.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kocham ‹› peni ‹› justin biber ‹› pytania ‹› moda ‹› avatary na nk ‹› grupy ‹› moje fotki ‹› seul ‹› zdrowia ‹› opowiadanie ‹› rock ‹› sama pisa ‹› zimno mi ‹› lucy ‹› pomoc ‹› czcionki ‹› trzy ‹› 2 Min ‹› skin ‹› zaj ‹› avki 100x100 ‹› 3 klasa ‹› Gaara i ja ‹› po pierwsze ‹› ren ‹› kofam ‹› hermiona i draco ‹› wiadomo ‹› pro ‹› moje wiersze ‹› smierci ‹› ichigo ‹› pati ‹› wakacje ‹› szablon ‹› oczy ‹› PZPN ‹› dzwonki ‹› Love is so bad ‹› zakład karny ‹› witaj w domu ‹› fotki ‹› ksi ‹› zielone ‹› kocham cie bo ‹› celtic ‹› image ‹› zdj ‹› ronaldo ‹› sweet ‹› one piece ‹› http ‹› winx ‹› amanda bynes ‹› Baka ‹› kometarze na nk ‹› jaka jestem ‹› sakura hentai ‹› ino ‹› historie ‹› przytul ‹› tokio hotel ‹› mj chopak ‹› sakura i sasuke ‹› tapety- ‹› hotel ‹› key ‹› site ‹› biedronka ‹› kocham ci ‹› granit ‹› roy x ed ‹› rysunki ‹› gry ‹› find ‹› poca ‹› Kimi ‹› naruto and sakura ‹› hobby ‹› wolny ‹› to tylko seks ‹› bo kocham ‹› wodzie ‹› WITAM ‹› hotel 54 ‹› moje filozofie ‹› test ‹› rok ‹› fashion ‹› czterdziestolatki ‹› OBRAZKI wF ‹› SEKSI ‹› oliver wood ‹› kotki sa piekne ‹› harry i jego rodzice ‹› big ‹› ciamajda ‹› hongki ‹› OBRAZKI w-F ‹› zycie i smierc ‹› g dragon ‹› ostry ‹› dlaczego kocham cie ‹› my ps vita ‹› dla dziewczyny ‹› wycieczka ‹› bolisie ‹› pies ‹› doda ‹› ciesz ‹› dupa ‹› kamil ss ‹› dzien ‹› avatary ‹› sex ‹› gify ‹› gay ‹› sami ‹› usta ‹› luke ‹› zajebisty ‹› dziewczyny ‹› sex nastolatki ‹› sebastian ‹› wiktoria ‹› wszystkiego ‹› dzie ‹› kot ‹› sasunaru ‹› cloud ‹› slash ‹› sukces ‹› blog ‹› nasza klasa ‹› Data ‹› obrazki z ‹› love ‹› wiersz ‹› k pop ‹› sprawdzian ‹› wampir ‹› Biel ‹› test kl 6 ‹› praktyki ‹› roman ‹› wilki ‹› wychowanie ‹› Hermi ‹› girl ‹› komiksy ‹› angel ‹› buziak ‹› robert ‹› lublin ‹› smutna ‹› komiks SF ‹› myli ‹› kocham cie ‹› jean michel jarre ‹› rukia i ichigo ‹› MIOCI ‹› Pozna ‹› Jego jaja ‹› książki ‹› nienawi ‹› nastolatka ‹› Miley Cyrus ‹› 27 urodziny ‹› Neji ‹› skup aut ‹› Polska ‹› mp3 ‹› monika o mnie ‹› Sakura ‹› Tokio hotel op ‹› kochaj ‹› przytul mnie ‹› moje życie ‹› ginny ‹› tom ‹› naruto ‹› wiersze na nk o sobie ‹› na dobranoc ‹› dziewczyna ‹› obrazki ‹› megaman ‹› humor ‹› ZABA ‹› malowanie ‹› Majeczka ‹› wrzuta ‹› harry potter ‹› Adam ‹› po rozwodzie z ‹› rok po ‹› johnny depp ‹› gwiazdy ‹› avatar ‹› zaj

Wyszukaj na blogach

Rozdział 3 ,,Akane i Shiro" Obudziło go przeraźliwe szumienie w uszach i straszny ból głowy. Nie miał nawet siły by otworzyć oczy, a co dopiero poruszyć się. Wtem zorientował się, że blisko niego znajdują się dwie osoby zajęte rozmową. Wytężył swój słuch by usłyszeć wymianę...

Shiro Shiro, Shiro... gdzież on się schował? a tutaj jest;) Shirko, co do wyglądu to... wygląda po prostu śmiesznie;) mały chuderlak, za nic, nie chce przytyć, ale cóż, taka jego uroda^^ kości mu, całe szczęście, nie wystają^^ włosy wywijają się na...

Rozdział 1-Żegnaj dawne życie. Słońce zaczęło zaglądać w okna sierocińca. Za drzwiami pokoju rozlegało się już tupanie dzieciaków. Kiedy światło dotarło do oczu Mirai, przewracając się na bok, otworzyła oczy. Na dużym, zielonym kalendarzu, który był na wyposażeniu pokoju,...

37 Ślad zaginął Spoglądałem cały czas na Klaudię. Biedactwo... wiedziałem, jak bardzo boli ją rana na ramieniu... a ja nic nie mogłem zrobić. I tak miała dużo szczęścia. Byłem pewien, że nic jej nie będzie. Może i straciła trochę krwi, ale z tego co wiem - to...

Urodzinowa Notka ^^ Historia lubi się powtarzać, los kocha płatać figle … a szczęście chowa się po kątach. Wszystko zaczęło się tak. Normalny dzień w szkole. Kanky chowa się przed Itachim który jest zajebiście wściekły za burdel w jego cudnym ogródku prosto...

11 Zapowiedź wojny Kultury brak… w drzwiach stanął jakiś gościu. Raczej wysoki, chudy jak wieszak, ubrany jak skeyt. - Włazisz tu jak do siebie… - burknął Hindus - Nie mam dobrych wieści… - powiedział poważnie opierając się o futrynę - No...

TŁUMACZENIA PIOSENEK THE GAZETTE CHIZURU TEKST ORGINALNY anata no tegami ni ha yome nai ji dakeatte sono kuchi kara kika se te hoshiinare nai shiro ha nigate toiki sae hibikusora no iro sae shire tara sukuwa reru noniumaku deki nu kokyuu mo itsuka wasure taisou negaeru tsuyo...

34 Stacja na obwodnicy Jednocześnie huknął piorun i zawył klakson. Niebieskie mitsubishi proton włączyło światła awaryjne i stanęło na środku ulicy. Przednia szyba cały czas była przecierana przez wycieraczki, ale przy tak dużym nawale wody niewiele to dawało. Chwilami...

Niespodziewana śmierć - parszywa trzynastka Wstęp Oglądasz anime i pojawia się jakaś ciekawa postać. Oczekujesz, że dotrwa w bezpieczeństwie i spokoju do końca akcji, a przynajmniej - że zginie w finałowym starciu, wśród epickich scen, po tym, jak pokaże pełen potencjał swej osobowości....

Kulinarna masakra w pokoju Kankuro Wracam sobie zadowolony do domku. Uśmiechnięty, szczęśliwy… tylko w brzuszku mi burczy. Więc idąc tak do domku marzyłem sobie „jak wspaniale by było gdyby akurat dzisiaj i akurat teraz Temari udało się zrobić pyszny i jadalny...

o tym, jak dorobiłam się mojego stadka świnków;) moja historia ze świnkami morskimi zaczęła się piątego kwietnia 2007 roku. wtedy to pojechałam do pierwszego lepszego zoologa i zobaczyłam dwie najwspanialsze prosiaczki na świecie. dwie całkiem małe kluski, jedna czarna z białą obróżką i noskiem...

160. TYDZIEŃ PÓŹNIEJ: Łyżką uformowałam niemal równe kulki z lodów waniliowych i włożyłam po 4 do szklanych pucharków. Do jednej porcji wsypałam pokruszone orzechy włoskie, wszystko zalałam niewielką ilością czekoladowej polewy. W drugiej znalazły...

geneza imion mojego chlewiku;) Aiko - niegdyś przeglądając koszatniczkowe forum, w temacie jak nazwać swojego zwierza, zauważyłam, ze ktoś zasugerował to imię. bardzo mi się wówczas spodobało. jakiś czas później nabyłam dwa świniaki morskie, a jako że do tego imienia nie...

Dziesiąta pamiętnikowa. No i cóż, jestem znów. Shiro jest już zdrowy, goły i wesoły, ogólnie rzecz biorąc, ale w tym momencie natrafiamy na kolejny problem, pt. jakby tu znowu połączyć świnie. Otóż, Shiro to bardzo antyświnkowa świnka, że tak powiem, na wszystkie drze...

32 Zabierając Akiko do domu Przepraszam, że musieliście tyle czekać na nową notkę. To przedostatnia notka którą piszę razem z jukaiakiko.blog4u.pl następne znów będą ze tak powiem... w stylu prologu ^^ ojej, ja chyba tych moich bohaterów nie lubię -,- *** Wiał chłodny...

38 Motorem do Świebodzina Noc to jedna z najpaskudniejszych pór dnia. Nie widać codziennej szarości, a jedynie złote poświaty od latarni, kolorowe neony. W centrum jeździ o wiele mniej aut, powietrze jest jakby czystsze, ale na wszystkich obwodnicach, drogach szybkiego...

Huśtawka Życie jest jak kurewska gra komputerowa. I co najlepsze, da się w nią wygrać. Tylko, że nawet hardkorowi gracze w tej grze są na poziomie przeciętnego casuala i trzeba się naprawdę postarać, żeby przejść na wyższy level. A ja mam ochotę przejść...

Deadman Wonderland Tytuł: Deadman Wonderland Rok produkcji: 2011 Liczba odcinków: 12 Gatunki: Dramat, science-fiction Studio: Manglobe Materiał źródłowy: Manga Wstęp do fabuły Ach, te piękne szkolne lata… Ileż to razy gadało...

K Tytuł: K Rok produkcji: 2012 Liczba odcinków: 13 Gatunki: Kryminał, przygodowy, fantasy Studio: GoHands Materiał źródłowy: Manga Wstęp do fabuły Japońskie miasto niedalekiej przyszłości. Po ulicach chodzą gangi...

Learn Japanese A Ai - Milosc Aka - Czerwony Akasaka - Czerwone wzgorze Akumo - Koszmar Aigji (na) - Wazne Ami - Przyjaciel Anata- Ty Anime - Japonska Kreskowka Aoi - Niebieski Arigato - Dziekuje Ashita - Jutro Atashi - Ja (kobieta) Ayame -...

strony:1 2 3 4

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów