.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
wyznanie ‹› moje fotki ‹› doda ‹› witch czarodziejki ‹› karen ‹› cytaty ‹› tapety ‹› przepisy ‹› camp ‹› opowiadania ‹› wierszyki na nk ‹› super ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Song ‹› filmy ‹› skin ‹› pozdrowienia ‹› lato ‹› nastolatki ‹› chelsea staub ‹› tokio hotel ‹› oczy ‹› wakacje ‹› image ‹› fashion ‹› Justyna ‹› Green ‹› link ‹› tomek romek ‹› buziak ‹› rozdzia ‹› ciuchy ‹› warning ‹› aston ‹› hejka ‹› obrazki z napisami ‹› hentai bleach ‹› przyjaźń ‹› wiktor ‹› dziewczyn ‹› pokemon ‹› wiersze na nk mnie ‹› zuza ‹› hello kitty ‹› wierszyki walentynkowe ‹› muzyka ‹› fineasz i ferb ‹› avki ‹› dlaczego kocham cie ‹› zwykły pamiętnik ‹› kocham ‹› masta ‹› moje wiersze ‹› black ‹› malfoy granger ‹› tajemnice ‹› WIERSZE MILOSNE ‹› pami ‹› robert lewandowski ‹› harry ‹› yuri ‹› konferencje ‹› test kl 6 ‹› dzien dobry na nk ‹› moje cycki ‹› trzy ‹› cureczka ‹› jaka jestem ‹› dylan ‹› historyjki na nk ‹› Temari Shikamaru ‹› sasunaru ‹› paramore ‹› wiosna ‹› nevada tan ‹› smutne ‹› zyczenia ‹› oliver ‹› sex pl ‹› historie na nk ‹› olka ‹› dla dzieci ‹› hermiona ‹› Tokio hotel op ‹› Sakura ‹› akatsuki ‹› po pierwsze ‹› ola 14 ‹› anty ‹› obrazki z ‹› zwyk ‹› o milosci ‹› obrazki na NK ‹› pozycjonowanie ‹› Jaja ‹› sex z siostr ‹› ginevra molly weasley ‹› cipka ‹› Hejcia ‹› horacy ‹› tsubasa chronicle ‹› mama ‹› jaka ‹› wiersze z ‹› site ‹› temashika ‹› Taylor ‹› key ‹› w-f wierszyk ‹› wiersz o mioci ‹› koreanczyk ‹› ATB ‹› http ‹› Biel ‹› mamo ‹› przepraszam ‹› Żegnam was ‹› star ‹› magia ‹› katy perry ‹› myli ‹› Sasuke and Sakura ‹› wilki ‹› Od czterech lat mieszka i studiuje w Poznaniu ‹› flowers ‹› dr house ‹› WITAM ‹› mp3 ‹› dzie ‹› gut ‹› nasza klasa pl ‹› pytania ‹› opowiadania o naruto ‹› my chemical romance ‹› rtt ‹› bo kocham ‹› torres ‹› cicho ‹› ciekawe ‹› love ‹› teen ‹› przeprowadzki ‹› hinata ‹› najlepsza ‹› kocham ci ‹› gay ‹› bill ‹› jessica ‹› moda ‹› kot ‹› fajny blog ‹› dziewczyny ‹› nasza klasa ‹› humor ‹› przyrody ‹› blog ‹› len ‹› zimno mi ‹› pieski ‹› zaj ‹› Nick Jonas ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› historie na nk z hp ‹› rysunki ‹› kotki są piękne ‹› o Hinata ‹› Gaara i ja ‹› ubrania ‹› kocham cie ‹› 27 urodziny ‹› nauczycielka ‹› fotki ‹› obrazy ‹› gry ‹› nauka ‹› tom ‹› shinee ‹› ola ‹› poduszki ‹› siostry ‹› test ‹› naruto 39 ‹› hotel 54 ‹› Pozna ‹› tapety- ‹› sex ‹› kocham cie bo ‹› ania ‹› justin ‹› kasia ‹› naruto ‹› cisza g ‹› skup aut ‹› madzia ‹› avatar ‹› penis ‹› vanessa ‹› marta ‹› Dobranoc ‹› edward

Wyszukaj na blogach

Pati Pati.~ Notkę tę dedykuje Tsukiemu oraz Chaosowi, bo pytali "jak to jest?" .. Nie mogę przecierpieć rozstania z Pati... Pomyśleć, że odeszła sobie bo się zakochała w jakiejś innej... Pomyśleć, ze jej znajome teraz będą chciały poznać jej NOWY...

Opowiadania 2 Nastepnego dnia zaraz po sniadaniu, wzielam prysznic, ubralam sie no i wyszykowalam i poszlam po Patrycje. Ta oczywiscie nie byla jeszcze nawet ubrana, wiec wytargalam ja z lozka i kazalam jej isc wziasc prysznic, co jest koniecznoscia po...

Opowiadania 3 Ale nudy. Dzisiajeszy dzien byl moim najgorszym dniem w zyciu... Poprostu mAsAkRa... ! No ale coz i tak czasami bywa... =] *** Lezelismy na lezakach. Daniel zaprosil nas do srodka i poczestowal nas napojami i jakims jedzeniem. ja: bede juz...

(PP) - Pati ... pożniej ! Teraz siedzę i piszę - zanurzony w oceanie wanny ... Ej człowiek może później pomyśle - o sensie tego textu ... Może później dowiem się - o co kaman w nim ... Ej mówiłem Pati Ci - że prędzej czy później nagram tą piosenkę ... To później...

Heyka == > Pati T_T Siemx to ja Pati !! Ja chcę nawiązać do jednego komenta pod moją notką który brzmi : ,, Ty byś tak nie powiedziała do nikogo ??? No pewnie że nie ... mówisz o wiele gorzej !! Ty **** szmato hahaha " - nie życzę sobie takich wulgarnych uwag i...

Początek Roku 2009/2010 1 Września 2009 r.   Taak, długo nie oczekiwany dzień nadszedł. 1 września, którz to się cieszy? Zapewne nikt xd. No i jutro na lekcje. J. Polski W - f i te pe... Cóż zrobimy bez tej szkoły? Wszystko zapewne xD. No i co ? Mamy się cieszyć?...

Coś o Pati.... Patricia Kazadi zagrożona, jak to możliwe....?Głosujcie na Pati zwłaszcza teraz, w tej chwili gdy potrzebuje naszego wsparcia... SMS o treści 10 pod nr. 7320!!!!!!Patricia Tshilanda Kazadi, urodziła się 17 marca 1988 w Warszawie. Jest jedną z...

Pati jako Lady Gaga... Pati w tą sobotę zaśpiewała piosenkę Lady Gagi "Poker Face". Wystąpiła jako pierwsza i jako pierwsza zdobyła największą średnią 6,0... Wszystkich jednak zaszokował werdykt widzów... Jest zagrożona:(

Opowiadanie 1 ja: nareszcie - powiedzialam gdy wyszlam z autobusu. Pati: tymi autobusami w Anglii jezdzi sie okropnie. Czy nie moglybysmy miec juz aut? ja: no wiesz sama nie wiem dlaczego nie robie jeszcze prawka... Zastanaiwam sie nad tym od paru...

FolGe 2 Oczywiście Pati tak jak zawsze zaczęła si e wygłupiać w samolocie. Wzięła swoje pałeczki i zaczęła uderzać o fotel jakiegoś starego gościa. Facet wstał, odwrócił się i zaczął do niej nawijać po niemiecku. Pati wybuchnęła śmiechem, a gość zaczął...

Notencja Tu oceniała będe blogi. Zgłaszajcie się do zapisów. Będe wdzięczna. A wy będziecie w linach, na wszystkich moich blogach. I NIE MA REGULAMINU!!!!!!!!!!!!!!

FolGe 12 Po 10 min. karetka przyjechała i zabrała Pati. Bill stał i nie wiedział co się dzieje. Podeszłam do niego i sie zapytałam dlaczego Pati tak szybko wybiegła z klubu. Bill nie wiedział. Powiedział tylko, że mu powiedziała, że musi mu cos...

Mr. Obama balked on releasing the photographs of prisoners Mr. Obama balked on releasing the photographs of prisoners after the military — and his influential defense secretary, Robert M. Gates, the cabinet’s one holdover from the Bush administration — argued that making them public...

FolGe 14 * Słucham? Pati??!! Odezwj sie..co sie stało?? Czego płaczesz?? * Anja ja sobie coś zrobie!! Już wszyscy wiedzą, że poroniłam..!!:( - krzyczała przez telefon zapłakana Pati * No, ale jak ?? Kto?? Co sie stało?? Gdzie ty teraz jestes my tam...

FolGe 1 border="0">Wraz z moimi trzema kumpelami założyłyśmy zespół rock'owy Ja gram na gitarze elektrycznej, Sabina na gitarze basowej, Pati na perkusji, a Gandzia śpiewa. Nasz zespół nazywa się F.A.Nless, czyli Free and Nameless. Bardzo chciałyśmy...

1 - Jak to się zaczęło Witam Wszystkich! Dzisiaj piersza notka. Mam nadzieję że nie będzie totalną kompromitacją... XD Jeśli wcześniej zapomniałam, to dodam że w opowiadaniu wystąpią postacie wymyślone przeze mnie i postacie ze Zmierzchu, głównie rodzina...

FolGe 3 Minęło kilka piosenek...nagle usłyszałam moją ukochaną piosenke Sum 41 - Pieces. Oparłam głowe na stoliku i zamknęłam oczy wsłuchując sie w piosenke. Leżałam, leżałam, aż nagle poczułam ręke na moim ramieniu, podniosłam głowe i zobaczyłam Toma ...

For the second straight night For the second straight night, they ruined Giants closer Brian Wilson in the ninth inning, scoring two go-ahead runs. And for the second straight night, David Wright catalyzed an offense missing Carlos Delgado and Jose Reyes. Wright drove in four...

Oo nieźle... :X niedawno wstałam a już jestem w potwornie wielkim szoku... nie mogę uwieżyć w to co się stało... Jej... -.- nie było mnie zaledwie 6 dni... xD kurczę.. xD Mam, znaczy miałam, 3 przyjaciółki. Olcię ;* Pee ;* i Pati. kiedyś było inaczej, Oluś ;*...

Marina - Obsada Obsada telenoweli Marina :   Sandra Echeverria - Marina Główna bohaterka serialu , matka Chuya i prawna matka Pati , żona Ricarda Alarcona. Manolo Cardona - Ricardo Alarcón Główny bohater serialu, ojciec Chuya i prawny ojciec...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..31 32

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów