.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Jego maczuga ‹› klaudia p ‹› kocham cie bo ‹› angry ‹› hejka ‹› key ‹› ciastek ‹› yaoi ‹› smoki ‹› życzenia urodzinowe ‹› czerwony ‹› jaka jestem ‹› wstA ‹› miłość ‹› malowanie ‹› paulcia ‹› nazwy ‹› mokra ‹› Jego jaja ‹› wiersze na nk o sobie ‹› prof ‹› demi lovato i joe jonas ‹› obrazy na nk ‹› joe ‹› sakura i kiba ‹› Wanessa ‹› 2 Min ‹› bo kocham ‹› g- dragon ‹› wiersze o milosci ‹› naruto 39 ‹› agnieszka ‹› lily james i harry ‹› snape granger ‹› obrazki ‹› http ‹› przytul ‹› wiktoria ‹› gerard way ‹› opowiadania o Th ‹› hentai ‹› justin bieber pl ‹› pepsi ‹› dzie ‹› transformice ‹› link ‹› samotno ‹› trzy ‹› konie ‹› mama ‹› 27 urodziny ‹› Manchester United ‹› harry ‹› WEEKEND ‹› flowers ‹› obrazy ‹› tom ‹› opowiadanie o ‹› sex ‹› obrazki z ‹› my diary ‹› istnieje ‹› kasia ‹› 3 klasa ‹› Ichigo x ‹› nasza klasa 6b ‹› lee ‹› Ichigo momomiya ‹› super ‹› formu ‹› wiosna ‹› moja muzyka ‹› avatary 100 x 100 ‹› one piece ‹› zdrowia ‹› klasa4 ‹› zaj ‹› gut ‹› Nick ‹› shea ‹› ostry sex ‹› gry ‹› Sakura x Hinata ‹› papu ‹› przepraszam ‹› wiki ‹› odkrywamy ‹› minho ‹› Chase ‹› puder ‹› o Hinata ‹› gwiazdy ‹› dzien ‹› cisza ‹› kocham cie ‹› Lady ‹› test ‹› opisy na gg ‹› elena ‹› sukces ‹› joanna ‹› Data ‹› fajny ‹› myli ‹› k pop ‹› przedszkole 22 ‹› britney ‹› Sakura i naruto ‹› blogasek ‹› opowiadanie ‹› najlepsza przyjacika ‹› ball ‹› zyczenia ‹› rysunki ‹› pami ‹› orlando bloom ‹› black ‹› trigun ‹› magda ‹› sama pisa ‹› harry ‹› Sterling ‹› emo ‹› kari ‹› hobby ‹› OBRAZKI w-F ‹› przyja ‹› Journey ‹› beznadziejne ‹› pozdrowienia ‹› portal ‹› rob ‹› tipsy ‹› blog ‹› mj chopak ‹› Alexa ‹› utule ‹› szablony ‹› dla dzieci ‹› wiersz ‹› w-f wierszyk ‹› spank ‹› lily ‹› kwiatek ‹› jaka jestem ‹› USA ‹› filmy ‹› hokage ‹› soki ‹› nicol ‹› pracuje ‹› a jeśli pewnego dnia ‹› demi ‹› cycki ‹› rok ‹› fotki ‹› wiersze na nk ‹› find ‹› kochaj ‹› love ‹› pamitnik ‹› malarstwo ‹› brazowe oczy ‹› kpop gd ‹› Hejcia ‹› Sexy video ‹› jezus ‹› buziaki na NK ‹› pro ‹› wszystkiego ‹› zimno mi ‹› image ‹› kosmakuu ‹› usta ‹› rasta ‹› zima ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› lublin ‹› moje wiersze ‹› Autocom ‹› Adam Lambert ‹› jego dziewczyna ‹› poradnik ‹› najlepsze ‹› edward x jacob ‹› sklep ‹› przyjazn ‹› linux ‹› kocham ‹› OBRAZKI wF ‹› szabat ‹› rok po ‹› skup aut ‹› justin ‹› michael ‹› historie na nk z hp ‹› lato ‹› avatary ‹› sakura i gaara ‹› dylan

Wyszukaj na blogach

01. 'Jeszcze was zaskoczę', 'Krótkie paznokcie Dody', 'ZApendowska zapowiada koniec artystki', 'Pudzian z Dodą?!' ::"JESZCZE WAS ZASKOCZĘ!"::Doda szykuje dla swoich fanów sporą niespodziankę. Gwiazda nominowana do nagród ESKA Music Awards w kategoriach Artystka Roku Polska i Video Roku ESKA.pl wyda wkrótce singla, który ma zaskoczyć brzmieniem i...

heh Pudzian song ;))))) Co sądzicie o spiewającym Mariuszu Pudzianowskim ?? :) oto fragment piosenki w jego wykonaniu :) hehehe Pudzian Band "nigdzie nie znajdzisz takiego pieknego zdolnego jak ja, nigdzie nie znajdziesz bo takich juz nie ma jak dinozaury...

Pudzian : "Doda jest zbyt wulgarna" !!! Rozpoczęła się ogólnopolska akcja poszukiwania żony dla Mariusza Pudzianowskiego. Najsilniejszy Polak musi mieć partnerkę, która wpasuje się w jego medialny styl życia. "Życie na gorąco" uważa, że znalazło dla niego idealną partię – Dodę! ...

Pudzian vs najman PUDZIAN WIN!!!

Mariusz Pudzianowski Mariusz Pudzianowski, pseudonimy Pudzian, Dominator, Pyton, Panek (ur. 7 lutego 1977 roku w Białej Rawskiej) - polski sportowiec, profesjonalny zawodnik strongman (wielokrotny mistrz świata) i rugbysta Budowlanych Łódź. Jest synem ciężarowca...

zdjęcia andrzejkowe od Kini :) "A dzisiaj sie dowiedziałem.. w ogóle.., że mój tata sobie kiedykolwiek kupiłłł krawat.. sam..i to jeszcze na jaja! jakiś taki..wiesz.. no! byłem w ciężkim szoku, że mój tata sobie sam normalnie kupił.." - autentyczne słowa Wiecha (spisane z...

Taniec Z Gwiazdami .. Edycja 1 Para Gwiazda Tancerz 1 Katarzyna Skrzynecka Marcin Hakiel 2 Robert Kudelski Agnieszka Pomorska 3 Witold Paszt Anna Głogowska 4 Agnieszka Włodarczyk Michał Skawiński 5 Klaudia Carlos Rafał Maserak 6 Anna...

Taniec Z Gwiazdami .. Edycja 1 Para Gwiazda Tancerz 1 Katarzyna Skrzynecka Marcin Hakiel 2 Robert Kudelski Agnieszka Pomorska 3 Witold Paszt Anna Głogowska 4 Agnieszka Włodarczyk Michał Skawiński 5 Klaudia Carlos Rafał Maserak 6 Anna...

KSW 37 transmisja z emocjami KSW 37 transmisja czyli jedna z większych gal sportowych tego roku coraz bliżej. Całe zdarzenie wydarzy się w TAURON arenie w Krakowie już 3 grudnia. Emocje już teraz sięgają zenitu. Jest to niewątpliwie gorąco medialne wydarzenie którym...

Chuck Noris-pół Bóg wszechmogący Chuck Norris uprawiał sex nawet z Matką Ziemią. King Kong to historia Chucka Norrisa na Pałacu Kultury i Nauki. Chuck Norris w chińskiej restauracji dostaje prawdziwego kurczaka. Chuck Norris rozumie polską scenę...

Być albo nie być na kibelku ... :) Tak wieć moj dzien zaczoł sie na wagarch .. (1 czerwca)... i potem gralismy w piłke nożna .. i potem gadalismy na krawężniku ( nie z krawieżnikeim tylko na karwezniku nie mylic.) i mnie zaczoł boleć brzuch i tak sobie pomyslalem (UWAGA MYŚL...

Nasz Klan Oto osboe które już są w naszym Klanie MoLeKs Tomek Goku_PL Matteek Kolan Pudzian Do wszystkich nowych ! Jeśli chcesz się znaleźć u nas poprostu wejdź na nasze forum (FORUM i się tam zarejestruj, jeśli się zarejestrujesz wejdź w...

2. Riot stwierdza że jej ręce są wyjatkowo słabe.Mhm...bardzo słabe.wczoraj zrobiła pare hektarów o kulach i co? rano nie mogła ruszać rękoma. z nogą ok tylko te ręce.. mam przypakować czy co :P? Riot to nie Pudzian :P nigdy nim nie będzie...

Ból głowy, sukienka i podejrzenia. Mam podły humor. Nawet nie chce mi sięsłuchac muzy. Ba, nie mogę. Chyba by mi rozsadziło głowę. Co za ból. Nie kupiłam sobie zadnej sukienki, mimo wielogodzinnych poszukiwań. Okazuje sie ze mam za duże piersi i plecy. Nazwałam siebie...

Infobot ma juz ćwierć miliona użytkowników!! Tytuł mam no to teraz do notki ;p Jest słitaśnie :) Jakiś koleś zamula w radiu, z naprzeciwka patrzy sie na mnie zdzira(lavigne)po lewej piękny Pudzian a po prawj jakiś Jesse McCartney ;] I jest sooperowo :P Zaczełam zadzwiająco szybko...

Świętaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak wiecie już są prawie święta a więc chcę życzyć wszystkim wszyastkiego naj nja lepszego no i.....mokrego smingusa-dyngusaa hheee i smacznego jajeczzka. Pudzian czyli Paulinu$$$ka jak będziesz wchodzic na tego bloga ty mój misaczku to zostaw mi...

Pierwsza nocia!!!!!!!!!!!! Hej ten blogass będzie o moim małym niedżwiadku Paulince heh......nowo poznanej kumpeli Darii, którą polubiłam. Będzie to blog onich, ale nie tylko bo będe tu również umieszcząc jakąś fajną muzyczkeżeby was przyciągnąć do komentowania i czytania....

strony:1 2 3

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów