.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Uchiha ‹› big ‹› gry ‹› techno ‹› hej ‹› test ‹› kocham ‹› kot ‹› solo-noi ‹› Song ‹› czcionki ‹› zdj ‹› dzie ‹› Dobranoc ‹› przepraszam ‹› Dawn ‹› wiersze po angielsku ‹› smutne ‹› pocałunek ‹› marcina ‹› rock ‹› moje cycki ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› oczy ‹› dziewczyny ‹› polityka ‹› myli ‹› dziewczyna ‹› OBRAZKI w-F ‹› kocham ci ‹› Hinata i Sasuke ‹› http ‹› wyznanie ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› duchy ‹› tokio hotel ‹› OBRAZKI wF ‹› prace ‹› dla dzieci ‹› najlepsze ‹› Sylwia i ja ‹› opowiadania ‹› sami ‹› ciekawe ‹› rok po ‹› andy sixx ‹› kredyty ‹› kamil ss ‹› BARCELONA ‹› trzy ‹› poradnik ‹› 27 urodziny ‹› fotki ‹› Sylwia ‹› Green ‹› dla dziewczyny ‹› jezus ‹› lee ‹› blogasek ‹› skin ‹› WEEKEND ‹› Journey ‹› doda ‹› punk ‹› love ‹› opowiadanie ‹› jaka jestem ‹› site ‹› pozdrowienia ‹› rok ‹› obrazki ‹› warning ‹› lato ‹› test przyroda ‹› find ‹› hotel ‹› Data ‹› 3 klasa ‹› no perfect ‹› milosc ‹› sama pisa ‹› my ps vita ‹› gwiazdy ‹› bill ‹› OBRAZKI wF ‹› zimno ‹› ola 14 ‹› drewno ‹› pati ‹› rower ‹› mieszne ‹› strasznie ‹› Ashley ‹› blogi ‹› nasza klasa 6b ‹› hejka ‹› dlaczego kocham cie ‹› mateo ‹› smutna ‹› britney ‹› o Hinata ‹› obrazki z ‹› blog ‹› tokio hotel ‹› wycieczka ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› kocham cie ‹› wakacje ‹› pawe ‹› pytania ‹› fajny ‹› 2 Min ‹› Tokio hotel op ‹› jego dziewczyna ‹› pami ‹› zdrowia ‹› Biel ‹› phoebe tonkin ‹› baga ‹› nasza klasa pl ‹› nienawi ‹› magia ‹› dragon ‹› gitara ‹› angry ‹› moje sekrety ‹› malowanie ‹› humor ‹› kochaj ‹› fashion ‹› sklep ‹› istnieje ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› dziewczyn ‹› black ‹› hinata ‹› pamitnik ‹› szablon ‹› kanon ‹› bo kocham ‹› wszystkiego ‹› gallery ‹› one direction ‹› wirtualny ‹› hong ‹› tokio ‹› one piece ‹› harry potter ‹› super ‹› misie ‹› ciuchy ‹› cisza jest moja ‹› po pierwsze ‹› rozdzia ‹› MIOCI ‹› Polska ‹› opowie ‹› wierszyki ‹› final ‹› wierszyki mi ‹› dla przyjaci ‹› wczasy ‹› gut ‹› komplementy ‹› phoebe ‹› przyjaciele ‹› wiadomo ‹› najlepsza ‹› dla przyjaci ‹› STRASZNE ‹› Nick ‹› nasza klasa ‹› grupy ‹› wolny ‹› przyrody ‹› seks ‹› monika ‹› zaj ‹› pomoc ‹› nazwy na nk ‹› sukces ‹› ork ‹› hotel 54 ‹› ksiazki ‹› zmierzchu ‹› Baka ‹› opowiadanie ‹› Sakura ‹› key ‹› g dragon ‹› szablony ‹› host ‹› moda ‹› wiosna ‹› wierszyki na nk ‹› Holiday ‹› Kakashi ‹› anime ‹› czy mnie kochasz

Wyszukaj na blogach

Rozdział 1. - Olka triumfuje, ale nie na długo Salka katechetyczna, poniedziałek, godz. 8.03 Siostra się spozniała, więc uczniowie 5b rozmawiali ze sobą. Klara dopiero weszła do klay gdy podeszła do niej Lena. Miała kwaśną minę. - Siema! Musze ci cos powiedzieć... - powiedziała - Co? Co...

Wakacje się już kończą :( :( :( :( buuu.... wakacje się kończą .. i pasowałoby doprowadzić tego bloga do porządku.. w sensie .. pouzupełniac wszystko :) ale co ja mam wam opisać < mysli > tyle rzeczy by opowiedział... ale mi się nie chce :D tak ogólnie to ostatnimi czasy.. dość...

Rozdział 27 "Nnamiętna Olka" Olka ze łzami wybiegła z domu.Pobiegła do parku usiadła sie na pierwszej ławce..Płakała chodz nie wiedziała dlaczego jego słowa tak ja uraziły to był cios prosto w serce głupia gwiazdeczka co zawsze wszystko miała wypowiedziała sie na jej temat...

Ocena nr. 05 http://olka-dr.blogasek.pl/ Oceniany blog: http://olka-dr.blogasek.pl/ &nbsp; TRESĆ &nbsp; Piszesz o swoim zyciu&#8230;i bardzo dobrze! Uwielbiam takie blogi! Twoje notki sa ciekawe i nie przynudzaja. Twój styl pisania mowi iż jestes osoba inteligentna to chyba duzy...

Hey, jestem OLka Siema jestem Olka, mam 12,5 roku, jestem zodiakalnym koziorożcem, słucham rocka, moim ulubionym zespołem jest T.Love, lubię też Green Day, Hey, Kult, The Veronicas, Tokio Hotel, Killerplize i Oomph! i wiele innych:)

Zdołowana Olka Siemanko tu ja czyli Olka.Heh mam wielkiego doła wrociłam z wakacji niestety.. heh byłam w Skwierzynie piekne miasto połozone ok 40 km od Gorzowa Wielkopolskiego.Jest nado rzeka Odrą ale tez i Warta.Poznałam tam takiego super kolesia..grałam z...

Hey Hey You You... (ty stary chuj... ee.. cwelu(by Olka xD)) haha no dobra tytuł noty mi się podoba... ferie się skończyły 11 lutego i normalnie dolina... ;( buda... jak ja jej nienawidzę... właśnie dostałam sms-ka od 7112 że US5 grozi fanom... "Od 11.02 fani mają przez miesiąc zakaz robienia zdjęć pod...

zaczynamy opowiadanie...;p uwaga odrazu mowie ze jest masa błędów...których niekontroluje przy pisaniu... wienc sie nieczepiac...a tam gdzie pisze "gloria" ma byc "glopia" oki jedziemy..!!!!Ada i Ola stojom 3 godz przed koncertem Tokio hotel w pierwszym zendzie ochrona...

Część druga :D 2 Nastęnego dnia obudziła się o 9:30. Umyła się, ubrała i zeszła na śniadanie. Przy stole siedział już jej ojciec z matką. Rozmawiali o dalszej przyszłości Oli. Nie wiedzieli na jakie studia chce iść ich córka. Nie chcieli się wtrącać w jej...

Rozdział 29"Plaza i niespodzianka" Wszyscy pojechali do hotelu niestety był problem z pokojami. -Ale jak to nie ma 6 pokoji?! dwuosobowych?! - Krzyknoł Jay Ola odeszła na bok poniewaz zaczoł jej telefon dzwonic -no niestety nastapiła pomyłka i ten jeden pokoj został wynajety -...

Rozdział 13 Imprezka sie skończyła okoł godziny 3:00 :p Następny dzień Wstałam o 9:00 ubrałam sie jak zwykle cos fajnego i makijaż oczywiście!Zjadłam tosty z serem.Włączyłam sobie MYV i słuchałam muzyki!Ktoś puka do drzwi! Otwożyłam je i przed nimi...

Rozdział 31 " Przeciez mowiłas ze mnie kochasz?!" Wszyscy ujzawszy mine Chrisa wybuchneli smiechem -czemu ty to ja? - spytał stłumiony -no bo jakos tak wyszło miałam taki pomysł zeby sobie sciac włosy ktory wykonalam w twoim pokoju.. -to dlatego na mojej szczotce były twoje włosy......

1 część :D 1 W pokoju stała wysoka i zgrabna dziewczyna. Miała długie, ciemne włosy i piękne, duże, zielone oczy. Ubrana była w niebieską bluzkę z krótkim rękawkiem i w spodnie do kolan. W pewnej chwili do pokoju wszedł chłopak. - Siemka Młoda !!! Czego...

Rozdział 9 -Schodzisz?-krzyknęłam na Olkę czekając z dziewczynami w garażu -Jak zwykle spóźniona Ja- powiedziała jak facetka od pogody- Cześć- dodała juz normalnie -Taa..- powiedziała Aśka- Zaczynamy Grałyśmy, grałysmy... -Aaaa... ła- krzykneła...

Rozdział 30 " OLAAAA!!!" -Ziffff - Olka wyszła w pizamie do kuchnii.Wygladała jak potracona karzdy włos w inna strone roozmazany makijaz normalnie mis Chicago.W kuchni siedział zamulony Chris wygladał podobnie do niej tylko ze nie miał rozmazanego tuszu do rzes pod...

Rozdział 12 Było fajnie. Dużo gadaliśmy, aż w końcu przyszedł Gucio. -Siemka- powitał nas -Hej- powiedziała Olka- Co ty tu robisz? -Tak przyszedłem. Nie mogę?- zapytał -No jasne, ze mozesz- odp. Aśka -Ja się tylko pytam- odp. Olka - Hej...

Rozdział 32" Living To Love You" Przez cały czas Ola starala sie jak naj mniej spotykac Chrisa unikała go pod kazdym wzgledem. -ałaaa... plecy mnie bola...-jeczała Ann -to wez sie połz kochanie ty moje - Natalia zaczeła udawac Richiego.Chłopacy byli na jakims wywiadzie -Ola...

Rodział 10 Następnego dnia, na co się nie uczieszyła, prób nie było. Razem z Olką i Aśką poszłam do Marty. -Hej!-wrzasnęła 'nasza' Olka -Hej!- odpowiedziała Marta- Chodźcie na górę -Oki -Cześć Olka- powiedział zaspany Karol -Cześć-...

Nadrabiam... staram sie :P Hejoo... wakacje mijają a ja nic wam nie opowiadam... niedobra jestem.. wiem :D kurcze.. w sobotę się działo ;/ byłyśmy z Olką i Natalią na ognisku u Janasa.. zrobił go on i kolega - Robert (BUŁA):| wszystko byłoby dobrze gdyby nie Robert ;/ ......

Rozdział 5 To byli chłopcy razem z dwoma innymi chłopakami. -Cześć- poweidział BIll nie patrząc na mnie -Cześć- odpowiedzieliśmy -To jest Gustav, a to Georg- przedstawił ich Tom -Nie ma Artura?- zapytał z ironią Bill -Jeszcze nie-...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..27 28

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów