.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sex nastolatki ‹› karolcia ‹› ronaldo ‹› o marzeniach ‹› legendy ‹› Yamamoto ‹› brit ‹› kocham cie bo ‹› lubuskim ‹› jaka jestem ‹› kocham cie ‹› KINO ‹› selena ‹› dla dzieci ‹› http ‹› BARCELONA ‹› yaoi ‹› dziewczyny ‹› życzenia ‹› hotel ‹› kanon ‹› szkoa ‹› revista ‹› Alexa ‹› angry ‹› ciekawe ‹› prof ‹› gry ‹› dlaczego kocham cie ‹› zaloz bloga ‹› no perfect ‹› Wojna ‹› hinata i naruto ‹› sue ‹› 27 urodziny ‹› USA ‹› Jongho ‹› kubu ‹› Polska ‹› ciastek ‹› love ‹› gaara i sakura ‹› Kakashi ‹› test ‹› lala ‹› rachel ‹› judo ‹› obrazki ‹› blog ‹› imvu ‹› opisy na gg ‹› zdrowia ‹› Tokio hotel op ‹› najlepsza ‹› komplementy ‹› ania z ‹› bill ‹› myli ‹› OBRAZKI w-F ‹› cisza g ‹› buziak ‹› oczy ‹› obrazy na nk ‹› sprawdzian ‹› Hilton ‹› tokio hotel ‹› gwiazdy ‹› michael ‹› nagie ‹› Ashley ‹› wiersz o mi ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Sylwia ‹› photo ‹› gry komputerowe ‹› ciuchy ‹› pracuje ‹› 2 Min ‹› kocham ‹› rozdzia ‹› wakacje ‹› warning ‹› us5 ‹› monika ‹› Song ‹› przyjaciele ‹› key ‹› moja muzyka ‹› strasznie ‹› mj chopak ‹› kumpela ‹› duchy ‹› Ichigo x ‹› mama ‹› zielone ‹› OBRAZKI w-F ‹› nauka ‹› hotel 54 ‹› darmowe ‹› rok po ‹› nastolatki ‹› Data ‹› kot ‹› fashion ‹› zycie ‹› wiki ‹› Jaja ‹› obrazki na NK ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› h2o ‹› moje fotki ‹› trzy pokoje ‹› in the blood ‹› cisza jest moja ‹› pomoc ‹› MIOCI ‹› wiersze na nk o sobie ‹› site ‹› lili ‹› usta ‹› magia ‹› istnieje ‹› lublin ‹› humor ‹› final ‹› edward ‹› serduszka ‹› moda ‹› wiara ‹› sakura ‹› nevada ‹› koty ‹› opowiadania ‹› sasori i ‹› sakura sasuke ‹› polityka ‹› 3 klasa ‹› Madonna ‹› nieporozumienie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› Władca pierścieni ‹› ciesz ‹› 3klasa ‹› Dawn ‹› hp yaoi ‹› skin ‹› najlepsze ‹› lato ‹› peni ‹› Leo ‹› kocham ci ‹› 2005 ‹› drab ‹› pami ‹› sama pisa ‹› nastolatka ‹› skup ‹› black ‹› Miley Cyrus ‹› jaka jestem ‹› kotki s ‹› czytanie ‹› g dragon ‹› po pierwsze ‹› szablony ‹› fotki ‹› sukces ‹› wszystkiego ‹› wstA ‹› Adam ‹› Thin line ‹› na bujaczce ‹› ontea ‹› samotno ‹› zimno mi ‹› Green ‹› blogasek ‹› prace ‹› historyjki na nk ‹› one piece ‹› miley ‹› trzy ‹› dla przyjaci ‹› uroda ‹› seks ‹› mamo ‹› tajemnice ‹› dentysta ‹› po rozwodzie z ‹› urodziny ‹› pytania ‹› witch ‹› nasza klasa pl ‹› muzyka ‹› sophie ‹› sexy ‹› rok ‹› sami ‹› jego dziewczyna ‹› Hinata

Wyszukaj na blogach

Naruto Uzumaki i TenTen Kolejna moja praca,czekam na komentarzyki :)) Pozdrosie NarutoMam nadzieje,że się podobaTenTen,piszcie czy się podoba :))

XXV. "...Wymarzona pogoda na śmierć..." Rewolucje! Rewolucje w szablonie! Rewolucje w opowiadaniu, ale to przeczytacie ;) Dzisiaj ogłoszenie duszpasterskie będzie przed notką gdyż nie chcę Wam przeszkadzać, w przemyśleniach końcowych notki, swoim bezsensownym paplaniem ;) Jak już...

VII. Przyjacielskie pogaduchy Gdy Ino przyszła zmienić Sakurę na wartę, ta nawet nie miała siły się odgryźć Ino gdy tylko powiedziała do niej „wielkoczoła”. Powinna się cieszyć- jej ukochany w końcu ją pocałował. Mimo to nie miała uśmiechu na twarzy. Była dziwnie...

Świąteczne szaleństwo (?) „…Chrystus się rodzi nas oswobodzi…” tak jakoś przyszło mi do głowy. Sama nie wiem dlaczego postanowiłam to napisać, tak z głupoty… Ok., przejdę do zamierzonych rzeczy, notka powinna pojawić się wczoraj (czyt. 24...

XXIX. "...Jak nie przez drzwi to przez okno..." Chciała wstać jak najwcześniej i jak najciszej mogła żeby tylko nie obudzić Sasuke. Gdy chciała się podnieść poczuła, że coś jej w tym przeszkadza. - Nigdzie nie idziesz- usłyszała. - Skąd wiedziałeś, że nie śpię?- zdziwiła się. - Po prostu...

CHAPTER 7: technika Konuke Tak jak obiecałem jest kolejny chapter i rysunki postaci (na dole Bimaru, Konuke i Haya). Najdłużej się chyba męczyłem z Konuke, ale wyszedł tak jak chciałem.Jeśli zdążę to za tydzień wraz z chapterem pokaże Nodusho i Amoroiego. I jeszcze jedno...

XIII. "...Niech się trochę natrudzi..." - Naruto!- krzyknęła Ino zanurzając się po szyję w wodzie Chłopcy nadal stali jak wryci. Sakura w tym czasie szybkim ruchem wyciągnęła Kunai ze swoich ubrań i rzuciła w stronę drzwi. Broń wbiła się we framugę w drzwiach zaraz obok dolnych i tych...

XV. Dwie na dwie. Kto następny? - Co by tutaj jeszcze można robić?- zapytała głośno Sakura gdy wszystkie trzy zmęczone leżały, każda w innej części pokoju. - Może chodźmy do Ino?- zapytała Hinata - Tak, chodźmy do niej. Nie ma jej już z dobre 3 godziny- powiedziała...

XVIII. ”...teraz to też nasza wojna...” - Oszalałaś?!- krzyknęła Hinata - Dlaczego? Chciałabym, żebyście mieli maleństwo… - Nie chcesz mieć dzieci?- zdziwił się Naruto - Nie… nie teraz- Hinata wyglądała najwyraźniej na strasznie zmieszaną- ale Naruto nie to mieliśmy im...

CHAPTER 1: nowy początek Mineły już dwa lata od pozbycia się akatsuki, ale Naruto wciąż próbuje sprowadzić do wioski Sasuke.Tobi jako jedyny przepadł jak kamień w wode nigdzie nie znaleziono jego ciała. - dzień dobry Sakura – mówi Naruto do spotkanej na ulicy...

Pierwszy pocałunek Hinata obudziła się wcześnie rano Idę do Sakury - pomyślała U niej spotkała Ino i Tenten. Gdy weszła od razu zaczęły pytać o randkę. Wy pierwsze - powiedziała Hinata A więc było fajnie i Shikamaru mnie pocałował - powiedziała Ino U...

XXII. „Ona jest taka sama, jak Makoto” - Sakura?- Makoto stała przed wejściem do sali w której leżał Sasuke. Czekała aż Sakura będzie zmierzała w tym kierunku - O co chodzi, Makoto?- Sakura nie wiedziała o co chodzi. - Gratuluję- powiedziała z uśmiechem ściskając nastolatkę- udało...

XXXII. "...Pobyt poza Konoha-Gakure dobrze ci zrobi." Nie wiedziała dokąd ma iść. Wstydziła się pójść do Hinaty i Naruto. Był środek nocy, tym bardziej nie chciała pokazywać się im na oczy. Postanowiła, że pójdzie do domu rodziców. W końcu to byli jej rodzice, zawsze mogła na nich liczyć. Nie oddała...

XXXIV. "...Naprawdę chcesz nas wszystkich zostawić?..." Chciałam Was serdecznie zaprosić na oceny-by-miyako-and-ayano nazwa mówi sama za siebie, no nie? ;) Mam nadzieję, że chociaż część z Was zajrzy, skomentuje coś i być może zdecyduje się na ocenę. Zapraszamy serdecznie: Miyako&Ayano...

XXXVIII. Koniec OGŁOSZENIA DUSZPASTERSKIE: Jak już sam tytuł notki wskazuje, jest to koniec owego opowiadania. Ale żeby było śmiesznie, zdradzę Wam sekret, że nie potrafię rozstać się z tym blogiem (prowadzę go już trochę czasu i jestem przywiązana do niego...

VI. Warta Doszli do rzeki o której mówił Sasuke. Zaczynało się rozjaśniać. - Jeśli dobrze obstawimy warty to przetrwamy do rana- powiedział Sasuke siadając przy wcześniej rozpalonym ognisku - Skąd jesteś pewny, że nas tu nie znajdą?- zapytał...

,, na herbatkę'' czyli osobista misja Gaary xD Nie, tak nie może dalej być! Myślałem, że pomiędzy moim bratem a Shino jest już wszystko ok. jednak się pomyliłem. Kanky chodzi, płacze, przeżywa jakby miał okres… niestety jedyną osobą która musi wysłuchiwać tych wszystkich jęków i...

Nocne pogaduszki dziewczyn Chłopak zmieszał się.Nie chciał im mówić a jednocześnie czuł,że nie wytrzyma napięcia. -To Konan-rzekł po torturach. Chłopcy wcale się nie zdziwili. Poszli dalej. Godziny w Konoha upływały szybko.Był wieczór... -Ino!Nie będę dłużej...

Rozdział 7. Rozdział 7. Druga część podrózy mineła o wiele lepiej, więc gdy staneli przed bramą wioski trawy wszyscy byli w dobrym humorze. Lecz gdy przekroczyli brame opóścił ich pogodny nastrój. Sytuacja wyglądała gorzej niż sobie wyobrażali. Podpalone...

10... Birthday ^^ Now itam witam.. Postanowiłam, że nie usunę bloga .. Chociaż i tak było mało komentów pod wiadomością ale ktoś mnie szantazował .. ^^ Więc czytajcie moją notke urodzinową ^^ ____________________________ To był... Sasuke ^^ Rozumiem, że...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów