DEICHMANNA W SEZONIE 2012 UWAGA 1 Frekwencja oceniana jest tylko na podstawie meczy ligowych – letnie gry były dobrowolneUWAGA 2Korzystając z opcji na stronach futbolowo po raz pierwszy...

Rozdział 1 Co ty robisz Krum?! Było piękne wrześniowe popołudnie. Hermiona siedziała sama w bibliotece. Czytała jakąś książkę i rozmyślała o Wiktorze Krumie, którego poznała w zeszłym roku. Bardzo go polubiła i jeśli spędzili by ze sobą trochę więcej...

II rozdział Złapałam go za kaptur od bluzy: - Ej Potter, stój! Musimy pogadać. - spojrzał na mnie jak na jakiś cud. - Z tobą zawsze i wszędzie piękna. - złapał mnie za rękę. Wyrwałam mu się i krzyknęłam: - Nie dotykaj mnie! Czy ja... czy my... naprawdę ze...

Rozdział 4 Justyna siedziała z Richiem i czekali na reszte a ich jak zawsze nie było nudzili sie jak cholera,w ciszy gapiąc sie na siebie,w pewnym momencie ze strachu podskoczyła jej telefon oznjamił ,że któs dzwoni,spojrzała na niego i sie tylko...

X rozdział Byłam strasznie potargana we włosach miałam liście i patyki. Skąd to się wzięło pomyślałam. Rybaczki całe były ubabrane w piachu, bluzy w ogóle nie było, bluzka była dziwnie poprzekręcana, stanik gdzieś zaginął, byłam boso. O kurwa co się stało...

Rozdział I: Kolacja Witam! Dziś dodaję pierwszy rozdział. Nie jestem z niego do końca zadowolona, ale ja rzadko kiedy jestem dumna z moich wypocin, więc może połowa moich potencjalnych czytelników nie uśnie na klawiaturze. W komentarzach proszę o szczerość. Jeśli...

Rozdział II: Rewelacje Witam! Przepraszam za długą nieobecność, ale podczas jednej z czerwcowych burz, piorun uderzył w wieżę kościoła, gdzie są umieszczone urządzenia do internetu, i spalił wszystkie urządzenia. Wszystkie zaległości w czytaniu nadrobię. Notka nie...

Pamiętnik Hermiony nr. 2 Nie ma to jak informacja... Dodała Hermiona Piątek, 20 Stycznia;, 2006, 19:07 Dopiero dzisiaj dowiedziałam się co dokładniej działo się pod wodą. Ciekawe zdarzenie ma z tym zwiazek... Gdy szłam z Harry'm przez błonia podszedł do nas Wiktor,...

VIII rozdział Posiedziałam chwilę w łazience i pomyślałam nad tym co zrobiłam, nagle zerwałam się i pobiegłąm do Wiktora, przecież wczoraj się coś działo. Muszę dowiedzieć się co. Zatrzymałam się przed dormitorium Ravena, jakie tam było hasło? Zapomniałam...

Ocena nr 146 - Nieopisana Mirveka ocenia "Draco Hermiona Love" Draco Hermiona Love Pierwsze wrażenie Draco i Hermiona? Według mnie trzeba się wiele natrudzić, by ten paring uczynić wiarygodnym. Już na samym początku uderzyły mnie cytaty w stylu: "Tak trudno kochać, konając w objęciach bólu" czy "Bez...

"Deichmanny" MISTRZOWIE idiotycznie straconych szans znowu w akcji !!!!! DEICHMANN - MICHUBUD 7-9 (2-6) Zamiast "10" strefa barażowa w stylu znanym z dwóch ostatnich edycji z udziałem Deichmanna./ GDZIE SĄ JACYŚ OBROŃCY ???!!!! Deichmann - Michubud 7 : 9 (2:6) bramki: Leśniewski(3), Miklaszewski(2), Tomaszewski(1), Jurek(1) kartki: Leśniewski(żk) skład: Kusiewicz(od41min Zalewski) - Miklaszewski, Chmielewski, Jurek - Tomaszewski, Klimczyk oraz Mikietyński,...

PIERWSZA POŁOWA BEZ ATAKU, DRUGA BEZ OBRONY .... Pomorzanie - Park Hotel 8 - 10 (3-4) Zdecydowanie zawiodła organizacja gry..... Pomorzanie - Park Hotel 8 : 10 (3:4) bramki: Leśniewski(4), Tomaszewski(3), Mikietyński(1) kartki: - skład: Kiełpinski - M.Guzowski, Borowczak, Tomaszewski - Leśniewski, Mikietyński oraz Kitowski, Drzewiecki, Suwik i Mc.Łazarski...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów