.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomo¶ci na mapie
moja muzyka ‹› monia ‹› sport ‹› stopy ‹› chlopak ‹› zycie ‹› prace ‹› rok po ‹› dzie dobry na nk ‹› strasznie ‹› 3 klasa ‹› obrazy ‹› mp3 ‹› pomoc ‹› gallery ‹› ash ‹› po rozwodzie ‹› WITAM ‹› blog ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze z ‹› pawe ‹› gry ‹› chuj ‹› zima ‹› sami ‹› pick ‹› prosiaczek ‹› zwyk ‹› avatar ‹› kolorowanki ‹› image ‹› to tylko seks ‹› zdj ‹› kocham cie bo ‹› odpoczynek ‹› fashion ‹› anime ‹› kocham cie ‹› tokio hotel ‹› rozdzia ‹› sobota ‹› dlaczego kocham cie ‹› trzy ‹› site ‹› dr house ‹› 27 urodziny ‹› obrazki z ‹› doda ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dla kolegi ‹› grupy ‹› 2 Min ‹› kinga ‹› ksi ‹› miley ‹› opowiadania ‹› okulary ‹› Sasuke ‹› mokra ‹› miley av SS ‹› WEEKEND ‹› ubrania ‹› OBRAZKI w-F ‹› tom ‹› nauka ‹› peni ‹› jaka jestem ‹› piersi ‹› girl ‹› uroda ‹› temari ‹› hentai ‹› wierszyki ‹› key ‹› OBRAZKI wF ‹› pracuje ‹› moda ‹› http ‹› harry ‹› smierci ‹› register ‹› mma ‹› misie ‹› Panfu ‹› duchy ‹› opowiadanie ‹› wycieczka ‹› cicho ‹› joanna ka ‹› dziewczyna ‹› marcin ‹› monika ‹› granit ‹› martyna ‹› pozdrowienia ‹› serduszka ‹› kochaj ‹› pisz ‹› kobieta ‹› pain i ‹› lee ‹› wiersze na nk o sobie ‹› pein ‹› po pierwsze ‹› siostry ‹› wiki ‹› big ‹› Tokio hotel op ‹› ciesz ‹› Ed x Roy ‹› zaj ‹› la fee ‹› avatary ‹› wakacje ‹› hejka ‹› emo ‹› obrazki ‹› sukces ‹› sex ‹› cisza g ‹› przyjaciele ‹› beast ‹› maluje ‹› opisy na nk ‹› gwiazdy ‹› sama pisa ‹› wiersz o mi ‹› 4 klasa ‹› opowiadania o Th ‹› dzie ‹› Suka ‹› find ‹› Prezerwatywy ‹› Polska ‹› chad ‹› wiersz ‹› sue ‹› rachel ‹› itachi i ‹› hotel ‹› tymczasowy ‹› ramki ‹› g dragon ‹› religia ‹› amanda ‹› FT Island ‹› Ewa ‹› szablon ‹› sklep ‹› o Hinata ‹› justin ‹› Nick ‹› agnieszka ‹› znaki ‹› wiersze o mnie ‹› czerwony ‹› przepisy ‹› hannah ‹› naruto sk ‹› ginny ‹› sakura ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kocham ‹› harry ‹› britney ‹› muzyka ‹› MIOCI ‹› moje fotki ‹› kamil ‹› istnieje ‹› sweet ‹› filmy ‹› cisza ‹› w-f wierszyk ‹› dodatki ‹› camp ‹› nowa ‹› mieszne ‹› lily ‹› link ‹› hej ‹› baga ‹› czy mnie kochasz ‹› cisza jest moja ‹› humor ‹› milosc ‹› wierszyki mi ‹› tapety ‹› black ‹› STANA ‹› STRASZNE ‹› pokemon ‹› Dobranoc ‹› in the blood ‹› lato ‹› myli ‹› cloud ‹› sakura i sasuke ‹› test

Wyszukaj na blogach

DÓŁ KONKRETNY było bardzo miło i przyjemnie na spotkaniach z moja ukochana myszka bardzo było miło naprawde durzo sie działo bardzo durzo sie dzało choc po karzdymrostaniu tesknie zania teras tez tesknie bo ja bardzo mocno kocham i to zajebiascie mocno ja...

Tesknie... Tesknie.. tesknie za jego dotykiem, za jego obecnoscia, za jego zapachem... Chcialabym sie wtulic w niego i zostac tak.. bezpieczna, spokojna...

tesknie... rak dotyk twoj pamietac chce. ust słodki smak. pamietac chce. czas kiedy to..zdazyło sie.. choc tylko raz. pamietac chce. pamietasz moj niepewny smiech. jak wtedy wciaz usmiecham sie. jak mogłabym zapomniec cie. c zy...

Bardzo Tesknie......Za Tob± Kochanie!!!! Kochanie bardzo za Toba tesknie chciałabym sie do ciebie przytulic czuć Ciebie obok mnie...leżec z Tob± na łózku drabać Cie chociażby po brzuszku....Chciałabym , żebys własnie teraz kiedy jets mi tak smutno przytulił mnie i powiedziała że bedzie...

Kiedy tesknie zamykam oczy i jestes... Pawelku... Tak bardzo za toba tesknie, ta tesknota z dnia na dzien jest coraz wieksza. Moje serduszko strasznie za toba teskni, ale wie ze juz nie dlugo... Za dwa tygodnie znowu bedziemy razem i to mnie cieszy! Chociaz dziela nas kilometry to...

a jesli tez tesknisz za mna tak jak za Toba tesknie ja..... duze sie dzialo....nie pisze wszystkiego, bo to i tak bez sensu...moje zycie jest bez sensu.....:((( Tesknie za chlopakiem, nie moimporobilo sie duzo......podoba mi sie Kamil....ale ja nie wiem co on czuje????on jest osoba bardzo zmknieta w...

Kocham..tesknie..zaluje... przepraszam... prosze wroc;( Jak zwykle zaczynam pisac bloga jak cos sie sypie.. nie wiem czemu... teraz tylko wiem..ze kocham i tesknie i ze wakacje mam zwalone.. gdyby nie Poldu¶ [mój slarb kochany:*] to bym oszalała..ale naszczescie jest i razem jakos organizujemy ten...

tesknie... och, Skarbie dzi¶ mija 20 dzien od kiedy Cie nie widziałam... gdyby¶ wiedział jak tesknie... czasami gdy kłade się spac czuje jeszcze Twoj zapach na poduszce... przypominam soebie wtedy jak tuliłes mnie do siebie szepcz±c do ucha to jak bardzo...

TEsknie bardzio ... nie wytrzymam Gdy się wtulisz w poduszeczke, pomysl o mnie choc troszeczke. Ciemna noca na paluszkach, wkradne sie do Twego lozka, pocałunkiem Cie obudze i zostane tam na dluzej! Tesknie Kochanie bardzio za Tob± ... Chcem sie do Ciebie przytulic ,...

Tesknie =( OD 2 dni nie widzielismy sie ze skarbem bo pozno konczyl prace,i nie mial sil do mnie przyjechac, I tak mi zle bez niego, 2 dni bez jego pocalunkow, bez jego przytulania, bez jego grymasow, bez jego ust, bez spojrzenia w oczy, jest jak...

Czyzby jednak to bylo to? Jak juz wczesniej mowilam 22 pazdziernika to dzien wyjatkowy. Jak kazdego dnia Bylam w szkole i czekalam tylko kiedy skoncza sie lekcje bo moj przyjaciel obiecal mi niespodzianke. Kurcze nie znosze niespodzianek. M- wie ze boje sie tego ale to...

tesknie :( jest mi smutno... kocham i czuje ze coraz bardzej sie zaczynam wtapiac w ta milosc... kocham go i nie potrafie tego opisac... on mowi kocham ale to tylko puste slowa chce zby mne pocalowal przytulil ... atym razem to ne mozliwe jest daleko ...

Tesknie Niesamowicie tesknie za Zuzia sni mi sie bez przerwy tylko zamkne oczy a ona juz jest:* nie widzialam jej od czwartku... mam nadzieje ze jutro stad wyjde ile mozna lezec. Jeszcze niedawno mowilam ze chcialabym odpoczac ze nie mam sil a teraz?...

Czego chce? Kim jestem? Z jednej strony czytam to co pisalam wczesniej i nie wiem dlaczego za nim tesknie a tesknie.To przez ta samotnosc ? Chce ja zaspokoić najgorszymi jako¶ciami - byle tylko. Po co ?

;(;(;(;( A ja tesknie...;( w szkole nudno bo nie ma 1G, nawet deszcz ciagle pada od ich wyjazdu...a jutro Dzien dziecka;) jakies jedyne pocieszenie bo nie ma lekcji;)...ale i tak tesknie za nimi... kto by za nimi nie tesknil?? a szczegolnie za...

Tomik I Oktawia Jak drzew listki oczka Usta jak rózy kwiat Jak sier¶ć małego kotka Dłonie delikatne ma Twarz jej jak z obrazka Usmiech jak z pięknego snu ¦liczna jak z nieba Gwiazdka Na jej urode zabraknie słów Delikatna i czuła Jak mrzawa...

Tak Bardzo Cie Kocham:(:(:( Dlaczego odeszles dlaczego to musiałes byc ty:(:([*][*][*][*] Kochanie dlaczego??? Odpowiedz mi na te pytanie dlaczego??? Bylismy tacy szczesliwi.... Tak bardzo sie kochalismy.... Byles moim szczescie oczkiem w głowce... Za toba swiata nie widzialam... Liczyles sie tylko ty... PAMIETAJ zawsz...

wesolego po swietach no i wracam do siebie.....za 30 minut wychodze z domu siedzialem od czwartku, to wspaniale dni, siostra z mezem, druga siostra i rodzice, do tego spotkania z przyjaciolmi, i swieta, okres ktory zawsze jest wyjatkowy. Siedzielismy,...

czesc 11 ... -Dobra Fabi zmykaj bo ona niewie co nas łaczy-byłam pjana i niewiedziałam co mowie -ok kochana-Fabi dał mi całusa w usta i wstał i poszedł do swojego pokoju -jaka ty jestes głupia!!-marta -co on jest taki boski mm...a jak bosko...

Tylko nie mów mi, że nie uda się oszukać dni. Tylko nie mów mi, że nie pamietasz juz mnie.. Były prawdy, choć nie całe, z nich już siebie , nie poznaje. Między nami oszalałem, więc nie próbuj mnie, już bardziej, nie chcę czekać, kiedy na nic, to czekanie niech nie ma granic. Albo chodĽ, przytul mnie, albo...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..33 34

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów