.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
fashion ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Jeba ‹› opisy na gg ‹› filmy ‹› image ‹› brit ‹› nasza klasa ‹› jaka ‹› sukces ‹› wiersz ‹› przepraszam ‹› http ‹› dlaczego kocham cie ‹› britney ‹› nicol ‹› ania z ‹› hannah ‹› dziewczyna ‹› Adam ‹› miłość ‹› pansy i draco ‹› dodatki ‹› formuła 1 ‹› rock ‹› wierszyki na nk ‹› zdrowia ‹› Sasori x Sakura ‹› Naruto sakura ‹› Hinata ‹› 2 Min ‹› okulary ‹› albus ‹› cisza ‹› smierci ‹› wiktor ‹› na dobranoc ‹› shiro ‹› kocham ci ‹› wychowanie ‹› mamo ‹› wyznanie ‹› obrazki no dyplomy ‹› obrazki ‹› nauczycielka ‹› damon ‹› demon ‹› OBRAZKI w-F ‹› cichutko ‹› wierszyki na nk ‹› Panfu ‹› zakopane ‹› dziewczyn ‹› us5 ‹› kocham cie ‹› big ‹› wrzuta ‹› jarek ‹› Sylwia i ja ‹› lol ‹› zima ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Dobranoc ‹› emo ‹› hp yaoi ‹› dziewczyny ‹› joanna ‹› dzie ‹› ichigo ‹› nauka ‹› dzwonki ‹› winx ‹› wakacje ‹› grupy ‹› MIOCI ‹› bezpiecznachorwacja ‹› bo kocham ‹› avatary na nk ‹› hej ‹› 27 urodziny ‹› hobby ‹› wiersze o jesieni ‹› opowiadanie ‹› miley ‹› cisza jest moja ‹› klacz ‹› Kimi ‹› h2o ‹› przyja ‹› super ‹› beast ‹› fotki ‹› site ‹› USA ‹› darmowe ‹› cisza g ‹› test ‹› Journey ‹› zimno ‹› Madonna ‹› naruto ‹› ciekawe ‹› skin ‹› sami ‹› zyczenia ‹› zimno mi ‹› anime ‹› przyrody ‹› svg ‹› seksowne ‹› humor ‹› kreatywno ‹› dla dziewczyny ‹› czytanie ‹› justin bieber ‹› hotel 54 ‹› alucard ‹› hotel ‹› przepisy ‹› lublin ‹› historie na nk ‹› Opowiadania erotyczne ‹› porno ‹› Prezerwatywy ‹› Masaomi ‹› oczy ‹› klasa ‹› key ‹› zdrowie ‹› urodziny ‹› kla ‹› ksiazki ‹› Nefilim ‹› czterdziestolatki ‹› drewno ‹› black ‹› oliver wood ‹› zielone ‹› kotki sa piekne ‹› sex ‹› nastolatka ‹› stroj ‹› moja muzyka ‹› ron ‹› WEEKEND ‹› kalendarze ‹› wierszyki mi ‹› komplementy ‹› blogi ‹› stopy ‹› w-f wiersz ‹› kanon ‹› tokyo ‹› roman ‹› duchy ‹› gut ‹› Sylwia ‹› solo-noi ‹› wszystkiego ‹› kocham ‹› istnieje ‹› malowanie ‹› raven ‹› chuj ‹› ewelina ‹› ork ‹› wiersze po angielsku ‹› ciamajda ‹› hongki ‹› selena ‹› egypt ‹› rachel ‹› sexy ‹› britney spears ‹› witch ‹› suk ‹› mokra ‹› pepsi ‹› japonia ‹› Campbell ‹› psy ‹› wiersze na nk o sobie ‹› rower ‹› pomidory ‹› urodzinowe ‹› harry ‹› wiersze na nk ‹› obrazki na NK ‹› hinata i gaara ‹› avki ‹› piersi ‹› demi ‹› mp3 ‹› zdj ‹› riddle hermiona ‹› floppy ‹› kinga ‹› smoki ‹› angel ‹› akatsuki

Wyszukaj na blogach

Rozdział 7 Wybieraj Sasuke...Ja czy Ino? cz.1 Właśnie sobie z Hinatą do kawiarenki na ramen kiedy słyszymy z oddali: -Ty...ty mała!!Jak ja cie dorwe!-To oczywiście mówiła Ino do Avio,która już nie kochała Sasuke tylko Gaarę powiedziała Ino: -Hey Ino...wiesz,że Sasuke woli moją...

Rozdział 16 Sakura VS Ino ,a wygram... JA!!! Bez zbędnego gadania pisze notke: *********** Było już kilka walk a m.in. wygrał Sasuke,Shino, Kankuro i ktoś tam jeszcze. -Pora na losowanie kolejnej walki.-Powiedział prowadzący.A w tej walce walczyć będzie... Bede ja!! Kontra...

Rozdział 7 Wybieraj Sasuke...Ja czy Ino? cz.2 Popatzryłam i naprawde to było dziwne... Lee ciągle mówił: -Sasuke jak ja cie dorwe!!-No nic w tym dziwnego gdyby nie zaczął kopać mojej siostry...Noi oczywiście reakcja Gaary była szybka.Dwa kopnięcia,a on już leżał na ziemi. -Jak myślisz...

Rozdział IX - INO NIE!!!!!!!!!!!!!!!  Do klasy wszedł blondwłosy chłopak. Nikt nie powiedziałby jednak , że jest jednym z nich. Z pozoru wyglądał na STARSZEGO.  Po chwili cała klasa się przedstawiła i Deidera usiadł do ławki z Shino.  Sakurze  się...

Rozdział 8.-Wspomnienia.. Ohh!!Gomena!!Ja chyba ten net złożę na skargę!!Najpierw :One day - nie działał komp. Two-Three Day - działał komp ale net nie...Boshe i dopiero teraz ==.Dobra co się bd rozpisywać.A tak przy okazji nie pisałam 6 dni a 6 to moja happy liczba :))...

I. Sasuke i... Ino? Obudził się. Był cały zlany potem. Westchnął. Wszystko sobie przypomniał. Zajrzał pod kołdrę i jęknął. Nagi odwrócił się i zerknął na śpiącą Ino. Młoda Yamanaka przekręcała się z boku na boku, jakby miała zły sen. Sasuke przeżył wczoraj prawdziwy...

Ino Yamanaka Imię:Ino Nazwisko:Yamanaka Wiek: 13 Urodziny: 23 Września Wioska: Konoha-Gakure Ranga: Genin Grupa krwi: B Wzrost: 151.2 cm Waga: 38.5 kg Tak samo jak inni jest Geninem. Według swojego nauczyciela uważana jest za bardzo utalentowanego...

Szykuje sie impreza.. O nie... Zgrozo, zło, i te inne! Co ja mam zrobić?! No co, no co!? Pomyślmy...Wyżale się kartce papieru.. Siedziałem w moim domu na poduszce lezącej na ziemi. Rozmyśłałem sobie o moim dziećinstwie, gdy nagle z romyśleń wyrwało mnie głośne "Puk,...

| 2. | Ino?! Kruczowłosy stał i patrzał na oddalającego się Naruto.Nie usiłowal nawet go zatrzymać i zmienić zdania. Westchnął tylko i leniwym krokiem podszedł do strumienia, po którym płynęły niewielkie tafle lodu. Śnieg nadal delikatnie pruszył, osadzając...

Sasuke x Ino: Część 1 Notka tylko dzięki osóbce z bloga o adresie: moj-sekret.blog4u.pl Dzięki za pomysł:) Wszystkie wykonam, ale pokolei. Teraz Sasuke x Ino! Więcej już nie znalazłam, ale jak znajdę to zrobię drugą część:) Czekam na następne propozycje!

Ino z swoimi walorami! Była Sakura, a teraz czas na Ino! Ona tez ma to coś! Sami zobaczcie:

naruto x kurenai 3 ino x gaara 1 Kolejne 2 notki na mana24-narukurenai.blog4u.plW mojej chorej głowie uroił się pomysł na ino x gaara. Blog znajduje sie pod adresem mana24-inogaara.blog4u.pl ale na razie jeszcze nie dałam notki.

XXIII. Zapracowany dzień W jednej z nich od razu rozpoznała swojego męża. Upuszczając szklankę z rąk rzuciła mu się na szyję całując go namiętnie. - Naruto, tak się o Ciebie martwiłam!- powiedziała przez łzy. Usłyszała dochodzący z dołu huk stłuczonej szklanki....

XV. Dwie na dwie. Kto następny? - Co by tutaj jeszcze można robić?- zapytała głośno Sakura gdy wszystkie trzy zmęczone leżały, każda w innej części pokoju. - Może chodźmy do Ino?- zapytała Hinata - Tak, chodźmy do niej. Nie ma jej już z dobre 3 godziny- powiedziała...

XXV. "...Wymarzona pogoda na śmierć..." Rewolucje! Rewolucje w szablonie! Rewolucje w opowiadaniu, ale to przeczytacie ;) Dzisiaj ogłoszenie duszpasterskie będzie przed notką gdyż nie chcę Wam przeszkadzać, w przemyśleniach końcowych notki, swoim bezsensownym paplaniem ;) Jak już...

Rozdział 6.-Tajemnica Już,już.Piszę ;)) Dziekujęę za komciki i za 190 odwiedzin ^^ Sakura Haruno -Ino?-spytała Sakura patrząc w postać która się chowała w krzakach.Chłopak się odwrócił i spohrzał na Ino. -Sasori ? Co ty ..-zaczęła mówić...

Część l - Sakura zdradza Sasuke z nowym uczniem Sakura obudziła się. Zauważyła że Sasuke nie ma obok niej. Nie wiedziała gdzie poszedł. Spojrzała przez okno i zauważyła jakiegoś chłopaka. - Kim jesteś - zapytała Sakura - Jestem Thobi Atasuka wprowadziłem się tu wczoraj a teraz sobie...

XIV. "...Ty zaczęłaś rechotać jak żaba, a Naruto się zaczerwienił..." Stał w głównej sali gdzie wszyscy rano jedli śniadanie. Był tak oszałamiająco przystojny taki... zupełnie inny niż zwykle. A może jej się tylko wydawało, może zawsze tak wyglądał tylko ona na niego inaczej patrzyła. Zawsze wpatrzona w Sasuke,...

041 [buehehe] A zaczęło się niewinnie. Nie wiem co mu odjebało.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Ja (11-02-2010 19:49)jak tam w l2?Esi (11-02-2010 19:50)piotrus napisal podanie do wp2 i przyjeli go na probny wiec jak sie uda bede z nim gral w wp2Esi...

Rozdział 2: Opuszczenie wioski Kuniko: Postanowilam pujsc do kina, obejzec jakis horror. Dawno nie bylam nigdzie. Poszlam spytac sie Eizo czy pojdzie ze mna ale jego nie bylo w domu, zabralam pieniadze i wyszlam. Szlam sobie spokojnie, kiedy doszlam na miejsce nie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..29 30

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów