.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
obrazki z napisami ‹› odchudzanie ‹› kamil ss ‹› kocham ci ‹› jaka ‹› sakura ‹› humor ‹› rosalie ‹› cipka ‹› avatary na nk ‹› chlopak ‹› sukces ‹› porno ‹› wiersze na nk mnie ‹› jessica ‹› yuri ‹› ryba ‹› tokio hotel ‹› onew ‹› usta ‹› historyjki na nk ‹› temari i shikamaru ‹› http ‹› wiersze ‹› tajemnice ‹› avatar ‹› temashika ‹› dzie ‹› obrazki na NK ‹› rok po ‹› fineasz i ferb ‹› joanna ka ‹› raimundo kimiko ‹› wierszyki walentynkowe ‹› Lady ‹› nauka ‹› optymistyczne ‹› szablon ‹› gry ‹› rock ‹› Jonas ‹› wiosna ‹› nasza klasa 6b ‹› doda ‹› Green ‹› wrzuta ‹› hello kitty ‹› myli ‹› Tokio hotel op ‹› pisz ‹› szablony ‹› kupa ‹› monika ‹› cicho ‹› wodzie ‹› komiks SF ‹› roy x ed ‹› buziaki ‹› gaara ‹› USA ‹› demi ‹› zdrowie ‹› wstA ‹› najlepsze ‹› sex ‹› host ‹› Adam ‹› len ‹› po pierwsze ‹› historie na nk ‹› obrazki z ‹› penis ‹› in the blood ‹› misie ‹› site ‹› kocham ‹› Green day ‹› cisza jest moja ‹› justin ‹› peni ‹› trampki ‹› joe ‹› dlaczego kocham cie ‹› istnieje ‹› rok ‹› klaudia ‹› Dobranoc ‹› zieloneoczy ‹› wilki ‹› relaks ‹› wiersze o mnie ‹› wszystkiego ‹› trzy ‹› kinia ‹› Leo ‹› ciuchy ‹› pain ‹› miley ‹› cisza g ‹› jak się czujesz ‹› o lps ‹› magia ‹› kobieta ‹› urodzinowe ‹› alucard ‹› kotek ‹› koto ‹› kasia ‹› sport ‹› dupa ‹› sprawdzian ‹› mateo ‹› bill ‹› pami ‹› Bokserki ‹› Zarry ‹› yuuki i zero ‹› lato ‹› najlepsza ‹› winry rockbell ‹› tom i dziewczyna ‹› tom kaulitz ‹› tajemnice przyrody kl 4 ‹› linux ‹› taemin i minho ‹› sweet sugar ‹› stroj ‹› straszne historie na nk z hp ‹› starstruck ‹› snape granger ‹› hej ‹› slash ‹› rukia-chan ‹› na dzien dobry ‹› tokio ‹› rukia renji ‹› rukia ‹› ruda paskuda ‹› roy ed ‹› renji i ichigo ‹› puder ‹› pain i ‹› beznadziejne ‹› oris mori ‹› paulina ‹› orihime ‹› opowiadania naruto ‹› obrazki z imionami ‹› minato i kushina ‹› milosne ‹› michaeljackson ‹› matteo ‹› wycieczka ‹› liber ‹› justin bieber pl ‹› suk ‹› nauczycielka ‹› key ‹› jongtae ‹› islandia ‹› nowa ‹› gry komputerowe ‹› gry erotyczne ‹› gaara i hinata ‹› filmy erotyczne ‹› emanuel ‹› dziewczyna z parasolem ‹› dziewczyna siada do pianina ‹› demi lovato i selena gomez ‹› OBRAZKI w-F ‹› demi joe ‹› camp ‹› chelsea staub ‹› wakacje ‹› brazowe oczy ‹› bolisie ‹› asika ‹› arka gdynia ‹› anty pro ana ‹› anna asakura ‹› Zosia ‹› Taylor ‹› TRANSFORMERS ‹› Sterling Knight ‹› Sexy video ‹› Sasuke i Itachi ‹› Sakura u Orochimaru ‹› STRZELANKI ‹› SEKSI ‹› LadyGaga ‹› KakaAnko ‹› Julcia ‹› obrazki ‹› mamo ‹› Ashley ‹› pozdrowienia ‹› Tom Kaulitz ‹› wierszyki na nk ‹› tokio hotel ‹› sex pl

Wyszukaj na blogach

Obrazki z anime ,,tsubasa chronicle" Tsubasa chronicle to pierwsze anime jakie obejrzałam no może kiedyś patrzałam na pokemony ale wtedy jeszcze nie wiedziałam co to anime. :)Jak mi się uda to napiszę recenzję ale nie umiem pisać recenzji więc proszę jeśli ktoś zna to anime lub nie...

anime... Moim pierwszym anime było Cardcaptor Sakura, w skrócie CCS. Jednak potem z okazji 15-lecia swojej pracy panie z CLAMP-wytwórni, która stworzyła CCS, stworzyła nowe anime, z wykorzystaniem swoich poprzednich dzieł(np.:xxxHOLiC, Chobits, Cardcaptor...

Powrót i spóźniona recenzja Konnichiwa. Wreszcie ruszyłam się by cos napisac na tym blogu. Ogólnie teraz spotkacie mnie tu, ale czasami może coś dodam tutaj. Nie mogłabym pozbyć się tego miejsca. Sumienie by mi na to nie pozwoliło, więc jak widać piszę... recenzję...

Dragon Ball i inne anime Na początek dodam co nieco o super anime Dragon Ball:0 A pozniej jescze jakies inne rzeczy związane z anime:) Na początek kilka fotek Tapety dla Was Autor-czyli o twórcy Dragon...

krótka próba recenzji ****************************************************************************************Och...Ale nuda.....Przed chwilą skończyłam robić zadanie domowe...Zaraz może będę patrzeć na sailorki....A no tak dziś chciałam powiedzieć o anime,,tsubasa...

Siema! Siema! Jest to blog o anime Tsubasa Chronicle. Więc jeśli nie znasz tej bajki to obejrzyj go a na pewno ci się spodoba. Tsubasa Chronicle leci na Hyper o 21.00 i 23.15. Miłego oglądania! Pozdro!

MANGOWY KONEK ^^                              DZIŚ BĘDZIE O KONKURSIE... A CHODZI W NIM O TO BY ZROBIĆ COŚ ZWIĄZANEGO Z MANGĄ MOŻNA NP.NARYSOWAĆ MANGĘ,ZROBIĆ Z...

Poszkole.pl+fotki anime Aloha!! niedawno,właściwie wczoraj wieczorem,założyłam sobie konto na poszkole zaraz podam adres,i mam nadzieję że będziecie wchodzić na mój profilek ;) i zostawiać oczywiście dużo komentarzy! Wpisów raczej nie będę tam dawać,no bo w końcu notki...

AnimE&MangA Czesc wszystkim!!Jak tam wakacje u Was leca U mnie super, jestem w Hiszpaniinaszczescie mam tu netaGoraco tu... Dawno nie dawalam notki na bloga, ale treaz postaram sie to robic czesciejxDxD jesli oczywiscie Wy bedziecie czasem komentowac,co...

Hoł Hoł Hoł ^^ No i znów opuściłam się w pisaniu . MwHah. Szczerze mówiąc, dziś nic konkretnego nie będzie. Czemu? Prosta przyczyna, lenistwo . xD Dooobra, skończmy ten temat już. Jak tam u was w szkole? U mnie katastrofa. >< ` Jutro jeszcze mam...

Zarys Fabuły Zarys Fabuły Tsubasa Chronicle Sakura Kinomoto jest księżniczką królestwa Clow, którego władcą jest jej starszy brat Touya. Jej przyjaciel z dzieciństwa, Syaoran, jest młodym archeologiem. Pracuje przy wykopaliskach ruin niedaleko miasteczka....

Szczypta magii z Alicją w roli głównej~! Już połowa stycznia, a ja pragnę ferii jak nigdy wcześniej. Szkoła (i moje oceny) mnie dołują. Jeszcze na dodatek ta zima, a tak bym sobie posiedziała na dworze... Swoją drogą, dlaczego zawsze tak jest? Jak jest lato, to chce żeby już była zima....

Watashi wa Yumi moisimasu. Ohayo! Od dzisiaj będę autorką tego bloga. Na tym blogu będziecie mogli poczytać coś o swoich ulubionych anime np. Naruto ,Bleach ,Tsubasa Chronicle ,FMA i wiele ,wiele innych. Nie jest to mój pierwszy blog. Prowadziłam i nadal prowadzę wiele...

Fajne filmiki Na początek dodam parę filmików z moich ulubionych anime:http://pl.youtube.com/watch?v=6zGWotx4jms (Dlaczego Itachi odszedł- parodia(Naruto) PL part 1)http://pl.youtube.com/watch?v=Umv1ml9T_l0 (Dlaczego Itachi odszedł- parodia(Naruto) PL part...

Siema! Siema! Witam na moim blogu o anime Tsubasa chronicle. Zapraszam do oglądania i czytania noteczek.Pozdro!

KONKURS NA BLOGU http://akatsuki-naruto-sakura-sasuke.blogasek.pl/ Brałam na tym blogu jedyna udział.ale warto było się postarać o takie gratulacje ^^Umieszczam tu dyplomy.A drugi jest z Sakurą z anime ,,tsubasa chronicle"&nbsp; ^^Dziękuję za taką notkę bardzo ,,Ktoś taki ???"za taką notkę o moim rysunku ....

Mamoru Miyano Mamoru Miyano&nbsp;(&#23467;&#37326;&#30495;&#23432;&nbsp;Miyano Mamoru?)&nbsp;(ur. 08 czerwca 1983), japoński&nbsp;seiy&#363;,&nbsp;aktori&nbsp;piosenkarz&nbsp;z&nbsp;Saitama.[1]&nbsp;Jest najbardziej znany z ról w&nbsp;Ouran High School Host...

Coś o mnie Cz.1 Dzisiaj napiszę kilka rzeczy o sobie,ponieważ pisałam już kiedyś,ale było to dawno,dawno temu.Więc teraz napiszę coś o sobie dla tych którzy jeszcze o mnie nie słyszeli. &nbsp;IMIĘ:ANIA NAZWISKO:JEŻ LAT:10 RODZINA:MAMA EWA,TATA ANTEK,SIOSTRA...

Zlepek różnych rzeczy Konbanwa. Po dodaniu ostatniej notki zorientowałam się jaki błąd popełniłam! Zapomniałam wspomnieć o Togainu no Chi (powyższy obrazek pokazuje Shiki'ego i jego boski miecz (katanę?)). Samo anime nie trafiło do mojego TOP3, ale na wzmiankę...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów