.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
skin ‹› usta ‹› aneta ‹› OBRAZKI wF ‹› olka ‹› Uchiha ‹› big ‹› gry ‹› techno ‹› hej ‹› test ‹› kocham ‹› kot ‹› solo-noi ‹› Song ‹› czcionki ‹› zdj ‹› dzie ‹› Dobranoc ‹› przepraszam ‹› Dawn ‹› wiersze po angielsku ‹› smutne ‹› pocałunek ‹› marcina ‹› rock ‹› moje cycki ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› oczy ‹› dziewczyny ‹› polityka ‹› myli ‹› dziewczyna ‹› OBRAZKI w-F ‹› kocham ci ‹› Hinata i Sasuke ‹› http ‹› wyznanie ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› duchy ‹› tokio hotel ‹› OBRAZKI wF ‹› prace ‹› dla dzieci ‹› najlepsze ‹› Sylwia i ja ‹› opowiadania ‹› sami ‹› ciekawe ‹› rok po ‹› andy sixx ‹› kredyty ‹› kamil ss ‹› BARCELONA ‹› trzy ‹› poradnik ‹› 27 urodziny ‹› fotki ‹› Sylwia ‹› Green ‹› dla dziewczyny ‹› jezus ‹› lee ‹› blogasek ‹› WEEKEND ‹› Journey ‹› doda ‹› punk ‹› love ‹› opowiadanie ‹› jaka jestem ‹› site ‹› pozdrowienia ‹› rok ‹› obrazki ‹› warning ‹› lato ‹› test przyroda ‹› find ‹› hotel ‹› Data ‹› 3 klasa ‹› no perfect ‹› milosc ‹› sama pisa ‹› my ps vita ‹› gwiazdy ‹› bill ‹› zimno ‹› ola 14 ‹› drewno ‹› pati ‹› rower ‹› mieszne ‹› strasznie ‹› Ashley ‹› blogi ‹› nasza klasa 6b ‹› hejka ‹› dlaczego kocham cie ‹› mateo ‹› smutna ‹› britney ‹› o Hinata ‹› obrazki z ‹› blog ‹› tokio hotel ‹› wycieczka ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› kocham cie ‹› wakacje ‹› pawe ‹› pytania ‹› fajny ‹› 2 Min ‹› Tokio hotel op ‹› jego dziewczyna ‹› pami ‹› zdrowia ‹› Biel ‹› phoebe tonkin ‹› baga ‹› nasza klasa pl ‹› nienawi ‹› magia ‹› dragon ‹› gitara ‹› angry ‹› moje sekrety ‹› malowanie ‹› humor ‹› kochaj ‹› fashion ‹› sklep ‹› istnieje ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› dziewczyn ‹› black ‹› hinata ‹› pamitnik ‹› szablon ‹› kanon ‹› bo kocham ‹› wszystkiego ‹› gallery ‹› one direction ‹› wirtualny ‹› hong ‹› tokio ‹› one piece ‹› harry potter ‹› super ‹› misie ‹› ciuchy ‹› cisza jest moja ‹› po pierwsze ‹› rozdzia ‹› MIOCI ‹› Polska ‹› opowie ‹› wierszyki ‹› final ‹› wierszyki mi ‹› dla przyjaci ‹› wczasy ‹› gut ‹› komplementy ‹› phoebe ‹› przyjaciele ‹› wiadomo ‹› najlepsza ‹› dla przyjaci ‹› STRASZNE ‹› Nick ‹› nasza klasa ‹› grupy ‹› wolny ‹› przyrody ‹› seks ‹› monika ‹› zaj ‹› pomoc ‹› nazwy na nk ‹› sukces ‹› ork ‹› hotel 54 ‹› ksiazki ‹› zmierzchu ‹› Baka ‹› opowiadanie ‹› Sakura ‹› key ‹› g dragon ‹› szablony ‹› host ‹› moda ‹› wiosna ‹› wierszyki na nk ‹› Holiday

Wyszukaj na blogach

Hasło Myślisz, że ktoś chce oszukać cię I czeka, aż szansę mu dasz Bo nie raz dobre chęci cechuje obłuda Wrażliwość dla człowieka jest jak Judasz Przyjdzie czas, a nie zechce więcej nas nawet paskuda Ludzie z natury nie chcą źle, ale chcą...

Po prostu dzien dobry Chyba cierpie na nadmiar serotoniny... Jestem tak optymistycznie nastawiona do wszystkiego. Czuje, ze zalewaja mnie niepohamowane fale szczescia. Tyle tylko, ze wiem- to nie potrwa dlugo...Za chwile na fali 28 dniowego cyklu dopadnie mnie...

Bal Gimnazjalisty ^o^ W tą sobotę już Bal Gimnazjalisty! Alee super. Będzie tam mnóstwo jedzenia, ciastek i w ogóle ! Ale musimy się ubrać w garnitury. JEZUS, czy Wy wiecie, jak ja wtedy wyglądam? Nie?! To dobrze. W każdym razie, wolę normalne ciuchy ^^ Jee, w...

----> 5 Spojrzałam na wyświetlacz... „wujek Tomek”. Byłam zbita z tropu, przecież wujek był w domu. - Tak? - Dobrze, że odebrałaś. Słuchaj, mam propozycję. - No to mów. - Może poszlibyśmy do kina? - Co? - Może poszlibyśmy do kina?...

Sobotnia "praca" Dlatego taki tytul bo naprawde mialam pracowac...a jak to nie powiem hehe :) Powiem tylko ze w stasjni i zwiazane z konmi! hehe :P Ale nie wyszlo bo jak dojechalam do stajni to sie dowiedzialam ze kumpela nie ma z kim jechac na basen...wiec...

Between Angels and Insects ... stoje na dworzu, jest zimno... na dworzu powoli robi sie szarowka, jestem w pracy... opieram sie o palety z plytkami a w myslach glosno powtarzam... "zeby tylko nikt tu nie przyszedl". Serce bije mi potwornie mocno, pluca chca mi chyba...

......Kapitel 5.... ...Wstalam,pogoda byla nadzwyczaj piekna.Weszlam do pokoju obok,ale nie zastalam w nim nikogo.Zadzwonilam do Magdy ale nie odbierala.Postanowilam spardzic co jest grane, ale przed tym postanowilam odreagowac stres i pojsc na basen.Zakladalam...

rozdzial I : zawodY,propozycja,zdziwienie,ciche szczęście Tekst pogrubionya wiec zeby bylo jasne nazywam się Ashlee mam 15 lat moją najlepszą przyjaciolka jest nAt (15l) lubimY:sluchac muzyki(tj.Linkin Park,Green dAys,Tokio Hotel Gwen Stefani,The Pussycat Dolls,Sugababes,Rihanna itp)a wiec pop,rock,ale...

Odcinek 2 Z ostatnią notką troche zaszalałam!!! Ale coz.... DAje dlugie notki.... Bo lubie!!! Nastepnie zaczelysmy grac piosenke po angielsku "My contra Oni"Wrescie ujrzalam w ich oczach mala akceptacje wtedy bylam gotowa grac nawet cala noc.Nasza...

WesoLeGo AlleLuJa =).. .. !! :** ZyCzonka Dlaa sYsTkicH :** Patrzcie, Ile na stole pisanek! Każda ma oczy Malowane, Naklejane. Każda ma uśmiech Kolorowy I leży na stole grzecznie, Żeby się nie potłuc Przypadkiem W dzień...

Cześć dziewiata "Koniec kłutni" Siedzialam jak taki kolek na tym krzesle i nie wiedziałam co myśleć i co im odpowiedziec.wiec zebralam się i cala roztrzesiona zdenerwowana wstalam i krzyknęłam -Nie wierze ani jej ani tobie Bill nie powinienes takiego czegos robic zegnajcie I...

Jak cię widzą... ... tak cię piszą. To powiedzenie szczególnie sprawdza się w biurze, gdzie nienaganny wygląd to połowa zawodowego sukcesu. Dlatego właśnie stroje do pracy wymagają konsekwentnego zaplanowania i dbałości o nawet najmniejszy detal. Ubraniowy kod...

"uuufffff jak gorąco... pufffff jak gorąco...." No tak, a czego sie można spodziewać gdy mamy lato i to z pogodą +32C? Tylko gorąca i gorąca... ale to dobrze przecież :) chociaż z drugiej strony nic przyjemnego smażyc sie w za wysokiej temperaturze :))) Ahhhh...ja już czuje te kolonie,...

To bolalo... Dzisiejszy wpis nawiązywać będzie do największych afer (byle nie "bilboardowych") naszego ukochanego inaczej obozu... Afera no. 1 KRYPTONIM : Pyskówki Chrzanówki Zaczelo sie od tego, ze nasza ukochana Ulcia miala swoje zdanie. Artur i Magda...

Opowiadanie nr.1 Wystepuja: Buffy Samers-Buffy Artur Lightstar-Angel/Angelus Magda Cover-Faith Martyna Medlock-Cordelia Nina Magic-Dawn Willow Rosenberg-Willow Natalia Suny-Kendra Dina McSavonire-Drusila Damian Mower-Spike Sylwester Lance-Rupert...

Pierdolnięci dlaczego ludzie sa tak pierdolnieci?! zawsze dupe obrabiają a potem dobre minki do złej gry stroją. Huj w dupe wszystkim pierdolnietym ludziom. Jestem wkurwiona i nie będe udawać jak te wszystkie słit laleczki że jest dobrze, bo nie jest....

No w koncu! czesc wam troszke nie zadbalam tego bloga ale nie moja wina bo w tedy kiedy chcialam dodac notke komp mi padl musialam kupc laptopa bo nie wytrzymalam!ale mysle ze zaleglosci da sie odrobic ;)!ok wiec Ala odeszla z zespolu dla tego bo nie chce...

10 Wszyscy się gdzieś spieszą. Wszyscy stroją choinki, jest wesoło. Tylko dlaczego mimo tego nie czuję świąt? Tej atmosfery jaka była rok temu? Pustka.. Mimo wszystko.. Życzę Wam Zdrowych, Wesołych, Świąt. Niech nie zabraknie opłatka,...

mrau;] mój kochany Filipek na codzien jest dla mnie taki mily:D mrauu. i jeszcze ten str8;] moj kochanek;] ja sie ubiorę w stroj pani mikołaj i przyjde na polan w swieta z workiem prezentow:d czyli z soba;p a swoją droga. gejfrendy nie badzcie...

Karnawał+Ferie=Zabawa!!;-D Dzisiaj jest piątek,14.01 a jest to data urodzin Majci!!Tak więc zycze Ci Majciu tego co na gg,czyli szczescia,zdrowia,kasy i chłopa!:)):**** Od wtorku chodzę do szkoły.Wprawdzie mam jeszcze kilka fioletowych śladów po ospie tak,ze sie ludzie...

strony:1 2 3 4 5 6

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów