.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Anulka ‹› kawaii ‹› super ‹› kosmo one ‹› site ‹› o człowieku ‹› Jądra ‹› 27 urodziny ‹› host ‹› 2005 ‹› Tokio hotel op ‹› blog ‹› hej ‹› nauka ‹› dziewczyny ‹› g dragon ‹› kamil ‹› moje fotki ‹› Karola ‹› http ‹› photo ‹› grupy ‹› magda ‹› pistolet ‹› oczy ‹› czerwony ‹› my diary ‹› bleach ‹› martyna ‹› smutna dziewczyna ‹› sunrise avenue ‹› Ichigo i Rukia ‹› sebastian ‹› sakura i jej po ‹› my diary ‹› niepewna ‹› naruto i sakura ‹› maine coon ‹› alucard ‹› orlando ‹› wczasy ‹› STRASZNE ‹› blog anime ‹› bieber ‹› fashion ‹› sakura w akatsuki ‹› konan ‹› konferencje ‹› FT Island ‹› Winry i Ed ‹› miska ‹› linki ‹› Ewa ‹› cisza g ‹› strasznie ‹› sklep internetowy ‹› Green ‹› Lady ‹› jaka jestem ‹› in the blood ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pisz ‹› imiona ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny ‹› Pozna ‹› kwiatek ‹› naruto ‹› fairy ‹› wierszyk ‹› odchudzanie ‹› bo kocham ‹› dupa ‹› pizda ‹› pomoc ‹› rok ‹› tokio hotel ‹› black ‹› pamitnik ‹› star ‹› sex ‹› buziaki ‹› MIOCI ‹› STANA ‹› michael ‹› okulary ‹› to tylko seks ‹› justin bimber ‹› zlew ‹› po pierwsze ‹› kamil ss ‹› tłusty czwartek ‹› WITAM ‹› opisy gg ‹› wierszyki o ‹› find ‹› kuroshitsuji według mnie ‹› klaudia ‹› sobota ‹› buziaki na NK ‹› kocham ‹› myli ‹› gay ‹› najlepsza ‹› kocham cie ‹› big ‹› hejka ‹› dzie ‹› goo ‹› buuu ‹› kobieta ‹› pick ‹› karen ‹› nakuru ‹› wiadomo ‹› wiersze na nk o mnie ‹› jaka jestem ‹› bill ‹› jane ‹› Polska ‹› love ‹› jaka ‹› kocham ci ‹› kotki s ‹› moja muzyka ‹› pamietnik ‹› szabat ‹› tipsy ‹› mj chopak ‹› Sterling ‹› smok ‹› klasa 4 ‹› wychowanie ‹› skin ‹› kocham cie bo ‹› komplementy ‹› chlopak ‹› o jesieni ‹› wycieczka ‹› avatary na nk ‹› tapety ‹› mokra ‹› kisame x ‹› sport ‹› kinia ‹› gallery ‹› mama ‹› my ps vita ‹› hentai pl ‹› opisy na nk ‹› Holiday 1 ‹› seks ‹› sexy ‹› sukces ‹› Manchester ‹› pozycjonowanie ‹› wszystkiego ‹› link ‹› dla dzieci ‹› blogasek ‹› mateo ‹› wstA ‹› gut ‹› ubrania ‹› olka ‹› wilki ‹› kinga ‹› harry ‹› avatar ‹› historie na nk z hp ‹› Taylor ‹› sakura sasuke ‹› wiki ‹› obrazki ‹› revista ‹› śmieszne opisy ‹› bill kaulitz ‹› 4 klasa ‹› zdrowia ‹› girl ‹› kasia ‹› gry ‹› Jego jaja ‹› dlaczego kocham cie ‹› historie na nk ‹› KINO ‹› piersi ‹› pro ‹› trzy ‹› zycie ‹› image ‹› nasza klasa 6b ‹› amanda ‹› obrazki z ‹› sweet ‹› przytul mocno ‹› dla przyjaci ‹› parasol ‹› Green day ‹› forever

Wyszukaj na blogach

wyniki   1 miejsce zajeła Monia (http://monia-kiss-me.blogasek.pl/) 2 miejsce zajeła madzialenka(http://madzia-lenka5.blog.onet.pl/) 3 miejsce zajeła Lusia&Dorota(http://lusia3.blog.onet.pl/)    

...:::LOvE IS A GAME:::... Imię: Monika ksywa: bIacZ ~~>/SMURF'etka nazwisko: B******* latka: 13 najwięksi funfle i ich ksywy: Przemek W.(Włodi,Perełka,Darczyk), Patrycja L.(Lewa,Lewi,Lewatywa), Patrycja M.(Mrozi,Mrózówka), Wojtek U.(Urban,Kulka), Konrad...

....:::Who I am ?::::.... Imię: Monika ksywa: bIacZ ~~>/SMURF'etka nazwisko: B******* latka: 13 najwięksi funfle i ich ksywy: Przemek W.(Włodi,Perełka,Darczyk), Patrycja L.(Lewa,Lewi,Lewatywa), Patrycja M.(Mrozi,Mrózówka), Wojtek U.(Urban,Kulka), Konrad...

....:::Who I am ?::::.... Imię: Monika ksywa: bIacZ ~~>/SMURF'etka / kUvYk =) nazwisko: B******* latka: 13 najwięksi funfle i ich ksywy: Przemek W.(Włodi,Perełka,Darczyk), , Patrycja M.(Mrozi,Mrózówka), Wojtek U.(Urban,Kulka), Konrad K.(Kondzio,Konus), Jasio...

Notka testowa CZE!!!!!!!!!!!!!!!!! jestem Patrycja. będę tu pisac co dzieje sie w moim zyciu.mam chlopaka ktory nazywa sie Andrzej. teraz Pozdro : -Alusia -Andrzej -moj glupi barciszek -monia D. -monia DZI. -Miska -marcin -mojego pieska Punie -cwela...

....:::Who I am ?:::.... imię: Monika ksywa: SMURF'etka / kUcYk =) nazwisko: Białecka latka: 13 najwięksi funfle i ich ksywy: Przemek W.(Włodi,Perełka,Darczyk), , Patrycja M.(Mrozi,Mrózówka), Wojtek U.(Urban,Kulka), Konrad K.(Kondzio,Konus), Jasio B.(BudaHard),...

Sklep dla dzieci "Monia" Witaj w sklepie dla dzieci "Monia"! Jeśli Twój/Twoja candy ma dziecko to musisz jemu/jej coś kupić, nonie? A teraz nasze produkty: Łóżeczka 50 IN; 1.     2.     3.    ...

Monia i style;)         Witajcie na moim blogu! Witam wszystkich serdecznie!Jestem Monia i przez najbliższy czas chciałabym wam pokazać mój blog. Mam nadzieję, że z chęcią zechcecie go czytać i oglądać nowe fotki.  Wiem,...

DLA WASSSSSSSSSSSSSSSSS |Obrazki|::..|001.|Różne obrazki|002.|Obrazki i obrazeczki|003.|Niebieskie obrazeczki|004.|Totalny mix|005.|Pieski...

Moje Pierwsze Dodatki:) Robie Wszystko POZA szablonami... Hej!Dziś mam dla Was moje pierwsze dodatki:). Avatary: Buttony: Muzyczka: Akcent-Jokero Akcent-Jokero||Music by Monia

Muza Akcent-Jokero Akcent-Jokero||Music by Monia

Szablony - BRADZO WAŻNY REGULAMIN! Regulamin! 1. Nie kasować mojego podpisu ani banera w szablonie. 2. Trzeba mnie poinformować w Księdze Pobrań o pobraniu jakiegoś dodatku. 3. Wolno zamiawiać dodatki. 4! Trzeba poprawiać szablony w HTML-u, bo są ustawione na mojego bloga!...

Kolejna porażka TH w Angli..? tłumaczenia, newsy etc.;-) Kolejna porażka TH w Angli..? tłumaczenia, newsy etc.;-)          Hej kochani.! :** by:http://bill-tom-angels.blog.onet.pl Oh bardzo się ciesze że podobała Wam...

Odcinek 3 Czesc!! NO i mamy odcinek 3.Mam nadziej ze sie Wam podoba.Juz dostalam propozycje oddania jej do ocenki i chyba z niej skorzystam,ale jak na razie odcinek 3. ------------- -To my lecimy-powiedzial Kuba. -A...

Opowiem Wam swoje życie... Zyla sobie nie szczesliwa dziewczynka...dziewczynka ta zyla zawsze w cieniu kolezanek....za jej kolezankami ogladali sie chlopacy.....ona w tym czasie jak zwykle przezywala kolejna milosc bez wzajemnosci....miala 10 lat jak zaczela pic z tego...

Rozdział II - "Założenie Tajnego Klubu Detektywów" Po południu Monika zadzwoniła do kilku osób. Gdy wróciła od telefonu… - Weroniko, chodź do Doliny Głazów. – zaproponowała. - Gdzie? - To taka dolinka, niedaleko. Zaprowadziła...

Blog przeniesiony! http://asia.i.monia.dla.fanow.blogasek.pl/ Na tą stonkę został przeniesiony blog. TU NIE będzie juz notek tylko tu: http://asia.i.monia.dla.fanow.blogasek.pl/ . Zapraszam! Asia.

####jesteśmy happy#####:* R:Monia,jak mam zapytać się tego faceta , za ile dojedziemy?? M:yyy...no wiesz...:d poczekaj...a to nie było na lekcji pani Kwaśniak R: O, JUZ WIEM,dzieki M: Uff,dobrze żę ci zrozumiał.Ale naiwjałaś!! Myślałam żę padne tam ze śmiechu R:Ma...

hehe..."ja wiedziałam,że tak będzie...ja wiedziałam wiedziałam"...Józio i kurczaki...hehe...- KAMA A więc oczywiście znów czarna robota spadła na mnie a liczyłam,że może chociaż Tobie Monia przyjdzie do głowy coś tutaj napisać ale nie...:P oczywiście ja bede robić z siebie debila znowu :) zaczynam sie przyzwyczajać...:P No więc w zasadzie nic...

Odcinek 31 "Rusz tyłek!!" Nie no przepraszam wszystkich którzy czekali na tą notkę.. Porostu brak motywacji.. Mało komentów i chwilowy brak weny.. xD Jak tam u was przygotowania do świąt?? A teraz życzenia dla wszystkich: Gdy przyjdą Święta w srebrnej bieli, Gdy Stary...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów