.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
photo ‹› cisza ‹› kot ‹› psy ‹› ola ‹› lol ‹› pozycjonowanie ‹› vanessa ‹› pracuje ‹› zimno ‹› nazwy na nk ‹› przytul ‹› samotnosc ‹› wiersze ‹› wiersze na nk mnie ‹› tapety ‹› sobota ‹› wrzuta ‹› peni ‹› tajemnice ‹› nowa ‹› love ‹› cichutko ‹› zielone ‹› dzie ‹› OBRAZKI w-F ‹› religia ‹› tesknie ‹› moja muzyka ‹› monia ‹› sport ‹› stopy ‹› chlopak ‹› zycie ‹› prace ‹› rok po ‹› dzie dobry na nk ‹› strasznie ‹› 3 klasa ‹› obrazy ‹› mp3 ‹› pomoc ‹› gallery ‹› ash ‹› po rozwodzie ‹› WITAM ‹› blog ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze z ‹› pawe ‹› gry ‹› chuj ‹› zima ‹› sami ‹› pick ‹› prosiaczek ‹› zwyk ‹› avatar ‹› kolorowanki ‹› image ‹› to tylko seks ‹› zdj ‹› kocham cie bo ‹› odpoczynek ‹› fashion ‹› anime ‹› kocham cie ‹› tokio hotel ‹› rozdzia ‹› dlaczego kocham cie ‹› trzy ‹› site ‹› dr house ‹› 27 urodziny ‹› obrazki z ‹› doda ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dla kolegi ‹› grupy ‹› 2 Min ‹› kinga ‹› ksi ‹› miley ‹› opowiadania ‹› okulary ‹› Sasuke ‹› mokra ‹› miley av SS ‹› WEEKEND ‹› ubrania ‹› OBRAZKI w-F ‹› tom ‹› nauka ‹› jaka jestem ‹› piersi ‹› girl ‹› uroda ‹› temari ‹› hentai ‹› wierszyki ‹› key ‹› OBRAZKI wF ‹› moda ‹› http ‹› harry ‹› smierci ‹› register ‹› mma ‹› misie ‹› Panfu ‹› duchy ‹› opowiadanie ‹› wycieczka ‹› cicho ‹› joanna ka ‹› dziewczyna ‹› marcin ‹› monika ‹› granit ‹› martyna ‹› pozdrowienia ‹› serduszka ‹› kochaj ‹› pisz ‹› kobieta ‹› pain i ‹› lee ‹› wiersze na nk o sobie ‹› pein ‹› po pierwsze ‹› siostry ‹› wiki ‹› big ‹› Tokio hotel op ‹› ciesz ‹› Ed x Roy ‹› zaj ‹› la fee ‹› avatary ‹› wakacje ‹› hejka ‹› emo ‹› obrazki ‹› sukces ‹› sex ‹› cisza g ‹› przyjaciele ‹› beast ‹› maluje ‹› opisy na nk ‹› gwiazdy ‹› sama pisa ‹› wiersz o mi ‹› 4 klasa ‹› opowiadania o Th ‹› Suka ‹› find ‹› Prezerwatywy ‹› Polska ‹› chad ‹› wiersz ‹› sue ‹› rachel ‹› itachi i ‹› hotel ‹› tymczasowy ‹› ramki ‹› g dragon ‹› amanda ‹› FT Island ‹› Ewa ‹› szablon ‹› sklep ‹› o Hinata ‹› justin ‹› Nick ‹› agnieszka ‹› znaki ‹› wiersze o mnie ‹› czerwony ‹› przepisy ‹› hannah ‹› naruto sk ‹› ginny ‹› sakura ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kocham ‹› harry ‹› britney ‹› muzyka ‹› MIOCI ‹› moje fotki ‹› kamil ‹› istnieje ‹› sweet ‹› filmy ‹› w-f wierszyk ‹› dodatki ‹› camp ‹› mieszne

Wyszukaj na blogach

Moja przemiana, przyjaciele Mój świat stanął o góry nogami Przewrócił się figlarnie I wywraca wciąż oczami Ukrywając ból starannie No i smieje sie wraz ze mna I przytula z calej sily Pogrzebawszy strone ciemna Stara sie byc zawsze mily Moja przemiana. Dokładnie...

Ehhh... Ta moja miłość ... ; **** Kochu....x333 Sz No więc tak jeszcze niedawno narzekałam że nie mam chłopaka ... A dziś jestem bardzo szczęśliwa mam swoją miłość i swojego chłopaka ... Tak , tak jestem szczęśliwa ^^. Kocham go całym serduszkiem ... <333 To do niego ;...

Hej przyjaciele 1. Tam dokąd chciałem już nie dojdę Szkoda zdzierać nóg Już wędrówki naszej wspólnej Nadchodzi kres Wy pójdziecie inną drogą Zostawcie mnie Odejdziecie sam zostanę Na rozstaju dróg Ref: Hej przyjaciele, przyjaciele Hej zostańcie ze...

ROŹDZIAŁ OSIEMNASTY (Ostatni) – Bo przyjaciele to całe moje życie… Kiedy otworzyła oczy, leżała na łóżku szpitalnym. Usłyszała jakieś głosy i szlochanie. - A jeśli… jeśli ona… och… to straszne… - Naomi… uspokój się. Wszystko będzie dobrze… zobaczysz… zaraz się...

Z serii "Przyjaciele" Przyjaciele to najważnieszcze osoby w naszym, którkim życiu. Więc postanowłam założyć serie "Przyjaciele". Dziś pierwsze zdjęcie z Natusią (Staśką jak kto woli). Te note dydykuje właśnie Tobie. Pozdrawiam! ||Powiększ|| Rzeczy zmieniają się...

(Pseudo)przyjaciele Przyjaciele i pseudo przyjaciele. Wszyscy ci, którzy byli ze mną, obok mnie w Czarnym Czasie. Właśnie im dedykuję tę notkę.. Zadziwia mnie jeszcze czasem to, jak dobrze pamiętam każda chwilę z tamtych długich zimowych dni.. Z pamięci nie...

...Dwulicowi....a może dwulicowa ...?? Dobrze pamiętam wszystkie nie szczere twarze Fałszywych ludzi ukrytych pod kamuflażem Kłamstwo z nimi idzie w parze, obłuda, nie ufaj takim Bo poważne błędy zawsze dają się we znaki Taki przyjaciel to złudne bóstwo To wielkie oszustwo, a...

Dla przyjaciół Kiedy was nie ma to jakby nagle Zabrakło w moim życiu muzyki Kiedy Was nie ma to czas mnie straszy Że przeminę, że będę chwilą Kiedy was nie ma to jakby niebo Miało się rozstać na zawsze ze słońcem Kiedy Was nie ma dosyć mam...

w wielkiej ksiegi codzienności: Dzis choć pogoda niecodzienna, nastawienie i humor dopisujacy. Moze to przez kawe Irlandzki krem wypitą z rana... Za to dostałam dzis SMSa moze nie niecodziennego, ale od osoby, która z rzadka do mnie pisze.. No i suma sumarum zostałam nazwana...

Wszyscy prawdziwi przyjaciele nie tam gdzie trzeba... Kurna, coraz częściej myślę o Nim na lekcjach... Ostatnio doszło do tego, że w poprzez sms zapytałam przyjaciela swego z kim On tańczył na dyskotece, bo mnie nie było...Dzisiaj mieliśmy tańce. W poprzednim półroczu była technika, a teraz...

Przyjaciele Przyjaciele to ciche anioły, które potrafią dawać dobrą radę każdego dnia....Mieć przyjaciela to, jak mieć księżyc i gwiazdy, to jak mieć wszystkie kwiaty na świecie...przyjaciele są jedynymi ludźmi, którzy potrafią nasze "ja" podnieść ponad...

...:::PO CO TAK NAPRAWDE SA PRZYJACIELE :::... Nnie tzreba nikomu udowadniac,jak wazni w naszym zyciu sa przyjaciele.Morzna z nimi szcerze rozmawiac i milo spedzac czas.Trudno bylo wyobrazic rzyc bez nich.Dzielisz ze swoimi przyjaciolmi wspaniale spomnienia , a wiele pieknych chwil jeszcze...

Przyjaciele.... Po co ja wracałam z Londynu? Było tam tak dobrze... cisza, zero zmartwień, przyjaciel przy boku... Nie myślalam o niczym. Nie tęskniłam, nie musiałam czekać na nic... po prostu byłam i żyłam. Kiedyś jestem pewna, że wyjadę z kraju, bo tutaj jak...

Dziękuje..;**     W dobie zawiści, zazdrości, kłamstw - byli przejrzyści jak szkło, nieraz stawiali moje dobro nad swoje, wiedzieli zawsze co czuję. Aniołem stróżem jest każdy z nich, koszmar zmieniał się w cud, nigdy nie bałam się, że monety...

Przyjaciele!!                                                ...

Hej przyjaciele Hejka, ten blog jest o wszystkim xd chcę dzisiaj dodać tekst oraz chwyty do piosenki pt." hej przyjaciele'' Tam, dokąd chciałem, już nie dojdę, Szkoda zdzierać nóg. Już wędrówki naszej wspólnej Nadchodzi kres Wy pójdziecie inną drogą, ...

Przyjaciele. Jak bardzo przyjaciele są potrzebni w naszym życiu? Co sprawia, że się przyjaźnimy? Czy istnieje coś takiego jak przyjaźń? Zadając sobie te pytania, pomyślmy trochę nad tym , jak poznaliśmy naszych najlepszych przyjaciół? Czy wtedy działo się...

PRAWDZIWI PRZYJACIELE Czesto zastanawiamy sie czy sa prawdziwi przyjaciele. Mamy bliska osobe ciagle z nia przebywamy. wydaje nam sie ze to przyjaciel jednak on zdradza. wtedy nachodzi nas watpienie w przyjazn. przyjzyjmy sie jej definicji PRZYJAZN - według...

Gwiazda serialu Przyjaciele - Jennifer Aniston Jennifer Aniston, urodzona w 1969 roku w USA aktorka filmowa i telewizyjna jest jedną z głównych bohaterek znanego z TVN7 i swego czasu Polsatu, oraz Canalu+ serialu Przyjaciele, który osobiście uważam za jeden z najlepszych seriali komediowych...

"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać." Przyjaciele... kolejna wartość w Naszym życiu!! nie trudno nie zgodzić się z powyższym cytatem, przyjaciele są jak ciche anioły... bezwzględnie!! To Oni zawsze wspierają Nas, gdy jest Nam źle... są z Nami ZaWsZe - na dobre i na złe!! (hmmm...to...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..185 186

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów