.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
pracuje ‹› tajemnice życia kl 4 ‹› wiersze na nk o mnie ‹› maleńka ‹› emo ‹› bleach ‹› wiersze o mnie ‹› kocham ‹› strasznie ‹› wierszyki na nk ‹› kocham ci ‹› aston ‹› Jego jaja ‹› super junior ‹› filmy ‹› Madonna ‹› OBRAZKI wF ‹› sasusaku ‹› obrazy ‹› wiersze o mnie ‹› ania z ‹› zielone oczy ‹› trzy ‹› nevada ‹› lee ‹› dlaczego kocham cie ‹› wszystkiego ‹› mokra ‹› wycieczka ‹› po pierwsze ‹› hejka ‹› jaka ‹› rok ‹› miley ‹› Suka ‹› polityka ‹› USA ‹› mama ‹› wodzie ‹› hotel ‹› pisz ‹› STANA ‹› johnny ‹› britney spears ‹› Dobranoc ‹› avatar ‹› WITAM ‹› star ‹› OBRAZKI wF ‹› jaka jestem ‹› skup ‹› g dragon ‹› tom ‹› sweet ‹› dzwonki ‹› poduszki ‹› ciekawe ‹› britneyspears ‹› sakura sasuke ‹› Grg ‹› opowiadania ‹› ksiazki ‹› martyna ‹› ewelina ‹› trampki ‹› opowiadanie o ‹› nowa ‹› mp3 ‹› kot ‹› moderator ‹› blogasek ‹› black ‹› Green ‹› wolny ‹› wiki ‹› us5 ‹› szablon ‹› rok po ‹› prace ‹› cisza g ‹› cisza ‹› czerwony ‹› moje fotki ‹› istnieje ‹› hej ‹› grupy ‹› final ‹› sex pl ‹› kiba x ‹› dzie dobry na nk ‹› wiersze ‹› koty ‹› wiersze na nk o mnie ‹› wakacje ‹› pomoc ‹› lol ‹› klasa 4 ‹› harry ‹› opowie ‹› site ‹› Journey ‹› wiersz o mi ‹› historie na nk ‹› dziewczyna ‹› buziaki na NK ‹› dziewczyny ‹› dla dzieci ‹› ola 14 ‹› myli ‹› cisza jest moja ‹› bill ‹› najlepsza ‹› moja muzyka ‹› moda ‹› dzie ‹› justin ‹› przyroda kl 4 ‹› japonia ‹› Kimi ‹› dziewczyn ‹› baga ‹› gry ‹› girl ‹› ble ‹› big ‹› misie ‹› k pop ‹› gallery ‹› blog ‹› WEEKEND ‹› wstA ‹› no perfect ‹› zaj ‹› kamil ss ‹› dodatki ‹› dzien ‹› ania ‹› sasori i ‹› one shota ‹› Tokio hotel op ‹› Polska ‹› Lady ‹› zdrowia ‹› g - dragon ‹› siostry ‹› w-f wiersz ‹› Manchester ‹› zimno mi ‹› beznadziejne ‹› teen ‹› obrazki z ‹› cichutko ‹› psy ‹› Holiday 1 ‹› STRASZNE ‹› wierszyki na nk ‹› ryby ‹› marcin ‹› nauka ‹› dupa ‹› warning ‹› oczy ‹› sama pisa ‹› fotki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› http ‹› porzegnanie ‹› kasia ‹› fashion ‹› yuuki i zero ‹› szablony ‹› jego dziewczyna ‹› dla dziewczyny ‹› madzia ‹› pati ‹› pick ‹› test ‹› zycie ‹› sex ‹› mj chopak ‹› pain ‹› monika o mnie ‹› o kumpeli ‹› naruto ‹› tajemnice ‹› magia ‹› przyja ‹› gwiazdy ‹› bestia ‹› sprawdzian ‹› emma ‹› hong ‹› Gaara i ja ‹› love ‹› obrazy na nk ‹› szatan ‹› okulary ‹› opisy na ‹› tomek ‹› PZPN

Wyszukaj na blogach

Styl - Emo Hej ;) Jak widzicie mam nowy lay ^^ Zastanawiam się czy jeszcze go nie zmienić na jeszcze ładniejszy, ale narazie niech zostanie. Dziś opisze Wam, jakże znany styl emo ("imoł"). Styl o którym słyszał chyba każdy. Niektórzy go kochają, inni ...

Styl Emo Emo – dwuznaczny termin slangowy używany do opisania lub w odniesieniu do mody, stylu i postawy połączonej z muzyką post-hardcore, pop punk, a także metalcore. Emo może również opisywać muzykę emo lub ogólnie stan emocjonalny (jak "czuć...

EMO triki EMO triki W dzisiejszym newsie. Jeszcze kilka potrzebnych wskazówek dla EMO. [x] Rozmawiaj często ze swoimi nie-emo przyjaciółmi o byciu EMO. Może przekonasz ich do tego, że to fajny styl i odnajdą się w tym. [x] Dziel się z iloma...

EMO Hey.. Straaaszne nudy. Znowu pogoda do dupy.. Wrrr.. Chyba deszcz pada albo mam jakies zwidy.. ale nie raczej pada xD Heh. Siedze sobie i czekam na jakis cud. Czytam sobie różne wypowiedzi m.in co ludzie myśla o emo. I trafilam na takeigo...

Kim jest emo? Kim jest emo? avril lavignemoda stylemo ...

Styl-Emo Hej!I jak zapowiadałam pierwszy styl, coraz bardziej popularny w Polsce... Emo!*** Emo (wymawiane imou) jest dwuznacznym terminem slangowym, używanym do opisania, lub w odniesieniu do mody, stylu i postawy połączonej z muzyką...

Emo Emo   Kiedy "emo" używamy w odniesieniu do cech i osobowości danej osoby, większość definicji emo określa osobę emo jako bardzo emocjonalną, wrażliwą, nieśmiałą, zamkniętą w sobie, ponurą i cichą. Ktoś przygnębiony i ze złamanym sercem...

emo style przedstawiam style ubioru emo:<b>The Indie Emo Look</b>Farbowane czarne włosy z grzywką przecinającą czoło. Jeżeli chodzi o kolor to może również byc naprawdę jasny blond, choć i pozostałe kolory nie są przeciwskazane.Piercing. Im...

Emo . Emo (slang) Emo (wymawiane imou) jest dwuznacznym terminem slangowym[1], używanym do opisania, lub w odniesieniu do mody, stylu[2] i postawy połączonej z muzyką post-hardcore, pop punk, a także metalcore. Emo może również opisywać muzykę emo,...

Co znaczy wyrażenie Emo i jakie są jego cechy ?? Kiedy "emo" używamy w odniesieniu do cech i osobowości danej osoby, większość definicji emo określa osobę emo jako mocno emocjonalną, wrażliwą, nieśmiałą, zamkniętą w sobie, ponurą i cichą. Ktoś przygnębiony i ze złamanym sercem jest czasami...

Troszkę o Emo.... Komnjcie... STYL EMO Nie ma konkretnej definicji "EMO". Można go rozpatrywać na podstawie: emocji, muzyki, wyglądu, ubioru... itp. EMO- skrót od podgatunków hardcore punka czyli emotionalhardcore i emocore. Wytworzyły się stereotypy ludzi EMO,...

Co z Tym EMO? ;) Dokładnie Emocore, jest podgatunkiem hardcore punka. Muzyka ta powstała w połowie lat 80 i początkowo była muzyka alternatywną. Nazwa pochodzi od słowa emotional. Wzięło się to stąd, że muzycy grający muzykę emo często reagowali emocjonalnie...

Tak,to kolejna notatka poswiecona emo. Jakaż jestem oryginalna,prawda? Zaglądam na Moja Generację.Tam minimum 6 powiadomień o tym jak Ktośtam napisał na Którymś tam antyemo-watku z kolei o tym jacy to emo sa be,niedobrzy,i co oni by z takim emokidz'em poczeli gdyby go spotkali.Ale...

czy wszedzie pisza tak samo o emo ? EMO Skrót emo wywodzi się od słowa emotional czyli emocjonalny. Teoretyczne emo oznacza muzykę emocjonalną (emocore, screamo...). W praktyce mianem emo określa się osoby nadwrażliwe emocjonalnie. Emo wygląd/ubiór: Styl emo jest podobny...

3 rodzaje ubioru Emo... Sytuacjia. Dużo Emo jest zaczepianych sama miałam sutułacjie: Kiedy wychodziłam z autobusu szkolnego zaczepiło mnie 2 kolesi. Słowami -EMooooooooooooooooooo Były gwizdy i śmiechny. Kiedy przechodziłam koło nicg usłyszałam - Uważaj żyletka...

Emo Triki Teraz kiedy już jesteś emo, poczytaj o kilku przydatnych trikach. Rozmawiaj ze swoimi nie-emo przyjaciółmi o byciu emo. Za każdym razem kiedy spytają cię co to jest odpowiadaj coś innego. Nadaj temu zagadkowe i tajemnicze brzmienie. Dziel...

cos o emo Nie ma konkretnej definicji "EMO". Można go rozpatrywać na podstawie: emocji, muzyki, wyglądu, ubioru... itp.   EMO- skrót od podgatunków hardcore punka czyli emotionalhardcore i emocore.   Wytworzyły się stereotypy ludzi EMO, np:...

Emo (więcej w poprzedniej noci) Kubuś Puchatek zabija emo.

Przypadkowa emo-nocia i nie tylko Tak se przez przypadek pomyślałam że napiszę nocie. No więc piszę. Tyle że nie wiem jak zacząć. I o o czym. Tak więc dobrze, że już zaczęłam. Najpierw pokażę, co znalazłam. Okej. Pewnie zauważyliście zmiany na moim blogu. Ludzie się zmieniają,...

Rozwaranie na temat Emo Witam Was na pierwszej kartce ksiązki zwanej życiem........... Na tym blogu będę starał się zamieszczać kreatywne głębokie przemyślenia na tematy które mi podrzucicie lub ja sam je zauważże ale niestety będę mógł zająć się tylko...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..55 56

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów