.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
rower ‹› dzie dobry na nk ‹› olka ‹› autokar ‹› big ‹› po pierwsze ‹› hej ‹› kluby ‹› penis ‹› kocham ‹› wstA ‹› tom ‹› wierszyk o w-f ie ‹› nauka ‹› ect ‹› sami ‹› zdj ‹› blogasek ‹› vanessa ‹› aga ‹› Dobranoc ‹› Polska ‹› dzie ‹› lily i james ‹› dla dzieci ‹› ola 14 ‹› koty ‹› Holiday ‹› hania ‹› wilki ‹› sex ‹› ino ‹› tenten ‹› Gaara i ja ‹› britney ‹› Jonas Brathers ‹› czerwony ‹› miley ‹› poduszki ‹› buziaki na NK ‹› polityka ‹› wiersze o milosci ‹› przypadkowe ‹› super ‹› ewelina ‹› pro ‹› host ‹› nevada ‹› Tokio hotel op ‹› jug ‹› sloneczko ‹› dietA ‹› nasza klasa pl ‹› wiktor ‹› wiersze na nk o sobie ‹› miska ‹› wychowanie ‹› kocham ci ‹› sex pl ‹› wolny ‹› klasa ‹› love ‹› harry ‹› jestem emo ‹› aleks ‹› czytanie ‹› pain ‹› Wojna ‹› szkoa ‹› nastolatki ‹› strasznie ‹› komplementy ‹› klaudia p ‹› test kl 6 ‹› Hilton ‹› zielone ‹› przyjaciele ‹› Song ‹› przedszkole ‹› hotel 54 ‹› istnieje ‹› wierszyk o wf ‹› hejka ‹› OBRAZKI w-F ‹› trzy ‹› Holiday 1 ‹› kasia ‹› szablon ‹› drewno ‹› snape ‹› milosc ‹› soki ‹› 4 klasa ‹› photo ‹› Akatsuki ‹› cisza g ‹› monika o mnie ‹› opisy na gg ‹› anty ‹› dompress ‹› Data ‹› Jego ptaszek ‹› rihanna ‹› wiersze na nk ‹› kocham cie bo ‹› Pozna ‹› SEKSI ‹› usta ‹› zdrowie ‹› Miley Cyrus ‹› wierszyki na nk ‹› bill kaulitz ‹› dentysta ‹› nasza klasa 6b ‹› dodatki ‹› piersi ‹› no perfect ‹› opowiadanie ‹› joanna czechowska ‹› smok ‹› witch ‹› suk ‹› opowiadania o Th ‹› Ginny i Harry ‹› pracuje ‹› lily ‹› britney spears ‹› sweet ‹› miley ‹› zajebisty ‹› seks ‹› ron ‹› gay ‹› 3 klasa ‹› najlepsze ‹› site ‹› relaks ‹› us5 ‹› Sasuke ‹› pisz ‹› optymistyczne ‹› konie ‹› historie na nk ‹› muzyka ‹› przyja ‹› smutne ‹› dla przyjaci ‹› ostry ‹› klasa 4 ‹› Biel ‹› fairy tail ‹› Ichigo x Rukia ‹› avatar ‹› techno ‹› ball ‹› la fee ‹› 27 urodziny ‹› beznadziejne ‹› opisy ‹› black ‹› ksi ‹› rob ‹› beyblade ‹› SLUBNE ‹› grupy ‹› zmierzchu ‹› Chase ‹› tomasz ‹› wiersze na nk o mnie ‹› gry komputerowe ‹› buziaki ‹› linki ‹› dla dziewczyny ‹› avatary na nk ‹› zaj ‹› STRASZNE ‹› register ‹› ichigo ‹› wiersz o mi ‹› filmy ‹› scrubs ‹› dziewczyn ‹› Jego fiut ‹› Rukia x ‹› praktyki ‹› zamknij oczka ‹› dr house ‹› humor ‹› kredyty ‹› kupa ‹› moja muzyka ‹› ginny ‹› anio ‹› przepraszam ‹› Ashley ‹› kamila ‹› verba ‹› wychowanie fizyczne ‹› seriale ‹› justin

Wyszukaj na blogach

Komiks Postanowiłem się trochę pobawić i zrobić mały komiks oczywiście co dzień może co dwa dni będzie nowa scenka. Myślę że wam się spodoba. Komiks będzie być może śmieszny, żenujący, głupi, być może czegoś się nauczycie :) Więc dla nie wtajemniczonych...

Komiks komiks Garfield Komiks Garfield

Garfield komiks Garfield Komiks Garfield

Śmieszny garfield komiks Garfield Komiks Garfield

Komiksy Garfilda komiks Garfield Komiks Garfield

Gadżety Adoptowałam dinozaura o imieniu Dino. OnlineDodatki na Bloga komiks Garfield Komiks Garfield

garfield komiks Garfield Komiks Garfield

......................................... komiks Garfield Komiks Garfield

Komiksy komiks Garfield Komiks Garfield

1 nocia komiks Garfield Komiks Garfield

A oto krótki komiks!!! Komiksy z Garfieldem po polsku

Komiks!!!! Komiksy z Garfieldem po polsku

hie hie ;D angielski komiks Garfield Komiks Garfield

Koniec lipca Taaak!!! Nareszcie napisałam pierwszą notkę po (liczy powoli na palcach) raz...dwa...trzy...tak!!! Prawie po 5 tygodniach!!! Stęskiniłam się za tym blogiem, naprawdę! I całkiem niezłą kupkę komentatzy zebrałam xD (14!!!) Właśnie wróciłam z...

Nowy wygląd, życzenia i MÓJ KOMIKS :D Hahahahah...nareszcie zrobiłam nowy szablon ^^ Już te ramki robilam na odwal sie żeby zdążyć na dzisiaj, ale jeszcze poprawie. Szablonik prościutki, ale te proste też potrafią być ładne :P A tego miśka (Kon z Bleacha) to dodałam w przypływie...

Chapter 45 Rysunki: Okumu Kolory: Fonne Scenariusz: Fonne Okumu: Przepraszam, że komiks dodany tak późno... Tym razem z mojej winy, Fonne wywiązała się na czas. Ale miałam problemy od samego rana i nie miałam czasu usiąść i spokojnie dodać tekst...

Komiks Heja jak tam u was bo u mnie dobrze mam juz 3 blogi pierwszy to www.adnunka10.mylog.pl trzeci to www.adusia131.mylog.pl no a czwatry to www.adka10.blog4u.pl zapraszam was bardzo komentwoania a teraz przechodze do rzeczy chciałam bym wam wklejić...

Komiks Dziś w komiksie będzie scenka która pewnie u każdego z nas występuje, zobaczcie jak się skończy to u nas. Przepraszam z góry za jakość. P.s. Pierwsza notka w lutym :) Bohaterowie: Ten czarny (brązowy) to Murzyn Ten taki trójkątny...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów