.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
buziaki ‹› ciesz ‹› tapety ‹› jaka ‹› us5 ‹› humor ‹› dziewczyna ‹› nowa ‹› Lady Gaga ‹› joe ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› wierszyki na nk ‹› sakura i kakashi ‹› cloud ‹› obrazki kim dla ciebie jestem ‹› roy ‹› gay ‹› opowiadania o zmierzchu ‹› harry ‹› kagome ‹› obrazki z ‹› wiola ‹› znaki ‹› http ‹› aleks ‹› sex ‹› Ciut ‹› harry potter ‹› itachi i ‹› key ‹› tajemnice przyrody ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Wałbrzych ‹› skin ‹› 27 urodziny ‹› istnieje ‹› raimundo kimiko ‹› no perfect ‹› elena gilbert ‹› super ‹› pinezki ‹› linki ‹› ble ‹› w-f wierszyk ‹› opowiadania o naruto ‹› wiadomo ‹› usta ‹› registration ‹› koty ‹› dusia ‹› demi lovato i selena gomez ‹› albus ‹› pick ‹› hej ‹› dora ‹› Song ‹› tru lof ‹› ania z ‹› Tom Kaulitz ‹› zdrowie ‹› mój chłopak ‹› sex pl ‹› huj ‹› wolny ‹› Lady ‹› historie na nk z hp ‹› opowiadanie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› hp yaoi ‹› WITAM ‹› prace ‹› Ewa ‹› rozdzia ‹› avatar ‹› wróżki ‹› OBRAZKI w-F ‹› rock ‹› wstA ‹› avki na gg ‹› chlopak ‹› hotel ‹› dla kolegi ‹› wychowanie fizyczne ‹› to tylko seks ‹› wiersze na nk ‹› ania ‹› Snape x harry ‹› blog ‹› co o mnie sondzisz ‹› O Rihannie ‹› dlaczego kocham cie ‹› aneta ‹› samotność ‹› zielone ‹› wierszyki mi ‹› dzie ‹› harry ‹› star ‹› krzysiek ‹› WEEKEND ‹› jego dziewczyna ‹› zycie ‹› kotki ‹› test z przyrody dział 4 ‹› kinia moje ‹› cody ‹› STANA ‹› kpop ‹› alien ‹› svg ‹› ZDJECIA ‹› mui ex ‹› sakura ‹› obejmij mnie ‹› optymistyczne ‹› ewiczka ‹› pieski ‹› wstęp ‹› ouran ‹› piret jarvis ‹› Integra ‹› wiersze na nk ‹› find ‹› Shizuo ‹› wierszyk ‹› Leo messi ‹› sprawdzian ‹› britney ‹› tłusty czwartek ‹› ronaldo ‹› polityka ‹› opisygg ‹› policja ‹› dorota ‹› strasne ‹› polo ‹› dzien ‹› Sylwia i ja ‹› Karola ‹› katy ‹› harry potter ‹› Ichigo x renji ‹› czerwony ‹› floppy ‹› Itachi ‹› Integral ‹› wiosna ‹› patka maja ‹› Jebanie ‹› seksowne ‹› przytul ‹› maluje ‹› szkoa ‹› sukces ‹› punk ‹› opisy ‹› kla ‹› lee ‹› gry ‹› ksi ‹› nasza klasa pl ‹› kobieta ‹› pomoc ‹› opowiadania o Th ‹› pytania ‹› opowie ‹› 2005 ‹› ciastek ‹› emo ‹› akatsuki ‹› po pierwsze ‹› Orgazm ‹› 3 klasa ‹› sama pisa ‹› rower ‹› g- dragon ‹› dziewczyn ‹› misio ‹› samotno ‹› kocham cie ‹› hobby ‹› pamitnik ‹› riddle ‹› dr house ‹› shaman ‹› zielone oczy ‹› czcionki na nk ‹› cipeczka ‹› straszne historie na nk ‹› obrazy ‹› MIOCI ‹› pies ‹› bo kocham ‹› STRASZNE ‹› image ‹› Tsunade ‹› moda ‹› ściąganie ‹› kasiek ‹› uwodzenie

Wyszukaj na blogach

Karolek Karolek 27 sierpnia 2006 skończył 21 lat. A niestety chciałam go zamordować. Była taka sytuacja w domu, że mąż pił, robił awantury, było bardzo ciężko. Mieliśmy już troje dzieci, więc kiedy zaszłam w ciążę z czwartym dzieckiem podjęłam...

Karolek- ŻUK GNOJOWY NR.2 Jest taki jeden debil z klasy 6e i ma na imię Karol!!! Jest on żukiem gnojowym nr.2, ponieważ nr.1 jest ŚMIERDZIEL!!! Karolek jest baranim łbem, powoli zaczyna wdawać się w ŚMIERDZIELA!!! Popisuje się przed wszystkimi downami z naszej klasy(...

SERIA O KOSZMARNYM KAROLKU II   Sorry że w niedawnej notce nie zapisałam listy.To znaczy zapisałam tylko cała robota poszła na marne! Na szczęście znalazłam tą listę na wikipedii.Przynajmiej się nie namęczę pisząc od nowa! Pozycje (wydane w Polsce)...

klasowa wigilia nie wiem, czy o tym już było nie cierpię takich imprez, to są tradycje rodzinne, krzyczy we mnie, ale - Czy będzie klasowa wigilia? - słyszy człowiek z głębi klasy - jeżeli sobie zorganizujecie... proszę bardzo, tylko proszę mi dać...

Niedziela - zmuła jak zawsze.. ;x Dzisiaj niedziela.. n/c dla tego dnia, bo tak jak przypuszczałem, zamulałem się cały dzień przed kompem.. wiele osób pewnie myśli, że niemożliwe, że się przed kompem zamulałem, ale owszem, tak było xD Słucham cały dzień radia internetowego...

SERIA O KOSZMARNYM KAROLKU Witam! Jak mija wam dzień? mi wspaniale.Chyba nie mam już żadnego zadania domowego,może tylko jedno muszę jeszcze zrobić.Ale z maty zrobiłam dziś na przerwie w szkole.Prościutkie! A najgorsze:środa:Praca klasowa z maty! O_O okropność! A tak w...

O bosh,jak ja nie lubiem pisać notek :D OHh my got !!,ale śliczny dzień,i jeszcze śliczeniejszy jak jest mój Karolek na gg !! . Ps:Karol I love u !!.Buehehe dobra nie bede się rozczulać nad wami tylko opowiem wam co i jak z tym blogiem .A więc tak: -Ten blog będzie tylko O mnie.. o...

spojrzenie wstecz - grilllll uff po dosyć sporej nieobecności pełna wyrzutów sumienia w końcu znalazłam chwilkę dla krainy deszczowców! W związku z tym, że zamieszczając nowe wiadomości obiecałam sobie dołączać zdjęcia, dzisiaj w skrócie opis tradycyjnych już grilli w mych...

http://www.youtube.com/watch?v=5dvKfves9No xDD HeLoŁ MiSiAkI:* WoW iLe KoMcI xD śWiEtNiE dZiEkUjE wAm.. NoO BoScY sEsCiE Heh (ZaPeWnE jUz O TyM wIeCiE:D) Hmm.. cZo TaM u MnIe?! a SpOkO w SqL MaXiOr jAkA sZoPkA :D HeH oCzYwIsCiE dZiSiAj (pO 6 DnIaCh) wIdZiAłM sIe Z m.in MoJa PoZyTyWnIe...

ÓżRzHu?? EeE sTrZeLaM BłEdY OrToGrAfICzNe xD sPeCjAl..xD ->Strzelam byki xD Haha specialnie!(wiec wiecie nota bedzie crazzyyyy xD) ->Pisze juz normalnie(tzn. staram sie:P) bo zapewne taka notka napisana "trawka"jest nie zbyt czytelna cUrZ! NoOo To Łaaaa.. RadoM jAzzzdaa..xD heh...

WiTaSki MoJe Ło$ki Normalnie myślałam że nie napiszę tej notki ciągle coś się psuło ale w końcu jest chyba dobrze...no więc jest to moja pierwsz notka i nie wiem co mam pisać, ale coś tam wymyślę Chyba na początek to wypadało by coś o sobie napisać Jestem sobie...

TaKiE tAm ..xP SiEmA;) QrCzAcZeK eHh.. ZaNiEdBaŁaM bLoGa, TaAa To FaKt nO cOz;P PoWiEdZmY zE sObIe ZrObIłAm TyGoDnIoWa pRzErWe Z bLoGiEm xD HiH ! No AlE dObRa tAm MnIeJsZ o To;P OgOlNiE tO sPoKo LoKo U mNie xD QrCzE. NiE MaM wEnY. NiE cHcE mI sIe PiSaC;/....

Chrzciny Alicji!=)) Troszke długo tu nie pisałam ale jakoś mi tak szybko zleciało, nim sie obejrzałam:)) i dobrze rok szkolny sobie może lecieć, zwłaszcza gdy teraz jest ciężki okres .. heheh:). Od otrzęsin robiliśmy dużo rzeczy, moje zycie było dosc ee barwne=P. W...

Sprostowanie. Ostatnia notka została napisana pod wpływem emocji - wróciłam do domu z wycieczki i od razu usiadłam przed komputerem (eh, ta miłość do rzeczy martwych...). Dlatego umieszczam dzisiaj sprostowanie. W końcu wycieczka, na której byłam, nie była ani...

komers xD Jak sie ciesze ze bylam! i to bardzo... ;] bylo cudownie, tylko szkoda ze tak krotko ;( Szczegolne podziekowania dla: Mojego Ziooma! ;* gdyby nie ty i Biedrona nie mialabym teraz o czym pisac. Ziomie dzieki za wszystko ;* naprawde.. a...

Śmieszne znaczenia HWDP HWDP-Husajn w dresie pumy ~karolek + - HWDP-Hej Wy Dobrzy Policjanci... ~Naaaaaaaaaaaatuska:0 + - C.H.W.D.P - Chowaj Wino Do Plecaka !!!!!!!!!!!!!! ~Chimerion + - HWDP-Hermiona Widziała Dupe Pottera ~Kaczu$ + - HWDP- Hania wozi dobre...

i znów samotna..:( jestem samotna...opowiem wam dzis o mojej miłosci bartek b********* jest ode mnie o rok młodszy ale mi to nie przeszkadza...on jest z dziewczyna która kiedys byłą moja przyjaciółka to beata ta o której opowiadałam wam wczoraj o tej dyskotece ale...

Pure boredom ^^ Napisałem niecałe pół godziny temu jedną notkę, ale tak mnie naszło z czystej nudy na nową xD Popiszę tu trochę o swoich zainteresowaniach xD No więc kocham muzykę, rowery, Japonię, japońskie samochody, oraz japońską maskotkę telewizyjną ^^....

Łahahaha xD No to piszę kolejną notkę, ta już się zalicza do wtorku od około 15 minut xD Jestem już po wszystkich wieczornych czynnościach, czyli zjadłem kolacyjkę, byłem w kibelku, wziąłem prysznic, umyłem ząbki i buźkę, ogarnąłem zdeczka w pokoju, no a...

Rozdział trzeci - Boże Narodzenie i Sylwester. 31 grudnia Oj! Przepraszam, ale przez święta nie miałam kiedy pisać mój dziennik. Ciasta, ryba w galarecie. Za 2 godziny nowy rok! W Boże Narodzenie było tak pięknie. Pojechałam z Mareczkiem do mojego synka Karolka. Najwięcej prezentów dostali...

strony:1 2

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów