.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
flowers ‹› my diary ‹› britney ‹› penis ‹› joe jonas ‹› Sasuke ‹› tom ‹› JongKey ‹› zakopane ‹› o milosci ‹› imvu ‹› humor ‹› fairy tail ‹› odpoczynek ‹› obrazy ‹› kamil ‹› moje cycki ‹› rukia ‹› cinema ‹› dla kolegi ‹› rok ‹› reggae ‹› historie na nk ‹› wolny ‹› Ashley ‹› Jego ptaszek ‹› hotel 54 ‹› http ‹› no perfect ‹› emo ‹› pisz ‹› kochaj mnie ‹› jaka ‹› dlaczego kocham cie ‹› magda ‹› sauna ‹› dr house ‹› lol ‹› Majcia ‹› demi lovato ‹› techno ‹› dla dzieci ‹› harry ‹› dziwke ‹› warning ‹› key ‹› blog ‹› imvu ‹› marcin ‹› dzień wszystkich świetych ‹› Deidara ‹› wiersze z ‹› myli ‹› moje fotki ‹› opowie ‹› in the blood ‹› Temari i shikamaru ‹› poduszki ‹› my chemical romance ‹› one direction ‹› buziaki ‹› Jaja ‹› ostry ‹› g dragon ‹› opowiadanie o ‹› obrazki na NK ‹› rosalie ‹› kocham cie bo ‹› Ja i sylwia ‹› nasza klasa pl ‹› gry ‹› serduszka ‹› MIOCI ‹› phoebe tonkin ‹› kobieta ‹› michael ‹› cisza g ‹› tokio hotel ‹› czcionki ‹› o kumpeli ‹› cristiano ronaldo ‹› granit ‹› najlepsze ‹› baga ‹› darmowe ‹› kocham cie ‹› olsenki ‹› dziewczyny ‹› girl ‹› winx ‹› grupy ‹› Dobranoc ‹› fotki ‹› cureczka ‹› wiersze na nk mnie ‹› w akatsuki ‹› duchy ‹› teen ‹› ash ‹› USA ‹› g-dragon ‹› kocham ci ‹› ciesz ‹› sex pl ‹› praktyki ‹› lafee ‹› z pytaniami ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› naruto 39 ‹› kamila ‹› OBRAZKI w-F ‹› wierszyki o ‹› opisy na gg ‹› justin bimber ‹› jezus ‹› link ‹› Holiday 1 ‹› fashion ‹› orlando ‹› Hilton paris ‹› opisy na nk ‹› avatary ‹› szkoa ‹› monia ‹› Anulka ‹› kawaii ‹› super ‹› kosmo one ‹› site ‹› o człowieku ‹› Jądra ‹› 27 urodziny ‹› host ‹› 2005 ‹› Tokio hotel op ‹› hej ‹› nauka ‹› Karola ‹› photo ‹› pistolet ‹› oczy ‹› czerwony ‹› bleach ‹› martyna ‹› smutna dziewczyna ‹› sunrise avenue ‹› Ichigo i Rukia ‹› sebastian ‹› sakura i jej po ‹› my diary ‹› niepewna ‹› naruto i sakura ‹› maine coon ‹› alucard ‹› wczasy ‹› STRASZNE ‹› blog anime ‹› bieber ‹› sakura w akatsuki ‹› konan ‹› konferencje ‹› FT Island ‹› Winry i Ed ‹› miska ‹› linki ‹› Ewa ‹› strasznie ‹› sklep internetowy ‹› Green ‹› Lady ‹› jaka jestem ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› imiona ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny ‹› Pozna ‹› kwiatek ‹› naruto ‹› fairy ‹› wierszyk ‹› odchudzanie ‹› bo kocham ‹› dupa ‹› pizda ‹› pomoc ‹› tokio hotel ‹› black ‹› pamitnik ‹› star ‹› sex ‹› STANA ‹› okulary ‹› to tylko seks ‹› zlew ‹› po pierwsze ‹› kamil ss ‹› tłusty czwartek ‹› WITAM ‹› opisy gg ‹› find

Wyszukaj na blogach

Rozdział 7.  Długo mnie nie było. Ale ostatnimi czasy bardzo dużo pozmieniało się w moim życiu. Od teraz będę bardzo skrupulatna w prowadzeniu bloga. Dzisiejsza notka nie jest zbyt długa, ani zbyt dobra, ale jest wprowadzeniem do dalszej akcji. Dedykuje...

Rozdział 3.  Wiem, że notka miała być wczoraj, ale moi kumple urządzili mi niespodziewany wyjazd do Zakopanego ;) Pojechaliśmy już o szóstej rano. Oczywiście oni musieli mnie zwlec z łóżka o piątej i to jeszcze tak że nie mogłam niczego ogarnąć i...

Urodziny Kankiego cz.1 Temari spojrzała dzisiaj w kalendarz.Okazało się,że Kanky ma dzisiaj urodziny!Temari chodziła w tę i z powrotem szarpiąc się za włosy.Myślałem już,żeby kupić jej perukę,ale obeszło się.Temari była zorganizowana. -Gaara!Ty się zajmiesz listą...

Rozdział 0004 Wreszcie ! Bardzo, bardzo wielkie GOMEN za tak długi brak notki. Nie będę zanudzać was górą powodów i przejdę od razu do rozdziału. Mam nadzieję, że się spodoba. Pozdrawiam i...: ROZDZIAŁ 0004. -------------------------- Temari,...

*Rozdział 2* Był tam Shikamaru. Również uzbrojony ale gdy tylko ujrzał, że to Sakura i Naruto od razu schował broń, podobnie jak ta dwójka.-Ohayo! Nawet nie wiecie jak nas przestraszyliście- Rzekł Shikamaru-Nas? To jest tu ktoś jeszcze ?- zapytał...

Rozdział 7. Rozdział 7. Druga część podrózy mineła o wiele lepiej, więc gdy staneli przed bramą wioski trawy wszyscy byli w dobrym humorze. Lecz gdy przekroczyli brame opóścił ich pogodny nastrój. Sytuacja wyglądała gorzej niż sobie wyobrażali. Podpalone...

Rozdział 3. Rozdział 3. Gdy Temari i Shikamaru dobiegli na miejsce weszli do ogrodu mając nadzieje, że unikną śmierci z rąk Chojego. Ale o dziwo nikogo tam nie zastali: -Zostań na dworze, a ja pójdę sprawdzić co się stało- powiedział Shikamaru wchodząc do...

19. Dlaczego mnie nienawidzisz? Często czujecie się bezsilni? Bo ja coraz częściej. Moja psychika wariuje, nie wytrzymuję z ilością nauki. Jeszcze 2,5 strony A4 z historii do wykucia na jutro... Jak dam radę to chyba sama sobie pogratuluję. Często czegoś żałujecie? Ja coraz...

13: Przebudzenie potwora. Wbiegłam szybko na górę. Koniecznie chciałam widzieć tą walkę. Wpadłam na balkonik. Stali tam Temari, Kankuro, Shikamaru, Neji i Shino. Podeszłam do Temari. Patrzyła z napięciem na przeciwników, którzy rzucali do siebie błyskawice z oczu....

Informacje+roz.1 No 6ak,akcja rozgrywa się,gdy wszyscy maja po 17 lat.Sasuke nieodszedł do Orichamaru,jednak posiada wszystkie umiejętnosci,ktiore u niego nabył.Sakura wyjechała z Tsunade na 4 lata do Suny.Gdy wraca,Sasuke jest jakiś inny.Ale sami...

24. Senpai. I dzisiaj znowu macie niespodziankę. xP I tak się zastanawiam czy wam się to opowiadanie nie nudzi powoli... DeDe dla wszystkich, którym się nie nudzi. xD ~~*~~ Dwaj kage siedzieli w gabinecie do bardzo późnego wieczora, a i ich partnerki...

Rozdział VI Zwyczajowo, po lekcjach, szła do pawilonu muzycznego, kiedy po drodze spotkała swojego porannego wybawiciela. Szedł, z posępną, wręcz przygnębioną miną. Wyglądał tak, jakby stało się coś okropnego. -Witaj, Itachi-senpai…- zagaiła....

Dzień kobiet... Blondyn przetarł rano oczyska.Spojrzał na budzik.ZA 5minut początek roku szkolnego! -AAA!-krzyknął i rzucił się na swoje ubrania. Walizki już spakował wczoraj(szkoła z internatem). Wybiegł z domu najprędzej jak się da.Na ulicy wpadł przez...

148. All I Think About You... Od kiedy Gaara-sama przyniusł mnie do Konoha minęły 3 dni. Czułam się o wiele lepiej... jednak w dalszym ciągu nie polepszyło się z Naruto. Nie miałam odwagi zacząć z nim rozmawiać, a on też pierwszy nie nie przyszedł wyjaśnić. Za to cały czas...

Rozdział 13 bal, nowa moc Dzisiaj nic nie mówię,bo długo musieliście czekać na new nocie więc odrazu przechodzę do rzeczy: ************* Noc...niemogę usnąć z myślą,że dzisiaj o 13.00 spotykamy się u Gaary,Avio,Temari i Shikamaru.Jest 1.24 w nocy. Niemogłam usnąć...

Wstęp-Ochaio! Ochaio! No więc... Na początek przedstawię nas DZIEWCZYNY! Imię i nazwisko:Hiroshi Hetake Wiek:13 lat Wioska:Konoha Ranga:Genin Urodziny:13 grudnia Styl:Ognia Kekkei genkai:Sharingan Specjalne jutsu:Chidori(niedopracowane) To...

Istotne fakty Witam. Tą notkę poświęce na przedstawienie, niektórych istotynych faktów. Tak więc, fakt numer 1: Opowiadanie rozgrywa się w czasach, że to tak nazwę shippuudenowskich. fakt numer 2 Sasuke Uchiha, nie zwiał do Orochimaru, ale ma techniki,...

Rozdział 2.- Pierwsze spotkanie. Następnego dnia do życia budziła się piękna kunoichi o różowych włosach i zielonych tęczówkach. Wstałam ziewnęłam i poszłam po ciuchy.Kiedy już się ubrałam itp. Poszłam na dół zjeść śniadanie. Jej tata już tam był i czekał na nią. -Zrobiłem ci...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów