.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
my ps vita ‹› yaoi ‹› dr house ‹› byakuya ‹› przytul mnie ‹› justin bieber pl ‹› mój chłopak ‹› nowa ‹› w-f wiersz ‹› Green ‹› malowanie ‹› pistolet na kulki ‹› wiersze na nk o mnie ‹› wiersze na nk ‹› jestem debilka ‹› blog-plotkarski ‹› aleks ‹› ciekawe ‹› pomidory ‹› nasza klasa ‹› mama ‹› peach girl ‹› wolny ‹› nasza klasa 6b ‹› bill ‹› sakura i sasuke ‹› pokemon ‹› rozdzia ‹› Dobranoc ‹› Peja ‹› emo ‹› w-f wiersz ‹› urodziny ‹› Julcia ‹› zdrowie ‹› http ‹› nejiten ‹› opowiadania ‹› dzien dobry ‹› pein ‹› wierszyki o ‹› kobieta ‹› mui ex ‹› 4klasa ‹› wiersze o mnie ‹› bart ‹› kinia moje ‹› blog ‹› japonia ‹› gallery ‹› hannah montanna ‹› nauka ‹› istnieje ‹› dupa ‹› maleńka ‹› Manchester United ‹› drewno ‹› cisza jest moja ‹› suczki ‹› uroda ‹› strasznie ‹› orlando ‹› hong ‹› opowiadania o Th ‹› bleach ‹› chuj ‹› Orgazm ‹› tajemnice życia kl 4 ‹› mma ‹› my diary ‹› historie na nk ‹› Journey ‹› sue ‹› hong ki ‹› cicho ‹› shea ‹› grupy ‹› zdięcia ‹› fashion ‹› lublin ‹› jestem emo ‹› straszne historie na nk ‹› avki ‹› opowiadanie z cristiano ronaldo ‹› najlepsze ‹› dziewczyn ‹› recenzja ‹› smierci ‹› nastolatki ‹› klamstewka ‹› my chemical romance ‹› dla kolezanek ‹› anime ‹› suk ‹› wstA ‹› FT Island ‹› register ‹› okulary ‹› komiks ‹› tokio hotel ‹› sami ‹› dlaczego kocham cie ‹› g dragon ‹› joanna ka ‹› kotki ‹› skin ‹› nieznajoma ‹› black ‹› shaman king ‹› goo ‹› wychowanie ‹› wiersz ‹› linki ‹› optymistyczne ‹› rysunki ‹› rob ‹› dla dzieci ‹› tapety ‹› krzysiek ‹› kazekage ‹› opowie ‹› jaka jestem ‹› sukces ‹› OBRAZKI wF ‹› hokage ‹› g-dragon ‹› oczy ‹› pick ‹› cody ‹› dzie ‹› Okumu ‹› agnieszka ‹› Data ‹› ElVin ‹› tom ‹› alien ‹› o Hinata ‹› kalendarz ‹› harry ‹› przyja ‹› demon ‹› dla kolegi ‹› STRASZNE ‹› wilki ‹› wszystkiego ‹› kumpela ‹› zielone oczy ‹› michael ‹› klaudia ‹› ZDJECIA ‹› wycieczka ‹› nazwy ‹› kocham cie ‹› opisy na nk ‹› Green day ‹› najlepsza przyjacika ‹› cisza g ‹› MIOCI ‹› rasta ‹› marcin ‹› egypt ‹› kocham ci ‹› dziewczyna ‹› scrubs ‹› Tokio hotel op ‹› piersi ‹› poduszki ‹› find ‹› bombki ‹› roxy ‹› zelf ‹› buziaki na NK ‹› dante ‹› big ‹› snarry ‹› wiersze z ‹› przepraszam ‹› ania ‹› ball ‹› wiersze na nk o mnie ‹› Hinata ‹› myli ‹› WEEKEND ‹› dodatki ‹› dziewczyny ‹› znaki ‹› tajemnice ‹› trzy ‹› rok ‹› w-f wierszyk ‹› USA ‹› wiola ‹› wodzie ‹› kotek ‹› naruto sk ‹› sklep ‹› mlode ‹› pamitnik ‹› 2 Min ‹› nasza klasa pl

Wyszukaj na blogach

Epilog Epilog -Meggi? Pamiętasz, że tuż przed atakiem na Starka chciałaś mi coś powiedzieć? Nie dokończyłaś wtedy zdania. To szło jakoś „Przepraszam Chris. Pamiętaj, że zawsze będę cię…”. Co miało być na samym końcu?- Meggi była...

Rozdział 25 25 -Wstawaj Młoda. Mamy jeszcze trochę drogi przed sobą- Jakiś przyjemny głos zaczął mnie budzić. Gdy otworzyłam oczy zobaczyłam łąkę i przypomniało mi się gdzie jestem. Już nie było tak przyjemnie. -A gdzie Ty chcesz jeszcze biec? Tutaj nikt...

Rozdział 26 26 -Nieeee- krzyknął Chris i rzucił się w stronę Meggi, aby ją powstrzymać, ale było już za późno. Dziewczyna zaatakowała. Stark wiedział, co go czeka. On znał ją najbardziej. W końcu to on był jej Hollowem. On miał dostęp do jej umysłu....

hm..dorośli są dziwni..czyli czwartkowa notka(pierwsza) ;] Dzisiaj ranek był bardzo interesujący.Starzy się wkurzyli na mnie w środę wieczorem do tego stopnia,że chcieli mi monitor wymieść z pokoju ;P ale im to nie wyszło...No i ta stara wiedźma przylazła do mojego pokoju o 6,żeby mnie...

Hejo...(czyli wariatka wita xd) siema!! tu bedzie zycie moje..troche zwariowane,ale tez nudne i bezsensu czyli tak jak wiekszosciczasem mam wrazenie,ze ucieklam z wariatkowa,ale sobie uswiadamiam,ze dopiero wyszlam z domu xDno, a pozniej ide do domu wariatów czyli tej mojej...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów