.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
ZDJECIA ‹› monika o mnie ‹› blog ‹› naruto i ino ‹› amanda ‹› zorza ‹› piersi ‹› zmierzchu ‹› azjata ‹› ryba ‹› gwiazdy ‹› yuuki i zero ‹› Toksyczne zabawki ‹› 27 urodziny ‹› dowcipy ‹› Jego ptaszek ‹› z pytaniami ‹› sex ‹› TOLa ‹› zajęcie ‹› tokio hotel ‹› gaara ‹› sami ‹› http ‹› najlepsza ‹› kobieta ‹› anna ‹› magia ‹› sobota ‹› kumpela ‹› dzie ‹› nastolatka ‹› ubrania ‹› usta ‹› doda ‹› mama ‹› dla przyjaci ‹› gry ‹› wszystkiego ‹› mieszne ‹› o jesieni ‹› oczy ‹› szatan ‹› moda ‹› tapety- ‹› opisy na gg ‹› register ‹› wychowanie ‹› zimno ‹› Ewa ‹› pomidory ‹› suk ‹› klasa ‹› 2 Min ‹› yaoi ‹› zima ‹› obrazki z ‹› w-f wiersz ‹› obrazki ‹› nasza klasa 6b ‹› rihanna ‹› link ‹› Okumu ‹› Polska ‹› pamitnik ‹› historie na nk z hp ‹› tapety ‹› marcin ‹› gerard way ‹› buziaki ‹› love ‹› zdrowie ‹› black ‹› na dobranoc ‹› imiona ‹› cisza ‹› no perfect ‹› muzyka ‹› tokio ‹› urodziny ‹› opowiadanie ‹› key ‹› fotki ‹› jaka jestem ‹› ola ‹› ciekawe ‹› obrazki na NK hannah montana ‹› historie na nk ‹› byakuya ‹› dragon ‹› naruto ‹› nejiten ‹› WITAM ‹› wampir ‹› po pierwsze ‹› dzien ‹› Tokio hotel op ‹› dorota ‹› naruto 39 ‹› orlando ‹› tymczasowy ‹› rozdzia ‹› flowers ‹› cieszę się ‹› linki ‹› przedszkole 22 ‹› kocham ‹› jonghyn ‹› trampki ‹› nauka ‹› dla dzieci ‹› przepisy ‹› zakopane ‹› poradnik ‹› kocham cie ‹› kocham cie bo ‹› jaka ‹› 4 klasa ‹› opisy na ‹› kluby ‹› chuj ‹› USA ‹› rok ‹› britney ‹› zaj ‹› przepraszam ‹› avki na gg ‹› dla dziewczyny ‹› sebastian ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› Justyna ‹› hotel ‹› samotnosc ‹› pawe ‹› szkoa ‹› image ‹› fajny ‹› myli ‹› hannah montana ‹› kinia moje ‹› nasza klasa pl ‹› joe ‹› sama pisa ‹› fashion ‹› Pozna ‹› kochaj ‹› test ‹› dziewczyn ‹› grupy ‹› michael jackson ‹› obrazki na NK ‹› tom ‹› g- dragon ‹› michael ‹› w-f wiersz ‹› sex pl ‹› Jeba ‹› wiktoria ‹› dlaczego kocham cie ‹› pozycjonowanie ‹› k pop ‹› scrubs ‹› wiktor ‹› wiersze z ‹› g dragon ‹› roy x ed ‹› psy ‹› wrzuta ‹› dziewczyny ‹› kochaj mnie ‹› wierszyki na nk ‹› wstA ‹› o człowieku ‹› wiersze na nk o sobie ‹› przyja ‹› wikusia ‹› chad ‹› nowa ‹› Manchester ‹› us5 ‹› aneta ‹› my chemical romance ‹› peni ‹› tajemnice ‹› miszkur ‹› szablony ‹› przyjaciele ‹› sex ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wiersze na nk o mnie ‹› sweet ‹› lato ‹› opisy na nk ‹› wiosna ‹› zycie ‹› dodatki ‹› dla przyjaci ‹› ciuchy ‹› blogasek ‹› czy mnie kochasz

Wyszukaj na blogach

The first time - 2Min Przepraszam, ale ja się starałam żeby to napisać. Wiem, że późno, ale proszę!Chciałabym jeszcze powiedzieć, że w moich skromnych progach zaczaiła się Rose, która jest moderatorem na moim blogu i jej zawdzięczam cały wygląd.Kamsa hamnida^^ *jeśli...

"Teddy Bear" ~~ Rozdział 4 Cześć Pączki :D Miło znowu coś dla was dodać, a szczególnie, że mamy nowych czytelników co oznacza więcej miłych komentarzy, które dodają nam otuchy. Kasumi i I_Want_Youu, które nigdy nas nie zawodzą, a tekże dwóch nowych czytelników :...

,,My Cat Key" Cz.1   Mój chory wymysł wyobraźni. Nie wiem czy wyszło mi dobrze czy źle. Sami oceńcie ^^ Mam nadzieję, że będzie się podobać :D1 część - Miłego czytania.         Weszli na teren schroniska dla zwierząt. Ich rozmowę...

Gabinet - MinKey Nie pisałam długo więc mam nadzieje, że o mnie nie zapomnieliście.*ładnie się uśmiecha*.Do potrzeby opowiadania Minho jest starszy, a Key młodszy. Taka zmiana, a reszta po staremu czyli dziwkarski Key i charyzmatyczny Minho.Starałam się, by nie...

Love's way : Rozdział XI Długo się zastanawiałam, czy dodać ten rozdział w takiej formie, ale doszła do wniosku, że lepszej nie wymyśle. Z resztą czas kończyć to opowiadanie :) Lubię je, ale nie mogę ciągnąć go przez wieczność, prawda? Tak samo z resztą jak SEX, DRUG'S...

IV. "Bo Minho ma doświadczenie w TYCH kwestiach" czyli seks, alkohol i niespodziewani goście... Po raz kolejny pozwalam sobie na krótki wstęp z wyjaśnieniem, nim pozwolę na czytanie notki ;)Nie dalej jak dwa może trzy tygodnie temu Panna Nimue w swoim komentarzu pod jedną z notek napisała, że fajnie by było gdyby pojawiła się „jakaś...

,,To tylko seks"cz. 3 SHINee Yaoi Chciałabym tylko poprosić, że jeśli znajdują się gdzieś w pobliżu osoby, które chciałyby bym dalej pisała ,,Black end White'' proszeni są o zgłoszenie chociażby w komentarzu. Dziękuję bardzo i zapraszam na CZ.3 ^^     Przeciągną...

,,Kocham cię'' cz. 2 SHINee Yaoi Przez te ciepło moja wena wiruje. Ma wizje na to...i nagle na to. Te ciepło jest już na prawdę męczące. -.-Czas na Jonghyun'a i Taemin'a, którzy wpakowali się w niezłe kłopoty ^^<33Życzę miłego czytania....     Po tym jak Minho...

6. Ruchome piaski No dobra robaczki, nie wytrzymałam i wytworzyłam notkę :D To dzięki wam i waszym komentarzom. Arle ma rację- komentarza wpływają na wenę:) I dodatkowo dodają mi energii do pisania. Nie wiem jaki cudem godzę to co się teraz dzieje, ale póki co...

The way we are : Rozdział I W wielkich bólach ale... napisałam :)Nie jestem jednak co do tego tak 100% przekonana. Nie wiem czy to jest to...ten kierunek dokładnie. Ale nic :) Co ma być będzie :)Mam nadzieję, ze się spodoba :)Życzę miłego czytania :)   THE WAY WE...

Rozdział VI Kochane, następny rozdziała, bardzo proszę ;) Aż sama jestem pod własnym wrażeniem. ;)Dziękuje za każde dotychczasowe komnetarze. One naprawdę bardzo nakręcają do pisania ;*Miłego czytania. ŁÓŻKO W PARYŻURozdział 6 Zaparkował niemal pod samym...

I. Mam dzwonić po karawan i księdza? Dobra , taki podobny prezent jak lilyth Czuję się jak małe dziecko które dostaje spazmy na punkcie mikołajek , ale cóż...TAKA NATURA! = D   06.12.2010 Kochany pamiętniku! Tak wiem chłopak w moim wieku piszę w pamiętniku? Czysty świr....

"Teddy Bear" ~~ Rozdział 6 (+18) Witam :3 Ten rozdział dedykuję naszej kochanej Kasumi, która z pięknej kijanki zamieniła się w piękną żabę Minho (wiem, nikt nie rozumie, ale wystarczy, że Kasumi wie :D). Dziękuję jej także za ten piękny obrazek dla "Teddy Bear",...

8. Wesołych Świąt ! Nim pozwolę wam na czytanie świątecznej notki, pragnę z całego serca złożyć życzenia wszczególności moim wiernym czytelniczkom : Bblig i Pannie Nimue, które dzielnie czytają te moje nieszczęsne wypociny :PA zatem: Pogodnych, radosnych i przede...

Hurricane Venus : Rozdział IV Odkąd drzwi zamknęły się za Hongkim, nie odezwali się do siebie ani słowem. Zegarek z czerwonym żółwiem ninja jaki wisiał na ścianie, tamą powoli wskazówki, zagęszczając jeszcze bardziej atmosferę, jednocześnie nadając ciszy co najmniej...

Bezdomny - Początek / 2Min Witam po dwóch tygodniach czy nawet trzech!! T^TTak dawno nic nie dodałam. Mam tyle zamieszania w życiu. Cały czas coś muszę robić, albo ktoś coś ode mnie chce -.-" W każdym razie już wróciłam z one-shotem 2Min :DCo do...

Przyjaźń zobowiązuje... -Minho! Ruszaj zgrabny tyłek! Znowu jesteśmy spóźnieni!-Ciekawe przez kogo. - prychnął brunet wpadając na przedpokój gdzie stał już kompletnie ubrany i gotowy do wyjścia Key.- Kurwa mać! Gdzie jest ten pieprzony but!- Nie możesz założyć innych?...

Only friends? Powiem wam szczerze, ze nie spodziewałam się, że napiszę coś jeszcze do Nowego Roku;p Ale najwyraźniej stary dziadek rok 2011 postanowił posypać mi jeszcze na odchodne weną i włala! One-shot!Ostatnio mam fazę na tą dwójkę, więc musicie mi...

Rozdział XVII Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze ;*Miłego czytania ;) ŁÓŻKO W PARYŻURozdział 17 Nawet nie zauważyli kiedy minął styczeń i przyszedł luty, przynosząc ze sobą tony śniegu i szczypiący w nawet szczelnie opatulone części ciała mróz. Miasto...

"Teddy Bear" ~~ Rozdział 5 Hej Bąble ;] Nie będę tym razem przedłużać jak zawsze :DTo tak z okazji Walentynek dla was :**** ~Hira&Rose Zapraszamy...        "Teddy Bear" ~Rozdział 5      ...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów