.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
trampki ‹› huj ‹› krzysiek ‹› sami ‹› grupy ‹› zimno ‹› religia ‹› sobota ‹› ola ‹› egypt ‹› kocham ‹› sukces ‹› Alexa ‹› szablony ‹› photo ‹› gry ‹› bo kocham ‹› blog ‹› zdj ‹› rock ‹› Baka ‹› wilki ‹› test ‹› angry ‹› Uchiha ‹› zuza ‹› Data ‹› zwyk ‹› opowiadanie ‹› pisz ‹› baga ‹› wiersze na nk ‹› pocałunek ‹› roy ‹› kocham cie ‹› hotel ‹› kany ‹› sophie ‹› zmierzchu ‹› PZPN ‹› strasznie ‹› pytania ‹› wiersze na nk o sobie ‹› zamknij oczka ‹› po rozwodzie ‹› czcionki na nk ‹› kinga ‹› dzie ‹› wierszyk o w-f ie ‹› fotki ‹› dla dzieci ‹› super rodzinka ‹› pawe ‹› Taylor ‹› Miley Cyrus ‹› buziaki ‹› kamil ss ‹› przytul mocno ‹› kochaj ‹› azjata ‹› anna ‹› biuro detektywistyczne ‹› punk ‹› nazwy na nk ‹› zajęcie ‹› zorza ‹› dowcipy ‹› historie na nk ‹› http ‹› dla przyjaci ‹› Toksyczne zabawki ‹› girl ‹› wakacje ‹› doda ‹› istnieje ‹› muzyka ‹› optymistyczne ‹› nicol ‹› WITAM ‹› opisy gg ‹› opisy na ‹› milosc ‹› zima ‹› oczy ‹› kot ‹› wiersze o mnie ‹› Adam ‹› urodziny ‹› bill ‹› naruto ‹› siostry ‹› fashion ‹› jaka jestem ‹› sex pl ‹› h2o ‹› historie na nk z hp ‹› sweet ‹› porno filmy ‹› selena ‹› wiktoria ‹› przytul mnie ‹› lato ‹› wolny ‹› brazowe oczy ‹› przedszkole 22 ‹› Ciut ‹› Song ‹› 2005 ‹› kulfon ‹› cinema 69 ‹› wikusia ‹› rok po ‹› hp yaoi ‹› reggae ‹› japonia ‹› ciesz ‹› rok ‹› opowiadania o Th ‹› jaka ‹› final fantasy ‹› dorota ‹› Sakura ‹› hobby ‹› ryby ‹› g dragon ‹› ewelina ‹› joanna ‹› ball ‹› phoebe ‹› moje sekrety ‹› wierszyki o ‹› robert ‹› Kakashi ‹› dziewczyny ‹› sexy ‹› emilka ‹› rozdzia ‹› avatar ‹› hej ‹› dr house ‹› przyjaciele ‹› g - dragon ‹› big ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› cicho ‹› filmy ‹› super ‹› tokio ‹› sklep ‹› pieski ‹› wierszyk o wf ‹› Izaya ‹› mj chopak ‹› pies ‹› naruto and sakura ‹› blogi ‹› kocham ci ‹› cisza jest moja ‹› find ‹› len ‹› jaka jestem ‹› justin bieber ‹› goo ‹› love ‹› Ewa ‹› pick ‹› host ‹› usta ‹› moje fotki ‹› STRASZNE ‹› link ‹› USA ‹› obrazki na NK ‹› Ed x Roy ‹› MIOCI ‹› pomoc ‹› ZDJECIA ‹› black ‹› kocham cie bo ‹› olka ‹› peni ‹› kisame x ‹› wiersze na nk ‹› marcin ‹› moja muzyka ‹› cristiano ronaldo ‹› Karola ‹› michael jackson ‹› sex ‹› myli ‹› 2 Min ‹› one shota ‹› skorpion ‹› historie na nk ‹› OBRAZKI w-F ‹› justin ‹› dietA ‹› pussy ‹› puchatek ‹› malowanie

Wyszukaj na blogach

Krzysiu z Nami! Witam! Ogłaszam że Krzysiu Borowski dołączył do nas, wykonał wszystkie zadania oprócz tego z prezerwatywą. Słyszałem również że filmiki się podobają niektórym(a komuś się nie podobają?) to mamy dla was świeże filmiki z...

1. Pod latarnią Nowy, długi rozdział. Chyba najdłuższy w mojej "karierze";). Mam nadzieję, że się Wam spodoba. I naprawdę nie mam czasu na zmianę szablonu. Chyba nie będzie się czytało aż tak strasznie... *** Krzysiu siedział przy swoim biurku w...

2. Artykuł Dla moich kochanych czytelniczek. Dziękuję, że jesteście ze mną:* Krzysiek obudził się nagle, nie wiedząc co spowodowało u niego taką reakcję. Nie przypominał sobie, by coś mu się śniło, ale nie był to żaden dowód. Rzadko pamiętał swoje sny,...

WTOREK TO ZARAZ PO WYSTEPIE BYL POL NA POL SUPER poniewaz we wtorek umowilam sie z moim misiem o 12-45 a z krzysiem i julita umowilam sie o 16-00 ale krzysiu jak to krzysiu jak mu cos do glowy wpaniednie nie da sie go powstrzymac poniewaz o dziesiatej sobie spie i slysze dwa razy dzwonek do...

WYSTEP W PONIEDZIALEK w poniedzialek odbyl sie wystep planety nex przepraszam ze was nie powiadomilam chociaz powiedzialam ze bede miala wejsciowki jak by ktos chcial no ale nie mialam czasu zajrzec na kompa wystep moim skromnym zdaniem uwazam ze sie udal super...

DZISIEJSZY DZIEN dzisiaja ten dzien byl jakies dziwny umowilam sie z julita krzysiem i asia oraz z moja kochana osoba ale cos sie rozmowa nie klelila pozniej ja julita i krzysiu i moj kochany pojechalismy do oszoloma a ja i krzysiu zlapalismy dola krzysiu ale tak...

JAK LATWO BYC SZCZESLIWYM wczoraj sie spodkalam z swietym julita i krzysiem bo chcialam sie spodkac to krzysiu namowil swietego i julite zeby przyjechali do oszoloma niestety bez mojego kochanie bo napislam mu ze nie moge a pozniej rodzice zmienili zdanie i mogalam isc do...

4. Światło ostrzegawcze Kolejna część, mam nadzieję, że się spodoba.:) Nie mogę popracować nad Krzyśkiem w tej chwili, bo już skończyłam pisać "Tropiciela". Pozostaje mi wierzyć, że jego jego postać będzie się coraz lepiej prezentować. Krzysiek przebył drogę...

a window to the past a ja się kretynka bałam, że będzie źle. było jedwabiście. klasa mojej mamy okazała się być najbardziej 'niegrzeczną' klasą z naszego rocznika w tej szkole. pierwszego dnia po obiedzie poszliśmy na kajaki. najpierw pod prąd, później z. mniej...

Witojcie :P Wiem wiem wiem... Miałam juz danwo napisać notke ale nie napisałam bo jakos nie mogłam sie zebrać i mi sie poprostu nie chciało... Zaczne od koncertu Vadera 20 września. Ogólnie było fajnie a najlepszą kapelką z całego koncertu przynajmniej jak...

DZIS BYLA FAJNA PROBA dzisaj byla fajnie bo jak przyszlam na probe to nic sie nie dzialo ale po przerwie zrobili wystep chlopacy czyli taki artur ,marcin pan maruiusz ziomal i darek robili fikolki miksowali i udawali chipchopowcow ziomal tak zaszalal ze rozerwal...

NO I CHYBA DŁUGO NIE BYŁO MNIE No a jak, kompóter pokazał jóż swoje rogi. Przestał znów działać a to dla mnie katastrofa... Brak kontaktów na GG! O nie! Ale nieważne :D Trochę było smutku... ale chyba jóż jest lepiej / eh.. Wiecie, życie naprawdę jest trudne co nie. Ale...

What I must do?! Moim koleżanką odbiło na punkcie Tokio Hotel. Ja osobiście za tym zespołem nie przepadam. Ale nie krytykuję. Ale one nie lubią samego zespołu tylko takiego chłopaka z innej klasy (już nie mówieo tym że młodszego) który jest fanem TH. Jeszcze rok...

"Gdy popełnię samobójstwo...część 1" (Krzyśkowi D którego kocham ponad życie...)_ Siedząc przy komputerze, Patrzę na zdjęcie Twoje. Znów wiersz tworzę na papierze, Wspominam, gdy nas było dwoje. Dwie melodie Verby ckliwe Z głośników mych odsłuchuję, Dlaczego to takie niesprawiedliwe? Myślę i cicho popłakuję. Moje serce...

Najwiekszy przyjaciel...IGŁA SIEDEM LAT PRZYJAŹNI W Częstochowie graliśmy razem przez trzy sezony. W pierwszym roku poznawaliśmy się, był to taki okres prób, a kolejne dwa to już była przyjaźń na "zabój". Na wyjazdach klubowych i reprezentacyjnych...

hejka:) ech..ale jest extra;) najlepsze wakacje chyba;) poprostu supcio:) wczoraj przyjechal krzysiu...prawie caly dzien z nim siedzialam i gadalam...nio i oprocz tego to jak co roku jest festy "Dni Radoszyc" nio i w tym roku jest w ta sobote i...

PrZePrAsZaM żE nIe JeStEm IdEaLnA... aLe PaMiĘtAj KoChAm TyLkO cIeBiE Siemano! Ale jestem zmarnowana... tragedia... wczoraj byłam na zabawie u nas w Rybnie. To była zabawa na pożegnanie lata! Ale się wybawiłam... ojjjeej... Nogi to mi odpadają, ale luzik! Wiecie to nie była zabawa taka dla młodzieży z muyką techno!...

nie wiem nie wiem czy to wszystko się już ułożyło... z dawidem dałam sobie spokuj, krzysiu to mój przyjaciel a krystian... mój chłopak... wyszystko już staje się normalne i w pożądku.. nie chcę by coś się psuło... związałąm się bardzo z krzysiem... ale...

WSTEP DO MOJEGO SERCA I ZYCIA: Njpierw chodzilem do podstawuwki ale nie mialam tam duzo przyjaciol potem chodzilam do zawodowki tam poznalam pare przyjaciol najlepsza moja przyjaciolka byla magda z i do dzis sie przyjaznimy ale juz sie tak czesto nie spotykamy bo ona chociaz...

Pierwszy blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cześc to ja krzysiu to mój pierwszy blog i mam nadzieje że będzie duzo ludzi oglądać i nawet te kurduple.Lepsze to niż nic . Jestem Krzysiu------ i jestem fajny gość

strony:1 2 3 4 5 6 7 8

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów