.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
puchatek ‹› Jego ptaszek ‹› zaj ‹› dzie ‹› kocham ci ‹› signup ‹› justin bieber pl ‹› dla dziewczyny ‹› cycki ‹› trzy ‹› przyja ‹› emma ‹› granit ‹› kocham ‹› zima ‹› zajebisty ‹› dziewczyn ‹› WEEKEND ‹› opisy na ‹› konie ‹› Song ‹› psy ‹› http ‹› pawe ‹› naruSasu ‹› cureczka ‹› pain ‹› jojo ‹› black ‹› pytania ‹› pro ‹› love ‹› po pierwsze ‹› wiktor ‹› wiki ‹› hotel 54 ‹› JR REN ‹› ash ‹› wiersze na nk o sobie ‹› jaka ‹› pami ‹› urodzinowe ‹› lol ‹› g dragon ‹› fashion ‹› blog ‹› z pytaniami ‹› ciekawe ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› Journey ‹› jaka jestem ‹› dziewczyna ‹› registration ‹› pozdrowienia ‹› usta ‹› STANA ‹› kocham cie bo ‹› sukces ‹› OBRAZKI w-F ‹› zimno ‹› hej ‹› fajny ‹› lily ‹› justin bimber ‹› wiersze z ‹› jezus ‹› Hilton paris ‹› monia ‹› smutna ‹› sport ‹› peni ‹› super ‹› najlepsze ‹› o życiu ‹› Gaara i ja ‹› o człowieku ‹› Dobranoc ‹› Jądra ‹› tokyo ‹› moje fotki ‹› zdrowie ‹› bo kocham ‹› kamil ‹› zdiecia ‹› Green day ‹› shakira ‹› bleach ‹› cytaty ‹› smutna dziewczyna ‹› sunrise avenue ‹› Ichigo i Rukia ‹› sebastian ‹› my diary ‹› niepewna ‹› moja muzyka ‹› naruto i sakura ‹› kiba ‹› maine coon ‹› alucard ‹› megaman ‹› wczasy ‹› blog anime ‹› bieber ‹› sakura w akatsuki ‹› konan ‹› kocham cie ‹› przyroda ‹› konferencje ‹› Winry i Ed ‹› gry ‹› szablon ‹› filmy ‹› rok ‹› historie na nk ‹› opowiadania o Th ‹› britney ‹› Polska ‹› doda ‹› milosc ‹› kot ‹› rok po ‹› nasza klasa ‹› przyrody ‹› jaka jestem ‹› opowie ‹› Neji i ja ‹› hejka ‹› Lady ‹› wierszyki ‹› wycieczka ‹› zimno mi ‹› dlaczego kocham cie ‹› trampki ‹› kamila ‹› strasznie ‹› amanda bynes ‹› czerwony ‹› mj chopak ‹› sexy ‹› ola 14 ‹› Data ‹› pokemony ‹› praktyki ‹› oczy ‹› 27 urodziny ‹› 2 Min ‹› roman ‹› tom ‹› hokage ‹› wyznanie ‹› przepraszam ‹› Sasuke x sakura ‹› dla dzieci ‹› selena ‹› buziaki na NK ‹› in the blood ‹› FT Island ‹› ola ‹› forever ‹› opisy ‹› dietA ‹› wierszyk o w-f ie ‹› siostry ‹› dzien ‹› wiara ‹› obrazki ‹› no perfect ‹› ZDJECIA ‹› Bts ‹› harry ‹› Chase ‹› site ‹› cinema 69 ‹› find ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Ashley ‹› sue one ‹› dzie dobry na nk ‹› taylor lautner av ‹› marcina ‹› czy mnie kochasz ‹› photo ‹› OBRAZKI wF ‹› amanda ‹› sex ‹› emma watson ‹› Biel ‹› najlepsza ‹› Taylor ‹› opisy na nk ‹› OBRAZKI w-F ‹› wiersze na nk mnie ‹› Sakura ‹› dziewczyny ‹› pisz ‹› opowiadanie o ‹› myli ‹› hobby ‹› WITAM ‹› Delphi

Wyszukaj na blogach

znów Znów się spóźniam. Zamierzam coś napisać od tygodnia ale to nie ma internetu to nie mam czasu. Więc teraz. Takie walentynki... Święto miłości a ja ich i tak nie trawię. Wszędzie czerwone serduszka, różowe serduszka, róże tandetne obrazki i kartki...

Akcja na koncercie ! Zbliża się wyczekiwany przez wszystkich koncert Tokio Hotel w Polsce.Odliczanie rozpoczęte. Już 14 marca łódzką Atlas Arena zawładnie prawdziwy humanoidalnyszał!Każdemu z nas zależy na tym by ten wyjątkowy wieczór przeszedł dohistorii i...

'Ciasteczka wy moje*' Właśnie uświadomiłam sobie, że zaczęły mi się ferie. Ale fajnie. Będę miała wolne aż do następnego poniedziałku. nie ma to jak pieprzona szkoła średnia. Jak w japonii normalnie. W moim życiu nic nie zmieniło się od wczoraj, pozatym, że David...

1. P a n n a A n o n i m o w a Według naszego Boga pierwsze wrażenie nie egzystuje gdzieś między pierwszym spojrzeniem na stronę, a pierwszą przeczytaną literą. Tak naprawdę można je spotkać już przy dostrzeganiu na adresu strony, komentarza delikwenta lub też jego nicku....

Tak pięknie to opisałaś... Ta wielka rybkowa miłość zrodziła się pierwszego dnia studiów, a dokładniej w dniu inauguracji I roku akademickiego. Dwa osamotnione serduszka stały sobie niecierpliwie w kolejce po indeksy (około 2 h) wypatrując pokrewieństwa w ...

Jubiler "złote oczko"   Witajcie u Jubilera "złote oczko". Znajdziecie tutaj pierścionki, naszyjniki, kolczyki. Dla swojej partnerki lub dla Ciebie. A oto nasze prpozycje:   Pierścionki zaręczynowe złote:  120 NO   1. - z...

bez tytułu ehh. nie ogarniaam już.;] brak pomysłu na nowe notkii.. i ogólnie na życiee.;d za 4 dni będzie równy miesiąc z moim skarbeem.;**<33 kochaam mocnoo.;**<3 <3    To,że ludzie się czasem ze sobą nie dogadują, nie oznacza, że im...

...I nie pytaj "Co się stało?". Nie mów więcej "Będzie Dobrze"... Tylko przytul ;(... Sama jush siebie nie rozumiem... Ani tego świata... Jest wokół mnie durzo osóbek, które chcą mi pomóc (przynajmniej tak myślę), jest kilka osóbek, które pokochają mnie jak Qmpelę, przyjaciółkę, czy dziewczyne... A ja czuję się SaMa... SaMa......

Kolekcja... No wiec nie mam o czym pisac i pomylalam ze wam skopiuje misia serduszka i kwiatuszka no wiec: To jest misio: ____#####__________####______ ____#_____#_#####__#____#____ ___#__###_##____ _##__###_#___ _...

ich-bin-nicht-ich-becky.blog4u.pl Ocenia Cię: CAT -pierwsze wrażenie- Niezłe... całkiem niezłe ale nie zachwycające ;P 10/20p -szablon- Całkiem fajny. Dobrze wykonany i ma ładną grafike. 20/20p -treść- Opowiadanie o TH. Ogólnie nawet nie wchodze na takie blogi. Ale...

Jestem w szpitalu Wtorek (21.11.2006) Dzisiaj nie byłam w szkole. Miałam wizytę u ginekologa. Babka była dość miła, za miła!! Zrobiła mi USG, ale mówi,że pępowina zasłania i nie widzi jaką płeć ma nasze dziecko. Skierowala mnie jednak na obserwację do...

Rozdział 3 - Czemu? To były moje spoodniiee!- jęknął Pete i wyrwał dziewczynie spodnie - Pożyczę Ci moje ^^ - Eee... A czemu serducha?- spytał patrząc na wzór - Bo kwiatki się dłużej wycina. - Eeee... - Poczekaj, wyjmę Ci te spodnie- Monika podeszła do...

Tamagotchi: Część 1. Konstrukcja Tamagotchi to niewielkich rozmiarów plastikowe jajko z wbudowanym komputerkiem i ciekłokrystalicznym wyświetlaczem wyposażone w kilka przycisków. Zabawa polega na opiece nad wirtualnym zwierzątkiem. Wersje Do chwili...

NA ZAWSZE TYLKO TY KOCHANIE W MOIM SERDUSZKU:(:([*][*] Tutaj tekst KOCHANIE DLACZEGO ODESZLES BYLES TAK BARDZO KOCHANY... KOCHALAM CIE NAJMOCNIEJ JAK TYLKO UMIALAM... BYLES DLA MNIE WAZNY W ZYCIU... TWOJA POSTAC I TWOJA MILOSC JAKIM MNIE DARZYLES... ROZSWIETLALA MOJA DROGE...

Część odzyskanych notek... Mój świat to tylko Ty:) :* > 23 sierpnia 2007 17:15 Siła mojej miłości do Ciebie Jest tak wielka, że nie tylko Zajmuje całe me serce, Ale i rozrywa je Ja jednak Kocham ten ból Jest on tak rozkosznie słodki, Że prawie...

Hilary Dostała Mercedesa :D:D Donosiliśmy niedawno, że Hilary Duff jest piratem drogowym. Wkrótce wokalistka obchodzi urodziny i z tej okazji Mike Comrie, chłopak gwiazdy zrobił jej niezły prezent. Kupił jej kodeks drogowy? Zapewne by się bardzo przydał, ale nie. Podarował...

One in a million i foty cariby Hejka ! Dzisiaj dam fotki Cariby serialowej Rikki i tekst piosenki angielki i polski Miley Cyrus One in a million TŁUMACZENIE: Jeden na milion Jak tu dotarłam? Obróciłam się wokół i ty tu byłeś Nie pomyślałam dwukrotnie czy...

148. Coś krótkiego. Wiecie, co jest fajnego w serialach? To, że tam wszystko kończy się dobrze, a bohaterowie wychodzą obronną ręką nawet z najczarniejszych sytuacji. Mi to w dziwny sposób daje nadzieję, jakoś tak podbudowuje duchowo... Albo zwyczajnie próbuję się...

149. Historia dzieli się na dzieje i nadzieję. Na fizyce oglądamy film o produkcji czegoś-tam (mniejsza o to). Z racji pochrzanionego rzutnika, chłopcy ustawiają na biurku monitor i oglądamy bezpośrednio z monitora. Wspomniany co chwilę traci obraz. Ekran robi się czarny. Chris: Łup! (puka...

XX. Epidemia zamkniętych serc. A więc tak, dodaję następną notkę, miałam ochotę, więc napisałam;) Tytuł jest również, a może przede wszystkim tytułem książki, z której zaczerpnęłam zaznaczone fragmenty. Uważam, że są one prawdziwe, no, ale każdy ma prawo do własnej oceny....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..35 36

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów