.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
istnieje ‹› Hinata ‹› super junior ‹› sex fotki ‹› Jaja ‹› ania z ‹› 3 klasa ‹› Data ‹› sex ‹› przepisy ‹› WITAM ‹› kocham cie ‹› orihime ‹› http ‹› pistolet na kulki ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› zdrowie ‹› dlaczego kocham cie ‹› Polska ‹› karen ‹› szablon ‹› kredyty ‹› blog ‹› ubezpieczenia ‹› stardoll ‹› sami ‹› la fee ‹› gwiazdy ‹› gry ‹› 4 klasa ‹› grupy ‹› test kl 6 ‹› Green ‹› USA ‹› wiersze na nk o mnie ‹› 2 Min ‹› lili ‹› Jego jaja ‹› jestem emo ‹› zycie ‹› edward ‹› sama pisa ‹› chuj ‹› lato ‹› dorota ‹› link ‹› monika o mnie ‹› transport ‹› myli ‹› my ps vita ‹› trzy ‹› coś o zakopanem ‹› opel ‹› Holiday ‹› us5 ‹› Ja i sylwia ‹› g-dragon ‹› hannah montana ‹› tokio ‹› anime ‹› sport ‹› w-f wiersz ‹› nauczycielka ‹› ron ‹› usta ‹› dzie ‹› wiktoria ‹› maine ‹› wodzie ‹› wiosna ‹› dziewczyna ‹› britney ‹› koto ‹› oczy ‹› mj chopak ‹› kocham ‹› forever ‹› nienawi ‹› pick ‹› dla dzieci ‹› klaudia ‹› fajny ‹› wierszyki po angielsku ‹› super ‹› dupa ‹› w-f wierszyk ‹› 27 urodziny ‹› cody ‹› tapety ‹› FT Island ‹› RYSUNKI na nk ‹› pytania ‹› humor ‹› pokemon ‹› Sylwia ‹› bo kocham ‹› no perfect ‹› image ‹› h2o ‹› kobieta ‹› ale obciach ‹› formuła ‹› wrzuta ‹› sexy ‹› k pop ‹› hagrid ‹› w akatsuki ‹› wiersze na nk o mnie ‹› in the blood ‹› rok ‹› hp yaoi ‹› black ‹› Manchester ‹› hej ‹› albus ‹› dla dziewczyny ‹› OBRAZKI wF ‹› mp3 ‹› zwyk ‹› przyjazn ‹› jego dziewczyna ‹› historie ‹› KINO ‹› pomoc ‹› avatary ‹› linki ‹› buziaki na NK ‹› mama ‹› fashion ‹› przyja ‹› przepraszam ‹› beznadziejne ‹› love ‹› dzien ‹› zaj ‹› pami ‹› wiersze na nk ‹› michael ‹› po pierwsze ‹› jaka jestem ‹› praktyki ‹› opowiadanie ‹› policja ‹› pro ‹› sex pl ‹› find ‹› Song ‹› pies ‹› kupa ‹› kochaj ‹› OBRAZKI w-F ‹› pieski ‹› jaka jestem ‹› zajebisty ‹› MIOCI ‹› prace ‹› winx ‹› Sakura ‹› Peja ‹› zuza ‹› joanna ka ‹› kochaj mnie ‹› przyjaciele ‹› hong ‹› ciekawe ‹› test ‹› amanda ‹› rysunki ‹› cisza g ‹› nastolatki ‹› hotel ‹› sex ‹› one piece ‹› buuu ‹› lee ‹› rok po ‹› albus ‹› bill ‹› starachowskim ‹› ciesz ‹› zimno mi ‹› nasza klasa pl ‹› pamitnik ‹› cloud ‹› czytanie ‹› urodziny ‹› loki ‹› ciuchy ‹› czerwony ‹› wiara ‹› chlopak ‹› komiksy ‹› wiersze o mnie ‹› klasa 4 ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› my diary ‹› fotki ‹› buziaki ‹› dziewczyny ‹› naruto

Wyszukaj na blogach

samotnośc.... Jestem samotna pomiędzy Czterema ściany .... Wciąż zadręczona się pytaniami Skończy c ze sobą ... ??? Czy jeszcze poczekac ... ??? Ale w sumie ... Po co ... Mam zwlekać ... ??? Butelka po wódce na stole Pusta sobie stoi ... Ide...

nauka alfabetu B jak beznadziejnosc... Nie wiem jakim fachowym słownictwem nazwać żenadę, którą ostatnimi czasy uprawiam. Chyba jedynie czystą głupotą, bo przecież nikt mądry nie niszczy sobie tego, co może być dobre, pomocne i budujące. Natomiast ja już nawet nie podcinam sobie...

Give me a kiss to build a dream on... Spytacie się zapewne, czemu tak długo nie pisałem?? - Przez ferie. Następnie zadacie pytanie: cóż takiego wspaniałego się wydarzyło w te ferie?? I jak mi minęły?? - Ja odpowiem: było fajnie. Było kilka imprez, kilka okazji do przemyśleń. Kilka...

...The end... ...Od niedawna moje życie wygląda już zupełnie inaczej ... Jestem z osobą , która kocham ... Kiedyś obiecałem sobie , że już nigy nie będę przeżywać tego uczucia ...ale się ciesze ... Wiem , iż nie jest to czos na chwile ... Czuje...

' Biała Plamka ' Hym.? Nie wiem czy was to zaciekawi !.? Ale stwierdziłam, że w tej notce zamieszczę krótki wiersz.! Bo jak wiecie zapewne emo jest emocjonalną osobą. ! I to się w nich ceni !`` @ xD. ' Biała Plamka ' : Taka smutna, taka...

Hej 2 xD Hej ! Nie wyjdę z EMO bo nie umiem -> to moje życie do którego się przyzwyczaiłam , nie podcinam sobie żył ale czasami tnę skórę i to tyle ... Sprawia mi to przyjemność ( tak sądzę) I możecie mówić co chcecie !!! Ja zostaje przy swoim !

11. Kiedy zamykam oczy widzę siebie jak... podcinam sobie żyły. Widzę siebie, krew i śmierć. Tylko dlaczego? Przecież nie chce tego zrobić. Chcę żyć. Wiec czemu ciągle to widzę? Nie mogę sę skupić na niczym, bo wciąż myślę o tym. A przecież...

61. Byłam u psycholog w czwartek. I co się dowiedziałam? Mam depresję. Dostałam nr do psychiatry, bo jak pani psycholog powiedziała "jestem w takim stanie, że same rozmowy tu nie pomogą." Tylko nie wiem, czy będę w stanie zadzwonić i się zapisać...

85. Yhy, zaczęły się nowe wizje. Już nie widzę tylko siebie jak podcinam sobie żyły, ale też siebie jak się wieszam. Bosko.

- Kiedy się budzę czuję się jakbym robiła coś złego. Otwieram oczy i doświadczam tego uczucia, że nie powinno tak być, nie powinnam się budzić, zasypiać, myśleć. Wszystko się rozmywa, sny niespokojne, rzeczywistość tak drżąca. Wiem, że mogę zmienić...

Smutne Rzeczywistosc to wielka rzeka od której wielu z nas ucieka. Nie wiem jak życ...nie wiem jak śnic...może poprostu nie robic nic? Nie będe jeśc,nie będe pic.Gdy umre bedzie wam się lepiej życ. Nie chcę już waszych kłamstw,złych...

"Zatrzymaj mnie jeszcze na chwilę przy sobie... Nie pozwól odejść..." Spoglądam już ostatni raNa ten okropny świat...Biorę do ręki żyletkęMyślę sobie: "NIGDY WIĘCEJ!"Podcinam najpierw żyłę jedną...Ciało jest pomalowane kredą*...Czuję każdy dotyk twój...Przypominam sobie chwile kiedy byłeś mój...dlaczego mnie...

how could i let him go, why do i feel? Uhm, jak na razie jest super. Wreszcie się wyspałam w dzień powszedni, siostra nie każe mi ogarniać domu, rodziców nie ma w domu, znalazłam zajebiste piosenki i teraz idę oglądać ciuchy. Gdyby nie ta parszywa pogoda za oknem to wszystko...

bez tytułu Bum, bum, bum, bum-bum, bum-bum. Słyszę bicie Twojego serca. Wiesz, że nie jesteś bezpieczna. Ukryłaś się, ale pomimo tego nie uciekniesz przed Śmiercią. Bum-bum, bum-bum – serce coraz bardziej przyśpiesza. Kochanie przecież nerwy nic Ci...

Prolog Usiadłam na poręczy małego balkonu wpatrując się w zachodzące słońce. W Rzymie właśnie kończył się kolejny upalny, letni dzień. Spojrzałam w dół na pustą uliczkę. Moją uwagę przykuła młoda para, idąca powoli w stronę niewielkiej kapliczki....

- Za każdym razem wiele mogłabym napisać bo mam przemyśleń wielką częstotliwość. Nie widzę jednak głównego sensu w tym, by to uporządkować w taki właśnie sposób. Boli mnie każdy nerw, gdy wstaję, boli każdy paznokieć, gdy wbijam go w myśli. Rzeka...

Wiedza jaką należy posiadać... :) Wiedza, którą nalezy pojąć, aby odpowiedzialnie móc zajmować się takim oprogramowaniem jest na prawdę duża i trzeba dobrze zastanowić się czy sami jesteśmy w stanie się tym zająć. Ja odpowiem już teraz, absolutnie nie wolno tykać pcs7 samemu!...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów