.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
opowiadania o Th ‹› Yvette ‹› komiksy ‹› zdrowia ‹› serduszka ‹› Integra ‹› Shunsui ‹› dla przyjaci ‹› key ‹› http ‹› opisy gg ‹› angry ‹› wiersz o mioci ‹› cisza ‹› dla dziewczyny ‹› wstA ‹› Jeba ‹› rock ‹› zimno ‹› pamitnik ‹› egypt ‹› kofam ‹› Shikamaru ‹› opel ‹› Green ‹› image ‹› kubuś puchatek ‹› emma ‹› o jesieni ‹› smutne ‹› tokio hotel ‹› la fee ‹› smutna ‹› jesie ‹› harry ‹› zdj ‹› Manchester ‹› hej ‹› mieszne ‹› szkoa ‹› Tokio hotel op ‹› odchudzanie ‹› Pozna ‹› aga ‹› opowiadanie ‹› anna i yoh ‹› wiersz ‹› riza ‹› tokyo ‹› mama ‹› USA ‹› wszystkiego ‹› odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› wyznanie ‹› gwiazdy ‹› nienawi ‹› forever ‹› hannah montana ‹› Ewa ‹› one piece ‹› STANA ‹› wierszyk o wf ‹› wiersze na nk ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› przyjazn ‹› monika ‹› sakura ‹› ichigo ‹› STRASZNE HISTORIE ‹› cicho ‹› kocham cie bo ‹› duchy ‹› find ‹› test ‹› Jebanie ‹› mateo ‹› jaka jestem ‹› rok po ‹› moja muzyka ‹› historie na nk z hp ‹› blog ‹› Peja ‹› itachi i ‹› blogasek ‹› 3 klasa ‹› Holiday ‹› kredyty ‹› k pop ‹› dziewczyn ‹› manga ‹› tajemnice ‹› przytul ‹› obrazy na nk ‹› Przezroczysta ‹› EdWin ‹› naruto hentai ‹› Adam ‹› muzyka ‹› gallery ‹› wiara ‹› miley ‹› opisy na gg ‹› humor ‹› obrazki ‹› Uchiha ‹› lublin ‹› Ashley ‹› przyja ‹› poduszki ‹› michael ‹› historie na nk ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› jego dziewczyna ‹› us5 ‹› link ‹› magda ‹› jaka ‹› in the blood ‹› harry potter ‹› opisy na ‹› kocham ci ‹› wychowanie ‹› sue one ‹› znaki ‹› rysunki ‹› ciekawe ‹› 4 klasa ‹› sakura haruno ‹› formuła ‹› avki na nk ‹› cisza g ‹› kocham cie ‹› wiki ‹› klasa ‹› pisz ‹› mamo ‹› Itachi ‹› big ‹› dzie dobry na nk ‹› dla dzieci ‹› kocham ‹› oczy ‹› strasznie ‹› black ‹› bo kocham ‹› sama pisa ‹› rok ‹› dlaczego kocham cie ‹› MIOCI ‹› ola ‹› wampir ‹› dziewczyna ‹› dupa ‹› klaudia p ‹› joanna ‹› sophie ‹› dr house ‹› techno ‹› wierszyki ‹› romantyczne ‹› po pierwsze ‹› sukces ‹› rob ‹› STRASZNE ‹› ostry ‹› no perfect ‹› transport ‹› myli ‹› WITAM ‹› rower ‹› shikaino ‹› wiadomo ‹› gify ‹› edward ‹› nasza klasa pl ‹› neji i tenten ‹› Hinata ‹› Yorki ‹› trzy ‹› Alexa ‹› naruhina ‹› kreatywno ‹› piersi ‹› Sperma ‹› dzie ‹› zaj ‹› kluby ‹› ola 14 ‹› hotel 54 ‹› tapety ‹› tom ‹› anio ‹› kiba ‹› naruto ‹› przepraszam ‹› anty ‹› Tom Kaulitz ‹› klaudia ‹› wolny ‹› wiersze na dzie matki

Wyszukaj na blogach

Lafee Imię:Christina Nazwisko:Klein Urodziny:09.12.1990 Miejsce zamieszkania:Aachen(D) Znak zodjaku:Strzelec Wzrost:165cm-166cm Wiek:obecnie 9 klasa gimnazjum(u nas trzecia klasa gimnazjum) Hobby:Taniec,pływanie i śpiewanie Rodzeństwo:Brat...

Początek ;D SiemQ..;]Oto nOwy blOg o LaFee ;]Ale pOstaram siĘ, aby był... najlepszy!mOże i są lepszE blOgi, alE weŹcie pOd uwagĘ, że teN blOg istniEje od parU minuT xPNaraziE, na pOczątek tłumaczeniE z pOprzEdniegO bravO (o nOwym looku LF jakby ktOś nie...

LaFee od A do Z A jak Anderas: To starszy brat LaFee.Może zawsze na niego liczyć B jak Brad Pitt: Ulubiony aktor piosenkarki C jak czystość: LaFee ma fisia na punkcie czystości! Zawsze sama sprząta pokój! D jak debiutancki album: Album nosi po prostu...

tłumaczenie nowego brava niemieckiego (art: o lafee) modle się żeby to niebyła ostatnia notka przed zieloną szkołą i niebędzie. dodam wam dzisiaj tłumaczenie niemieckiego brava: Jej życie jest jak marzenie: LaFee jest kilka tygodni na przestrzeni nowej sesji zdjęciowej. Jednak przed piosenkarką...

Notatki z mojego życia Witam w moim malutkim świecie… Co się w nim znajduje? Głównie moje Przyjaciółki i muzyka. Jaka muzyka? Ostra… A dokładnie? Oto lista: Tokio Hotel, Linkin Park, Metallica, System Of A...

... LaFee i Pare Fotek ;) ... napisze troche o LAFEE LaFee, właściwie Christina Klein (ur. 9 grudnia 1990 w Stolbergu w Nadrenii Północnej-Westfalii) - niemiecka piosenkarka pop-rockowa, zamieszkała w Akwizgranie. Christina Klein urodziła się w niemiecko-greckiej...

LaFee rządzi!!! Hejo.Więc tak napiszę krótko: LaFee rządzi!!!!!!!!! Heh to trochę dziwne ale to mój blogasek i będę pisać na nim co mi się podoba.Mam nadzieję że na tym świecie jest jakiś normalny fan LaFee(oprócz tych których znam)bo niemam z kim...

Lafee Biografia LaFee, właśc. Christina Klein (ur. 9 grudnia 1990 w Stolbergu) – niemiecka piosenkarka popowa. LaFee urodziła się w niemiecko-greckiej rodzinie. Jej ojciec – Bernhard Klein - jest kierowcą cysterny, a matka, Keriakoulla Klein,...

LAFEE Ta notka będzie o LAFEE   Na początek kilka fotek             LaFee, właściwie Christina Klein (ur. 9 grudnia 1990 w Aachen w Niemczech) - niemiecka piosenkarka rockowa, zamieszkała w...

LaFee - Virus Du bist alles und noch mehr Ich vertraue dir so sehr LaFee Du bist meine beste Freundin War der Weg auch manchmal schwer Virus Wir sind für einander da erzähln uns alles, ist doch klar Songtexte Und wenn du fix und fertig warst War ich...

ŚwiAt LaFee Christina Klein, bo tak na prawdę nazywa się LaFee urodziła się 2.12.1990r. Jest wesołą 15-to latką, która, pomimo młodego wieku, robi już wielką karierę. Jej piosenki trafiają do każdego kto ich przesłucha (jeżeli rozumie niemiecki..albo...

hey hey to mój kolejny blog miałam już bloga o sobie tu klik o th, o lafee tu klik a ten jest moim kolejnym blogiem o lafee

BiOgRaFiA LaFeE ;););) Imie i Nazwisko: Christina Klein Data urodzenia: 3.12.1990 Miejsce urodzenia: Stolberg(koło Achen Rodzice: Mama Kula Klein,tata Bernard Klein Rodzeństwo: brat Andreas Klein Wzrost Lafee: 1,66 Waga Lafee: 52kg Kolor włosów: Ciemny...

LaFee o Tokio Hotel i jeszcze cus:P:P LaFee o Tokio Hotel Dawno nie słyszeliśmy nowych opinii gwiazd o chłopakach. Teraz wypowiedziała się młodziutka Niemka, mająca w naszym kraju wielu fanów. LaFee o Tokio Hotel: "Nie, myślę, że nie. Bardzo ich szanuję za muzykę jaką...

czemu niewchodzicie, wiadomości o th no i tłumaczę się przed kasią po pierwsze niejestem tak często bo teraz kłuje w ksiażkach i prowadze bloga o lafee >>tu klik

zakładam bloga o th i fotki lafee mam więcej w kompie fotek th więc założe bloga o nich ale jeszcze nieznam adresu. na tym blogu też będe pisać a i od 5 czerwca do 10 czerwca zawieszam bloga bo wyjeżdzam na zieloną szkołę. No i teraz dodam fotki lafee no i na dzisiaj tyle może...

Txt "Virus"-LaFee LaFee-Virus Du bist alles und noch mehr Ich vertraue dir so sehr Du bist meine beste Freundin War der Weg auch manchmal schwer Wir sind füreinander da Erzähln uns alles ist doch klar Und wenn du fix-und fertig warst War ich dir immer...

... LaFee - Prinzesschen :) ... LaFee - Prinzesschen Du hast Figur doch kein Gehirn dir klebt sexy auf der Stirn deine Titten sind ein Traum, sie hängen kaum. Ich bin leider nicht dein Stil, denn ich spiele nicht dein Spiel. Nur eine kann die Schönste sein und...

..LaFee=) Heyka ...;]..zalozylam sobie bloga oo LaFee boo jest ona ładna ma sliczną muzyke..:)..itd poznałam ją jak bylam na wakacjach w niemczech caly czas byly puszczane jej teledyski na VIVIE ..;]..hmm too jest male co nieco oo NIEJ.. ^^^ Imię:...

witam, kontynuacja bloga www.lafee-rock.blog4u.pl hey! niepamiętam hasła do mojego bloga lafee-rock więc to jest kontynuacja zaraz dodam kolejne notki bo to ma być dobrze uporządkowane

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów