.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
len ‹› la fee ‹› joanna ‹› jaka jestem ‹› gify ‹› emma ‹› ciuchy ‹› pamietnik ‹› Nick ‹› Hejcia ‹› no perfect ‹› nauczycielka ‹› zdrowia ‹› kupa ‹› techno ‹› onew ‹› pokemon ‹› g-dragon ‹› doda ‹› cisza ‹› uroda ‹› szatan ‹› noclegi ‹› jessica ‹› gerardway ‹› test kl 6 ‹› dziewczyny ‹› ksiazki ‹› pomoc ‹› ino ‹› winry ‹› dziewczyna ‹› zdj ‹› gry komputerowe ‹› jaka jestem ‹› gry ‹› buuu ‹› miley av SS ‹› avki na nk ‹› żabka ‹› pies ‹› BARCELONA ‹› wampiry ‹› dlaczego kocham cie ‹› kocham cie bo ‹› po pierwsze ‹› dla dziewczyny ‹› final ‹› bo kocham ‹› smutna ‹› szablony ‹› pro ‹› smierci ‹› pracuje ‹› pozycjonowanie ‹› maine ‹› kocham cie ‹› na dobranoc ‹› koty ‹› hotel 54 ‹› hokage ‹› hermiona ‹› one piece ‹› dup ‹› camp ‹› bieber ‹› Justyna ‹› Journey ‹› dzie ‹› Ciut ‹› wyznanie ‹› wiersze z ‹› suigetsu ‹› humor ‹› orlando ‹› opowiadanie ‹› Pozna ‹› lesbijki ‹› ksi ‹› krzysiu ‹› kreatywno ‹› 4 klasa ‹› komplementy ‹› 27 urodziny ‹› katy perry ‹› karolcia ‹› myli ‹› zuza ‹› wiki ‹› opowiadanie ‹› filmy porno ‹› dr house ‹› przypadkowe ‹› britney spears ‹› sami ‹› brazowe ‹› autokar ‹› anime ‹› Lily i James Potter ‹› Panfu ‹› Jego ptaszek ‹› cytaty ‹› Deidara ‹› wycieczka ‹› kocham ci ‹› przepraszam ‹› witch ‹› key ‹› rihanna ‹› winx ‹› lany poniedzialek ‹› sue one ‹› seriale ‹› obrazeczki ‹› 2005 ‹› mma ‹› miley ‹› o jesieni ‹› photo ‹› ubezpieczenia ‹› http ‹› lee ‹› karolek ‹› pytania ‹› nastolatki ‹› tokio hotel ‹› moja muzyka ‹› zdrowie ‹› wszystkiego ‹› wierszyki ‹› wiersz o mi ‹› Lady ‹› wakacje ‹› urodziny ‹› Ssac ‹› ubrania ‹› tokio ‹› Lady Gaga ‹› skin ‹› mieszne ‹› site ‹› mj chopak ‹› Bts ‹› siostry ‹› najlepsza ‹› Okumu ‹› moda ‹› blogi ‹› black ‹› grupy ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› opowiadania o zmierzchu ‹› fajny blog ‹› zbawienie ‹› dodatki ‹› cicho ‹› kagome ‹› anio ‹› soki ‹› wiola ‹› zabiore ciebie ‹› wiadomo ‹› jojo ‹› aleks ‹› wiktoria ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› obrazki na NK ‹› sexy ‹› cloud ‹› polityka ‹› obrazeczki i gify ‹› klaudia ‹› nieporozumienie ‹› itachi i ‹› tajemnice przyrody ‹› fashion ‹› OBRAZKI wF ‹› 3 klasa ‹› pro ana pl ‹› Wałbrzych ‹› Tokio hotel op ‹› zaj ‹› Temari ‹› wstA ‹› wolny ‹› cascada natalie ‹› blog ‹› raimundo kimiko ‹› moje wiersze ‹› bill ‹› pick ‹› elena gilbert ‹› avatary na 100x100 ‹› pinezki ‹› link ‹› sprawdzian ‹› registration ‹› w-f wierszyk ‹› historie ‹› przyrody

Wyszukaj na blogach

Moje Przemyslenia i wnioski Po przeczytaniu Komiksu Godspeed oto moje przemyslenia; 1)Kurt Cobain był odżucony przez świat 2)lubie krew 3)bawi mnie krzywda innych 4)lubie sie okaleczać 5)chce umrzec (jeśli tak wygląda zycie ludzi "wolnych") 6)mażenia moga sie...

PRZEMYSLENIA... Tak siedze i mysle...jakby to bylo gdyby mnie nie bylo...przeciez gdybym sie nie urodzila...zupelnie inaczej by sie wszytsko potoczylo...np.w rodzinie,czy w klasie...moze sie to wydawac glupie,ale nawet najmniej wartosciowy czlowiek moze...

#1 No cóż FIRST notka xP... I FIRST blog na "blog4u", wiec troche wyrozumiałości oczekuje. Lecz już nie raz moje oczekiwania były, chyba zbyt wysokie.. x/. Niby to pamietnik, ale nie bede opisywac co sie przydażyło itd. Moje życie jest zbyt...

postanowienia noworoczne a co mi tam, spisze je sobie tutaj ;] w koncu i tak polowy nie spelnie, ale mniejsza ^^ no to w 2008 roku chce: - zrobic 6 weidera - wyjasnic sprawe z g. - POPRAWIC SIE W NAUCE - czytac wszystkie lektury - wyjechac do anglii i zarobic...

Obwieszczenie – szkolenia z psychologii Ocena przy pomocy modelu HERMIN efektu makroekonomicznego wpływu środków EFRR wraz ze środkami współfinansowania, na gospodarkę Wielkopolski, w ramach WRPO na lata 2007-2013 (Raport nr 3)...

Decyzja – kursy z hiszpańskiego Ocena gospodarczych, środowiskowych i społecznych oddziaływań dla projektu Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2004-2006 http://www.motywowanie.com.pl/?certyfikowane-narzedzia-przemyslenia,14 "Projekt szkolenia przedsiębiorstwa INTEMO...

Publikacja – warsztaty z biologii Raport ewaluacyjny w zakresie projektów rewitalizacyjnych zrealizowanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006 w województwie pomorskim wraz z rekomendacjami dla Regionalnego Programu Operacyjnego...

Decyzja – szkolenia z obsługi klienta Inwestycje realizowane w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego „Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004 - 2006” oraz przyczyny różnego zainteresowania beneficjentów poszczególnymi typami projektów...

....Przemyslenia .... Czy kobieta, która nie potrafi okazywać uczuć potrafi kochać? No i mam zagwozdkę. Skoro nie okzauje uczuć, to czy można powiedzieć, że kocha? A jeśli można powiedzieć że kocha, to czy jest to szczera i prawdziwa miłość? Sam nie wiem. Może...

...poczatek... No wiec zalozylam bloga. Swietnie, bo wlasciwie to nie lubie blogow. Co mnie interesuja wynurzenia innych ludzi i ich glebokie przemyslenia, badz to natury ogolnej (zbawcy swiata), badz to jednostki nie mogace pogodzic sie same z soba? Raczej...

Sesyjne wycie do księżyca. Co robi największa wrocławska imprezowiczka - Moskva w ostatnią sobote karnawału? A. Siedzi właśnie w jakimś fajnym klubiku i sączy przez słomke kolorowego drinka. B. Siedzi w mieszkaniu swojej nieodłacznej imprezowej partnerki KaHy i dobrze...

Witam Jest to moj pierwszy blog na tym portalu wiec pewnie nie bedzie taki dostkonaly uprzedzam ze bedzie on prowadzony w formie pamietnika czyli bede tu opisywac moje przemyslenia lub fragmenty mojeo zycia.Ta notka zbytnio nie bedzie piekna ale nic na...

Przemyslenia Dezerter "Burdel" Jestem głupi, mam pierdolca W uchu kolczyk, w dupie stolca Ciągle płyną na mnie skargi Ciągle z ludźmi mam zatargi Jejejestem wredny leń Nie chcę pracy w żadnym biurze Nie chcę chodzić w garniturze Jeździć pełnym...

.... Wróciłam dopiero do domu..byłam tylko z najstarsza bo młody nie chciał isc..bede wiec musiała wybrac sie jutro rano znowu..a dzień..minal mi jakos tak szybko..pospałam troche jak przyszłam z pracy a potem poszłam do mamy na kawke obiad i pobyc...

POczatki zawsze najtrudniejsze.... Witam...! Hmm.. mam nadzieje, ze nie zniechcece sie do tego bloga zbyt szybko i bede go raczej systematycznie prowadzila..:)) Jestem Magda.. i mam 17 latek..:) Ten blog bedzie poswiecony mnie i moim znajomymy.... Bede tu pisac wiersze (w tym...

Ranna milosc Wczoraj.Niesamowite.Spotkalam sie z Adamem.Poszlismy do takiego opuszczonego domu,bardzo zadbanego.Dziwne rzeczy tam byly.Poczawszy od firanek a skonczywszy na sztuccach.Usiedliśmy na podlodze,pod wielkim oknem.Ogladalismy wszystkie przedmioty.I...

Przemyslen czas no wiec...czas na przemyslenia....a czym to spowodowane??;> Kod Da Vinci......wczoraj obejrzalem..i daje do zastanowienia ten film...bez kitu...... Religia czy tak naprawde istnieje.??;> czy mzoe to wszystko zostalo...

Przemyslenia cześć II no to teraz dalsza częśc o religii... Drugiej płyty da vicni narazie nie obejrzalem bo napisów nie ma:] wiec bedzie dalsza czesc Religia w Mediach Religia w Mediach....czy telewizja pokazuje pielgrzymki msze za kogos warznego bo tak...

dzien poszukiwań hm...moze jednakjestem troche niekumaty ale postanowilem sobie zapamietac haslo by codzienie nie pałowac sie z wpisywaniem cyferek no i przez poł dnia szukałem gdzie wchodzi sie do zarządzania blogiem dobra jeszcze moze nie jestem stuprocentowo...

dzien poszukiwań hm...moze jednakjestem troche niekumaty ale postanowilem sobie zapamietac haslo by codzienie nie pałowac sie z wpisywaniem cyferek no i przez poł dnia szukałem gdzie wchodzi sie do zarządzania blogiem dobra jeszcze moze nie jestem stuprocentowo...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów