.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
amanda ‹› zorza ‹› piersi ‹› zmierzchu ‹› azjata ‹› ryba ‹› gwiazdy ‹› yuuki i zero ‹› Toksyczne zabawki ‹› 27 urodziny ‹› dowcipy ‹› Jego ptaszek ‹› z pytaniami ‹› sex ‹› TOLa ‹› zajęcie ‹› tokio hotel ‹› gaara ‹› sami ‹› http ‹› najlepsza ‹› kobieta ‹› anna ‹› magia ‹› sobota ‹› kumpela ‹› dzie ‹› nastolatka ‹› ubrania ‹› usta ‹› doda ‹› mama ‹› dla przyjaci ‹› gry ‹› wszystkiego ‹› mieszne ‹› o jesieni ‹› oczy ‹› szatan ‹› moda ‹› tapety- ‹› opisy na gg ‹› register ‹› wychowanie ‹› zimno ‹› Ewa ‹› pomidory ‹› suk ‹› klasa ‹› 2 Min ‹› yaoi ‹› zima ‹› obrazki z ‹› w-f wiersz ‹› obrazki ‹› nasza klasa 6b ‹› rihanna ‹› link ‹› Okumu ‹› Polska ‹› pamitnik ‹› historie na nk z hp ‹› tapety ‹› marcin ‹› gerard way ‹› buziaki ‹› love ‹› zdrowie ‹› black ‹› na dobranoc ‹› imiona ‹› cisza ‹› no perfect ‹› muzyka ‹› tokio ‹› urodziny ‹› opowiadanie ‹› key ‹› fotki ‹› jaka jestem ‹› ola ‹› ciekawe ‹› obrazki na NK hannah montana ‹› historie na nk ‹› byakuya ‹› dragon ‹› naruto ‹› nejiten ‹› WITAM ‹› wampir ‹› po pierwsze ‹› dzien ‹› Tokio hotel op ‹› blog ‹› dorota ‹› naruto 39 ‹› orlando ‹› tymczasowy ‹› rozdzia ‹› flowers ‹› cieszę się ‹› linki ‹› przedszkole 22 ‹› kocham ‹› jonghyn ‹› trampki ‹› nauka ‹› dla dzieci ‹› przepisy ‹› zakopane ‹› poradnik ‹› kocham cie ‹› kocham cie bo ‹› jaka ‹› 4 klasa ‹› opisy na ‹› kluby ‹› chuj ‹› USA ‹› rok ‹› britney ‹› zaj ‹› przepraszam ‹› avki na gg ‹› dla dziewczyny ‹› sebastian ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› Justyna ‹› hotel ‹› samotnosc ‹› pawe ‹› szkoa ‹› image ‹› fajny ‹› myli ‹› hannah montana ‹› kinia moje ‹› nasza klasa pl ‹› joe ‹› sama pisa ‹› fashion ‹› Pozna ‹› kochaj ‹› test ‹› dziewczyn ‹› grupy ‹› michael jackson ‹› obrazki na NK ‹› tom ‹› g- dragon ‹› michael ‹› w-f wiersz ‹› sex pl ‹› Jeba ‹› wiktoria ‹› dlaczego kocham cie ‹› pozycjonowanie ‹› k pop ‹› scrubs ‹› wiktor ‹› wiersze z ‹› g dragon ‹› roy x ed ‹› psy ‹› wrzuta ‹› dziewczyny ‹› kochaj mnie ‹› wierszyki na nk ‹› wstA ‹› o człowieku ‹› wiersze na nk o sobie ‹› przyja ‹› wikusia ‹› chad ‹› nowa ‹› Manchester ‹› us5 ‹› aneta ‹› my chemical romance ‹› peni ‹› tajemnice ‹› miszkur ‹› szablony ‹› przyjaciele ‹› sex ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wiersze na nk o mnie ‹› sweet ‹› lato ‹› opisy na nk ‹› wiosna ‹› zycie ‹› dodatki ‹› dla przyjaci ‹› ciuchy ‹› blogasek ‹› czy mnie kochasz ‹› skin ‹› len ‹› mlode

Wyszukaj na blogach

Rozdział 1 Nowy,piękny dzień.W wiosce Konoha,do życia budzi się  brązowowłosa kobieta.Jej oczy,szczelnie przykryte powiekami zaczęły drgać.Po chwili otworzyła oczy,które okazały się kolorem brązowym.Przymknęła powieki,słońce oświetlało  jej...

Rozdział II Pierwsze koty za płoty Następnego dnia dziewczyny musiały wstać  wcześniej. Jeszcze przed lekcjami uczniowie musieli odebrać swoje” ładne” stroje czyli mundurki. O godzinie 9.00 zaczynały się lekcje. Po odebraniu i założeniu ubioru dziewczyny...

Część l - Sakura zdradza Sasuke z nowym uczniem Sakura obudziła się. Zauważyła że Sasuke nie ma obok niej. Nie wiedziała gdzie poszedł. Spojrzała przez okno i zauważyła jakiegoś chłopaka. - Kim jesteś - zapytała Sakura - Jestem Thobi Atasuka wprowadziłem się tu wczoraj a teraz sobie...

Rozdział V - Zwykły dzień. CO?! - wrzasnęły dziewczyny - co tam pisze?- Chwila- Sakura  przeczytała list dokładnie 3 razy zanim doszedł sens ich słów.- No?? - zaniepokoiła się Ino.- Droga Sakuro! Zapewnie mnie teraz nienawidzisz -; nie dziwie się. Zasłużyłem...

Rozdział 8.-Wspomnienia.. Ohh!!Gomena!!Ja chyba ten net złożę na skargę!!Najpierw :One day - nie działał komp. Two-Three Day - działał komp ale net nie...Boshe i dopiero teraz ==.Dobra co się bd rozpisywać.A tak przy okazji nie pisałam 6 dni a 6 to moja happy liczba :))...

XIII. "...Niech się trochę natrudzi..." - Naruto!- krzyknęła Ino zanurzając się po szyję w wodzie Chłopcy nadal stali jak wryci. Sakura w tym czasie szybkim ruchem wyciągnęła Kunai ze swoich ubrań i rzuciła w stronę drzwi. Broń wbiła się we framugę w drzwiach zaraz obok dolnych i tych...

Poznanie Helloł moje małe pomarańczki^^ Zaczynam opowiadanie które będzie o bohaterach Naruto ale w normalniej szkole. Był piękny dzień.Słońce grzało.Dziś był 1 września.Wszyscy wybierają sie do szkoły.-Sakura!Sakura wstawaj!Krzyczała mam...

ROZDZIAł I Hey! Nie chce przynudzać, a nie będę tłumaczyła o czym jest blog, bo sądzę, że sami się domyślicie: **************** Rano, zadzwonił budzik. Pokój, a w nim dziewczyna. Złote włosy rozwiewał wiatr. Ktoś tu już był i otworzył okno, zakłócił jej...

Rozdział 1 Ptrzeprowadzka Młoda czarnowłosa dziewczyna została obudzona przez pierwsze promienie słońca. Wstała ubrała się i podążała korytażami dużego domu. Nagle zatrzymała się przed jednymi z dzwi. Bez pukania weszła do pokoju. Było w...

Kilka słów i bohaterka. Po pierwsze chciałabym was powitać na moim pierwszym blogu ^^Mam nadzieję, że moje opowiadania będzie się czytać przyjemnie,a także, że będziecie się choć odrobinę udzielać.Uczę się na błędach, więc jest dla mnie to dodatkowa pomoc.Zachęcam do...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów