.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
klaudia guziejewska ‹› jessica ‹› hotel ‹› http ‹› istnieje ‹› Pozna ‹› jestem emo ‹› 3 klasa ‹› sue one ‹› Justyna ‹› kazekage ‹› wiersze na nk ‹› pomoc ‹› michael ‹› TOLa ‹› gaara ‹› sami ‹› przepraszam ‹› wiersz o mi ‹› girl ‹› poradnik ‹› pracuje ‹› find ‹› koty ‹› po pierwsze ‹› jego dziewczyna ‹› kotek ‹› harry ‹› rower ‹› zelf ‹› h2o ‹› zycie ‹› rock ‹› zimno ‹› EdWin ‹› przyjaciele ‹› fajny ‹› tokio hotel ‹› horror ‹› obrazy ‹› no perfect ‹› avatary ‹› ania z ‹› mp3 ‹› moda ‹› w-f wierszyk ‹› w-f wierszyk ‹› tajemnice ‹› MIOCI ‹› rysunki ‹› moje fotki ‹› zamknij oczka ‹› ciekawe ‹› wiersze na nk mnie ‹› beznadziejne ‹› grupy ‹› super ‹› damon salvatore ‹› kochaj mnie ‹› soki ‹› wychowanie ‹› Sai ‹› naruto i sasuke ‹› test ‹› teen ‹› prof ‹› ciesz ‹› kobieta ‹› zdrowia ‹› kisame ‹› britney ‹› aga ‹› Ashley ‹› opowiadania ‹› wiersze na nk o mnie ‹› gry komputerowe ‹› jaka jestem ‹› dlaczego kocham cie ‹› sport ‹› bo kocham ‹› test kl 6 ‹› samotno ‹› chuj ‹› sobota ‹› verba ‹› Temari ‹› sex ‹› tapety- ‹› one piece ‹› dowcipy ‹› opowie ‹› wolny ‹› akatsuki i sakura ‹› blog ‹› kocham cie bo ‹› WITAM ‹› bella cullen ‹› WEEKEND ‹› wojownik ‹› wierszyk o wf ‹› mama ‹› sweet ‹› najlepsze ‹› klasa 4 ‹› fuka koichi ‹› wyznanie ‹› image ‹› angel ‹› usta ‹› noclegi ‹› my diary ‹› dla dzieci ‹› ciastek ‹› mui ‹› obrazki z ‹› Ichigo x senna ‹› Song ‹› big ‹› urodziny ‹› wiersze ‹› tom ‹› link ‹› monika ‹› sklep ‹› dla kolezanek ‹› Manchester United ‹› ola ‹› gry ‹› pamitnik ‹› mokra ‹› rok po ‹› o Hinata ‹› doda ‹› miley cyrus ‹› obrazki na NK ‹› anna ‹› Ed x Roy ‹› opisy na ‹› lol ‹› pytania ‹› Madonna ‹› dzie dobry na nk ‹› key ‹› przyrody ‹› jaka jestem ‹› fotki ‹› FT Island ‹› dzie ‹› rozdzia ‹› peni ‹› obrazki ‹› bieber ‹› pozdrowienia ‹› wiersz ‹› kurogane i fay ‹› Data ‹› wszystkiego ‹› sexy ‹› fashion ‹› pami ‹› 27 urodziny ‹› selena ‹› nienawi ‹› vanessa ‹› Chase ‹› oczy ‹› mj chopak ‹› kolonie ‹› naruto i sakura ‹› mieszne ‹› tokio hotel ‹› svg ‹› kreatywno ‹› andy ‹› dziewczyna ‹› kai hiwatari ‹› Hejcia ‹› code ‹› zyczenia ‹› kasia cichopek ‹› love ‹› rok ‹› seks ‹› ruchome ‹› po rozwodzie z ‹› kocham ci ‹› na dobranoc ‹› g - dragon ‹› magda ‹› RYSUNKI na nk ‹› kocham ‹› myli ‹› Okumu ‹› aston ‹› wierszyk ‹› kocham cie ‹› lubuskie ‹› USA ‹› olsenki ‹› prace

Wyszukaj na blogach

Lekcja języka japońskiego cz. 1 Konnichiwa XD Dzisiaj spróbuję być nauczycielem... O Boże! Jak Wy ze mną wytrzymacie ^^"?! Zaczynamy pierwszą lekcję języka japońskiego ;) Na początek troszeczkę o tym języku : Około VIII w. w Japonii pojawiły się rodzime...

rozdział 24 Choć tylko raz byłam u dyrektora, to jednak nauczyciele wciąż mnie chcą tam wysłać. I nie sama, tylko z Michałem, Dawidem, i innymi. Nawet są dziewczyny w tym składzie. W sumie, to nic wielkiego prócz jakiś dogadywanek nie robimy. Oni chyba sami...

rozdział 45 - Julita... - tak? - nie udawaj głupią. - nie wiem, o co pani profesor chodzi... - otwórz drzwi i weź ze sobą kulturę. - niestety w domu została. - przy rodzicach- westchnęła Kana - jasne- mruknęłam krocząc do swojej ławki. Potem pytanko....

Poranne włosy. Hm. Zacznę może od początku. ^^ Otóż. Wstyd się przyznać, ale nie chciało mi się pisać żadnej notki na blogu. Jakoś tak, nie miałam na to odpowiedniego humorku itd. :P Ostatnio pewna 'sprawa' pochłania mnie w całości. Oczywiście tylko i...

022. Wspomnienia i plany...    Już ponad tydzień minął, odkąd wróciłam do domu, a wciąż nie potrafię się pozbierać i dojąć do stanu względnej normalności. Tylko cztery dni – to wystarczyło, bym straciła resztki rozumu, serca i duszy dla kraju naszych...

MIŁOSIERDZIE CHRYSTUSA A cóż mówić o Jego współczuciu ? Czyż ono nie było prawdziwie ludzkim ? Do Jego współczucia mają prawo wszyscy cierpiący : ubodzy , chorzy , zwłaszcza grzesznicy . "Syn Człowieczy przyszedł dla grzeszników ....Nie trzeba zdrowym lekarza , ale...

Pobierz Za Darmo Staro Gre Gta 3 Pl Pobierz Za Darmo Staro Gre Gta 3 Pltiger woods pga tourKotka na goracym blaszanym dachu ogladajopel vectra c demontaz radiawierszyki o milosci po angielskuWyniki Egzaminow Gimnazjalnych Lubuskie 2013Sprawdzian Wos Gospodarka Wolnorynkowa Klasa...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów