.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Temari Shikamaru ‹› dzien dobry na nk ‹› historyjki na nk ‹› przepraszam ‹› Hejcia ‹› obrazki z napisami ‹› robert lewandowski ‹› hentai bleach ‹› paramore ‹› yuri ‹› doda ‹› wiktor ‹› wiersze z ‹› konferencje ‹› Od czterech lat mieszka i studiuje w Poznaniu ‹› istnieje ‹› masta ‹› ATB ‹› sasunaru ‹› site ‹› Biel ‹› o kumpeli ‹› temashika ‹› Taylor ‹› gry ‹› Sasuke and Sakura ‹› witch czarodziejki ‹› przyjaciele ‹› http ‹› pami ‹› WITAM ‹› rok ‹› smutna ‹› wiki ‹› malfoy granger ‹› ginevra molly weasley ‹› dzien ‹› przepisy ‹› koreanczyk ‹› wierszyki walentynkowe ‹› cipka ‹› przyjaźń ‹› cureczka ‹› polityka ‹› wiersz o mioci ‹› rozdzia ‹› chelsea staub ‹› zwykły pamiętnik ‹› Tobi ‹› hotel 54 ‹› opowiadania ‹› martyna ‹› dla dzieci ‹› myli ‹› usta ‹› cytaty ‹› o milosci ‹› karen ‹› fineasz i ferb ‹› tsubasa chronicle ‹› horacy ‹› zuza ‹› pati ‹› magia ‹› wierszyki mi ‹› zwyk ‹› wiersze na nk mnie ‹› obrazki z ‹› lato ‹› praktyki ‹› dylan ‹› Jaja ‹› dziewczyna ‹› avki ‹› filmy ‹› wiosna ‹› camp ‹› peni ‹› wyznanie ‹› anty ‹› super ‹› obrazki ‹› key ‹› obrazki na NK ‹› skin ‹› w-f wierszyk ‹› moja muzyka ‹› dziewczyn ‹› miska ‹› nastolatki ‹› star ‹› jaka ‹› dlaczego kocham cie ‹› Gaara i ja ‹› obrazy ‹› Tokio hotel op ‹› kocham ‹› dzien dobry ‹› urodziny ‹› dla przyjaci ‹› kotki ‹› sasosaku ‹› ubrania ‹› girl ‹› cisza g ‹› katrin ‹› wychowanie fizyczne ‹› STRASZNE ‹› mps-vi ‹› kocham cie ‹› buziaki na NK ‹› dorota ‹› pro ‹› OBRAZKI wF ‹› skup aut ‹› emo ‹› cicho ‹› len ‹› jaka jestem ‹› zimno mi ‹› oczy ‹› britney ‹› opowiadanie ‹› hejka ‹› dzie dobry na nk ‹› dr house ‹› blogasek ‹› nauka ‹› wakacje ‹› szablon ‹› pain i ‹› kocham ci ‹› magda ‹› link ‹› johnny ‹› okulary ‹› OBRAZKI w-F ‹› Green ‹› hong ‹› photo ‹› OBRAZKI w-F ‹› 2 Min ‹› kredyty ‹› muzyka ‹› wszystkiego ‹› sama pisa ‹› przyja ‹› narnia ‹› pokemon ‹› nasza klasa 6b ‹› kiba ‹› o jesieni ‹› jego dziewczyna ‹› kosmakuu ‹› milosne ‹› Ichigo x senna ‹› ania z ‹› grupy ‹› hotel ‹› trzy ‹› zdj ‹› bill ‹› ania ‹› opowie ‹› jessica ‹› Hinata ‹› SLUBNE ‹› dzie ‹› kocham cie bo ‹› teamin ‹› nienawi ‹› test ‹› USA ‹› obrazy na nk ‹› dla dziewczyny ‹› dupa ‹› Journey ‹› dziewczyny ‹› stopy ‹› pain ‹› rok po ‹› opisy na nk ‹› zima ‹› Data ‹› gwiazdy ‹› shea ‹› zdrowie ‹› naruto sex ‹› justin bieber ‹› nazwy ‹› blogi ‹› cisza jest moja ‹› zimno ‹› harry ‹› mama ‹› wierszyki urodzinowe ‹› cisza ‹› naruto sk ‹› rower ‹› Hikaru x Kaoru

Wyszukaj na blogach

Dla Ciebie Mamo Tak bardzo Mamo... Juz nie pamietam kiedy ostatnio powiedzialem, ze Cie kocham Mamo przepraszam. Napewno wiesz, ze tak jest! Tak bardzo, Tak strasznie pragne wtulic sie w Ciebie Mamo, Tak bardzo bym chcial wejsc pod Twoja spodnice...

Mamo... MODLITWA NIENARODZONEGO DZIECKAMAmo, dzisiaj mnie zabiłaśpowiedz, obchodzi Cię to co zrobiłaś?Dlaczego w takiej chwili mnie zostawiłaś?Mam tyle pytań do Ciebieale ty uważasz , że moje miejsce jest w niebieDlaczego mnie nigdy nie kochałaśDlaczego...

Mamo...nie pozwól by zatopiły mnie fale zapomnienia!!! Smutne, szare opuszczone ściany A w nich mój wizerunek zapłakany Moje oczy pełne gorzkich łez Bo ciągle w nich deszczowy dzień W myślach szaleje groźna burza... A w sercu wielka bolesna kałuża... Smutek i żal kłębią się w moim życiu Jak...

MAMO... Mamo... Twoja krew płynie we mnie I me serduszko choć maleńkie Twoją krew tłoczy w moje ciało Dobrze mi z tobą mamo... Ale dlaczego twe serduszko Bije tak szybko tak strachliwie? Czy coś się dzieje, coś się stało Ja też się boję...

...:::MAMO:::... Mamo - to Ty dajesz siłe mi ... Abym tutaj żył ... Za to dzięki wielkie Ci ... Trzeba być sobą - aby być w życiu kimś ... Tak mówiłaś zawsze mi ... Nieraz pogubiłem sie w tym wszystkim - jak małe dziecko nieświadome wielu spraw ... A Ty...

Opowiadanie. Różyczka Kropki nie chciały znikać; wręcz ich przybyło. Mały brzuszek pokrył się cały różowymi cętkami. Nasza pediatra tego dnia nie przyjmowała; trzeba było pojechać do przychodni przyszpitalnej. Szpital św. Łukasza przypominał brzuch bestii, która...

Na zawsze i na wiecznośc. Dziękuje Ci Mamo, za to, ze dałaś mi Miłość większą niz to wszystko. Dziękuje Ci ze jesteś 21.04.1951!=58 lat:);* So this is who I am, And this is all I know, And I must choose to live, For all that I can give, The spark that makes the power grow And I will stand for my dream if I can, Symbol of my faith in who I am, But you are my...

Kocham Cię Mamo.. ..Za nieprzespanych wiele nocy Za uśmiech w chwili zapatrzenia Za ucałowanie łezki małej Gdy zapłakały moje oczy Za serca zbuntowanego wyciszenie Kocham Cię Mamo... Za dotyk Twoich ciepłych dłoni W chwilach choroby, dni bez słońca I gdy...

Kocham cię mamo Kocham cię mamo bo twoje serce bije jak refren w mojej piosence. Kocham cię mamo Za twoje bajki O kocie, który Nie palił fajki. Kocham cię mamo Bo serce twoje ...

Mamo [*] Odchodzę, by zmierzyć się z wrogiem I walczyć najlepiej jak mogę. Słyszysz mamo? Idę już w drogę! Szczęścia wymów proste słowa. Urosły mi skrzydła, więc latać chcę, Odnosić zwycięstwa, to możliwe – wiem. Idę, mamo, lecz nie płacz,...

Kocham Cię Mamo Za nieprzespanych wiele nocy Za uśmiech w chwili zapatrzenia Za ucałowanie łezki małej Gdy zapłakały moje oczy Za serca zbuntowanego wyciszenie Kocham Cię Mamo... Za dotyk Twoich ciepłych dłoni W chwilach choroby, dni bez słońca I gdy...

oko w oko z antykiem... najgorzej to zawsze powiedziec rodzicom... mamo to, mamo tamto... chyba woli uslyszec odemnie, ze "wiesz mamo, wybralam szkole, chce pracowac w X." niz "mamo bedziesz babcia" DDD:D generalnie moj wczorajszy prostytucyjny nastroj ulecial wraz...

Mamo wróć ! Nigdy nie zastanawialam sie jakby wygladalo moje zycie jak nie teraz. Moze bylabym corka smieciarza, albo multimiliardera? Jak na razie jestem corką Pani prokurator Alice Williams i biznesmena Eric' a Williams' a. W sumie to z rodzina...

Rozdzial 1 - Wspomnienia Rozdział 1 - Wspomnienia Jest druga w nocy, jak zwykle patrzę na Księżyc, mogłabym go oglądać całymi nocami. Niestety pora już spać. Schodzę z parapetu, zamykam okno i kładę się do łóżka. Dziwne, ale gdy patrzę na Księżyc to czuję się...

Dziękuję Ci Mamo...że byłaś Dziękuję Ci Mamo za wszystko... że mnie urodziłaś... że nie tylko w tych dobrych... ale i złych momentach byłaś. Dziękuję Ci mamo... za miłość, którą mi dawałaś, za dobre serce i cierpliwość... jaką dla mnie miałaś. Dziękuję Ci za to,...

Mamo Twe powieki ze zmęczenia opadają Praca potem dom ... wytchnienia Ci nie dają Wiem, że jesteś – lecz daleko odemnie Wiem, że się martwisz – lecz nadaremnie Chcę Cię przytulić ... wesprzeć Cię Mamo Chcę byś w tym dniu to Ty...

Mamo Twe powieki ze zmęczenia opadają Praca potem dom ... wytchnienia Ci nie dają Wiem, że jesteś – lecz daleko odemnie Wiem, że się martwisz – lecz nadaremnie Chcę Cię przytulić ... wesprzeć Cię Mamo Chcę byś w tym dniu to Ty...

Mamo Tekst wysrodkowany Dziecko zapyta – a czemu ptaszki śpiewają I czy słoneczko musi zachodzić, Dlaczego uśmiechu ludzie nie mają I czy też wiatr tak musi zawodzić? Dlaczego księżyc raz duży, raz mały, Dlaczegoż mamo smutkiem...

Zawsze Będę Po Twojej Stronie, Mamo... Często się kłócimy, Ale to uroki dorastania nastolatka. Często się nie zgadzamy, Ale to dlatego, że mamy różne zdania. Spędzamy ze sobą dużo czasu, Choć pracujesz od rana do wieczora. Czasami jestem zła na Ciebie, i to bardzo, Lecz jakoś...

Nie obchodzi mnie, jak to się stanie..:) Ja wygram ten rok i już! CO?!?!?!?! To już? Kończy się rok??? Nie, niemożliwe. Nie może tak szybko zakończyć swojego żywota. Ale generalnie, nie chciałabym nikogo wypraszać, ale w sumie możesz sobie iść w pizdu. TAK! Wynoś się beznadziejny roku i przynieś lepszy....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..110 111

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów