.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
love ‹› kpop gd ‹› Hejcia ‹› hotel 54 ‹› Sexy video ‹› byakuya x renji ‹› forever ‹› WITAM ‹› link ‹› Lód ‹› kocham ‹› joanna ka ‹› 2 Min ‹› Nick ‹› oczy ‹› girl ‹› sakura i sasuke ‹› dowcipy ‹› dzie ‹› nowa ‹› strasznie ‹› Miley Cyrus ‹› Autocom ‹› jaka jestem ‹› poradnik ‹› harry ‹› pomoc ‹› istnieje ‹› pain ‹› doda ‹› sklep ‹› zaj ‹› wiersze na nk mnie ‹› myli ‹› nasza klasa ‹› szabat ‹› rok ‹› obrazki na NK ‹› hannah montanna ‹› http ‹› Tokio hotel op ‹› mama ‹› szablon ‹› Data ‹› karolek ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› wierszyk ‹› rok po ‹› sakura i gaara ‹› Ewa ‹› samotnosc ‹› kochaj mnie ‹› miley cyrus ‹› hentai ‹› transport ‹› przepisy ‹› dylan ‹› madara ‹› konie ‹› przedszkole nr 22 ‹› harry ‹› johnnydepp ‹› sophie ‹› dr house ‹› cisza g ‹› opisy ‹› ontae ‹› ostry ‹› naruto ‹› zycie i smierc ‹› blog ‹› w-f wiersz ‹› koreanczyk ‹› jaka ‹› czerwony ‹› 3min ‹› photo ‹› rasta ‹› zdi ‹› no perfect ‹› jaka jestem ‹› nasza klasa pl ‹› key ‹› naruto sk ‹› odkrywamy tajemnice zycia ‹› Itachi i sakura ‹› shaman king ‹› opowiadania fantastyczne ‹› opowiadanie ‹› orihime ‹› find ‹› pistolet na kulki ‹› Tusia ‹› konoha high sy ‹› patka ‹› ciastek ‹› dziewczyny ‹› chuj ‹› damon ‹› sex ‹› kolonie ‹› sama pisa ‹› undefined ‹› opis na nk pracuje ‹› nasza klasa 6b ‹› pytania ‹› in the blood ‹› mj chopak ‹› seniorki 75 lat ‹› kobieta ‹› jego dziewczyna ‹› sex pl ‹› opisy na nk ‹› pozdrowienia ‹› pami ‹› britney ‹› turystyki ‹› tokio hotel ‹› opisy na gg ‹› tokio hotel ‹› kamil ‹› super ‹› wakacje ‹› wiki ‹› wierszyk o wf ‹› black ‹› wodzie ‹› porno ‹› avatary ‹› test ‹› Song ‹› sakura ‹› przyja ‹› nauczycielka ‹› ciekawe ‹› dziewczyn ‹› praktyki ‹› final ‹› linki ‹› dup ‹› czytanie ‹› peni ‹› trzy ‹› site ‹› fashion ‹› loki ‹› pracuje ‹› maine coon ‹› szablony ‹› joe ‹› tapety ‹› kasia ‹› krzysiek ‹› fairy ‹› KINO ‹› nastolatki ‹› urodziny ‹› siostry ‹› vampire ‹› 4 klasa ‹› wszystkiego ‹› buziaki ‹› najlepsze ‹› dla dziewczyny ‹› tajemnice zdrowia ‹› z pytaniami ‹› emilka ‹› dodatki ‹› sobota ‹› lala ‹› demon ‹› pein ‹› avatary na nk ‹› bill ‹› wstA ‹› big ‹› po pierwsze ‹› smutne ‹› michael ‹› one piece ‹› wycieczka ‹› dla przyjaci ‹› sklep internetowy ‹› STRASZNE HISTORIE ‹› naruto i sakura ‹› psy ‹› gry ‹› moje sekrety ‹› Neji i ja ‹› harry potter blog ‹› bo kocham ‹› przepraszam ‹› zamknij oczka ‹› usta ‹› zaj ‹› dla przyjaci ‹› kumpela ‹› dragon ‹› h2o ‹› nauka

Wyszukaj na blogach

Poezja to mówiące malarstwo... ***Czyż to mało znaczy cieszyć się słońcem, radośnie powitać wiosnę, kochać, zamyślić się, związać koniec z końcem?***Poezja to mówiące malarstwo, a malarstwo - milcząca poezja.***Aby znaleźć miłość nie pukaj do każdych drzwi. Gdy przyjdzie Twoja...

malarstwo?? Tak malrstwo!!Malarstwo z pierwszego rzutu oka jest łatwe ale gdy bardziej się tym zainteresujemy to odkryjemy że to sprawia trudność. Niektórzy mówią że nie potrafią malować a to nieprawda, każdy umie malować tylko musi wziąć się w garść i...

Rogier van der Weyden Rogier van der Weyden (1399/1400 w Tournai – 18 czerwca 1464 w Brukseli) – malarz, przedstawiciel szkoły niderlandzkiej. W 1435 roku został malarzem miejskim Brukseli. Nie sygnował i nie datował swoich dzieł.Biografia Życie w Tournai...

Manieryzm (sztuka) Informacje o www.oknatorun.com. Koniecznie zobacz!Parmigianino Madonna z długą szyją, 1534-40, Galeria Uffizi, FlorencjaGiambologna, Porwanie Sabinki, 1574-82Manieryzm – termin, jakim określa się zjawiska w sztuce europejskiej XVI wieku....

Girlband ;) Ten blog będzie o girlbandzie, który sama sobie wymyśliłam. Właściwie ten blog będzie w formie takiego opowiadania. Oto postacie:Imię i nazwisko: Allyson SmithHobby: Taniec, śpiew, punkData urodzenia: 21 września 1992 r.Zawód: Wokalistka, modelka...

Barok Annibale Carracci, Domine, quo vadisGeorges de la Tour, Święta MagdalenaKościół Il Gesù w RzymieDiego Velázquez, Wenus ze zwierciadłemPałac w WilanowieJerzy Siemiginowski-Eleuter, Alegoria wiosnyBarok (z por. barocco – "perła o...

bez tytułu Warszawa to nie tylko ładne wieżowce i nowoczesne budynki, ale to też miasto przeznaczone dla miłośników sztuki, głodnych inspiracji do dalszego tworzenia.Owszem, wysokie i innowacyjne apartamenty w Warszawie wywierają olbrzymie wrażenie na...

Gotyk międzynarodowy Piękna Madonna z Wrocławia. Nieznany artysta wrocławski, lub praski, ok. 1390, Muzeum Narodowe w WarszawieMelchior Boerdelam, Zwiastowanie (Ołtarz z Dijon), 1398, Musée des Beaux-Arts w DijonMistrz Górnoreński, Rajski ogród, ok. 1410, Frankfurt...

pożyczki online dla każdego szybka pożyczka przez internet Mieszkaniowy, ilość zabezpieczenia obniży jakże wymóg zdaje się być skromniej ważne. Kredyt hipoteczny ochrony: osłona kredytów hipotecznych, tak zwanym. na hipoteke płatności opieki, wydaje się typem...

Lubię/Nielubię Nudyyy ale ok coś o mnie. Imię: Paulina. Nazwisko: :P znacie Hobby: Zwierzaki, Pajęczaki, Jazda rekreacyjna (konna:)), no i malarstwo. Klasa: niezbyt mądra 6d. Ukochany zwierz: Pies fiona beagel, no i koń Opal rasa mieszana. Lat....

O mnie ! O mnie ! A teraz coś o mnie !!! Ok. Imię.Paulina Nazwisko.Znacie :P Zwierzaki.siedemnaście pająków broplychem i aviacul, królik śmietnikowy Leszek, cztery psy trzy beagle Shrek, Dior, Fiona, i jeden american cocker Lady, dwa boje Aby Gail i Blue...

Zachęta....wystawa sztuki...chyba nie wybraliśmy się wczoraj do Zachęty...to oczywiście mój pomysł wyłoniony z głębokiej potrzeby obcowania ze sztuką..no właśnie - ze sztuką...to co zobaczyłam przerosło moje oczekiwania...współczesna sztuka Australii i Nowej Zelandii jest delikatnie...

Zainteresowania! Witam wszystkich po raz drugi własnie siedze na zajęciach u pana Lasko, i zastanawiam sie co by tu napisac na zaliczenie.Chciałbym na drugim komencie , wam drogim czytelinkom powiedziec o mich zainteresowanich, gdyz lubie barzdo malarstwo,...

numer 2 - Traktat o sztuce i postrzeganiu Postrzeganie sztuki jako rzemiosła, odkąd ludzie stwierdzili ze to się opłaca. Naturalne, że skoro można na czymś zarobić to każdy, kto wyczuje okazję będzie to robił... Tylko zmienia się pojęcie artyzmu... O ile w XVI wieku, kiedy to, Leo...

Od deski do deski A ja jestem zahoryzontalny. niezrównany z ziemią. niegórnolotny. ale przestrzenno swój. i pływam w tym Bycie... od deski do deski... słowa niewypowiedziane. malarstwo korytarzy i za nimi też coś namalowane jest już. takie to piękne, choć nigdy...

Co nieco o mnie: Imię: Klaudia Data urodzenia: 28 czerwca '91 Miejsce zamieszkania: Dąbrowa Górnicza, Łosień Zainteresowania: kinematografia Hobby: wędkarstwo, malarstwo Ul. film: 'Filadelfia' Ul. aktorzy: Jean Reno Dustin Hoffman Tom Hanks Ul....

Bonjour! Paris....Paris...Je parle un tout petit peu francais Tym razem mój ukochany przeszedł samego siebie, wycieczka do Paryża we dwoje była tak ogromną niespodzianką, że jeszcze kilka dni przed wylotem nie wierzyłam w ten wyjazd. Sacre Coeur Po wspinaczce wąskimi schodami na wzgórze...

ZNACZENIA IMION MĘSKICH Adam - lubi trzymać się faktów, ale często nie dowierza swoim umiejętnościom i traci samodzielność. Spokojny, dyplomatyczny; wybija się w szkole. Długo kocha w tajemnicy, ale w miłości wierny. Nie zawsze umie walczyć o swoje.Przyszłość w usługach...

godz: 16:33 data: 2006.11.14 Hejka Klaso! Mam dwa sprawdziany....z tego woku... wiec napisze pytania z jednej i drugiej wersji ;P Obie wersje są parwdopodobnie z tamtego roku :P Damy radę :) I wersja : 1. Co to jest kultura? 2. Kultura materialna. 3. Sztuka. 4....

Wprowadzenie, bohaterki Na tym blogu będę zapisywała przygody wszystkich czterech dziewczyn: Carmen, Tibby, Bridget i Leny ze "Stowarzyszenia Wędrujących Dżinsów". Opowiadania będę pisała sama xD *** Pewnego dnia dziewczyny dowiedziały się, że te wakacje spędzą...

strony:1 2 3 4 5 6

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów