.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
strasznie ‹› sakura sasuke ‹› polityka ‹› 3 klasa ‹› Madonna ‹› nieporozumienie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› rozdzia ‹› Władca pierścieni ‹› ciesz ‹› 3klasa ‹› Dawn ‹› hp yaoi ‹› skin ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Ashley ‹› gry ‹› najlepsze ‹› myli ‹› lato ‹› peni ‹› Leo ‹› kocham cie ‹› test ‹› kocham ci ‹› 2005 ‹› MIOCI ‹› 2 Min ‹› drab ‹› pami ‹› sama pisa ‹› http ‹› nastolatka ‹› skup ‹› black ‹› Miley Cyrus ‹› jaka jestem ‹› kotki s ‹› czytanie ‹› g dragon ‹› dla dzieci ‹› po pierwsze ‹› Polska ‹› szablony ‹› fotki ‹› sukces ‹› ciekawe ‹› wszystkiego ‹› usta ‹› wstA ‹› Adam ‹› Thin line ‹› na bujaczce ‹› ontea ‹› oczy ‹› jaka jestem ‹› samotno ‹› dlaczego kocham cie ‹› cisza g ‹› zimno mi ‹› 27 urodziny ‹› Green ‹› blogasek ‹› prace ‹› blog ‹› legendy ‹› historyjki na nk ‹› one piece ‹› miley ‹› przyjaciele ‹› wiara ‹› sprawdzian ‹› trzy ‹› dla przyjaci ‹› uroda ‹› seks ‹› mamo ‹› tajemnice ‹› dentysta ‹› po rozwodzie z ‹› urodziny ‹› love ‹› pytania ‹› witch ‹› nasza klasa pl ‹› nauka ‹› zycie ‹› muzyka ‹› sophie ‹› istnieje ‹› sexy ‹› rok ‹› sami ‹› jego dziewczyna ‹› Hinata ‹› po rozwodzie ‹› komplementy ‹› Dobranoc ‹› rob ‹› rok po ‹› OBRAZKI wF ‹› historie na nk ‹› avatar ‹› historie na nk z hp ‹› pro ‹› find ‹› tokio ‹› prof ‹› dzie dobry na nk ‹› mj chopak ‹› dziewczyny ‹› kocham cie bo ‹› Gaara i ja ‹› nowa ‹› kalendarze ‹› dla dziewczyny ‹› mlode ‹› star ‹› maine ‹› edward elric ‹› moda ‹› w-f wierszyk ‹› kobieta ‹› szczupak ‹› zaloz bloga ‹› recenzja ‹› doda ‹› hej ‹› szablon ‹› historie ‹› hinata ‹› psy ‹› opowiadanie o ‹› kupa ‹› piersi ‹› siostry ‹› cycki ‹› obrazki na NK ‹› najlepsza ‹› wierszyki na nk ‹› wolny ‹› moje wiersze ‹› cicho ‹› mp3 ‹› cinema 69 ‹› dziewczyn ‹› Journey ‹› pozdrowienia ‹› Temari ‹› KakaAnko ‹› beznadziejne ‹› zimno ‹› lee ‹› koty ‹› dzie ‹› WITAM ‹› wiersze na nk ‹› jaka ‹› czcionki na nk ‹› Song ‹› lol ‹› registration ‹› pain i ‹› blogi ‹› cisza ‹› Sylwia i ja ‹› zdrowia ‹› nazwy na nk ‹› obrazki z ‹› kocham ‹› naruto ‹› michael ‹› dziewczyna ‹› przytul ‹› la fee ‹› image ‹› renji ‹› one direction ‹› opisy na gg ‹› harry ‹› cisza jest moja ‹› Nick Jonas ‹› kalendarz ‹› andy ‹› historie na nk ‹› fashion ‹› super ‹› olka ‹› przyja ‹› dietA ‹› wiersze na nk ‹› opowiadanie ‹› Green day ‹› tokio hotel ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› Delphi ‹› dr house ‹› hermiona ‹› o kumpeli ‹› pies

Wyszukaj na blogach

Sasori ma downa? Deidara …Myślisz, ze jak masz ogon to fajny je…D-de…Deidara?!?! Kochanie!!!!- rzuciła mi się na szyje, un. Co ona tu robi, un?!?! Przecież miało jej nie być, znaczy, un!!! Aaa! Mój najgorszy koszmar się spełnia, un! Nie, jest...

7. Takie byle coś. OPENING Notka dedykowana mojej wybawczyni Ayumi! Dzięki ci wielkie, za to, że powiedziałaś mi, jaki tytuł ma ta piosenka. Aha, Natalii tez się dedykacja należy, bo to ona mi powiedziała, kto może znać tytuł. Aha, i jeszcze dla Chiro Yakushi, za...

Sasori Czerwonego Piasku Ta historia będzie się trochę różnić od oryginalnego świata Naruto, ale mam nadzieję, że się spodoba:)I Od dłuższego czasu nie mógł zasnąć, musiał ją zobaczyć. Wybiegł z mieszkania i pobiegł do Karury. -Karura!-zawołał, ale nikt nie odpowiadał,...

On lubi na ostro^^ Ninika -To jest ta sławna organizacja Akatsuki? Ta rzeczka i duży kamień to jest ta organiuazacja? buhaha- zaczęłam się śmiać.- Piknik tu sobie urządzacie? Fajnie Zadrwiłam z chłopaków. -Miałaś się nie odzywać, un!- zmroził mnie wzrokiem...

9. Standardzik wśród parodii o Aka, czyli zakupy XD Wiem, wiem, wiem, wiem... nie zabijajcie tylko!!!!!Po pierwsze, mi się nie chciało, a po drugie... szkoła... Dobra, mam nadzieję, że mnie nie zabijecie XDDD Mi jeszcze życie miłe XD Aha, i jeszcze dedyk dla Yumi Haruno, bo jej jeszcze nic nie...

W koszmarze (13 maja) Obudziła się. Jej oczy otworzyły się powolutku, szybko przystosowując się do panującego w dużym pomieszczeniu półmroku.Usiadła gwałtownie, zdając sobie sprawę, że nie jest u siebie. Przecież powinna zaraz po treningu iść do siebie, bo będzie...

Deidara Biogram Missing-nin z wioski Skały (Iwa). Jest członkiem organizacji Akatsuki, do której dołącza po przegraniu walki z Itachim Uchihą[1], od tego też czasu obawia się on sharingana. Jego partnerem był Sasori do którego zwracał się Sasori no...

Lista technik » Aka Higi - Hyakki no Souen-używa SASORI » Amagumo-uzywa KIDOUMARU » Amaterasu-używa ITACHI » Arijigoku no Jutsu-uzywa FUUMA KAGEROU » Asa Kujaku-uzywa MAITO GAI » Baika No Jutsu-uzywa KLAN...

Zakupy z karzełkiem...SZ-O-K...omdlenia...pocałunek...i jeszcze raz omdlenia... Najpierw małe info! Po pierwsze wyjeżdżam nad morze i przez jakis czas noci nie będzie wiec postanowiłam ze napisze dzisiaj. Jak przyjadę to nadrobię w wielki stylu(tak mi się wydaje). Po drugie: Notki jak wiadomo są pisane pod wpływem impulsu,...

Rozdział 5.-Szczypta miłości.. Dobla..ekhem tzn.Dobra. Dzięki wszystkim za komki.Więcej mi nie trzeba ważne że czytacie co widać zboku : 135 odwiedzin :) __________ Sakura Haruno Sakura szybko zerwała się z ziemi i spojżała na nią.Była lekko zarumieniona.Nastała grobowa...

3. Śniadanie, zebranie i sprzątanie- „ A co to za zwój?” Nocia for Kyu ketsuki x3 - Ona kłamie!- Krzyknęła Konan w biurze lidera. - Wiem- Rzekł spokojnie mężczyzna - I nie zareagujesz? - Nie. I tak zginie, przecież wiesz. - Myślisz, że się tak łatwo da? I ty jeszcze chcesz ją szkolić! - Jest...

Część 1. Proszę Wcześnie rano, nagle zaczął ktoś walić mocno do drzwi. - Sakura!!! Wstawaj!!! - Już już - „O nie zaspałam da mi popalić” Szybko wstałam, przebrałam się i podeszłam do drzwi i je otworzyłam - Deidara?? - No przyszedłem cię...

Part II Hidan Znowu jakaś ciota przylazła. Ja go do kurwy nędzy poświęcę dla  Jashina. Nie będzie mi się jakaś kolejna cipa pałętała pod nogami. Nie dość, że Deidara jest problemem. A tak w ogóle to gdzie do kurwy...

Wstęp Deidara: Naprawdę mnie irytuje. Przecież każdy członek Akatsuki powinien być POWAŻNY, un! Sasori: Nienawidzę dzieci. Deidara: Zrozumiem jeszcze, że łączą mnie w parę z Danną, un (jest taki... dojrzały, taki... męski), ale z NIM? Sasori:...

AŻ NIE ZROBNI SIĘ CIEMNO ŻEBY TEN ZBOCZENIEC HIDAN NIE WIDZIAŁ, NIE WIEDZIAŁ I NIE SŁYSZAŁ, NIE MÓWIĄC O TYM ŻEBY CZUŁ BO NA PEWNO DOSTAŁBY OD RAZU ORGAZMU! Przy śniadaniu trochę mi odbijało(miała dzisiaj dobry dzień^^) ale chyba nie aż tak bardzo. -Sasooooriii, pójdziemy do łóżka?- no dobra, przesadzałam. Ale pamiętniczku, jakbyś widział jego mine… miał pięknie zdziwioną buzie. Sasori był...

Rozdział 8.-Wspomnienia.. Ohh!!Gomena!!Ja chyba ten net złożę na skargę!!Najpierw :One day - nie działał komp. Two-Three Day - działał komp ale net nie...Boshe i dopiero teraz ==.Dobra co się bd rozpisywać.A tak przy okazji nie pisałam 6 dni a 6 to moja happy liczba :))...

Sekret Deidary Coś czuję, że to będzie najgorszy dzień w moim życiu. Właśnie się dowiedziałem, że przez cały dzień muszę pilnować Saska. Boże… dlaczego? Dlaczego ja? Temari zmyła się na babskie zakupy a Kankuro… a Kankuro polazł z nią! Bo...

Próba gwałtu...Wyznanie miłoscne Dlaczego w moim życiu nie ma normalnych dni? Krótka odpowiedź: bo mieszkam z nienormalnymi. A zaczęło się od tego że Hidan miał chętkę. I kto według niego musiał ją zaspokoić? Oczywiście ja! Nie Konan, nie Deidara czy jakakolwiek dziewczyna(ale...

Poczatek nieszczescia Eh no i znowu się obudziłam przez to nie szczęsne słońce . Usiadłam na łóżku podpierając się na rękach. Znowu te granatowe cztery ściany mojego tak zwanego pokoju. I znowu dzień jak co dzień pójście na trening pokłócenie się z moją kuzynka Akumi...

KONIEC! Wróciłam do kryjówki. Nikt się nawet nie skapł że mnie nie było, prócz Tobiego. -Tobie jest dobrym chłopcem, Tobie zauważył ze gwałcicielka wróciła. – oo i jeszcze Hidan. -Kochanie, jak ja się za tobą stęskniłem, no daj swojemu...

strony:1 2 3 4 5 6

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów