.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
rasta ‹› rok ‹› h2o ‹› test ‹› OBRAZKI w-F ‹› wierszyki ‹› bill ‹› smierci ‹› wakacje ‹› http ‹› muzyka ‹› blog ‹› pracuje ‹› grupy ‹› usta ‹› olka ‹› doda ‹› tapety ‹› anime ‹› fashion ‹› moja muzyka ‹› sweet ‹› gry ‹› kocham ‹› w-f wiersz ‹› blogasek ‹› skin ‹› nastolatka ‹› dzie ‹› rok po ‹› WEEKEND ‹› wrzuta ‹› Kakashi ‹› hej ‹› jaka ‹› WITAM ‹› sama pisa ‹› hotel ‹› Taylor ‹› STANA ‹› wiersze o mnie ‹› wycieczka ‹› obrazy ‹› ciesz ‹› istnieje ‹› magda ‹› chad ‹› stopy ‹› samotni ‹› szablon ‹› nasza klasa pl ‹› MIOCI ‹› k pop ‹› czerwony ‹› megi ‹› dzwonki ‹› dodatki ‹› przyjazn ‹› emma ‹› ksi ‹› wiersz ‹› psy ‹› darmowe ‹› kot ‹› snape ‹› pawe ‹› o jesieni ‹› smutne ‹› marcin ‹› Green ‹› kotki ‹› cycki ‹› avatar ‹› tki ‹› pamietnik ‹› zaj ‹› zima ‹› trzy ‹› mama ‹› myli ‹› cip ‹› wilki ‹› 3 klasa ‹› Ciut ‹› przyja ‹› find ‹› kocham ci ‹› predator ‹› wszystkiego ‹› cicho ‹› kumpela ‹› chlopak ‹› Polska ‹› kotek ‹› kobieta ‹› rihanna ‹› pomoc ‹› imiona ‹› Gaara i Naruto ‹› dlaczego kocham cie ‹› witch ‹› wiersze z ‹› joe ‹› Neji i ja ‹› fajny ‹› drewno ‹› ciekawe ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk mnie ‹› wierszyki mi ‹› anna kyoyama ‹› mieszne ‹› dr house ‹› czterdziestki ‹› buziaki na NK ‹› przepraszam ‹› johnny ‹› wiersze na dzie matki ‹› lafee ‹› sukces ‹› kochaj ‹› opisy gg ‹› Itachi ‹› siostry ‹› ola 14 ‹› sakura ‹› po pierwsze ‹› gallery ‹› Hinata ‹› Ashley ‹› sauna ‹› pozdrowienia ‹› jessica ‹› cisza jest moja ‹› koty ‹› cisza ‹› love ‹› dzien ‹› sprawdzian ‹› wiki ‹› pistolet na kulki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› OBRAZKI wF ‹› nienawi ‹› register ‹› dla dziewczyny ‹› dziewczyna ‹› 2 Min ‹› pytania ‹› itachi i ‹› g- dragon ‹› tokio hotel ‹› gaara ‹› nowa ‹› zima ‹› ron ‹› Shikamaru ‹› moda ‹› sakura haruno ‹› lublin ‹› chuj ‹› nasza klasa 6b ‹› Gaara i ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› sami ‹› kai ‹› super ‹› rysunki ‹› ciuchy ‹› Tokio hotel op ‹› klasa 4 ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› kalendarz ‹› dla przyjaci ‹› najlepsze ‹› wierszyki o ‹› o marzeniach ‹› wierszyk o w-f ie ‹› Sasuke x sakura ‹› ble ‹› dorota ‹› w akatsuki ‹› optymistyczne ‹› nastolatki ‹› opowiadania o Th ‹› misie ‹› kanon ‹› dylan ‹› Yorki ‹› Biel ‹› avatary na nk ‹› linki ‹› monika ‹› hermiona ‹› us5 ‹› przyjaciele ‹› photo ‹› ania ‹› romantyczne ‹› Alexa

Wyszukaj na blogach

Konie :) Hej!   Piękny wiersz   Wschód Słońca w Stadninie Koni   Słońce nad Stadniną w końską grzywę chowa twarz wstęgą nad łąkami jeszcze się unosi mgła... Stoją napięte jak strzała gdy drży, nim cięciwy świst znów do lotu ją...

Konie konie konie Konie to moja Pasja. Naprawdę to najnajnajnajnajnajnajnajanajlepsze zwierzaki na świecie. Miałam dziś dziwny humor ale kiedy się dowiedziałam że na igrzyskach w szermierce nasi mają medal polepszyło mi się

I-szy i II-gi etap sorka ze tak dlugo czeklaiscie, ale juz wybralysmy konie ktore przechodza do drugiego etapu :)) no i dziex za tyle zgoszonych konikow!! :** no a pierwszy etap to to ze my poprostu wybieralysmy konie ;] najpierw konie ktore sie...

Brązowa Odznaka Jeździecja (BOJ) Hejka! Znalazłam czworobok na brązową odznakę jeździecką i pytania!!! Już podaję : I Koń z natury1. Najważniejsze potrzeby konia wynikające z jego naturyKoń jest zwierzęciem stepowym,  wiąże się z tym: potrzeba ruchu,  częste ...

KOŃskie wiersze ;) Wschód słońca w stadninie koniKrzysztof DzikowskiSłońce nad stadniną,w końską grzywę chowa twarz,wstęgą nad łąkamijeszcze się unosi mgła...Stoją napiętejak strzała gdy drży,nim cięciwy świstznów do lotu ją poderwie. Konie, dumne konie,zasłuchane...

Rasy koni i fotografie koni                                        RASY...

Konie   Konie bez wątpienia są najwszechstronniejszymi zwierzętami we współczesnym świecie. Żyją na ziemi od milinów lat, a od stuleci są wykorzystywane przez człowieka. Nadal są używane do pracy w rolnictwie, przemyśle, wojsku, transporcie, w...

wiersze Wschód słońca w stadninie koniSłońce nad stadniną,w końską grzywę chowa twarz,wstęgą nad łąkamijeszcze się unosi mgła...Stoją napiętejak strzała gdy drży,nim cięciwy świstznów do lotu ją poderwie. Konie, dumne konie,zasłuchane w szumy traw,lekkie...

Wierszyki Wschód słońca w stadninie koniSłońce nad stadniną,w końską grzywę chowa twarz,wstęgą nad łąkamijeszcze się unosi mgła...Stoją napiętejak strzała gdy drży,nim cięciwy świstznów do lotu ją poderwie. Konie, dumne konie,zasłuchane w szumy traw,lekkie...

Troszeczke wierszy ;) "Wschód słońca w stadninie koni" Słońce nad stadniną, w końską grzywę chowa twarz, wstęgą nad łąkami jeszcze się unosi mgła... Stoją napięte jak strzała gdy drży, nim cięciwy świst znów do lotu ją poderwie. Konie, dumne...

Śmieszne konie ! Witam Was! Dzisiaj będzie nowa notka...tylko szkoda że nie komentujecie mojego bloga Noto szkoda A więc notka będzie o śmiesznych konikach "Zmieniające się konie" Dwaj chłopcy dostają na targu 2 konie. -Ej ty! Noto jak je teraz odróżnimy? Bo...

blabka Alex poczuła mocne i bolesne ukłucie w udo, otworzyła leniwie oczy. Obok niej leżała Grafia, była głodna i żeby to okazać gryzła ją w nogę! Dziewczyna wstała i napełniła butelkę mlekiem. Źrebak pił łapczywie. Alex spojrzała w niebo i zobaczyła...

ferie Jak to dobrze za mamy ferie , czas wolny , przez caly dzien potrafie chodzic po sklepach i nic sobie nie kupic , czemu ja tak wybrzydzam !? Po prostu obeszlam cala Silesie i nic sobie nie wybralam , moze jeszcze sie zdecyduje , jedyne co...

konie na rzeź Konie na rzeź  Konie są mordowane w okropny sposób niektórzy ludzie zabijają je tylko dlatego że są już stare i niezdolne do pracy...To jest okropne!!! Przecież konie też chcą żyć i mają do tego prawo!!!Teraz opiszę w jaki sposób są zabijane...

konie poprawka Chcę poprawić to co napisałam wczoraj. Sąrurzne rodzaje jednoroszców. Najwarzniejsze to konie lasu.Wiele ludzi uwarza werde za najwarzniejsze konie.Ci kturzy tak uwarzają nie  mylą śę tak rbardzo,poniewasz werde i kkonie lasu to to...

Konie na rzeź?? Setki tysięcy młodych i zdrowych koni jest przeznaczonych na rzeź (czasami śmierć jest dla nich najlepszym sposobem na szczęście), lecz droga do śmierci jest (w większości) bardzo długa i mecząca, a całkowita znieczulica wśród ludzi jest tego...

1. Konkurs na naj konia różnych ras = zgłoszone konie! Cześć! Dzisiaj dam konie zgłoszone do I końkursiku :). No to zaczynamy! KATEGORIA: haflinger TALAR...

Konie Opisałam tutaj chody koni i ich klasyfikację. Znajdziecie tu również ewolucję konia a w dziale: budowa - dowiesz się jak jest zbudowane to szlachetne zwierzę. Dział maści i odmiany jak sama nazwa wskazuje zawiera, opisy koni ze...

Wiersz swą ręką napisany Słońce nad stadniną, w końską grzywe chowa twarz, wstęga nad łąkami, jeszcze sie unosi mgła... Stoją napięte jak strzała gdy drży, nim cięciwy świst znów do lotu ją poderwie. Konie dumne konie, zasłuchne w szumy...

Znów po długim czasie.. ...piszę tą notkę, bo cierpię na brak czasu:( Ale za to dziś dam wierszyk i plan lekcji:) Wschód słońca w stadninie koni Krzysztof Dzikowski Słońce nad stadniną, w końską grzywę chowa twarz, wstęgą nad łąkami jeszcze się unosi...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..70 71

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów