.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
czerwony ‹› przepraszam ‹› wstA ‹› wiki ‹› odkrywamy ‹› minho ‹› Chase ‹› puder ‹› o Hinata ‹› gwiazdy ‹› dzien ‹› cisza ‹› http ‹› kocham cie ‹› Lady ‹› tom ‹› test ‹› opisy na gg ‹› elena ‹› sukces ‹› joanna ‹› Data ‹› fajny ‹› myli ‹› przytul ‹› k pop ‹› przedszkole 22 ‹› britney ‹› kocham cie bo ‹› Sakura i naruto ‹› blogasek ‹› opowiadanie ‹› najlepsza przyjacika ‹› ball ‹› zyczenia ‹› rysunki ‹› ciastek ‹› pami ‹› orlando bloom ‹› black ‹› trigun ‹› magda ‹› sama pisa ‹› dzie ‹› harry ‹› Sterling ‹› emo ‹› kari ‹› hobby ‹› OBRAZKI w-F ‹› przyja ‹› Journey ‹› beznadziejne ‹› pozdrowienia ‹› portal ‹› rob ‹› tipsy ‹› blog ‹› mj chopak ‹› hentai ‹› trzy ‹› Alexa ‹› utule ‹› szablony ‹› dla dzieci ‹› wiersz ‹› link ‹› w-f wierszyk ‹› spank ‹› lily ‹› kwiatek ‹› jaka jestem ‹› USA ‹› filmy ‹› hokage ‹› soki ‹› nicol ‹› pracuje ‹› a jeśli pewnego dnia ‹› demi ‹› cycki ‹› rok ‹› fotki ‹› mama ‹› wiersze na nk ‹› find ‹› kochaj ‹› love ‹› obrazki ‹› pamitnik ‹› malarstwo ‹› brazowe oczy ‹› kpop gd ‹› Hejcia ‹› Sexy video ‹› jezus ‹› buziaki na NK ‹› jaka jestem ‹› pro ‹› wszystkiego ‹› zimno mi ‹› image ‹› kosmakuu ‹› 2 Min ‹› usta ‹› rasta ‹› zima ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› lublin ‹› istnieje ‹› moje wiersze ‹› hejka ‹› Autocom ‹› Adam Lambert ‹› jego dziewczyna ‹› poradnik ‹› samotno ‹› gry ‹› najlepsze ‹› edward x jacob ‹› sklep ‹› przyjazn ‹› linux ‹› kocham ‹› OBRAZKI wF ‹› szabat ‹› kasia ‹› rok po ‹› skup aut ‹› nazwy ‹› justin ‹› michael ‹› historie na nk z hp ‹› lato ‹› avatary ‹› sakura i gaara ‹› dylan ‹› sasusaku do ‹› to tylko seks ‹› ola ‹› oczy ‹› humor ‹› o marzeniach ‹› wiadomo ‹› ciekawe ‹› tokio ‹› Tokio hotel op ‹› hotel ‹› sakura ‹› obrazy ‹› 3 klasa ‹› ontae ‹› zaj ‹› hej ‹› key ‹› konie ‹› psy ‹› Green day ‹› koreanczyk ‹› odkrywamy tajemnice zycia ‹› Itachi i sakura ‹› Sylwia ‹› obrazy na nk ‹› opowiadania fantastyczne ‹› Erotyka ‹› pein i ‹› Lód ‹› patka ‹› przyroda kl 4 ‹› damon ‹› kolonie ‹› w-f wiersz ‹› undefined ‹› opis na nk pracuje ‹› urodziny ‹› opowiadania o Th ‹› przyrody ‹› wierszyki na nk ‹› hannah montana ‹› konferencje ‹› sophie ‹› smutna ‹› odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› ola 14 ‹› dowcipy ‹› darmowe ‹› horror ‹› sakura i itachi ‹› naruto sk ‹› wiara ‹› emilka ‹› dietA ‹› pick ‹› gerard way ‹› monika ‹› cisza g ‹› dla kolegi ‹› ren ‹› cicho ‹› dziewczyna

Wyszukaj na blogach

Zapiski... Niedziela, 6 maja, w domu, u babci Właśnie zabrałam się za moją jakże wyśmienitą pracę – próbowałam dokończyć dziewczynę Herculesa, która póki co ode mnie otrzymała włosy oraz twarz bez jednego oka oraz ust, biedulka. Jednak jakoś nie...

Depresja Kankuro Minęło parę tygodni.Kankuro był szczęśliwy ze związku z Kibą.Powiedzmy,że zaakceptowałem "inność brata".Temari? Z nią jest o wiele trudniej.Ale wczoraj powiedziała,że zaakceptuje TO tylko pod warunkiem,że Kanki nie zacznie biegać w różowej...

Rozmowa, która bardzo mi pomogła :) Profesora Dumbledora ( !!!!!!!) - Panie profesorze !!! – krzyknęłam przerażona – Jak się pan tu dostał ? - Bardzo lubię ten pokój panno Granger. Czasem siedzę tu sobie i rozmyślam – rzekł spokojnie - A-ale jak tu wchodziłam...

Coś mądrego? Nie... za głupi temat Poruszę temat MMORPG massively multiplayer online role-playing game czyli jednej z najbardziej uzależniających rzeczy w necie. Popularnie naywane po prostu "Erpegiem przez neta" "Przykładem" MMORPG jest głośna gra o wdzięcznej łacińskiej...

Cała prawda o mnie xD O mnie?? Więc nazywam się Iga ^.^ Nałogowa stukam długopisem w biurko i łapę 'okazje'(po co tracić kase na bilet?;)). Duuużo gadam.Nie potrafie spać przy włączonym świetle,telewizorze bądź gdy mi ten mały natrętny budzik cyka.Masakra...

. no ok. na początku powiem, że ten post może być dość długi, bo mam dużo do powiedzenia, więc jeśli chcesz, uciekaj póki możesz. a jak nie to siedź i nie oddychaj. ;pp więc. we wtorek Maja i jej... ekhem! `przewspaniała klasa zdobyli...

SZCZESCIE JEST BLISKO... Od ostatniej notki nie minęło dużo czasu ale dużo sie wydarzyło... Jestem naprawdę szczęśliwa z Adamem i mam kochanych przyjaciół na których zawsze mogę liczyć... Ten weekend zaczął się dość aktywnie i taki pozostanie... Dziś Adam zafundował...

^____^ Łooooołoł tyryryrył... A więc widać - notka zaczyna sie pozytywnie ^-^ Dlaczego? No jak to... Słucham BTE - The Journey Down South xD Więc musi być pozytyw [; Co prawda humor nie jest zbyt 'dobry', ale trza stwarzać pozory xD Mam sie chyba...

Pierwsza Notka :) Dzień Drobny,jak mawia pewien pan :) No tak...I co by tu napisać...Dali mi na imię Monika...A nazwisko nie powinno Was interesować... Będę opisywać swoje życie codzienne...No,może nie codzienne,bo pewnie nie będę zbytnio pisać.Wiecie,zaraz...

ALe SIę DZiało;p sas no wiec..qrcze ale mam do pisania..łohoho no wiec..hmm..została zaproszona na andrzejki do wodnika..fajnie nie?..hehe Aniulka tesh idzie..ale będzie fajniusio hhee i wiara od bilarda....nom a w Środe- WYCIECZka hhe tesh było...

Prymitywne teksty na faceta...... ty sukinsynie. ty trabanci tłoku. ty rzepie. chuj ci na grób. ty trabanci tłoku co ma wrzody na mordzie. ty szmaciarzu w kaloszach. ty wypierdzie mamuta, wiesz kiedy twoja stara zrobiła największe gówno? Kiedy cię urodziła. ty...

Jaja! Nie wierze dzisiaj takie jaja!! Moja mama miała iść do sklepu no to poszła i się okazało że mi nie kupiła słodyczy a ja jestem od nich uzależniona więc zeszłam do sklepu w piżamie1 To jest dopiero wyzwanie! Wzięłam tylko adidasy,kurtkę i...

Wielkie YO ! Dawno mnie nie było na tym blogu wyglądało to jakbym conajmniej się zabiła xD Więc nie martwa się żyję i się mam dobrze :D Czuz miałam napisać notkę sylwestrową ale tu już za pożno na nią jak co jest to Kociak napisała juz to można sobie...

I kissed a girl and I liked it Wielka mi sprawa. Nikt nie ma mi tego za złe. Napój: teq Klimat:Sensual Wielkanoc 5 miesięcy temu - Marzę o curry a oni ciagle mi te słodkości dają buuuuu - A ja machnąłem jajeczko. A potem jeszcze jedno jajeczko i...

papu Nosi mnie. Nie ma lodówki, nie ma ciasteczek. Nie nakarmię się kilogramem czekolady. Potrzebuję mięsa. Krwi i kości. Jestem drapieżnikiem, nie padlinożercą. Chcę czuć oddech swojej ofiary. Boże! Nakarm mnie! Ześlij i mi mannę z nieba. Tylko...

budyń :P Odliczamy. RRS zbliża się wielkimi krokami *muzyka buduje napięcie* *w tle błyskawice* Zbliża się razem z nim groźba sprawdzianów. Tych wszystkich jedynek... Faust! Przestań się obżerać budyniem! Dlaczego? Zostaw coś dla mnie ==' Tak...

Zachwyt nad światem. No naprawdę. Euforia. Stan upojenia ...alkoholowego? ...deszczem jesiennym, Fausto. Biologia. Był sprawdzian na 30 minut a potem pytanko jak to ładnie określiła nauczycielka (N). Kto trafił pod obstrzał? No Bu! (B) oczywiście. Przez jej...

Kij mi w dupsko. Nie mi. Tobie. A, nieważne. Przed "usiąściem" do komputera mam masę myśli, zdań, wyrażeń, zdarzeń, które chcę opisać. Otwieram panel blog4u, kilkam "zarządzaj notkami" i wszystkie myśli pierzchają. I na dodatek jak już się rozpierzczną to...

Bu! transformacja! Nie przejmujcie się tytułem. Rzecz jest w tym, że Bu! nadal jest zła. Bu! jest wkurwiona. Bu! rzuca hujami*, kurwami, pojebami i czym tylko da się rzucić. Komórką też rzuciła, klawiatura się odgięła. Jest git, mogę pod nią wsadzić...

Rozdrobnienie. Nie mam pojęcia i chęcia też nie mam. Z gracją przejdę do następnej notki, choć mistrz nie w formie. Ale jednak ma ochotę i pisać będzie. Obserwujemy spadek formy, nie stać nas na dłuższą notkę. Mam wybył, może do Marka. Obserwujemy...

strony:1 2

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów