.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
smutne ‹› milosc ‹› sport ‹› kocham ci ‹› avki na gg ‹› spank ‹› teamin ‹› jessica alba ‹› hotel ‹› gry erotyczne ‹› code ‹› super junior ‹› kamil bednarek ‹› skate ‹› http ‹› sami ‹› Sasuke sakura ‹› przemyslenia ‹› hejka ‹› bieber ‹› FT Island ‹› pracuje ‹› celtic ‹› sexy ‹› rok ‹› mj chopak ‹› dup ‹› przedszkole nr 22 ‹› szablony ‹› wiersze z ‹› ubezpieczenia ‹› rok po ‹› Izabella Swan ‹› predator ‹› pami ‹› super ‹› kiba ‹› istnieje ‹› wszystkiego ‹› oj działo sie działo ‹› taylor lautner av ‹› dzie ‹› bill ‹› shaman ‹› find ‹› registration ‹› wiersze na nk o sobie ‹› moda ‹› przedszkole ‹› doda ‹› fajny ‹› Neji i ja ‹› kalendarze ‹› kochaj ‹› jaka jestem ‹› lee taemin ‹› dziewczyny ‹› zajebisty ‹› basia ‹› klasa IV odkrywamy tajemnice ‹› kochamcie ‹› blog ‹› miley ‹› edward ‹› dla dziewczyny ‹› junhyung ‹› obrazki z ‹› krm ‹› na dobranoc ‹› rihanna ‹› hentai pl ‹› justin timberlake ‹› jaka jestem ‹› test ‹› gitara ‹› dziewczyn ‹› ichigo ‹› myli ‹› jug ‹› sasusaku ‹› piersi ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› dla dzieci ‹› test odkrywamy tajemnice zycia ‹› rasta ‹› wiki ‹› kumpela ‹› w-f wiersz ‹› sweet ‹› pokemony ‹› link ‹› kocham cie ‹› Neji ‹› przepraszam ‹› WITAM ‹› O Rihannie ‹› naruto ‹› hentai ‹› ewelina ‹› Jaja ‹› h2o ‹› religia ‹› kocham ‹› grupy ‹› Rukia ‹› vampire ‹› USA ‹› fashion ‹› pein ‹› wiadomo ‹› jaka ‹› jego dziewczyna ‹› humor ‹› hej ‹› gry ‹› Sasuke ‹› zaj ‹› STRASZNE ‹› wojownik ‹› imiona ‹› OBRAZKI wF ‹› michael ‹› love ‹› wolny ‹› wiosna ‹› us5 ‹› wiersze ‹› site ‹› sex pl ‹› mp3 ‹› Green ‹› muzyka ‹› koty ‹› 2min ‹› key ‹› sama pisa ‹› MIOCI ‹› ball ‹› wierszyki na nk ‹› wierszyki ‹› tokiohotel ‹› stroj ‹› wierszyki o ‹› OBRAZKI wF ‹› przyja ‹› najlepsze ‹› elena ‹› lili ‹› przyjaciele ‹› wierszyk o w-f ie ‹› magda ‹› shakira ‹› ork ‹› konie ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nowa ‹› Tokio hotel op ‹› garfield ‹› obrazy ‹› Lady ‹› gwiazdy ‹› Ed x Roy ‹› obrazy na nk ‹› strasznie ‹› sakura i jej po ‹› psy ‹› oczy ‹› harry ‹› nazwy na nk ‹› sprawdzian ‹› anna ‹› 2 Min ‹› pisz ‹› teen ‹› wiersze na nk mnie ‹› zwyk ‹› zielone ‹› wiersze o mnie ‹› selena gomez ‹› miley ‹› britney ‹› rozdzia ‹› photo ‹› anio ‹› klasa ‹› OBRAZKI w-F ‹› tokio hotel ‹› miska ‹› bo kocham ‹› reggae ‹› nazwy ‹› mama ‹› zdj ‹› moje wiersze ‹› Hilton ‹› cisza jest moja ‹› gay ‹› zdrowie ‹› kalendarz ‹› wierszyk

Wyszukaj na blogach

KUBUŚ PUCHATEK.... Wstawał piękny majowy poranek. Tygrysek, Kłapouchy i Królik siedzieli przed domkiem Królika i leniwie sączyli wino "Heracles". - Marchew ci rośnie... jęknął leniwie Tygrysek. - Widzę... jeknął leniwie Królik W tem przybiegł zziajany...

WIADOMOSCI!!! UWAGA!!! UWAGA!!! MAM WIADOMOSCI DO ANI: FAJNY MASZ BLOGASEK. PONIEWAż NIE WIEM KTO WYGRA DODAJE CIE DO ULUB. I DO LINKOW. ZGODA? WIADOMASC DO: KESSY. LADNY BLOGASEK. ZA BARDZO NIE PRZEPADAM ZA ASHLEY, ALE HSM (HIGH SCHOOL MUSICAL) LUBIE....

Kubuś puchatek 4 Płynie kajakiem Kubuś Puchatek z Prosiaczkiem. Płyną... płyną... spoko machają wiosełkami... Nagle Kubuś Puchatek jak nie grzmotnie Prosiaczka przez łeb!!! Prosiaczek się odwraca biedny i pyta ale za co... dlaczego?! A na to Kubuś Puchatek: - A...

Kubuś puchatek 2 Przychodzi Puchatek do sklepu mięsnego i pyta się: - Czy jest wieprzowina? Na to sprzedawca: - Jest. Puchatek wyjmuje karabin maszynowy, zaczyna strzelać i krzyczy: - To za Prosiaczka!!!

Kubuś puchatek Wpada wściekły Kubuś Puchatek do Krzysia i od progu woła: - ...że Prosiaczek kablował to rozumiem, świnia jest i tyle. Że Kłapouchy też - osioł, gamoń, dureń, to się dał wmanewrować. Ale, że kuźwa Miodek, to się nie spodziewałem!!!! - wrzasnął...

Kubuś puchatek 3 Prosiaczku, Prosiaczku! - woła Kubuś Puchatek - Krzyś dał nam dziesięć baryłek miodu do podziału. To na każdego będzie po osiem. - Ależ Puchatku - mówi Prosiaczek - dziesięć baryłek na dwóch, to będzie po pięć, nie po osiem - Ja tam nie wiem,...

Puchatek i tygrysek przy ognisku Puchatek i tygrysek przy ognisku zbiór zabawnych sentencji

` Cześć, dawno nie dawałem opowiadań, dlatego dziś daję wam 3 części: ______-----------------------------------------______ CZĘŚĆ DRUGA: THE RULERZ OF THE WORLDS Był piękny majowy wieczór. Puchatek, Prosiaczek, Kłapołuchy i Tygrysek wybierali...

Mission in Iraq Wstawał pięknie chujowo mroźny, lutowy poranek. Cała puchatkowa ekipa słodko drzemała w misiowym domku. Kłapouch leżał na podłodze, a głowę miał wgniecioną w jedną z desek od parkietu. Prosiaczek zamknięty w mikrofalówce i jabłkiem w ryjku...

Czwartek Część Siedemnasta - The Green Power Był piękny sierpniowy poranek... Królik, Kłapouchy, Prosiaczek, Tygrysek i Puchatek siedzieli w domku tego ostatniego. To znaczy Kłapouchy siedział, bo jako najbardziej doświadczonemu zawodnikowi udało mu...

=====>...::kUbUsIoWe RyMoWaNkI::... PIOSNECZKA 1. : Kubuś Puchatek to miś malutlki. Nie palił Sportów, nie pijał wódki. Jedną miał wadę wśród zalet tylu O męskim ciągle śnił sex-appealu. Mruczanka, mruczanka, mru... Był miś Puchatek mała świntusia Że w...

Rabbit's Hard Fuck Wstawał piękny wrześniowy poranek. Nasi bohaterowie jak zawsze zbierali się po ostatniej libacji. -Kurwa, jak mi łeb napierdala.- stwierdził Puchatek łapiąc się za głowę. -Czy wiesz, o czym to świadczy?- zapytał Prosiaczek. -Eeeeeee......

mmm Nastał piękny czerwcowy dzień. Kubuś obudził się świtkiem, (czyli na dworze już zmierzchało) trzęsąc się i dygocząc z zimna. - Ale tu piździ - pomyślał. - Co ja tu kurwa robię? - to była druga myśl. Nie dość, że był wymarznięty jakby się...

Po prostu szkoła Jak dla mnie szkoła to jest masakra. Ci wszyscy nudni ludzie. Lekcje i zjebani nauczyciele. Przesrane. Jeszcze zadania domowe. Bez nich jeszcze jakoś dałoby się przeżyć. Codziennie trening. Mało czasu. I nauka. Jeszcze trzeciej nie można zawalić...

Pierwszza notka Witam na blogu! Jestem osobą która bardzo lubi Kubusia Puchatka. Np. Tygrysek. Najpierw dam dwa opowiadania na pirwszą notkę. I to co mam z Kubusiem.Ale też datę urodzin Kubusia Puchatka. Więc zaczynajmy!!! Opowiadanie z książki: Wystawa u...

Zmiany duże i małe... Dla tych, którzy nas regularnie odwiedzają zmiany są widoczne, a dla tych "innych" to podpowiemy, że: Zmieniłyśmy szablon, wprowadziłyśmi ciekawe linki, zmieniłyśmy podstrony i zamieściłyśmy na blogu opowiadanie o Kubusiu Puchatku w dość...

Ah. Cześć, zaczynam Część rozrywkową do czytania. CZĘŚĆ ZEROWA : PHANTOM TENTACLE Wstawał piękny majowy poranek. Tygrysek, Kłapouchy i Królik siedzieli przed domkiem Królika i leniwie sączyli wino "Heracles". - Marchew ci rośnie......

Becon Była ciepła kwietniowa noc, gdy niespokojny Prosiaczek obudził się w jakimś domku, nic nie widział, myślał, że jest w jakiejś saunie, tylko ten smród, chatka wyglądała jak melina, bo to była melina, brud, smród i orzeszki, i jeszcze dym z...

VII. No więc tak, sorki, że tak długo nie pisałam, ale wakacje jak to wakacje, byłam u babci i nie uwierzycie wyjechałam ze wsi na wieś! Ale koniec tego przynudzania. *** -Ja nie chcę Cię zabijać... ale moge zjeść! - uśmiechnęła się szeroko. Królik...

Ostry czas Nastała jesień. Żółte liście zaczęły opadać z drzew. Płody rolne zostały już zebrane. Matka Natura szykowała się do zimowego snu. Najgorsze w tym wszystkim było to, że powoli wyczerpywały się surowce niezbędne do produkcji tak przez wszystkich...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów