.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
nastolatki ‹› wychowanie ‹› przyrody ‹› fashion ‹› animacje ‹› gry komputerowe ‹› ksiega rodzaju ‹› gallery ‹› mp3 ‹› tomasz hejankowski ‹› cicho ‹› sami ‹› drab ‹› pawe ‹› rok ‹› kocham cie ‹› prosiaczek ‹› kofam ‹› footjob ‹› register ‹› strasznie ‹› w-f wiersz ‹› 4 klasa ‹› buziaki ‹› hej ‹› link ‹› mama ‹› image ‹› hotel 54 ‹› bo kocham ‹› edward ‹› ola ‹› wrzuta ‹› po rozwodzie z ‹› wikusia ‹› FMA ‹› blog ‹› oczy ‹› wiersze z ‹› ScreW ‹› dla dziewczyny ‹› jaka jestem ‹› avatar ‹› nowa ‹› miley cyrus ‹› final ‹› alucard ‹› zdrowia ‹› cloud ‹› reggae ‹› Jonas ‹› wilk ‹› papużki ‹› pomidory ‹› historie na nk z hp ‹› nasza klasa ‹› obrazki na bloga ‹› wierszyki KOCHAM CIĘ ‹› g - dragon ‹› kushina uzumaki ‹› Jego jaja ‹› tokio hotel ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kocham ‹› http ‹› usta ‹› trzy ‹› Pozna ‹› Rukia x ‹› hermiona ‹› dziewczyna siada do pianina ‹› tusk ‹› zaj ‹› dziewczyn ‹› the gazette ‹› moda ‹› zajebisty ‹› Tokio hotel op ‹› zaj ‹› flowers ‹› dla przyjaci ‹› naruto ‹› jaka jestem ‹› manga ‹› Dobranoc ‹› test ‹› porno ‹› cascada ‹› przepisy ‹› pro ‹› siostry ‹› techno ‹› avki na nk ‹› gothic ‹› Fabian Halbig ‹› sama pisałam wiersze ‹› przedszkole ‹› hyunmin ‹› wirtualny ‹› transport ‹› rok po ‹› przepraszam ‹› koto ‹› kla ‹› 3 klasa ‹› star struck ‹› wszystkiego ‹› tokio ‹› bombki ‹› RYSUNKI na nk ‹› dietA ‹› anna i yoh ‹› zdjęcia na nk ‹› narnia ‹› odkrywamy tajemnice zdrowia ‹› opel astra ‹› pevensie ‹› gry ‹› pracuje ‹› roxy ‹› nie ogladaj sie za siebie ‹› star ‹› konferencje ‹› dragon ‹› harry potter ‹› stefano ‹› fkk ‹› na ścianach ‹› jaka ‹› drewno ‹› kochaj mnie ‹› black ‹› harry potter ‹› Nick ‹› przyja ‹› kreatywne ‹› wodzie ‹› anna ‹› sklep ‹› kochaj ‹› marta ‹› sama pisa ‹› kasia wilk ‹› shemale ‹› 2005 ‹› smierci ‹› dzie dobry na nk ‹› lol ‹› Itachi i Sasuke ‹› wiki ‹› ciuchy ‹› no perfect ‹› kalendarz ‹› fotki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› rock ‹› żółwie ‹› szablon ‹› mokra ‹› us5 ‹› malarstwo ‹› rower ‹› kotek ‹› site models ‹› rukia ‹› ruchome avatary ‹› hermiona i ginny ‹› obrazeczki i gify ‹› justin bieber ‹› naruto hentai ‹› nagisa-chan ‹› konoha high school ‹› avki ‹› wiadomo ‹› OnTae ‹› ElVin ‹› dlaczego kocham cie ‹› klasa ‹› przyjaciele ‹› poradnik ‹› male ‹› sweet ‹› host ‹› marcin ‹› ciesz ‹› MIOCI ‹› ino ‹› demilovato ‹› sex ‹› myli ‹› Sasuke ‹› OBRAZKI w-F ‹› find ‹› wiersz ‹› witch ‹› po pierwsze ‹› puchatek ‹› hp yaoi ‹› hotel ‹› 2 Min

Wyszukaj na blogach

jak świeża jest ryba? Najzdrowsze są… …tłuste ryby morskie, to one zawierają najwięcej dobrych dla zdrowia kwasów tłuszczowych. Niemniej jednak większość ryb, z racji na ich delikatność i łatwą przyswajalność, powinna znaleźć się w naszej diecie,...

Koń, ryba, koń. Przyszło mi do głowy, że skoro poświęciłam dzisiejszy wieczór na obijanie się, to: 1. napiszę coś na blogu. Jeszcze nie wiem co, ale myślę, że to wyjdzie w praniu. Bo w sumie nie ma zajęć, więc szczur siedzi w domu. Nie ma jazdy do Krakowa ->...

Nauka a ryba Określenie "fish" najbardziej precyzyjnie opisuje każdy non-czworonogów craniate (tj. zwierzę z czaszką i w większości przypadków szkieletu), który ma skrzela przez całe życie, a których kończyny, jeśli występują, są w kształcie płetwy. ...

ryba taki jakiś smutny wzorek,ryby tatuaże

GŁOWIA RYBA Umysł balansujący jeszcze na krawędzi hipokryzji w jeziorze pragnień ukrytych wodorostami niechcianymi ciało spętane łuskami niedopowiedzeń pokryte śluzem zbrukana lepkim łapczywie powietrze chwyta skrzelami...

Hannah Montana ... informacje ... zdjęcia ... Miley Ray Cyrus bardziej znana jako Miley Cyrus (ur. jako Destiny Hope Cyrus, 23 listopada 1992 w Nashville – amerykańska aktorka i piosenkarka. Znana głównie z roli Miley Stewart w serialu Hannah Montana. Cyrus stała się sensacją po...

COŚ O MILEY Miley Ray Cyrus[2], bardziej znana jako Miley Cyrus (ur. jako Destiny Hope Cyrus[1], 23 listopada 1992 w Nashville[3]) – amerykańska aktorka i piosenkarka. Znana głównie z roli Miley Stewart w serialu Hannah Montana. Cyrus stała się...

Poniedzialkowa ryba w marynacie Nie bylo mnie kilka dnia, a to dlatego, ze zablokowali mi bloga w pracy...Coz, jak widac przerwy na papierosa sa ok, na wrzucenie notatki juz nie :( Moze by tak zaczac palic? A propos - wczoraj czekalam pod kinem na znajomych. Obok...

27.12.2011 rok. *wlatuje biegiem z poduszką w ręku , uciekając przed latającą patelnią*  Ej no! To nie moja win.. No dobra , może moja. Ale żeby od razu rzucać patel.. Nie , nie zostaw ten garnek!! Rozumiem , mam się wynosić z kuchni! Patrz już...

Wielka ryba i potwór + kościół z demonami... Witam po dłuższej przerwie dodaje tą notatkę tylko dla tego że kolega mnie poprosił abym coś napisał... bo wątpie że wgl ktoś tu zagląda... A więc tak 1 sen który miałem poprzedniej nocy: Wielka ryba i potwór; Dużo by tu pisać a nie mam na to...

Nie codzienny Witajcie ! Ta notka będzie trochę inaczej wyglądać , będzie dłuższa i na dłużej . Puki ja tu jestem blog , zamieniam na redakcje jakiegoś pisma . Postanowiłem stworzyć działy jak w gazecie młodzieżowej . Postanowiłem dodawać obrazki. Co do...

Kilka Slów O Mnie Mam naimię Olga moje nazwisko Twardowska mam 21 lat urodziłam się w Polsce w miejscowości Poznań na Ratajach o godzinie 15:30 w szpitalu na ulicy Solnej mam 161 cm wzrostu czarne włosy z pasemkami jasny blond do ramion brązowe oczka. waga 70 kg...

Kilka Słow O Mnie Mam naimię Olga moje nazwisko Twardowska mam 21 lat urodziłam się w Polsce w miejscowości Poznań na Ratajach o godzinie 15:30 w szpitalu na ulicy Solnej mam 161 cm wzrostu czarne włosy z pasemkami jasny blond do ramion brązowe oczka. waga 70 kg...

Horoskop Elo pierwsza notka i pierwszy horoskop(przepisze go z mojego bloga www.klaudia-ja-1996.blog.onet.pl dziś postaram sie napisać o tym notke na moim blogu)A oto on(horoskop): Baran Od 21.03 do 20.04 Motto: Jestem. Charakterystyka...

Prima Aprilis = |) Siema ziooomy...:)) Weekend sie zaczol..:d hehe no wczoraj sie zaczol no ale ja dizs pisze noooote...:))... Dzis rano poszlam sobie z kaRoLa do Auchanu..:d Polewalysmy z byle czego..:) w Auchanie spodkalismy p.Pieczonke..=/..eee...Gdy...

Razem.. by nasze usta nie tęskniły, by dłonie wciąż słodko grzeszyły;* dzisiejszy dzien był dziwny ale nawet spoko... jak zwykle pełen chlopaków...rano wstałam... zjadlam sniadanko... i poszla do maista... byłam umówiona z Rybcią na 10 ... pod Jubi xD a wiec najpierw poszłysmy do fryzjera...:( porazka...:( chociaz...

Ryby nie tylko od święta Główne danie na polskich stołach to zwykle karp. Jednak w odróżnieniu od wielu innych gatunków, nie jest on wartościową rybą. Istnieje za to cała masa bogatych w witaminy i składniki odżywcze ryb, które powinny znaleźć się w naszym jadłospisie...

Co DoBrE dLa NaSzEgO mÓzGu?? Na CoDzIeŃ jEmY tO cO lUbImY.. AlE MyŚlELiŚcIe KiEdYś CzY tO jeSt DlA nAs ZdRoWe? I CzY jEsT tO zDroWe DlA nAsZeGo MóZgU?!?! MóZg JeSt BaRdZo WaŻnY, KiEdY jEsMy SłOdYcZe, ChIpSy, FaSt-FoOdY nAsZ mÓzG "SZALEJE" To JeSt DlA nIeGo NiE dObRe WtEdY...

Lekca szósta- Gwiazdozbiory Gwiazdozbiór (konstelacja) to grupa gwiazd zajmujących pewien obszar nieba. Zazwyczaj gwiazdy te połączono w symboliczne kształty i nadano im nazwę pochodzącą z mitologii (np. Centaur, Cefeusz itp). Gwiazdy tworzące gwiazdozbiór nie są ze sobą...

Slowniczek japonsko-polski! x_X http://i202.photobucket.com/albums/aa299/lily-dodatki/bleach-linia.jpg A abunee (również: abunai) - niebezpieczeństwo, jako zwrot: "Uważaj!" ai - miłość ai shiteru - "Kocham cię" (to najmocniejszy sposób wyrażenia uczucia i używają go...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów