.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
dzie ‹› sami ‹› kocham cie ‹› zyczenia ‹› avatary ‹› angry birds ‹› szatan ‹› wiersze o mnie ‹› przyjaciele ‹› rock ‹› tapety ‹› wakacje ‹› jego dziewczyna ‹› Jeba PZPN ‹› harry ‹› verba ‹› wierszyki na nk ‹› przypadkowe ‹› kochaj mnie ‹› OBRAZKI w-F ‹› suk ‹› super ‹› historyjki na nk ‹› flowers ‹› WEEKEND ‹› ball ‹› filmy ‹› pamietnik ‹› pytania ‹› harry ‹› opowiadanie o ‹› niley ‹› cliver ‹› find ‹› USA ‹› cichutko ‹› wiersze o jesieni ‹› korea ‹› site ‹› http ‹› paweł ‹› shaman king ‹› sasuke i naruto ‹› Rymowanka ‹› th yaoi ‹› hobby ‹› nejiten ‹› kumpela ‹› yuuki ‹› zmierzchu ‹› usta ‹› Lider Akatsuki ‹› sport piłka nożna ‹› utule ‹› szablony ‹› bill ‹› g-dragon ‹› strasznie ‹› doda ‹› blog ‹› grupy ‹› love ‹› wstA ‹› tokio ‹› null ‹› szablon ‹› smutne ‹› pomoc ‹› dlaczego kocham cie ‹› miley ‹› wszystkiego ‹› riddle ‹› nasza klasa 6b ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› o wampirach ‹› imiona ‹› kocham cie bo ‹› Ashley ‹› autokar ‹› seriale ‹› bart ‹› gry ‹› Sasori x Sakura ‹› moje fotki ‹› kiba x ‹› la fee ‹› lee ‹› stardoll ‹› przeprowadzki ‹› wierszyki KOCHAM CIĘ ‹› obrazki z ‹› fashion ‹› wilki ‹› sasosaku ‹› koty ‹› zyczenia swiąteczne ‹› lato ‹› narusaku ‹› to tylko seks ‹› muzyka ‹› historie ‹› pawe ‹› ola 14 ‹› OBRAZKI w-F ‹› kwiatek ‹› avatar ‹› pies ‹› sex pl ‹› horror ‹› jesie ‹› star ‹› hong ki ‹› sama pisałam wiersze ‹› samotno ‹› OBRAZKI wF ‹› religia ‹› joanna ‹› dla przyjaci ‹› rozdzia ‹› Katya Shalayeva ‹› naruto ‹› po rozwodzie z ‹› Data ‹› kotek ‹› recenzja ‹› nevada ‹› kocham ‹› dorota ‹› khj ‹› oczy ‹› mj chopak ‹› sloneczko ‹› naruto sk ‹› madzia ‹› dziewczyn ‹› amanda ‹› maritka ‹› jak się czujesz ‹› moje życie ‹› serduszka ‹› dziewczyna ‹› o marzeniach ‹› kumpela ‹› o milosci ‹› erotyczne ‹› one direction ‹› christoph ‹› bombki ‹› filmy porno ‹› nowa hinata ‹› obrazki naruto ‹› Christina Klein ‹› uwodzenie ‹› pro ana pl ‹› wilk ‹› hania ‹› koto ‹› zdi ‹› cherry blossom ‹› O Rihannie ‹› przepisy ‹› odkrywamy tajemnice ‹› jr i ren ‹› cisza g ‹› ciekawe blogi ‹› kiba ‹› przytul mnie ‹› Naruto x Ino ‹› opowiadania o Th ‹› rtt ‹› grabaz ‹› legendy ‹› lucy ‹› skin ‹› Yamamoto x Gokudera ‹› naruto 39 ‹› Naruto sakura ‹› śmieszne ‹› kluby ‹› zielone oczy ‹› dzien dobry na nk ‹› wiersz o mi ‹› martyna ‹› zaj ‹› tom ‹› Integra ‹› wiersze na nk ‹› dzien ‹› robert lewandowski ‹› naruto yaoi ‹› arka ‹› wiersze na nk o mnie ‹› nasza klasa ‹› sweet ‹› prace ‹› final ‹› książki ‹› sakura i jej po ‹› najlepsze ‹› ash

Wyszukaj na blogach

29. Pokój pełen wspomnień. W pośpiechu, lecz z nieukrywanym żalem zbierali swoje rzeczy. Dzień wyjazdu przyszedł zdecydowanie za szybko i tak, jak na początku na niego czekali, tak teraz cofnęliby się kilka dni wstecz. Perspektywa powrotu do rzeczywistości nie była zbyt...

BAFFI UMIERA CIOCIA WOGóLE MI NIE POZWALA SPUSZCZAć BAFFIEGO! BAFFI STOI NA łAńCUCHU JUż PONAD 2 TYGODNIE!!! NIE MOGE GO ZABRAć NAWET NA 5-CIO MINUTOWY SPACER żEBY SIę ZAłATWIł!!! TO OKRUTNE! DOMEK (CHOCIAż TYMCZASOWY) JEST POTRZEBNY NATYCHMIAST!!! WSZYSTKICH...

BAFFI UMIERA CIOCIA WOGóLE MI NIE POZWALA SPUSZCZAć BAFFIEGO! BAFFI STOI NA łAńCUCHU JUż PONAD 2 TYGODNIE!!! NIE MOGE GO ZABRAć NAWET NA 5-CIO MINUTOWY SPACER żEBY SIę ZAłATWIł!!! TO OKRUTNE! DOMEK (CHOCIAż TYMCZASOWY) JEST POTRZEBNY NATYCHMIAST!!! WSZYSTKICH...

gwiazda od zaras               Instant star     Aktorzy [edytuj] Główne role Alexz Johnson – Jude Harrison Tim Rozon – Tom "Tommy Q" Quincy Kristopher Turner –...

Lwy do adopcji   Imie -  Liwio Wiek - 3 miesiące Data urodzenia - 04.01.08 Stary opiekun - Paulina Nowy opiekun - ........ Zacheta do adopcji - Nie mam rodziny. Nie mam domu a jestem taki mały. Zaopiekuj się mną i daj mi dach nad głową na twojej...

Sejm Ustawodawczy (1919-1922) Sejm Ustawodawczy – jednoizbowy organ parlamentarny wybrany dla uchwalenia konstytucji (Konstytuanta) II Rzeczypospolitej. Pierwsze posiedzenie odbyło się 10 lutego 1919, zaś ostatnie 27 listopada 1922.Został wyłoniony częściowo w drodze...

Tiesto - " Parade Of The Athletes " Rok 2004 przyniósł dla Tiesto cały wysyp sukcesów jak i prestiżowych wyróżnień. Tak więc uznanie go za najbardziej udany w jego dotychczasowej karierze, nie jest jakąkolwiek przesadą. Po niesamowitym sukcesie albumu „Just Be”,...

Nowe System Forum!! Nowa perspektywa systemu!! Niezle kosmiczna, gdzies w galaktyce, niezle stworzona, tylko Twoja - Planeta Cyber Rozrywkowa. Klimaty Smooth Jazz daja niepowtarzalny klimat stronie, co sprawia ze przyjemniej chodzi sie po serwisie. Mozna...

Miedzy niebem a ziemia. no sam tytuł zobowiazuje. czasem fajnie jezzt tak sie zawiesic na hwilke. //moj tymczasowy stan jezt reakcja na pewien film (zapewne domyslicie sie /za hwilke/na jaki).za kazdym razem kiedy go ogladam czuje sie wlasnie tak.// She's like the...

Małe info ;] Siemano... Jak widać będzie to opowiadanie...dla jednych będzie to tylko kolejne opo o Tokio Hotel, a dla innych niezwykłe opowiadanie o niezwykłej miłości... Pisze to opowiadanie jush dość długo jednak postanowiłam przenieść je tu i pisać od...

Symulacja?! Taa, wczoraj byłam cała happy że nie polazłam do budy, a dzisiaj już musiałam :/ Ale okresu dostałam, więc na wfie nie ćwiczę. Ale ze mnie symulantka, nie ma co, musiałabym chyba nabić se tempe na terma. Ale kurwa, nawet jej nie chcieli...

Przyjaźń Wielu goni za nią na próżno... a ona skryta gdzieś w kąciku, czeka na nas... i nagle trafiamy na kogoś w tym świecie.... kilka rozmów... dochodzimy do wniosku, że warto zabiegać o nią mimo braku czasu w tym zalatanym świecie... wtedy jest...

bziu.. tu powstaje blog. z dodatkami na bloga. ;D szablon tymczasowy. czekam na właściwy. [; cya ;*

Nieuchwytny Ktoś mówił kiedyś komuś, że nie jestem uchwytny. Że trudno złapać. zaczepiam więc tutaj uchwyt. tu w głowie. tu w myślach. i odtąd każdy może mnie uchwycić. i trzymać. i puścić. i spamiętać. i zapomnieć. otworzyć i pozamykać szczelnie. jak dom...

3. Na przyszłość: nie czytać cudzej korespondencji! Autor:NamidaStan:zakończonyRozdziałów:11Rozdziały:1(I) 1(II) 2 3 4 5 6 7 8 9(I) 9(II) 10(I) 10(II) 11Od autora: Trudno mi cokolwiek o tym napisać, aby nie zdradzić treści. Opowieść dość spokojna, akcja skupiona na jednym bohaterze - Kai'u...

To juz koniec... Żadnych wiadomości... Krótkie na gadu rozmowy... Taki jest Twój sposób tymczasowy, Szczerze mówiąc to wiele zrobić nie mogę, Bo co bym nie zrobiła... I tak wybiorę nie właściwą drogę... Może jakoś nam się uda... Pewnie zdala od...

Było sobie......święto DZIEŃ KOBIET Data: 8 marca W świadomości społecznej Polaków panuje dość powszechne przekonanie, że obchodzony 8 marca Międzynarodowy Dzień Kobiet został wymyślony przez komunistów. I faktycznie, w PRL, a jeszcze bardziej...

Paint Squad Team Paint Squad to grupka ludzi, którzy interesują się rysowaniem. Pochodzimy z Lublina.PSQ Został założony na początku Marca 2007 roku. Pomysłodawcą był . W końcu ..::JaSIk::.. założył tego bloga a ja go...

sorcia witam was! postawnowiłam zmienić wygląd bloga,co prawda podobał mi sie ten z billem ,ale on nie był na cała strone,a ten moim zdaniem wygląda lepiej,ten szablon jest tymczasowy,jezeli znajde jakis super z tokio hotel to wstawie go,ale narazie...

Zamuły ciąg dalszy ... czas się zbierać :( Jeszcze nie wróciłem do polski a już wiem że będę tęsknił za Londynem. Nie ma nic piękniejszego niż deszczowy Londyński dzionek oraz to wspaniałe powietrze po deszczu … czuć w nim las i morze … wspaniała mieszanka. Ahh …...

strony:1 2 3 4 5 6 7

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów