.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
zielone ‹› 3 klasa ‹› buziaki ‹› Neji ‹› najlepsza przyjacika ‹› oczy ‹› super ‹› boruc ‹› wakacje ‹› rob ‹› przyroda kl 4 ‹› bo kocham ‹› MIOCI ‹› JR REN ‹› pisz ‹› Manchester United ‹› pami ‹› miley av SS ‹› find ‹› gitara ‹› seul ‹› zimno mi ‹› Tokio hotel op ‹› kot ‹› mama ‹› sweet ‹› magda ‹› doda ‹› zaj ‹› przyja ‹› miley cyrus ‹› istnieje ‹› moda ‹› czynnosci zyciowe ‹› dodatki ‹› Uchiha ‹› http ‹› odpoczynek ‹› nevada tan ‹› 4 klasa ‹› WITAM ‹› po pierwsze ‹› samotnosc ‹› ciesz ‹› filmy ‹› Song ‹› renji i ichigo ‹› blogi ‹› kluby ‹› peach girl ‹› usta ‹› Tsunade ‹› relaks ‹› opowiadania yaoi ‹› lublin ‹› bill ‹› cichutko ‹› obrazki z ‹› wyznanie ‹› site ‹› dziewczyn ‹› wierszyki na nk ‹› OBRAZKI w-F ‹› ODKRYWAMY TAJEMNICE ZDROWIA ‹› naruto 39 ‹› wiersze o mnie ‹› muzyka ‹› michael ‹› zycie ‹› wierszyk o w-f ie ‹› jessica ‹› jezus ‹› żółwie ‹› pomoc ‹› sport ‹› link ‹› USA ‹› smok ‹› opisy na gg ‹› jaka jestem ‹› ball ‹› tomasz ‹› kasia ‹› kocham cie ‹› Wojna ‹› 27 urodziny ‹› black ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kwiatek ‹› opowiadania o Th ‹› klaudia p ‹› duchy ‹› mj chopak ‹› praktyki ‹› sakura ‹› gry ‹› klacz ‹› olka ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ren ‹› mokra ‹› harry ‹› szablon britney ‹› mieszne ‹› mamo ‹› rihanna ‹› kometarze na nk ‹› misie ‹› lol ‹› code ‹› kocham cie bo ‹› wierszyk o wf ‹› STRASZNE ‹› trójkąty ‹› nasza klasa ‹› konie ‹› moje fotki ‹› dlaczego kocham cie ‹› dietA ‹› blog ‹› milosc ‹› kinga ‹› Gaara i ja ‹› hinata ‹› peni ‹› kamila ‹› rok ‹› Holiday 1 ‹› wikusia ‹› z pytaniami ‹› nowa ‹› hejka ‹› moje wiersze ‹› najlepsza ‹› humor ‹› najlepsze ‹› wiadomo ‹› fashion ‹› nauczycielka ‹› pies ‹› szablony ‹› Sterling ‹› taylor lautner av ‹› wiki ‹› vanessa ‹› big ‹› kocham ‹› nazwy ‹› final fantasy ‹› nazwy na nk ‹› ryby ‹› flowers ‹› dziewczyny ‹› seks ‹› opowiadania ‹› ksi ‹› cisza jest moja ‹› tesknie ‹› hermiona ‹› tomek ‹› cisza g ‹› nauka ‹› jaka jestem ‹› myli ‹› girl ‹› Pozna ‹› SLUBNE ‹› gay ‹› male ‹› g - dragon ‹› obejmij ‹› opowiadanie o ‹› trampki ‹› jaka ‹› wstA ‹› Hinata i Sasuke ‹› kobieta ‹› dziewczyna ‹› szablon ‹› test ‹› czy mnie kochasz ‹› naruto x hinata ‹› rok po ‹› kocham ci ‹› Wszoraj i dziś 7 ‹› porno ‹› wszystkiego ‹› rock ‹› grupy ‹› klasa ‹› Hilton ‹› azjata ‹› obrazy ‹› marcin ‹› cycki ‹› nasza klasa 6b ‹› lee ‹› klasa 4 ‹› kupa ‹› cascada

Wyszukaj na blogach

Gosia Andrzejewicz » Cud Oh, na na Oh, na na Pocałunkiem witasz mnie... Rano w każdy dzień... Właśnie wtedy czuję, że... Że unosisz mnie... Bo tylko Ty potrafisz tak kolororwać oddechem mój cały świat Dziś moją twarz malujesz paletą Twych barw Ref.:...

wywiady:))!! W dziesięć miesięcy na szczycie!Lipiec 2005nagrywanie płyty ,styl,wygląd-kariera dla Tokio Hotel była miesiącami przyotowań.Od 10 do 15 lipca przedstawiali się w 5 miastach,gazetach na żywo.Wszyscy ą zadowoleni Tokio Hotel jest kapelą...

Notka żeby było wiadomo jestem Chłopakiem Który jest fanatykiem TH no więc nowa notka Więc Moje Opko więc nie śmiejcie się te Pedalskie Chwile to wymyśliła moja koleżanka Opko -o 7:00 Obudziłem się żeby iść do Szkoły a patrze i widze...

New Blog, Przedstawienie postaci, i Rozdział! Po pierwsze to jest to moje drugie opowiadanie i mam nadzieję że będzie lepsze od pierwszego. Jeśli chcecie przeczytać pierwsze to mam je na adresie : http://angelika-zycie-z-th.blog4u.pl . Nadal je prowadzę więc na nie wpadacie. Co by tu...

nasze ciało i brzydkie i ładne20.01.2014 Zbzikowanym na punkcie swej figury ,przypominam historie księcia który narzekał że nie znalazł idealnych butów aż spotkał człowieka bez stóp.Lepiej mieć zdrowe ciało choć dalekie od ideału.Nie powinnam tego pisać.Sama uważam że dużo mi brakuje...

klejne supcio dni...;) siemka...dzięx za komcie...;):* co tam u was słychować?(piszcie w kmciach)u mnie wszystko git a zwłaszcza po wczorajszym dniu...zostałam nazwana p.trenerką...bo ćwicze z taką jedną Kleosią...na zawody...potem przytjechał Przemek(chłopak...

Kat - 'Trzeba zasnąć' Krążę jak wilk polarny - w wilczej duszy zew. Czego się bać w cieplarni stada? Ostrzy kłów bogów niespełnienia. Oczy gaszących wszystko. Wszelki płomień ust. Kiedy mi trzeba zasnąć - sowi czuły sen. Nagi i pełny zjaw kochania....

Strzeszcie się gothów...buuu Krązy to po sieci i nie mogłam się oprzeć,żeby tego nie zamieścić:) Jeżeli Twoje dziecko jest gothem, zmień to z pomocą Boga! Poniżej znajduje się lista znaków ostrzegawczych, które wskazują na to, że Twoje dziecko jest zagubioną owca i...

ciekawe kto to wymyślił? zobaczyłam to na innym blogu i musiałam to też tu zamieścić.trochę to bekowe ale sami zobaczcie i raczej nie bierzcie na serio.ja sama mam ze 20 punktów ciekawe ile wy?he he 1.Regularnie nosi czarną odzież. 2.Ubiera koszulki z nazwą lub...

7część !!!!!! 7 część!!!!!! ...Weszłam tam i zobaczyłam półnagą Martę w objęciach mojego ojca. Patrzyłam na nich z obrzydzeniem aż się od siebie oderwali. - Nutria to... – jęknęła Marta i zakryła się jaką szmatą Wybiegłam z salonu. - idę do...

**** jestem zachwycona podejściem do sprawy, opiekuńczością i znajomością tematu przytoczonego niżej fragmentu. Poczytajcie, podejdźcie do tematu z powagą! i uważajcie, goci są wśród nas!!!Jeżeli Twoje dziecko jest gothem, zmień to z pomocą Boga!...

Wierszyki Czesc dzis moje obieanki wierszyki. I jak ale najpierw te dollsiki które obiecałam. Mam nadzieje że wam się spodobają oto: Sorry cos mi sie stało z kompem i nie moge wkleic obrazków. Ale wierszyki dam: Nikogo tak nie kochalam Choć mogłam...

Życie jak z obrazka Ok. 10-letnia dziewczynka maluje na kartce obrazek. Nawet nie wie o tym, że maluje otaczający ją świat, problemy, które zasłali na ludzi Los wraz z Matka Naturą. Dziewczynka ta narysowała chłopca, który łapie piłkę, ale której nigdy naprawde nie...

Haha;] Gdyby miłość była piekłem... Oddał bym duszę diabłu, by być przy Tobie. Gdyby miłość była zbrodnią... Popełniłbym ją, by być przy Tobie. Gdyby miłość była karą za grzechy... Grzeszyłbym, by być przy Tobie. Gdyby miłość była...

Nie umiem pisać :( Chochlik Złote słońce w poranku nad lasem świeci.. W korony drzew schodzi i z liści wstęgi światła plecie Za stokrotką gaj się maluje Zielony w te szmaragdy świata W strumyku cichy nurt prowadzi W skałach skacze i żywo...

.5 tragedyja Mizolowoszkolna Tragedyja. NARRATOR Dawno, dawno temu, za siedmioma górami i siedmioma jeleniami, gdzieś, gdzie nie dociera ludzka myśl, gołębie pocztowe, ani nawet Telekominikacja... Była sobie dżungla. AKT I SCENA...

Malowanko.! Jestem Typową malującą sie nastolatką .!  Maluje sie .!  Nie mocno oczywiście.! Jetem nastolatka więc tak jak kazda urzywa kosmetyków tak ija tyo robie ;P a zatem robie to od .! 3 lat  i nie zawsze sie  maluje bo czas na to...

Kobieta za dobrą jest... Przyszła z pracy do domu, wykończona, zmęczona i z cisnącą się na usta jedną myślą: spać. Dobrze jednak wie, że spać nie pójdzie, że będzie musiała posprzątać, ugotować, wyprać, wyprasować, odrobić lekcje i wyprowadzić psa. Nie ona nie jest...

Farba fluorescencyjna do wnętrza Atrakcyjność wnętrza, które jest zamieszkiwane ma bardzo duże znaczenie dla jego mieszkańców. Zazwyczaj chcą oni, aby było ono jak najładniejsze, zachwycało lokatorów ale także i gości. Najprostszym sposobem na zmianę wyglądu wnętrza, która...

Wywiad z Carlosem Santaną To już 3. album z kolaboracjami. Wydaje się, że bardzo polubiłeś tę formułę. - Jest wiele radości we wspólnym graniu i wzajemnym uzupełnianiu. Nowi artyści wnoszą do mojej muzyki świeżość i bardzo specyficzny rodzaj szczerości i autentyczności....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..27 28

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów