.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
hinata ‹› avatary na nk ‹› Sylwia ‹› psy ‹› wiara ‹› wierszyk o wf ‹› oczy ‹› po pierwsze ‹› Gaara i ‹› opowiadanie ‹› rok ‹› dla przyjaci ‹› dzien ‹› wstA ‹› wierszyki na nk ‹› hannah montana ‹› mama ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› STRASZNE ‹› zdrowie ‹› jaka ‹› wiersze na nk o sobie ‹› http ‹› pytania ‹› kobieta ‹› wakacje ‹› Dobranoc ‹› pro ‹› zaj ‹› gwiazdy ‹› tokio ‹› site ‹› dziewczyn ‹› registration ‹› urodziny ‹› doda ‹› big ‹› hotel ‹› zdj ‹› cicho ‹› OBRAZKI wF ‹› wodzie ‹› Sakura ‹› Polska ‹› wierszyki mi ‹› wszystkiego ‹› kinia ‹› sakura ‹› justin ‹› jaka jestem ‹› 4 klasa ‹› sex z siostr ‹› kotki są piękne ‹› historie na nk z hp ‹› my chemical romance ‹› skup aut ‹› shinee ‹› myli ‹› wiki ‹› istnieje ‹› Manchester ‹› klasa ‹› aga ‹› opowiadania yaoi ‹› kupa ‹› zimno mi ‹› anty ‹› lily ‹› dla dziewczyny ‹› gay ‹› pain i ‹› muzyka ‹› czerwony ‹› jessica ‹› Akatsuki ‹› Majeczka ‹› nagasaki ‹› flowers ‹› o Hinata ‹› ania ‹› lato ‹› dziewczyna ‹› ryba ‹› ewelina ‹› test kl 6 ‹› skin ‹› Green ‹› rtt ‹› Pozna ‹› opisy na ‹› sakura sasuke ‹› Przerodzenie ‹› khj ‹› Sterling Knight ‹› b2st ‹› OBRAZKI wF ‹› przyroda kl 4 ‹› sami ‹› wiersze na nk ‹› wiersze na nk ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› MIOCI ‹› jaka jestem ‹› link ‹› nasza klasa pl ‹› sama pisa ‹› one direction ‹› bill ‹› pein ‹› poduszki ‹› moja muzyka ‹› moje fotki ‹› WITAM ‹› gry ‹› pain ‹› sukces ‹› dzien dobry na nk ‹› dziewczyny ‹› rob ‹› ron ‹› trzy ‹› bo kocham ‹› blog ‹› forever ‹› manga ‹› angel ‹› cisza ‹› black ‹› warning ‹› zielone ‹› naruto ‹› bill kaulitz ‹› tapety z anime ‹› lee ‹› h2o ‹› love ‹› rozdzia ‹› opowiadanie ‹› najlepsza ‹› SLUBNE ‹› zimno ‹› ginny ‹› mj chopak ‹› emma ‹› hej ‹› kochaj ‹› prof ‹› arbiter ‹› dlaczego kocham cie ‹› Kakashi ‹› przepraszam ‹› dzie ‹› kocham ‹› tom ‹› mieszne ‹› pozycjonowanie ‹› lublin ‹› kamil ‹› sex ‹› mlode ‹› moda ‹› chlopak ‹› ciekawe ‹› samotnosc ‹› gry komputerowe ‹› KINO ‹› marcin ‹› urodzinowe ‹› kotki s ‹› opowiadanie o shinee ‹› wiersze z ‹› winx ‹› image ‹› Shikamaru ‹› okulary ‹› cisza jest moja ‹› konie ‹› kasia ‹› Hejcia ‹› tokio hotel ‹› nowa ‹› kocham cie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› rok po ‹› polityka ‹› magia ‹› justin bieber pl ‹› przyja ‹› jego dziewczyna ‹› super ‹› fashion ‹› ciesz ‹› Adam ‹› kanky ‹› angry ‹› humor ‹› parasol ‹› gallery ‹› kla ‹› ash

Wyszukaj na blogach

Kultowe polskie komiksy Każdy, kto wychował się w Polsce Ludowej lub miał kontakt z uwielbianymi przez rodziców bajkami, książkami i filmami wie, kim byli Tytus, Romek i A'Tomek. Nie sposób nie kojarzyć też Koziołka Matołka czy Kajko i Kokosza. Te polskie komiksy...

Nowe komiksy omake OkumuSzybki news. Dodałam zrobione przeze mnie 2 komiksy ^^.

Komiksy! Hej! To będzie blog z komiksami. Oto komiksy do wyboru: 1. 2. Wybierajcie i głosujcie. Niedługo więcej. Pa!

Komiksy Bardzo króciutki komiksy z przygodami kotka Totka i pieska Seska odc.1     odc.2 - meble     odc.3-Prezencik     odc.4 - Domek   Odcinek 5: Wigilijna atmosfera   Odcinek 6: Z...

Manga - co to jest? Jedyny w swoim rodzaju japoński styl rysowania. Manga to w wolnym tłumaczeniu - niepohamowane obrazy. Manga ma trzy podstawowe style. Shonen manga Są to komiksy dla chłopców, uczniów podstawówek i liceum. Bardzo często bohaterowie mang...

Troske o mandze Hejo! Dawno już mnie na necie nie było wiec notek żadnych tesh nie było hehe, bo Monice sie nic niechce ;). Jutro 1 czerwca w naszej budzie odbędzie się ,,Mini-lista przebojów'' :D.Polega ona na tym , że uczniowie wybierają ulubione...

Porozmawiajmy o... Eldo Porozmawiajmy o... ELDO Autor: KAMELito, (fot. Tomek Walkiewicz) Pamiętacie komiksową okładkę "Eternii”, a także tytułowy kawałek z niej utrzymany w podobnej konwencji? Nie był to przypadek. Eldo to wielki miłośnik i znawca komiksu...

Spawn Wannabe... Kilka dni temu, mój kolega powiedział mi, że zamawia z netu komiksy, że strasznie się wczytał, i ogólnie, że mu sie spodobało... Gdy byłem mały (z psychologicznego punktu widzenia) też lubiłem komiksy, w sumie, lubie jej do tej pory, jednak z...

ANIME - co to jest NOTKA NAPISANA Z MYSLA O PATRYCJI . PATI DO DLA CIEBIE :) Anime (jap. アニメ animacja) to skrót wymowy angielskiego słowa animation w języku japońskim, oznaczający film animowany. W Japonii terminem tym określa się...

Co to jest manga?  Manga Zastanawiając się nad pytaniem, co to jest manga powinniśmy na początku znaleźć luźne tłumaczenie tego słowa. Niepohamowane obrazy (man.-niepohamowany ga.-obraz), gdyż takie jest dosłowne znaczenie słownikowe. Powstała ona w Japonii...

Info :) ZESPÓŁ O czym się marzy, gdy się ma szesnaście lat? Chłopaki chcą być gwiazdami rocka lub piłkarzami FC Barcelona, a dziewczyny modelkami lub aktorkami. W Łodzi czwórka młodych ludzi postanowiła nie tylko marzyć, ale wziąć gitary w...

Moja droga literacka: zeznania ateisty zakwalifikowanego do pokolenia JP II Szczęśliwie urodziłem się w Polsce Rzeczpospolitej Ludowej, w której ustrój komunistyczny zapewniał wysoką jakość publikacji przy ich niskiej cenie. Komuniści od razu po II wojnie światowej rozpoczęli rewolucję kulturalną, zlikwidowali...

Fenomen popularności polskich komiksów  Polskie komiksy są obecnie bardzo popularne. Chociaż niektórzy nadal traktują je jako infantylną rozrywkę dla dzieci i młodzieży, zdobywają wielu miłośników także wśród dorosłych. Oczywiście z komiksami jest trochę tak, jak z filmami czy...

Nowość na blogach DLA TYCH CO LUBIĄ CZYTAĆ KOMIKSY PO KLIKNIECIU POJAWIĄ SIĘ KOMIKSY DO WYBORU!!!! KLIKNIJ A ..... SAM ZOBACZ!!!! KLIKNIJ A WYŚWIETLI CI SIĘ TWOJE IMIĘ PO JAPOŃSKU PO PROSTU KLIKNIJ

Drugi wpis Siemka. Dziękuję za komentarz, bardzo miły. Ostatnio czytałam kilka blogów na temat mangi. Nie zaciekawiło mnie to, nie mam zamiaru się od tego uzależniać, i wogólę chyba nie powinnam się tym interesować. Manga to są komiksy o różnyh bohaterkach....

Paint Squad Team Paint Squad to grupka ludzi, którzy interesują się rysowaniem. Pochodzimy z Lublina.PSQ Został założony na początku Marca 2007 roku. Pomysłodawcą był . W końcu ..::JaSIk::.. założył tego bloga a ja go...

Gomene! Gemene! OkumuGomene! I to takie naprawdę wielkie. Wiemy, że zawaliłyśmy sprawę i mamy spory poślizg z komiksem. Ale mi nie działał komp, a Fonne nadal nie ma reinstalki. Dlaczego życie jest takie okrutne? W tej chwili chciałam dodać komiksy (tak tak nie...

Rok już za nami... Okumu: No tak... Już rok minął. Fonne chodź no tu! Trzeba zrobić podsumowanie roku. Fonne : Ok., jestem. To od czego zaczynamy? Okumu : No chyba najlepiej od początku. Chyba że wolisz jak mój sor od historii od tyłu< ludzie powinni nas...

16. Arts Team. Za oknem znów zalega śnieg, więc z miną mocno skwaszoną zabieram się za ocenę. Mój humor bynajmniej na jej treść nie wpłynie, o nie! Musiałam po prostu wspomnieć o tym śniegu. Bo to już niehumanitarne jest. Bo mamy marzec. Ale do rzeczy....

TROCHĘ O WITCH. Przygody pięciu nastolatek są zawiłe i obfitują w wiele niebezpiecznych wydarzeń. W.I.T.C.H. zmuszone są ukrywać przed rodzinami i przyjaciółmi swoje zdolności, co prowadzi do wielu zabawnych, ale często i dramatycznych nieporozumień....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów