.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
pro ‹› kushina uzumaki ‹› kocham cie ‹› wszystkiego ‹› Ginny i Harry ‹› czy mnie kochasz ‹› hej ‹› opowie ‹› wodzie ‹› kocham cie bo ‹› gut ‹› kotki s ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› cinema 69 ‹› fajny blog ‹› rachel ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Cukrzyca ‹› wiersze na dzie matki ‹› brodka ‹› tokio hotel ‹› madara ‹› tapety z lafee ‹› mój chłopak ‹› pelen milosci ‹› duże cycki ‹› rower ‹› ontae ‹› torres ‹› opisy na ‹› ciesz ‹› Neji i ja ‹› sama pisa ‹› najlepsza przyjacika ‹› opowiadanie o ‹› muzyka ‹› nastolatka ‹› nasza klasa ‹› hobby ‹› tusk ‹› trzy ‹› Karola ‹› host club ‹› filmy ‹› h2o ‹› skup aut ‹› anna ‹› super ‹› gaara ‹› chuj ‹› kai ‹› lee ‹› zimno ‹› Suka ‹› imiona ‹› pansy ‹› one direction ‹› sex pl ‹› dodatki ‹› emo ‹› sexy ‹› w-f wierszyk ‹› wiersz ‹› cicho ‹› przytul mocno ‹› wakacje ‹› gothic ‹› joe ‹› przedszkole ‹› jego dziewczyna ‹› znaki ‹› blog ‹› wirtualny ‹› horror ‹› ciekawe ‹› jaka ‹› rozdzia ‹› stopy ‹› lily i james ‹› test ‹› image ‹› myli ‹› obrazki z ‹› Dawn ‹› WITAM ‹› oliver ‹› obrazy ‹› OBRAZKI wF ‹› śmieszne ‹› http ‹› pozycjonowanie ‹› po pierwsze ‹› britney spears ‹› opisy gg ‹› hannah montana 4 ‹› dla dziewczyny ‹› reggae ‹› nastolatki ‹› Ja i sylwia ‹› naruto sasuke ‹› rok po ‹› Oki-Blog ‹› fajny ‹› wiersze na nk mnie ‹› beznadziejne ‹› kochaj mnie ‹› soki ‹› anna i yoh ‹› zdjęcia na nk ‹› narnia ‹› noclegi ‹› dietA ‹› odkrywamy tajemnice zdrowia ‹› opel astra ‹› wiersze o mnie ‹› kisame ‹› teen ‹› slash ‹› orlando bloom ‹› pevensie ‹› ubezpieczenia ‹› gry komputerowe ‹› itachi i sakura ‹› nails ‹› wierszyk o wf ‹› roxy ‹› nie ogladaj sie za siebie ‹› skin ‹› jaka jestem ‹› lol ‹› mp3 ‹› skup ‹› dziewczyna ‹› transport ‹› 2 Min ‹› wiersze na nk ‹› pick ‹› Ashley ‹› hotel ‹› Adam ‹› ubrania ‹› jesie ‹› usta ‹› zdj ‹› pro ana pl ‹› emma ‹› gry ‹› zdrowia ‹› naruto sk ‹› demi ‹› Taylor ‹› dzie ‹› pawe ‹› cisza g ‹› wiersze z ‹› ginny ‹› peni ‹› blogasek ‹› o jesieni ‹› istnieje ‹› USA ‹› oczy ‹› mokra ‹› moje fotki ‹› dupa ‹› naruto 39 ‹› przepraszam ‹› kocham ci ‹› love ‹› SLUBNE ‹› kocham ‹› dziewczyny ‹› filmy erotyczne ‹› siostry ‹› floppy ‹› nazwy ‹› selena ‹› fashion ‹› Sasuke ‹› urodziny ‹› opisy na nk ‹› Deidara ‹› pain i ‹› k pop ‹› seriale ‹› wstA ‹› kasia ‹› ZDJECIA ‹› ewa farna ‹› harry potter ‹› szkoa ‹› Jonas ‹› pozdrowienia ‹› Sylwia ‹› joe jonas ‹› kreatywno ‹› ash ‹› site ‹› key ‹› no perfect

Wyszukaj na blogach

Shannon Hej to ja znowu chce powiedziec że dzisiaj jest po ptrostu cool dzien.Chociaz nie lubie niedzieli,ale to wolny dzien od nauki.Zadań nie było za dużo wiec super.Napewno jeszcze dzisiaj zamieszcze jakies dodatki na bloga żeby go ulepszyc i chyba...

||Obrazki na bloga|| Obrazki na bloga !!! Dużo obrazków !!!    

Witamy Witamy ten blog bedzie jakby naszą galerią... bedziemy tu wklejac zdjęcia wszystkiego co nam się podoba czarno-białe i kolorowe dłużej nie przedłużamy wklejamy fotki. Na dzisiaj tyle Pozdro :p

Opis Witam was dzisiaj chciałbym opowiedzieć o moich znajomych ok nie wiem ile zdążę ale postaram się przynajmniej o jednej osobie napisać . Jest zabawnym chłopcem ,jego ulubionym napojem jest Capy junior smak winogron marchewka .Ma 11 lat ,bardzo...

Oceniania blogów Wiecie żal mi tego bloga i jednak go nie zostawię porostu będzie blog tylko na temat oceny bloga więc dam wam regulamin oceniania bloga Regulamin: Jeśli chcesz że bym ja ci oceniała to napisz na komentarzu swój adres...

Uwaga | Konkurs Gazetka została wszczymana. ______________________________________________... Konkurs na naj bloga Kto bierze udział daje komenta z strona i z trescia biore udział kto głosuje pisz na jakiego głosuje bloga Nagroda: 1. Miejsce...

Teatr i trening.....KONKURS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cześć, ostatnio nie miałam tak dużo czasu żeby pisać notki...no więc tak. W środę poszliśmy do teatru na spektakl " Pierwsza Miłość", bardzo mi się podawało a ci którzy nie byli toniach żałują, najlepsze było to ja aktor który grał tatę córki...

Nie ma to jak na kompie=D Heycia!!Tak sie nie chwaląc to miałam remąt w pokoju i nie byłam na kompie przez 1 dzień a obiecałam,że wczoraj napisze note,ale bardzo przepraszam jak juz tez nie mogłam wytrzymać bez kompa i bez mojego bloga i oczywiście bez was...Widze że z...

Obrazki! Hej! Na tym blogu będe dodawała różne obrazki na bloga.Mam nadzieję,że będą się wam one podobały i,że będzie zostawiali komentarze na tym blogu.^.^' Dzisiaj dam pare obrazków.:)

Oceniam dogonic-marzeniaa.blog4u.pl Pierwsze wrażenie - 10 pkt Dopasowane jasne kolory. Szablon - 27 pkt Do szablonu prawie nic nie mam ale twój blog jest formą pamiętnika, a nie fan clubem Lady Gagi ;)) Avatar - 5 pkt Ładny ;)) Kultura - 5 pkt Używasz ładnych i nie...

F O R - F A N {I K O N K I} - ikony o wymiarach 100x100{B L E N D Y} - obrazki na bloga, forum{T A P E T Y} - obrazki na pulpit komputera{R E L A C J E - Z - K O N C E R T O W} - relacje z koncertów Dody & Virgin

Zwei Dzisiaj troche mniej prac (ta, jedna x3), ale za to coś ogłoszę ;3Na początek, przyszło lato (Nie, no co ty? Serio?), więc z tej okacji każdy odwiedzający dostaje prezent! A mianowicie:... żeby wam te wakacyjne dni upływały powoli i...

NEW hejka zrobiłem bloga z myslą o wszystkim szalonym i wesołym przeglądam se własnie obrazki na bloga od siorki a tu taki wesoły obrazeczek poprzerabiałem troche i gotowe mam nadzieje ze sie nie wkurzy choć takiego bloga nie ma ale co tam raczej się...

Obrazki Na BLogA :D:D:D Ello dzis będzie kolejna nocia a wniej ,mam dla was kilka obrazków na bloga. Mam nadzieję że się wam spodobaja Piszcie komcie .Ja już kończe Buziaczki :*:*:*:*

Nota Elo!witam na moim nowym blogu.Bedę tu pisała o wszystkim i wklejała jakieś obrazki.Miałam bloga na bloog.pl ale Qmpel Marcin polecił mi zebym miała bloga tutaj.I jestem mu za to bardzo wdzięczna bo we wszystkim mi pomógł THX Kobył!No i już mój...

Moja pierwsza nocia na tym blogu Blog jak blog poprostu jest spox. Zapraszam na mojego innego bloga Mój drugi blog A teraz obrazki na bloga To na tyle papapa

Nowy Rok 2009 "Zasnęłam w swojej samotności okryta własnymi pragnieniami..." Witam, Dziś pierwszy dzień Nowego Roku i to właśnie dziś postanowiłam zacząć pisać tego bloga... Dlaczego akurat tego dnia? Nie wiem... po prostu dziś mi ten pomysł...

No tO oBrAzkI nA BloGa :P to jedziemy z fotkami,bo potem przyjdize kumpela i mi lekcje przyjeniesie a ja jestem chora xD FERGIE :*:*:* PCD :*:*:* DAJ KOMENTA w gazetach... MANDARYNKA PARIS HILTON...

Hyka wam:) czesc ja tylko na chwile juz wiem jak trba wklejac obrazki na bloga i jest bardzo fajnie ze to potrafie moze ten obrazek nie jest fajny ale go wkleilam jeszcze chcecie jakies prosze bardzo:) HYBA WAM STARCZY RESZTA NA...

strony:1 2 3

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów