.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
minato ‹› zelf ‹› czerwony ‹› marcina ‹› pami ‹› mojamuzyka ‹› Hilton ‹› opisy gg ‹› zmierzch ‹› hotel 54 ‹› rozdzia ‹› Chase ‹› joanna ‹› wilki ‹› Sasuke ‹› ren ‹› harry ‹› animacje ‹› smierci ‹› cody ‹› dla kolezanek ‹› pomidory ‹› avki ‹› kotki ‹› Peja ‹› mma ‹› japonia ‹› emo ‹› 4klasa ‹› optymistyczne ‹› justin bieber pl ‹› byakuya ‹› g-dragon ‹› pein ‹› drewno ‹› wolny ‹› nasza klasa 6b ‹› tapety ‹› malowanie ‹› bart ‹› mui ex ‹› rob ‹› Kakashi ‹› bill ‹› yaoi ‹› w-f wiersz ‹› hokage ‹› wychowanie ‹› pracuje ‹› zdrowie ‹› g- dragon ‹› goo ‹› shea ‹› zdięcia ‹› shaman king ‹› wierszyki o ‹› aleks ‹› sue ‹› pistolet na kulki ‹› kumpela ‹› g dragon ‹› dupa ‹› przytul mnie ‹› trzy ‹› my ps vita ‹› hong ‹› meggi ‹› nauka ‹› jestem debilka ‹› recenzja ‹› peach girl ‹› kalendarz ‹› Okumu ‹› agnieszka ‹› opowiadania o Th ‹› pokemon ‹› nejiten ‹› kinia moje ‹› dlaczego kocham cie ‹› chad ‹› hong ki ‹› w-f wiersz ‹› dzien dobry ‹› suk ‹› kazekage ‹› jestem emo ‹› tajemnice życia kl 4 ‹› wiersze na nk o mnie ‹› maleńka ‹› bleach ‹› wiersze o mnie ‹› kocham ‹› strasznie ‹› wierszyki na nk ‹› kocham ci ‹› aston ‹› Jego jaja ‹› super junior ‹› filmy ‹› Madonna ‹› OBRAZKI wF ‹› sasusaku ‹› obrazy ‹› wiersze o mnie ‹› ania z ‹› zielone oczy ‹› nevada ‹› lee ‹› wszystkiego ‹› mokra ‹› wycieczka ‹› po pierwsze ‹› hejka ‹› jaka ‹› rok ‹› miley ‹› Suka ‹› polityka ‹› USA ‹› mama ‹› wodzie ‹› hotel ‹› pisz ‹› STANA ‹› johnny ‹› britney spears ‹› Dobranoc ‹› avatar ‹› WITAM ‹› star ‹› OBRAZKI wF ‹› jaka jestem ‹› skup ‹› tom ‹› sweet ‹› dzwonki ‹› poduszki ‹› ciekawe ‹› britneyspears ‹› sakura sasuke ‹› Grg ‹› opowiadania ‹› ksiazki ‹› martyna ‹› ewelina ‹› trampki ‹› opowiadanie o ‹› nowa ‹› mp3 ‹› kot ‹› moderator ‹› blogasek ‹› black ‹› Green ‹› wiki ‹› us5 ‹› szablon ‹› rok po ‹› prace ‹› cisza g ‹› cisza ‹› moje fotki ‹› istnieje ‹› hej ‹› grupy ‹› final ‹› sex pl ‹› kiba x ‹› dzie dobry na nk ‹› wiersze ‹› koty ‹› wiersze na nk o mnie ‹› wakacje ‹› pomoc ‹› lol ‹› klasa 4 ‹› harry ‹› opowie ‹› site ‹› Journey ‹› wiersz o mi ‹› historie na nk ‹› dziewczyna ‹› buziaki na NK ‹› dziewczyny ‹› dla dzieci ‹› ola 14 ‹› myli ‹› cisza jest moja ‹› najlepsza ‹› moja muzyka ‹› moda ‹› dzie ‹› justin ‹› przyroda kl 4 ‹› Kimi ‹› dziewczyn ‹› baga ‹› gry ‹› girl

Wyszukaj na blogach

spokoj ducha... generalnie nie jest zle... zaczynam od tego, bo wkurzyl mnie dzisiejszy sms od Cz. ze wyslal jej swoje foto. od razu jak wstalam....opanowaly, oplataly, zwiazaly mnie nerwy... chcialam odrazu zadzwonic do niej... powiedziec jej te klika slow,...

nagie stopy moje nagie stopy dotykają ciepłego piasku nadmorskiego o brzasku   czuję każdy kamyk peeling że ho ho wystają paznokcie granatowe nie widać stóp, ni palców tylko paznokcie... wystające, opalające się...

wywiady:))!! W dziesięć miesięcy na szczycie!Lipiec 2005nagrywanie płyty ,styl,wygląd-kariera dla Tokio Hotel była miesiącami przyotowań.Od 10 do 15 lipca przedstawiali się w 5 miastach,gazetach na żywo.Wszyscy ą zadowoleni Tokio Hotel jest kapelą...

Pierwyj pościk Uśmiechnęła się szeroko, była sama. Szablony Zgasiła światło. Stanęła przed oknem i zaczęła wolno tańczyć. Kołysała biodrami, uniosła jedną nogę, postawiła na krześle. Pochyliła się i znów wyprostowała. Uniosła nieco sweter, opuściła....

Wywiad z Marta i Richim!! BRAVO: Co jest z Marta? Jak się poznaliście? RICHIe: Jay i ja przed kilkoma tygodniami byliśmy w barze w Berlinie. Marta siedziała przy stole obok nas. Nasz wspólny przyjaciel przedstawił nas sobie wzajemnie. Ona od razu była sympatyczna i potem...

Co z Richiem i Martą?: WYWIAD Z RICHIM: BRAVO: Co jest z Marta? Jak się poznaliście? RICHIe: Jay i ja przed kilkoma tygodniami byliśmy w barze w Berlinie. Marta siedziała przy stole obok nas. Nasz wspólny przyjaciel przedstawił nas sobie wzajemnie. Ona od razu...

Wywiad z Richiem :* wYwIaD z RiChIeM!! BRAVO: Co jest z Martą?? i jak się poznaliśćie??? RICHIE: Ja i Jay byliśmy przed kilkoma tygodniami w barze w Berlinie!Marta siedziała przy stole obok nas.Nasz wspólny przyjaciel przedstawił nas sobie wzajemnie. Ona...

Dzika żądza Alkohol wyzwolił dziką żądze. Zerknęła na Macieja, był cały czerwony, trzymał rękę na spodniach, ale erekcja i tak była widoczna. Biodra Emilki zaczęły dotykać jego coraz mocniej. Czuła jak rośnie. Obróciła się tyłem i zaczęła muskać pupeczką....

Grzywacz chiński nagi :) Opis rasy grzywacz chiński W Chinach grzywacze służyły ludziom jako źródło ciepła, lekarstwo i pożywienie . Od niedawna występują także w USA. Mogą być hodowane jedynie w ciepłym klimacie. Grzywacze chińskie spotyka się zarówno psy nagie...

Moje przygody cz.4 Balkon To było podczas wakacji, które spędzaliśmy w Grecji.Mieliśmy wspaniały 3 pokojowy apartament na pierwszym piętrze w dobrym hotelu, z balkonu rozpościerał się widok na nie zasiedlone, kamieniste wybrzeże i spokojną zatokę. Na...

"Coś się kończy, coś zaczyna" „Coś się kończy, coś zaczyna” Usiadłem na krześle obok rozpadającego się łóżka i spojrzałem na Mariusza. Niegdyś miał długie, kręcone czarne włosy, z których pozostał jedynie zlep błyszczących od tłuszczu kudeł,...

"Wedding of change" Wedding of change Z początku łudziłem się, że o mnie zapomną, darują te cierpienia (Werter to przy mnie pryszcz) i przerzucą ciężar odpowiedzialności na kogoś innego. Niestety, bardzo się pomyliłem. Już w kościele nie...

Sfinksy Dzisiaj może troszke o Sfinksach. Koty tej rasy mają zarówno zwolenników jak i przeciwników. Sfinksy są nagie, prawie całkowicie pozbawione włosów, ale mimo to zdrowe i dla wielu miłośników kotów są pięknne. Rasa ta powstała w latach...

CIEMNA ROZKOSZNA ALEJKA Szłam ciemną alejką pod wiszącymi gałeziami. Podszedł do mnie od tyłu jakiś meżczyzna tak, że nie miałam czasu zareagować. Poczułam jego nagie ramie dookoła mojej szyi. Wiedziałam, że jeśli zaciPnie je mocniej zacznie mi brakować powietrza. Drugą...

W końcu nowa notka :) Hejka! Długo mnie nie było co? ;) Wytumaczenie? Jak wróciłam z obozu i potem znad morza nie chciało mi się nic pisać na bloga ;P. Ale jak widzicie wracam :D Zrobiłam nowy layek (średnio pasuje do obecnej pory roku, jesień idzie a ten jest...

... Wyobraź sobie sytuację. Siedzisz sam/a w pokoju. Dostajesz do ręki dwie gazety: jedną pornograficzną, drugą z modą. Do której zajrzysz najpierw? Jeśli powiesz, że z modą- trudno będzie mi w to uwierzyć, jeśli powiesz, że tę pornograficzną-...

Rozdział XVI „Rozpad wszystkiego” Czuję, że wszystko gdzieś mi umyka, przecieka przez palce. Muszę wszystko uporządkować, póki nie jest za późno. Wróciłam do szkoły. Ze zdrowiem ok. Daję sobie radę. Rozdział XVI „Rozpad wszystkiego”Wysoki blondyn otworzył oczy w...

Pocieszycielka skazanego A to dla tych którzy uważają, że diabeł nie ma duszy: " A więc wytrwałość, waleczni zdobywcy! Bo śmiało zwać was mogę zdobywcami, Gdy z wielką armią własnych namiętności I pokus chcecie toczyć świętą wojnę." W. Szekspir "Stracone...

Turniej Łgarzy Z powodu kidnaperstwa Hadesa, przez kilka miesięcy w roku, kiedy Persefona mieszka w królestwie podziemia, światem targa zima. Na szczęście córka Demeter, dzieląc czas między matkę, a męża, powraca na ziemię, co powoduje, że lód topnieje, a młode...

Fragment 1 rozdzoału "więzień" z opowiadania "Derek" „DEREK” Rozdział 1- „Więzień” Różnego rodzaju mieszanina ludzi od zwykłego chama i zapijaczoną dziwkę po cioty udające twardzieli. I to gęste od dymu i wódki powietrze , zagląda w każdy zakamarek równie gęstej od...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów