.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
USA ‹› sama pisa ‹› dup ‹› o Hinata ‹› porno ‹› ino ‹› pro ‹› hannah montana 4 ‹› skup ‹› odpoczynek ‹› przyja ‹› naruto sk ‹› nasza klasa ‹› grupy ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› odkrywamy ‹› kot ‹› http ‹› cisza ‹› hej ‹› chlopak ‹› z pytaniami ‹› strasznie ‹› OBRAZKI wF ‹› doda ‹› anna ‹› marta ‹› find ‹› przyjaciele ‹› imvu ‹› love ‹› w-f wierszyk ‹› jaka jestem ‹› istnieje ‹› jesie ‹› przypadkowe ‹› sukces ‹› wiersze o mnie ‹› Ewa ‹› o marzeniach ‹› gallery ‹› cisza jest moja ‹› czerwony ‹› bill kaulitz ‹› Jeba ‹› historie na nk ‹› 27 urodziny ‹› forever ‹› mieszne ‹› hotel ‹› Dobranoc ‹› hotel 54 ‹› filmy porno ‹› bzium ‹› ron ‹› jaka jestem ‹› monika ‹› super ‹› szablony ‹› kocham cie bo ‹› to tylko seks ‹› fotki ‹› host ‹› dla dzieci ‹› humor ‹› zdj ‹› dla kolegi ‹› obrazy na nk ‹› zycie ‹› site ‹› klasa ‹› kocham ci ‹› lala ‹› pracuje ‹› fashion ‹› gay ‹› wiersze na nk o sobie ‹› pies ‹› OBRAZKI w-F ‹› bo kocham ‹› obrazki na NK ‹› 2 Min ‹› opisy na gg ‹› wierszyki o ‹› dlaczego kocham cie ‹› pomoc ‹› cicho ‹› gry ‹› sport ‹› nicol ‹› moda ‹› sakura sasuke ‹› snape ‹› wiadomo ‹› tokio ‹› klasa 4 ‹› chuj ‹› magia ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› okulary ‹› czy mnie kochasz ‹› dzie ‹› zaj ‹› nowa ‹› zaloz ‹› test kl 6 ‹› transport ‹› gif smok ‹› hejka ‹› mp3 ‹› Madonna ‹› przepraszam ‹› FT Island ‹› bleach ‹› Lady ‹› us5 ‹› drewno ‹› photo ‹› Green ‹› Polska ‹› imvu ‹› image ‹› sprouse ‹› zaj ‹› dla przyjaci ‹› wakacje ‹› dziewczyna ‹› ryba ‹› wyznanie ‹› w-f wiersz ‹› lee ‹› girl ‹› rozdzia ‹› ewiczka ‹› Song ‹› key ‹› zdrowie ‹› wstA ‹› big ‹› romantyczne ‹› kochaj ‹› cloud ‹› h2o ‹› recenzja ‹› roman ‹› one direction ‹› kocham cie ‹› avatary ‹› wiersze na nk o sobie ‹› mj chopak ‹› michael ‹› k pop ‹› sue one ‹› gwa ‹› fajny ‹› wszystkiego ‹› historie na nk z hp ‹› ball ‹› WEEKEND ‹› dzie dobry na nk ‹› w-f wiersz ‹› kreatywno ‹› tenten ‹› kochaj mnie ‹› kotek ‹› blog ‹› test ‹› justin bieber ‹› sprawdzian ‹› sklep internetowy ‹› jarek ‹› przytul mnie ‹› muzyka ‹› KakaAnko ‹› rok po ‹› nasza klasa pl ‹› jestem emo ‹› prace ‹› teen ‹› ania z ‹› pain i ‹› wiki ‹› kla ‹› obrazki ‹› Green day ‹› rysunki ‹› moje fotki ‹› hobby ‹› gwiazdy ‹› skin ‹› kiba ‹› WITAM ‹› stojak ‹› ruda ‹› MIOCI ‹› wiersz o mi ‹› komplementy ‹› koty ‹› oczy ‹› Sai

Wyszukaj na blogach

MANGA XD Manga to japoński komiks, który jest jedynym w swoim rodzaju stylem rysowania komiksu. Tematyka, sposób kadrowania (niezwykle dynamiczny), projekty postaci i przedmiotów oraz kolorystyka, czyli klasyczna biel i czerń - to wszystko składa się na...

Co to jest manga?  Manga Zastanawiając się nad pytaniem, co to jest manga powinniśmy na początku znaleźć luźne tłumaczenie tego słowa. Niepohamowane obrazy (man.-niepohamowany ga.-obraz), gdyż takie jest dosłowne znaczenie słownikowe. Powstała ona w Japonii...

Manga - co to jest? Jedyny w swoim rodzaju japoński styl rysowania. Manga to w wolnym tłumaczeniu - niepohamowane obrazy. Manga ma trzy podstawowe style. Shonen manga Są to komiksy dla chłopców, uczniów podstawówek i liceum. Bardzo często bohaterowie mang...

Co to jest manga? Sieee. Na początku dziękuje za komentarzy. Jest ich dość sporo. No, żeby przy każdej notce było tyle komentów.xD Długo nie pisałam notki, no ale przez 2 dni neta nie miałam . Przez ten czas obejrzałam każdą anime, jaką miałam. A dokładnie...

manga Pewnie zastanawiacie sie co to jest manga juz wam wyjasniam: Dosłownie tłumacząc, manga oznacza ‘niepohamowane obrazy’. Słowo manga znalazło się w powszechnym użytku po opublikowaniu w XIX wieku Hokusai Manga, zawierającej...

Manga Club Oto przed państwem....MANGA CLUB!Zacznijmy od tego,czym będzie rubryka Manga club. A więc Manga Club, może was zaciekawi. Jak mówiłam jest to nowa rubryka, ale nie taka zwykła.Manga Club,to będzie klub w którym będą od dziś polecane...

1 nota Hej.Dam obrazki z paniami i dziewczynami.     Tej seri tyle ale są inne         Teraz inna...

Manga to nie tylko duże oczy i długie nogi. Manga. Jej zagorzali miłośnicy wiedzą, co oznacza to słowo. Laicy za pewnie nie, więc: słowo manga oznacza płynące lub niepohamowane obrazy czy też nieodpowiedzialne rysunki. Powstała ona ponad 50 lat temu w Japonii. Mało kto wie jednak,...

Miedzy Manga,Anime i Hentai xD ManGa Dosłownie tłumacząc, manga oznacza ‘niepohamowane obrazy’. Słowo manga dostało się do powszechnego użytku po opublikowaniu w XIX wieku Hokusai Manga, zawierającej posortowane rysunki ze szkicowników znanego artysty ukiyo-e,...

Czym jest manga? Manga - szczerze mówiąc nie znam Japońskiego i nie wiem co w dokładnym tłumaczniu oznacza to słowo. Jednak takie słownikowe opisanie wyrazu nie jest tak naprawde potrzebne to zrozumienia tego terminu. Japonia to kraj milionów ludzi, którzy do...

Poco ten tytuł?? Hejka !!!! Nie będę pisać kim jestem bo to nie ma sensu :P Jeśli chcecie mnie poznać napiszcie na moje gg 768873:) Mogę wam powiedzieć tylko tyle ze manga jest całym moim życiem !!! Po prostu ją Kocham !! Moim mottem jest: ,,Manga wczoraj , manga...

Manga - co to takiego?? Wiele osób nie wie co to w ogóle jest manga. Postaram się to wyjaśnić :) Manga to japońskie słowo wywodzące się ze sposobu ozdabiania rycin i innych form sztuki użytkowej, współcześnie oznacza japoński komiks. Manga wyewoluowała z miksu ukiyo-e...

346 Sprzątam. Po niedzieli jadę do babci prawdopodobnie na większą część wakacji. Plany? Balcon. Niucon. Może jeszcze jakiś konwent. Czytanie książek. Pisanie fików (dzisiaj w nocy zaczęłam projekt o powstaniu styczniowym! \o/). No to może w formie...

Anime&Manga Dzisiaj zaspałam i nie poszłam do szkoły xD I tak miałam same nudne lekcje Nie miałam co robić, więc weszłam na kompa i postanowiłam dodać noteczke na mojego bloga Tapetki anime Co to jest anime i...

Manga Manga (jap. 漫画: man – niepohamowane, ga – obrazy) – japońskie słowo wywodzące się ze sposobu ozdabiania rycin i innych form sztuki użytkowej, współcześnie oznacza japoński komiks. Manga wyewoluowała z miksu...

Co ja tu robie?! Oraz... Shaman King - manga a anime - pierwsze starcie. "Moje pierwsze kroki w necie..." Czasami aż trudno mi uwieżyć, że półtora roku temu, jeszcze nie miałam internetu. Co prawda miałam z nim styczność, bo dzisiaj jest on praktycznie wszędzie, ale w domu, to po prostu w domu....

Anime kontra Manga Ohayo! Pewnie niektórzy z was niekiedy zastanawiają się,,Czy najpierw przeczytać mangę,czy obejrzeć anime?"Odpowiedzi na to pytanie nie znam,jednak każdy ma swoje zdanie,niektórzy uważają że lepiej najpierw przeczytać mangę bo ona wychodzi...

Prudence samt adrenalin - effektivt anslutning Spelande är inte bara elementet eller möjligen någon av planen. Tvärtom tvärtom - hasardspel är tänkt åtgärder, i försiktiga, ​​som inte ersätter galenskap. Även de största noggranna spelarna känner adrenalinet, som I vara...

Otoczenie Pozwolę sobie skopiować lekko notkę nastki i opisać kilka wybranych przezemnie osób. Dasia- osoba nie posiadająca imienin. Wiecznie zdesperowana ;D nastolatka, która w chilach radości i cierpienia sięga po kartkę i ołówek 4B.Oglądająca LOST i...

Super Sailor Moon movie lub manga Sailor Moon tom 11 Luna , księżycowa kotka ... Nigdy nie była zakochana , nigdy ale przychodzi taki czas że nawet ona się zakochuje i to nie w kocie a w... człowieku ! Ukochany księżniczki Kagui to wzruszająca opowieść o miłości Luny do Kosmo,Kakeru( w mandze i...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..29 30

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów