.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny U篡tkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejd do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 og鏊nego rozporz康zenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, i Pa雟twa dane osobowe zawarte w plikach cookies s przetwarzane w celu i zakresie niezb璠nym do udost瘼niania niekt鏎ych funkcjonalno軼i serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmian ustawie w stosowanej przez Pa雟twa przegl康arce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzib ul. Stanis豉wa Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzesz闚, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezb璠ne w celu 鈍iadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dost瘼u do niekt鏎ych funkcjonalno軼i serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dost瘼u do tre軼i swoich danych i ich sprostowania, usuni璚ia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofni璚ia zgody w dowolnym momencie bez wp造wu na zgodno嗆 z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotycz帷e wskazanych powy瞠j praw prosimy kierowa na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mog by udost瘼niane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dost瘼u do niekt鏎ych funkcjonalno軼i serwisu.
podane dane b璠 przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z tre軼i og鏊nego rozporz康zenia o ochronie danych.
dane osobowe b璠 przechowywane do czasu cofni璚ia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, i przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz帷ych narusza przepisy og鏊nego rozporz康zenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomo軼i na mapie
historie ‹› myli ‹› nowa ‹› skin ‹› lato ‹› http ‹› oczy ‹› kocham cie ‹› black ‹› forever ‹› nazwy na nk ‹› STRASZNE ‹› hej ‹› kocham cie bo ‹› kocham ‹› rok po ‹› urodziny ‹› one piece ‹› jaka jestem ‹› image ‹› cicho ‹› pracuje ‹› one direction ‹› pain ‹› dr house ‹› linki ‹› ania ‹› Shikamaru ‹› lol ‹› chad ‹› fashion ‹› tom ‹› gry ‹› in the blood ‹› blog ‹› opowiadania o Th ‹› malowanie ‹› link ‹› maine ‹› wszystkiego ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› rozdzia ‹› dzie ‹› joanna ‹› eminem ‹› no perfect ‹› bill kaulitz ‹› akatsuki ‹› Ichigo x ‹› 4klasa ‹› fotki ‹› sweet ‹› wampir ‹› obrazki ‹› rower ‹› dzie dobry na nk ‹› bill ‹› Ed x Roy ‹› po pierwsze ‹› katalogi ‹› historie na nk ‹› opowiadanie ‹› jojo ‹› Wojna ‹› krzysiu ‹› nauka ‹› dla dzieci ‹› horacy ‹› gwiazdy ‹› demon ‹› Hilton ‹› piersi ‹› vanessa ‹› Campbell ‹› ola 14 ‹› doda ‹› 2 Min ‹› dziewczyn ‹› Nick ‹› cycki ‹› love ‹› OBRAZKI wF ‹› poradnik ‹› Journey ‹› wakacje ‹› mama ‹› kochaj ‹› pytania ‹› pomoc ‹› oliver wood ‹› zaj ‹› Polska ‹› przepisy ‹› aga ‹› Jonas ‹› wiersze z ‹› istnieje ‹› zimno mi ‹› find ‹› agnieszka ‹› tokio ‹› kocham ci ‹› sami ‹› britney ‹› klasa ‹› zimno ‹› sobota ‹› meggi ‹› o Hinata ‹› mj chopak ‹› Lady ‹› ciekawe ‹› uroda ‹› mma ‹› dlaczego kocham cie ‹› pisz ‹› dorota ‹› Sakura ‹› wiki ‹› kwiatek ‹› czerwony ‹› wiersze na nk o sobie ‹› jaka jestem ‹› moje fotki ‹› Song ‹› przedszkole 22 ‹› kalendarz ‹› Orgazm ‹› Adam ‹› mp3 ‹› test kl 6 ‹› tokio hotel ‹› pick ‹› Taylor ‹› wiadomo ‹› dla dziewczyny ‹› robert ‹› aneta ‹› sebastian ‹› czy mnie kochasz ‹› sex ‹› jaka ‹› sklep ‹› jarek ‹› opisy ‹› g dragon ‹› lee ‹› wiersze na nk mnie ‹› Ewa ‹› Data ‹› opowiadanie o ‹› Tokio hotel op ‹› RYSUNKI na nk ‹› OBRAZKI w-F ‹› photo ‹› kotki s ‹› pozycjonowanie ‹› zima ‹› rok ‹› na dobranoc ‹› Sasuke ‹› recenzja ‹› girl ‹› angry ‹› goo ‹› szablon ‹› dupa ‹› anime ‹› fairy ‹› dziewczyny ‹› transport ‹› Kakashi ‹› wirtualny ‹› wiersz ‹› KINO ‹› sama pisa ‹› zdj ‹› ball ‹› super ‹› gay ‹› naruto i minato ‹› jessica alba ‹› ichihime ‹› dylan sprouse ‹› sukces ‹› naruto ‹› moda ‹› imiona ‹› Ciut ‹› Bokserki ‹› tapety ‹› k pop ‹› cisza ‹› Sterling ‹› harry ‹› wiersze na nk o sobie ‹› miley ‹› egypt ‹› opowie ‹› key

Wyszukaj na blogach

wierszyki o mi這軼i Zabrano mi Ciebie Zabrano mi chwil rado軼i Jednego nie mog mi zabra Mojej do Ciebie MIΜ列I Gdy patrze na ciebie czuje si lepiej ni anio w niebie! kocham cie za to 瞠 jestes przy mnie! Jeste mym...

wierszyki i...cos jeszcze dzisiaj troche humorku bedzie na moim blogu i wstawie jeszce wierszyki milosne. Mam nadzieje ze sie spodobaja chociaz sasm ich nie ukladalam. No to milego czytania - Kto ci tak pogryz? - M鎩 pies. - Jak to si sta這? - Wr鏂i貫m do domu...

Wierszyki Czesc dzis moje obieanki wierszyki. I jak ale najpierw te dollsiki kt鏎e obieca豉m. Mam nadzieje 瞠 wam si spodobaj oto: Sorry cos mi sie sta這 z kompem i nie moge wkleic obrazk闚. Ale wierszyki dam: Nikogo tak nie kochalam Cho mog豉m...

,,Wiersze i wierszyki" Wiersze i Wierszyki = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ,,A gdy serce twe przyt這czy my郵 瞠 篡 niewarto wi璚 ocieraj cudze oczy cho twych 貫z nie otarto'' = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ,,Nie ten...

Nocia Foteczki i nie tylko walentynkowe wierszyki Hejka Jak wiecie zbli瘸j si - Walentynki 14 lutego :):) OoO to ju nied逝go :) Na moje nie szcz窷cie akurat moja klasa przygotowuje , kiermasz z kartkami walentynkowymi. I b璠ziemy je rozprowadza po ca貫j szkole :) No i jutro , m闚ie...

Wierszyki mi這sne Wierszyki mi這sne, najciekawsze jakie mam:M篹u m鎩 mi造, ty ju le篡sz w grobie, A ja trwam jeszcze na 鈍iecie po tobie. Ale co 篡we, umrze bym wola豉, Bom tylko na p豉cz wieczny tu zosta豉. [Jan Kochanowski] Mi這嗆 na cel mnie wystawi豉...

Mi這sne wierszyki :) "Mi這sne wierszyki" Chociaz znalam chlopcow tyle, Chociaz kazdy smieje sie, Jednak kazda twarz mi obca, Bo ja tylko kocham Cie! Chce, zeby Twoje oczy w me oczy patrzyly, Chce, zeby Twoje usta z...

Wierszyki mi這sne... Zimno mi w 豉pki ... Zimno mi w nosek ... Zimno mi w plecki ... I st鏕ki bose ... I tak sobie my郵e ... Gdy zimno na dworze ... Ze tylko ty ogrza mnie mo瞠sz! Dotkn望 Ci pragn poczu Tw sk鏎 Zapach Tw鎩...

Hehe , zajebiste wierszyki :] No wi璚 tera kombinuje z ruszaj帷ymi sie napisami ale ten j瞛yk cyferkowy jest strasznie tr鏚ny przynajmiej w tych sktyptach..... ale spoko to mai這 by獞 takiej ramce ale ona nie che sie wczyta. No te wierszyki s徙rzemienione rzezemnie i o...

Wierszyki Tekst pogrubiony Dzi dodam kilka wierszyk闚 i mam nadzieje ze sie wam spodobaj:D No to zaczynam 1.Juz dwunasta na zegarze Wszyscy ludzie snem zakl璚i A ja wci捫 o Tobie marze Tylko Ciebie mam w pamieci! 2.Mi這嗆 to...

..::Wierszyki::.. Heej =) Nazywam si Angelika. Na tym blogu b璠 pisa豉 r騜ne wierszyki =) Pozdrawiam =* *** Zawsze wierzy豉m, 瞠 mi這嗆 jest z豉... 疾 tylko rani potrafi... Ale, od kiedy pojawi貫 si Ty... Mam lepsze sny... Moja wiara w szcz窷liw...

smiEsznE wierSzyki.... Siemka mam dla was smieszne wierszyki: *********************************** Zrobi wilk elektrowni, lecz by pr康 uzyska Spala w niej ca造 w璕iel z kopalni od liska. Kopalnia z elektrowni ca造 pr康 z瞠ra豉, St康 brak 鈍iat豉 i w璕la....

...:::Wierszyki:::... Tym razem b璠 same wierszyki i obrazki Niebo pe軟e gwiazd Nie m闚 nic Ju nic nie da si zrozumie S這wa zast瘼uj 透y Ju tylko kocha umiem Ci庵le pytam - dlaczego? Odpowiedzi brakuje I tylko mog p豉ka By prze篡...

Babilon, Zyletka -wierszyki part1 Ja nie pukam do Babilonu bram W g這wie gra mi muzyka,w r璚e mikrofon mam Nie ma takiej armi co zatrzyma mnie Sam wywa瞠 wrota i wejde w nie... (...) Chce uwolni niewolnik闚 z 豉鎍uch闚 Przypomnie im wolno嗆,podnie嗆 na...

Wierszyki:} Wierszyki !! By貫 dla mnie mi造, Kocha豉m Ci szczerze, Lecz po tym, co zasz這, W Tw mi這嗆 nie wierz! *** By這 kilka pi瘯nych dni, Wci捫 by u鄉iech, ja i Ty, Czas zaciera 郵ady dni, W kt鏎ych s這鎍em by貫...

Nocia organizacyjna + 2 wierszyki ^^ Rena wymy郵i豉 sobie, 瞠 za這篡 nowego blogaska, tym razem z wierszami o mi這軼i i r騜nymi takimi wymys豉mi. Swoimi oczywi軼ie. W ka盥ym b康 razie, chcia豉bym og這si, 瞠 na tym blogu b璠 te dodawa nowe opowiadanie, ale nie z mangi/anime....

Wierszyki Mi這sne Wierszyki Mi這sne Dzi瘯uj Ci Kochanie Za Tyle Pi瘯nych Chwil Za Twe kochane serce mi這軼i do mnie p這n帷e, Za poca逝nki nad ranem czule sk豉dane, Za pyszne 郾iadanko nad ranem i wy鄉ienit kawk, Za Tw鎩 cudowny u鄉iech,...

Wierszyki na walentynki!!   Dziasiaj dam wam kilka wierszyk闚 na walentynki... Wko鎍u dzie zakochanych ju za pasem.... A ja nadal jestem niezakochana :(:(   Dzisiaj by豉m z cioci na g鏎ce KOBIELI... by這 do bani... bo jest +5 na dworQ i wszystko...

wierszyki    @@ WIERSZYKI @@ Chc o tobie zapomnie lecz jako nie mog wci捫 u鄉iechasz si do mnie ci庵le wchodzisz mi w drog cho nie my郵, nie p豉cz widz ci庵le twe oczy chc o tobie zapomnie jednak co nas...

Cytaty, wierszyki :) Wierszyki... Cytaty... Fragmenty piosenek kt鏎e lubi :) Jak macie ochot mo瞠cie przejrze :) Pod drzewami - milosc posrod ludzi - milosc posrod deszczu i w sloncu! Teraz jest tylko jedna pora roku wiosna...Kocham cie jak powietrze. Jak...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..26 27

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blog闚