.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
ania z ‹› Ashley ‹› 2 Min ‹› ściąganie ‹› dla przyjaci ‹› gry ‹› amanda ‹› obrazy na nk ‹› my diary ‹› black ‹› Lady ‹› jego dziewczyna ‹› riza ‹› klasa 4 ‹› grupy ‹› tokio ‹› no perfect ‹› one direction ‹› love ‹› rok ‹› mp3 ‹› test ‹› Ewa ‹› dziewczyna ‹› michael jackson ‹› kuroshitsuji ‹› http ‹› camp ‹› dzie ‹› znudzonej nastolatki ‹› doda ‹› jaka ‹› buziaki ‹› czy mnie kochasz ‹› w-f wiersz ‹› zycie ‹› OBRAZKI wF ‹› kocham cie ‹› trzy ‹› kupa ‹› wiersze na nk o mnie ‹› strasznie ‹› zdrowie ‹› Data ‹› pisz ‹› tokio hotel ‹› wiki ‹› wakacje ‹› tapety- ‹› blam ‹› istnieje ‹› naruto 39 ‹› w-f wiersz ‹› wiersze na nk ‹› demon ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› horror ‹› hotel ‹› Polska ‹› ostry ‹› Fiut ‹› myli ‹› chlopak ‹› Green ‹› na dobranoc ‹› zaj ‹› zdrowia ‹› moje fotki ‹› moje wiersze ‹› kobieta ‹› kocham cie bo ‹› dziewczyn ‹› filmy erotyczne ‹› 10lat ‹› us5 ‹› obrazki na NK ‹› szablon ‹› usta ‹› 27 urodziny ‹› key ‹› po pierwsze ‹› blog ‹› STANA ‹› MIOCI ‹› naruto sk ‹› WITAM ‹› wikusia ‹› przepraszam ‹› Dobranoc ‹› wiersze na nk mnie ‹› dorota ‹› wycieczka ‹› hagrid ‹› Shizuo ‹› gaara ‹› zielone oczy ‹› dla dziewczyny ‹› itachi i ‹› monia ‹› sophie ‹› jaka jestem ‹› bo kocham ‹› cicho ‹› dziewczyny ‹› kisame x ‹› lily ‹› wiara ‹› pro ‹› suczki ‹› kiba x hinata ‹› pick ‹› mama ‹› dla dzieci ‹› opowiadanie o ‹› teamin ‹› urodziny ‹› bill ‹› Jonas ‹› smutne ‹› wiersz ‹› dlaczego kocham cie ‹› forever ‹› hentai ‹› buziaki na NK ‹› klasa ‹› dupa ‹› cisza g ‹› OBRAZKI w-F ‹› rozdzia ‹› ubrania ‹› Justyna ‹› kocham ‹› bleach ‹› punk ‹› lato ‹› nasza klasa ‹› oczy ‹› to tylko seks ‹› signup ‹› jaka jestem ‹› naruto ‹› gallery ‹› opisy ‹› samotni ‹› dzwonki ‹› sprawdzian ‹› dzie dobry na nk ‹› muzyka ‹› h2o ‹› dompress ‹› pieski ‹› WEEKEND ‹› minato ‹› kocham ci ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ola 14 ‹› wodzie ‹› pamitnik ‹› wszystkiego ‹› opisy na nk ‹› peni ‹› sakura i jej po ‹› drab ‹› star ‹› odpoczynek ‹› przyjaciele ‹› humor ‹› magda ‹› teen ‹› Taylor ‹› ron ‹› rok po ‹› sport ‹› seriale ‹› konferencje ‹› dzien ‹› malowanie ‹› gay ‹› nastolatki ‹› najlepsza ‹› wiosna ‹› edward ‹› shikamaru i kiba ‹› pracuje ‹› marcina ‹› smutna ‹› anty ‹› neji i tenten ‹› wierszyki na nk ‹› eminem ‹› dietA ‹› gify 50x50 ‹› wiersze o mnie ‹› g - dragon ‹› siostry ‹› sakura ‹› huj ‹› beznadziejne ‹› zmierzchu ‹› fashion

Wyszukaj na blogach

Na pierwszy ogień... Na pierwszy ogień oceniam bloga Sakury-chan94.No to jedziemy ;> Pierwsze co się rzuca w oczy to para SasuSaku.Nie mówię,że szablon jest brzydki,bo mi osobiście się podoba(^^),tyle,że blog oprócz SasuSaku jest również o innych parach. Poza tym...

Rozdział 13 "Naruto-Man, Sasuke-Man i Sakura-Woman" Heyhaho! Może zaczne od przeprosin. Otuż bardzo serdecznie was przepraszam, że tak długo nie pisałem opowiadań. Miałem naprawdę wiele spraw na głowie. Założyłem także z moją bratnią duszą bloga SasuSaku. Jestem tam Sasuke oczywiście ;) Wklejajcie...

7."Wierze Tobie i Cie kocham" Nastał ranek.Wszyscy lezeli jeszcze w łóżkach,lecz jedna osoba jedynie leżała i się zastanawiała."Czy ja go nadal kocham?Czy wybaczyć mu...ale"pomyślała.Nagle ktos zapukał do jej drzwi.Szybko wstała i poszła...

Od nowa... Tak właśnie od nowa.. sama nie wiem czy prowadzić tamtego bloga: www.sasusaku.gtw.pl ehh.. muszę się przyznać trochę pościągałam pomysły.., ale nie KONIEC! Oto moja odnowiona historia SASUSAKU. Miłość bez wzajemności, ale czy na pewno... wiem...

Dla fanów mangi i anime "Naruto" Większość stron jest z opowiadaniami o sakusasu jak mnie coś strzeli lubie sobie je poczytać...

Riuka informuje Ocenę właśnie kończę, a tymczasem postanowiłam trochę uporządkować kolejkę: By chance - przeterminowany. Malfoy Granger hope - przeterminowany i brak linka. Znak na czole - nie istnieje. Kierunek: Ibiza - brak linka i poza tym prawie...

Czesc 1 Nastepnego dnia rano obudzilam sie w swoim nowym pokoju. Na szafce zauwazylam opaske Wioski Ukrytego Liscia. Shinjina ( szeptem do siebie ) : No tak, w koncu od wczoraj tu mieszkam... Wstalam, zalozylam opaske i poszlam do kuchni....

zaczynam zaczynam pisac bloga :D .. i narazie nie bedzie notki bo musze sie polapac :D .. bd ona glownie o sasusaku :D. a mi sie szablonik podooba :D ... hahah :D

...Ocenka SasuSaku Love:::... ..::Ocenki:::... ..:::Szablon:::.. Szablon bardzo fajny i przejrzysty, nic się nie zlewa więc daje!Chociaż jest bardzo wąski!.... 8/10 ...:::Nagłówek::.... Myślę że jest ok. Wiem że...

~ Ostanio zaczełam się zastanawiać na tym żeby skasować bloga . NaruSaku i SasuSaku , ponieważ jest to niekończoncą sie opowieść jak wiele innych . Są ciągnące sie i bez najmniejszego sensu (pisze o swoich) . Pisze ten blog jako jeden z wielu i...

Gallery: Deidara:[1] SasuIno:[1] NejiTen:[1][2] Haku:[1] Akatsuki:[1] NaruSaku:[1] SasuSaku:[1] NaruHina:[1] Sasuke:[1] Shikamaru:[1] SasuNaru:[1] ShikaIno:[1] SasuHina:[1] Pain:[1] Szkoła:[1] Śmieszne:[1]

Notka wprowadzająca Ochayo! Więc tak!Nasi bohaterowie znalezli drugie połówki(NaruHina,SasuSaku,ShikaTema,GaaIno,NajiTen, AsuKure,KakaAnko) i teraz cieszą się życiem 2 razy! Jak potoczą się ich losy w miłości i w życiu?Dowiesz się czytając mojego bloga! Notka...

Wstęp Witam na moim blogu.Będę pisać tu opowiadania o SasuSaku i innych parach z mangi i anime NARUTO(ale przezażnie będzie o tej parze).Opowiadania wymyślam samodzielnie.Podejrzewam że 1 nocia ukarze się już jutro.

Ohayo^^ Ohayo! Jak narazie, jest to mój pierwszy blog na www.blog4u.pl^^ Tak więc na tym blogu będą pisane opowiadania mojej twórczości...Tematyka? SasuSaku- oczywiście ;) Hmm...pierwsza notka powinna ukazać się już niedługo... Teraz podam trochę...

Wiosenne Porządki Heyka. Jak widać zmieniłam szablon. Jest on teraz taki wiosenny. Mam nadzieję, że się podoba. A więc do rzeczy. Zrobiłam wiosenne porządki. Przenoszę uploading szablonów na WebPark. Niestety Interia się psuje. Nie chce mnie zalogować a jak już...

Wstęp i kilka słów od autorki :) Witam wszystkich na owym, nowopowstałym blogu! Będą na nim ukazywane opowiadania SasuSaku. Lecz ta miłość nie odrazu wystąpi w rozdziałach. Akcja toczy się po tym, jak mija 6 lat, odkąd Sasuke wrócił do Konohy. Haruno może i mu przebaczyła, lecz...

XXIX. "...Jak nie przez drzwi to przez okno..." Chciała wstać jak najwcześniej i jak najciszej mogła żeby tylko nie obudzić Sasuke. Gdy chciała się podnieść poczuła, że coś jej w tym przeszkadza. - Nigdzie nie idziesz- usłyszała. - Skąd wiedziałeś, że nie śpię?- zdziwiła się. - Po prostu...

Hej. Hej, jestem Megami. Będę pisac bloga o sasusaku. Notka powinna pojawic sie dzis wieczorem lub jutro rano.Tekst do lewej

Hej. Witajcie. To mój nowy blog. O tematyce SasuSaku. Myślę ,że moje opowiadania się wam spodobają. Pa ;*

|ooo| Ohayo.! witam na mym jakże zwykłym Blogu. (: przejde więc może do sedna.. otóż. blog będzie poświęcony niejakiej parze SasuSaku. (tylko sobie nie myślcie, że jak napisałam 'niejakiej' to nie wiem nic o anime "Naruto".!) tylko, że nie będą...

strony:1 2

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów