.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
przepraszam ‹› Od czterech lat mieszka i studiuje w Poznaniu ‹› roxy ‹› dzien ‹› pain i ‹› katy perry ‹› mj chopak ‹› kocham cie ‹› myli ‹› britney spears ‹› megaman ‹› signup ‹› kocham ci ‹› dziewczyn ‹› ronaldo ‹› opowiadanie o ‹› rok ‹› w krainie marzen ‹› Justyna ‹› obejmij mnie ‹› gry ‹› tokio ‹› sama pisa ‹› Neji i ja ‹› no perfect ‹› nasza klasa 6b ‹› dlaczego kocham cie ‹› moja muzyka ‹› wiersze miłosne ‹› dziewczyny ‹› ola ‹› blog ‹› natsu i lucy ‹› 3 klasa ‹› hiszpania ‹› zamknij oczka ‹› http ‹› rok po ‹› forever ‹› image ‹› sasusaku do ‹› dzie ‹› gerard ‹› hermiona i draco ‹› moda ‹› Tokio hotel op ‹› hotel ‹› sex ‹› szablon ‹› rozdzia ‹› urodziny ‹› nazwy ‹› wiersze na nk ‹› Taylor lautner ‹› opisy gg ‹› gitara ‹› ash ‹› 4 klasa ‹› love ‹› historie na nk z hp ‹› kocham cie bo ‹› tomasz ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› muzyka ‹› wiecz ‹› star ‹› dodatki ‹› opowiadanie ‹› WITAM ‹› tomek ‹› usta ‹› wierszyki na nk ‹› piersi ‹› g- dragon ‹› big ‹› dla przyjaci ‹› USA ‹› przyja ‹› harry ‹› opowiadania z akatsuki ‹› malowanie ‹› dla dzieci ‹› Shikamaru Temari ‹› test kl 6 ‹› Tobi ‹› mama ‹› gerardway ‹› hotel 54 ‹› teen ‹› nauczycielka ‹› OBRAZKI wF ‹› nauka ‹› wolny ‹› emma ‹› peni ‹› hentai ‹› wiersze z ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› buziaki na NK ‹› Adam ‹› strasznie ‹› gify ‹› Ashley ‹› dr house ‹› naruto sk ‹› krzysiek ‹› bombki ‹› milf ‹› anty ‹› kofam ‹› Hejcia ‹› arka ‹› cisza jest moja ‹› mieszne ‹› girl ‹› Polska ‹› chlopak ‹› pomoc ‹› RYSUNKI na nk ‹› nastolatki ‹› Akatsuki i hinata ‹› zwyk ‹› mps-vi ‹› dziewczyna ‹› Journey ‹› sebastian ‹› wiki ‹› kai hiwatari ‹› wiersz ‹› gaara ‹› sakura i jej po ‹› przyrody ‹› rzarty moje ‹› sue one ‹› seks ‹› ZABA ‹› grupy ‹› zimno ‹› klasa 4 ‹› tokio hotel ‹› sweet ‹› patka maja ‹› kobieta ‹› skate ‹› trzy ‹› rysunki ‹› mokra ‹› harry i yaoi ‹› hejka ‹› justin timberlake ‹› słit ‹› punk ‹› hej ‹› pytania ‹› zimno mi ‹› istnieje ‹› verba ‹› find ‹› kocham ‹› pies ‹› trance ‹› FT Island ‹› jaka ‹› ubrania ‹› szablony ‹› rock ‹› ciekawe ‹› czerwony ‹› in the blood ‹› gwa ‹› kumpela ‹› rob ‹› fajny ‹› shinee ‹› historie na nk ‹› skin ‹› jego dziewczyna ‹› wstA ‹› tłusty czwartek ‹› Jego maczuga ‹› taekey ‹› kochaj ‹› photo ‹› kotki s ‹› site ‹› agnieszka ‹› britney ‹› jaka jestem ‹› pracuje ‹› blogasek ‹› dla przyjaci ‹› pisz ‹› harry potter ‹› miley av SS ‹› porno ‹› nasza klasa ‹› hello kitty ‹› anna kyoyama ‹› tesknie ‹› polityka

Wyszukaj na blogach

RÓŻNE RODZAJE MIŁOŚCI SĄ RÓŻNE RODZAJE MIŁOŚCI JEST MIŁOŚĆ TRUDNA CIERPIĄCA I ZŁA TAKA CO SERCE ZATRUWA NAM JEST MIŁOŚĆ TĘSKNA I NIEMAL JAK BLUSZCZ OKRYWA SERCE I DUSZE TEŻ... NISZCZY JĄ CIĄGLE UROKIEM SWYM I NIE POZWALA ODEJŚĆ CI JEST MIŁOŚĆ...

koniec tygodnia ^^ Była kartkóweczka z fizyki. Brr kolejna jedynka =/ Pewnie każdy widział choć raz serial "Miodowe Lata". No to nasz fizyk wygląda jak Tadeusz Norek, a nosi ubrania rozmiaru Karola Krawczyka. Spodnie sobie przydeptuje, bo są za długie, chociaż i...

Szukam mojej miłości,ale nigdzie jej nie mogę znaleźć!!! Ciągle szukam swej miłości, ale nigdy jej nie mogę znaleźć!Ciągle pytam się dlaczego?Może ktoś odpowie Mi.Czy ja jestem brzydka lub czy jestem pewna siebie. A może Ty,który czytasz ten wiersz jesteś miłością mą.

O mnie :) Słonym morzem łez piszę po ciemku tęsknoty kres kiedy to smutkiem mamiony płakałem za dotykiem ust widokiem oczu Twych wpatrzonych we mnie I pamiętam, pamiętam to jak dziś gdy spoglądałaś nimi na mą zamyśloną dłoń która pisała kolejny...

... Wiersz o miłości (pamięci Amadeo Modigliani i Jeanne Hebuterne) ich dwoje poprzez zastawki serca widoczni na wylot z profilu oprawieni w ból jak w złoto patrzą powieszeni na astralnym gwoździu noc jak ściana za nimi...

Melancholia na chwilkę wkradła się do mojego życia... Co robić, gdy źle wybrałam? Po uszy się zakochałam... Nie wiedzieć czemu, Ten zaszczyt przypadł jemu. Co w nim takiego jest, Że zachwyca mnie każdy gest? Czy to te spojrzenie głębokie, Czy ramiona szerokie...? A może usta słodkie jak...

Ocena nr 46 - Bezlitosna Traquair ocenia "Kaligaris 1991" Pierwsze wrażenie: Coś o życiu i coś o miłości, zgadłam? No cóż, może będzie ciekawie. Trochę mi ta jasnoniebieska czcionka na białym tle nie odpowiada, ale może o tej porze mam już zmęczone oczy. Wygląd: Białe tło, mały obrazek zakochanej...

Wiersz o miłości bez wzajemności... Pośród skał przy jeziorze stoi dom opuszczony We wsi krążą plotki, iż jest on nawiedzony... Kiedyś wspaniała młoda para tam żyła.. On kochał ją bardzo, lecz ona mu nie wierzyła... Zazdrość, żal i niespełniona miłość w jej krwi krążyła... O...

Hipis napisał wiersz o miłości xD PRAWDZIWA MIŁOŚĆJesteś jak róża skąpana w blasku poranka,Jak źródlana woda wlana do dzbanka,Kwiecie rozkoszy dający mi szczęśćie,Oraz porady na życia zakręcie,Pomagasz mi przeżyć dzień za dniem,Chce być tylko z tobą - teraz wiemWytrwam w miłości...

...jeszcze tydzień do ferii... Aż czy tylko tydzien? Ja nigdzie nie wyjeżdżam i będę siedzieć w domu przed komputerem i telewizorem Wczorj na biologii na kartkówce nie wiedziałam jakie są składniki kaszy po za cukrem i pewnie dostane 4 Polskiego nie ma aż do czwartku ale...

Jeśli mnie nie rozumiesz, nie pytaj - nie odpowiem... Bryy, a właściwie nie bry, dzień. Od paru dni jestem w takim jaby transie... Nie jestem głodna, chce mi sie pić i spać, potykam sie o własne nogi. Co jest? Przegrzanie obwodów, heh. Ostatnio za dużo myślałam, płakałam, a za mało spałam, piłam i...

wiersz o miłości-Światło Przez morze słów przepłynę, nawet we mgle nadziei mam nić. Nim żagle znów rozwinę, bo serce wie dla kogo ma bić. Busola ma drogę zna gdy los mi Ciebie dał, Ty jesteś światłem i źródłem wśród skał. Do raju nam dziś bilet dał los, i czuła...

Piątek trzynastego. Spotkaliśmy się w piątek trzynastego, nigdy nie zapomnę tego! Dlaczego los na zetknął ze sobą? Nie wiem. I to pytanie zostaje mi do dzisiaj. Jadąc autobusem myślę tylko o tobie, bo ty jesteś cudy i w ogóle boski. Nie miałoby sensu...

hej tu agaciorek hejka!mam na imię Agata ale dla was jestem agaciorek.prowadzę tego bloga z Ewą ale ją już znacie.mam 12 latek i mieszkam w Bydoszczy.proszę wpisujcie komenty a my odwdzięczymy się dodając was do ulubionych.a na początek krótki wiersz o...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów