.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
trzy ‹› Ichigo x Toushiro ‹› http ‹› kiba x ‹› moje fotki ‹› pisz ‹› rihanna ‹› jaka ‹› rok po ‹› blogasek ‹› lol ‹› strasznie ‹› gaara ‹› demon ‹› o Hinata ‹› uroda ‹› rozdzia ‹› odkrywamy tajemnice ‹› najlepsza ‹› ania z ‹› ola 14 ‹› MIOCI ‹› dziewczyna ‹› hotel 54 ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nauka ‹› zdrowie ‹› skin ‹› pamitnik ‹› blog ‹› moje wiersze ‹› jaka jestem ‹› klaudia ‹› dzie ‹› marcina ‹› jaka jestem ‹› sklep ‹› dlaczego kocham cie ‹› Tokio hotel op ‹› pozycjonowanie ‹› sami ‹› pensja ‹› nasza klasa 6b ‹› Nick traina ‹› robert lewandowski ‹› w akatsuki ‹› gry ‹› Polska ‹› odpoczynek ‹› harry ‹› hannah montana 4 ‹› fotki ‹› urodziny ‹› erotyczne ‹› Neji i ja ‹› avatary 100x100 ‹› black ‹› bill kaulitz ‹› high school miusical ‹› historie na nk ‹› kocham ‹› kiba ‹› opowiadania o Th ‹› OBRAZKI wF ‹› myli ‹› 3 klasa ‹› harry potter ‹› hejka ‹› czternastolatki ‹› hotel ‹› Data ‹› wiersze na nk ‹› fajny ‹› mui ‹› Nick Jonas ‹› STRASZNE ‹› pick ‹› Ewa ‹› kocham ci ‹› kulinaria ‹› chlopak ‹› przyja ‹› dzien ‹› find ‹› gitara ‹› zaloz ‹› Kakashi ‹› filmy ‹› rok ‹› muzyka ‹› mp3 ‹› site ‹› mj chopak ‹› super ‹› sex ‹› WEEKEND ‹› po pierwsze ‹› mamo ‹› czcionki na nk ‹› paramore ‹› hannah ‹› brązowe oczy ‹› milosne ‹› wiersze na nk o mnie ‹› test ‹› Hinata ‹› teen ‹› naruto i sakura ‹› wierszyk o w-f ie ‹› o marzeniach ‹› emma ‹› ork ‹› opisy na nk ‹› zaj ‹› Nefilim ‹› nowa ‹› kocham cie bo ‹› okulary ‹› naruto 39 ‹› Grimmjow x Ichigo ‹› o jesieni ‹› pain ‹› dentysta ‹› karen ‹› tapety- ‹› ostry ‹› kochaj mnie ‹› wszystkiego ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› rock ‹› kredyty ‹› obrazki ‹› jesie ‹› mama ‹› przepraszam ‹› opowiadanie ‹› marcin ‹› kobieta ‹› cisza jest moja ‹› Jonas ‹› damon salvatore ‹› Green ‹› arka gdynia ‹› jojo ‹› ginevra molly weasley ‹› zdrowia ‹› trójkąty ‹› taemin i minho ‹› kochaj ‹› Jaja ‹› g- dragon ‹› minkey ‹› love ‹› britney ‹› opowiadania ‹› prace ‹› gaasaku ‹› pomoc ‹› Sasuhina ‹› cisza g ‹› szablon ‹› wiara ‹› sama pisa ‹› opowie ‹› tokio ‹› key ‹› ciekawe ‹› joanna ka ‹› KINO ‹› host ‹› Jeba ‹› nasza klasa pl ‹› jessica ‹› ciuchy ‹› us5 ‹› zdj ‹› bill ‹› kasia ‹› star ‹› wstA ‹› zimno ‹› moda ‹› michael ‹› blogi ‹› życzenia ‹› Zosia ‹› hong ‹› sex pl ‹› wiki ‹› hej ‹› dodatki ‹› Orgazm ‹› tokio hotel ‹› final fantasy ‹› buziaki na NK ‹› Temari ‹› angry ‹› image ‹› peni ‹› pracuje

Wyszukaj na blogach

www.fotokoszyk.pl - ramki do zdjęć Mawia się, iż wesele przeznacza oryginalną drogę życia. To określenie dosyć powszechne oraz przyjęło się w języku polskim już jakiś czas temu. Niestety jednak wszelkie usługi związane z weselem, to dosyć obszerny wydatek. Zakup strojów weselnych,...

Token ring Schemat sieci Token RingToken ring – metoda tworzenia sieci LAN opracowana przez firmę IBM w latach 70., dziś wypierana przez technologię Ethernetu. Szybkość przesyłania informacji w sieciach Token Ring wynosi 4 lub 16 Mb/s.W oryginalnej...

Krótka histroia odtwarzaczy mp4 W Polsce cyfrowe media zadomowiły się już na dobre. Dostęp do sygnału cyfrowego ma praktycznie każdy z nas, począwszy od prostego odtwarzacza mp3 a skończywszy na telewizyjnym sygnale cyfrowym, który oferuje znacznie lepszą jakość w porównaniu...

ocenki OCENKI Zaloguj sięE-mailOnetHasło Niepoprawne dane Objaśnienia Loguj się bezpiecznie  Zapomniałem hasłaOcenki!   www.naj-muzyczka.blog.onet.pl Pierwsze wrażenie: 20/20  Nagłówek: 14/15 Szablon: 10/10  Notki:...

montaże na szynę picantinny Kosztowne ramki na montaże na szynę picantinny opanowania, wiotkie ryciny majętna ująć w wielu shopach. Należałoby jednakże pokusić się o ukończenie ich we nieobcym progu. Wolno umieścić do nich obranie z wczasów ceń osobiście sporządzoną...

Moo Szablon przedstawiający dwa rysunki, na których znajduje się człowiek w dwóch różnych pozycjach…osobne ramki do: menu, blog, ulubieni. Ogólnie szablon ten jest przejrzysty i (moim zdaniem) estetycznie wykonany Szablon ten: ma...

mooooooo Szablon przedstawiający dwa rysunki, na których znajduje się człowiek w dwóch różnych pozycjach…osobne ramki do: menu, blog, ulubieni. Ogólnie szablon ten jest przejrzysty i (moim zdaniem) estetycznie wykonany Szablon ten: ma...

Szablony O to nasze szablony, jeśli chcesz się im przyjrzeć lub pobrać kod kliknij na miniaturowe zdjęcia szablonów. Szablon przedstawiający dwa rysunki, na których znajduje się człowiek w dwóch różnych pozycjach…osobne ramki do: menu, blog,...

Ocena 2-http://dark-emily-diary.blog4u.pl/ Kto? - Tygrysek Kogo? -Dark Emiliy Uff. W księdze napisałaś, że opisową, w komentarzach, ze punktacyjną xd Ocenie punkatcyjnie, a niżej krótką opisową, ok?:) Pierwsze Wrażenie Wchodzę i prawdę mówiąc spodziewam się ciemności, przez to...

Trzecia ocena. Z chęci nie myślenia o kłopotach, z okropnym humorem zmobilizowałam się do oceny bloga Kasi. Na powitanie Hilary. Ładne jej zdjęcia na szablonie, to jedyna ładna rzecz na tym blogu. Patrzę na dół. Ramki, ramki i jeszcze raz ohydne ramki! Kto...

[02.] Oceniam: Crimson Perish. Po pierwsze chcę przeprosić za tę zwłokę, pewne problemy rodzinne nie pozwoliły mi zabrać się do oceny wcześniej. A w czasie, który minął od rozpoczęcia tej oceny do mojego "powrotu" Autorka zdążyła już zmienić wygląd...

Instrukcja To ja Tofik! Ja będę udzielał pomocy blogowych, a Olda będzie wklejała gify i pisała notki!!! Teraz mam coś dla was;D       Dziś bardzo fajna instrukcja na zrobienie własnego avusia. Wymagane jest ściągnięcie programu o...

montaże na szynę picantinny Kunsztowne rameczki na montaże na szynę picantinny obrania, niskie plastyki ustosunkowana osiągnąć w kupa składach. Należałoby chociaż pokusić się o uskutecznienie ich we krajowym profilu. Ustosunkowana założyć do nich przeniknięcie z wakacji...

Part VI - Wyobrażasz sobie? Stwierdził, że jestem głupia!- na drugi dzień chadzała z Tiną, swoją przyjaciółką po mieście. Szukały czegoś na zbliżającą się imprezę.- On nie ma prawa mnie tak nazywać. Po prostu nie ma! Patrz, jaka cudna spódniczka!-...

Pierwsza notka Hej jest to moja pierwsza notka na tym blogu. Ogólnie jest to mój pierwszy blog 4u. Zawsze zakładałam na onecie ale już mi sie znudził. Zastanawia was pewnie mój adres. loczek to moje przezwisko. Mam kręcone włosy a curly to po prostu że jestem...

Ocena ósma Tym razem ja,Samanta.Teraz przyszedł czas na ocenę bloga http://naszswiat.blog4u.pl/ Pierwsze wrażenie: Super blog na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo interesujący i zachęca do przeczytania notek.A do tego jest muza!!!:)-9pkt Treść:W...

Ocena siedemnasta Tutaj znowu Sam.Oceniam bloga http://i-am-crazy-am-i.blog4u.pl/ Pierwsze wrażenie:Mroczny blog,przerażające zdjęcie na środku szablonu.No nic przekonajmy się co jest w "zawartośći" -7pkt Treść:Kawałek Twojego życia.Nie rozpisujesz się o...

First noteczka!! Cute rameczki!! Jak widać pierwsza noteczka... Bloga niby w całości poświęcony dodatkom, ale swoje przemyślenia mogę napisać co?? :P No wiec chodzi o to... (Nie na temat ale pech :D) Wiele jest blogów ,,Szczere ocenki", lub ,,Prawdziwe oceny blogów". W...

Jak wstawić ramke z tekstem/kodem HTML ? hej!!! na początek chciałam wam gorąco podziękowac za te komentarze i wpisy do księgi gości... i przeprosic ze tak zaniedbuje bloga , ale mam sporo nauki w budzie i nie mam czasu a jak juz mam ten czas to mi sie nie chce. dzisiaj z powodu...

8. 'Why do all good things come to an end ?..' Noto na poczatek: *Nie wiem kiedy pojawi się nota-brak weny. *Paula dostaniesz kedyś, zobaczysz! :D Ty wiesz za co.. ;p ***** Usiadłam na łóżku. Wziełam ramkę ze zdjęciami przyjaciółki i zaczełam sobie przypominać wszystko po kolei....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów